cukání 2.2 JTS

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1012
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od WhySoSad » 7.6.2017, stř 11:36

Pěknej popis, na britských forech jsem četl o těhle low rev hesitation spoustu příspěvků, ale u nás sem se nesetkal ani s jedním, zajímalo by mě, jestli tuhle úpravu dělá i někdo v ČR...
Alfa Romeo 159 Ti SW - 2.2 JTS
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od hno3 » 7.6.2017, stř 13:22

jedině specialista na alfy..rsp. kdokoliv kdo dokáže najít správnou mapu a upravit reakci/její průběh) na pedál...což u českejch firem pochybuju , většina sprostý nalejvači neschopný vlatsního vývoje, naslepo přidáno napříč mapama, aniž by věděli kde přidávaj... (letitá zkušenost z coupe, kde byl požadavek custom mapa, kterou, poté co jsme si hrál s pigginou, abych dostal obrázek co motor vlastně chce, nakonec dodělal Phob a čerstvější se stilem, kde jsme řešil než jsem začal stavět 2l do 1.8my jak to uřídit -tam nakonec kdybych dílo dokončil by to řešily větší vstřiky, štelovací regulátor tl. paliva a zbytek bych nechal na korekcích, jelikož už 1 auto takto úspěšně funguje - punto HGT 1920ccm...)


co mám třeba upravenou ECU od Squadry v Bussu, tak reakce na plyn je tam parádní.. srovnatelná, ne li lepší v porovnání s plynem na lanko :) a motor má opravdu to co má mít (potvrzeno AFR měřákem..).. a výkonově je opravdu znát zlepšení...

taky jsem byl tejden bez ECU, kdy si dělala výlet poštou do holandska a z5...
v čechách bych už neřešil nic, anglie se mi taky nezdá v některých případech košer.. mnoho dobrejch referencí tam padá na nalejvače dělajicí vše od sekačky an trávu po obytňák že uměj větší P a Nm než Squadra či Rv corse.. otázka zní za jakou cenu?
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

qpkqkma
Štamgast

Příspěvky: 575
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od qpkqkma » 7.6.2017, stř 14:30

Cendler sa tym nezaoberal ? Skus mu hodiť do správy popis. Alebo napíš do RB-Digital http://rb-digital.sk/ či si s tým poradia.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

Teg
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 11.7.2011, pon 14:24
Bydliště: Bludov

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od Teg » 9.8.2017, stř 11:29

Já mám 2.2 JTS po faceliftu (2008) a ten problém nezaznamenávám. Je možné že tam v tichosti proběhl nějaký tovární remap?
AR 147 TS 1.6 (2001) 220.000 km
AR 159 JTS 2.2 (2008) 107.000 km

sewa03

Příspěvky: 27
Registrován: 22.4.2017, sob 08:46

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od sewa03 » 21.9.2017, čtv 22:03

chlapi mám problém s Brerou 2.2jts, jelikož mi na volnoběh jakoby škube motor, když je motor studený a jede sytič, tak je to vpohodě, ale jakmile se ohřeje je to horší... Diagnostika neukázala vůbec nic. Už jsem vyměnit rozvody, svíčky, solenoidy.... už si nevím rady. Nějaká rada nebo postřeh ? Díky
Alfa Romeo Brera 2.2JTS nežere to zas tolik jak se říká, někdy i víc :D

73.vojta
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 215
Registrován: 3.10.2012, stř 20:49
Bydliště: Bylany u Chrudimi

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od 73.vojta » 24.9.2017, ned 10:46

Sací ventily jsou čisté? Co tankuješ za benzín? Mně otáčky dělaly bordel na volnoběh, když jsem tankoval 95 a po pár nádržích na 100 oktan bylo problémech. A ještě dvouhmota je ok? tak taky dokáže rozhodit volnoběh.
Alfa Romeo 156 sw Ti 2.5 V6 24v rv. 2004
Alfa Romeo 155 2.0 TS 110kw Sport rv. 1997
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85Kw rv. 2001 +chip
Alfa Romeo 156 sw 1.9 JTD 85Kw rv. 2001
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88Kw rv. 2001
ex:159 2.2 JTS

sewa03

Příspěvky: 27
Registrován: 22.4.2017, sob 08:46

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od sewa03 » 28.9.2017, čtv 07:53

Máš svatou pravdu, asi to budou dělat sací ventili, jelikož jsem natankoval Vervu 100 a otáčky při nastartování studeného motoru už nekolísají, pouze už jen pocukává motor, ale ne tak jak dřív.... Dvouhmota by měla být vpohodě :)
Alfa Romeo Brera 2.2JTS nežere to zas tolik jak se říká, někdy i víc :D

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9905
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od Petr147 » 31.10.2017, úte 16:54

Tankujete plnou? Teď jsem tu měl případ jednoho auta, kdy se dostával benzin do nádržky s aktivním uhlím a auto pak zahřáté cukalo a hádalo se... nemáte třeba velký podtlak při otevírání víčka nádrže?

jan.machacek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od jan.machacek » 10.1.2019, čtv 10:17

Ahoj,
teď jak se ochladilo, nastartuju a hned vyjedu se studeným motorem, tak si cukne. Když jí nastartuju a mezitím ometu sníh a očistim okna, tak pak v pohodě. Pak jak je už zahřátá, tak klid, jen prostě první rozjezd hned po nastartování po delším stání.
Tankuju jen Vervu, Maxx motion a ty lepší věci, teď i nový svíčky. Tohle podle mě nesouvísí s tím softwarem ovládání klapky, jak je popsáno dřív.

Je to podobný jako příspěvky na začátku vlákna, vyřešil to někdo?
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
Ford Escort '93

jan.machacek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od jan.machacek » 16.1.2019, stř 21:38

Tak to vypadá jako důsledek chvilkového tankování u Shell, kde jsem bral ten jejich Nitro Racing. Po dvou nádržích Vervy je to zdá se v pořádku. :???:
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
Ford Escort '93

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1012
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od WhySoSad » 18.1.2019, pát 09:31

Klasika... Problémy se startováním, studeným motorem atp. je u JTS v 99% prostě "špatnej" benzín :D
Alfa Romeo 159 Ti SW - 2.2 JTS
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V

tatkoTom
Nováček

Příspěvky: 120
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02

Re: cukání 2.2 JTS

Příspěvek od tatkoTom » 18.1.2019, pát 16:21

Asi nie len u JTS...
Pred niekoľkými rokmi sa mi začal dusiť jednotkový benzínový Punťák. Bol odstavený tri roky (korózia). Po oprave, pri ktorej kamarát mechanik vymenil aj viaceré čidlá - dusil sa už menej a iba pokial sa neohrial. Držíme ho ako rezervu.
Dožralo ma to - nalial som k necelým desiatim litrom, možno aj menej - pol plechovky VIF, povytínal do kopca aj po rovine a zázrak - odvtedy ani za studena žiadny problém s akceleráciou :)
Tankujeme naftu aj benzín už výlučne Slovnaft a do každej nádrže príslušný VIF.

Odpovědět

Zpět na „JTS (GM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host