VM motori (pokec....)

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4782
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 3.6.2018, ned 14:24

VMko neni kepl :)) jen z toho nesmis tahat vykony na ktere nebyl konstruovany. Neco jineho je, kdyby se na to koupily modifikovane hlavy z Brazilie :)

Ja se ho stale zastavat budu, protoze na lepsi diesel jsem asi nenarazil zatim :)) ... blbuvzdorny bohuzel neni... jako ostatni.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
BMW E38 735i V8
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3077
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 31.8.2018, pát 11:19

Na kolik vyjde nevyzkoušená jedna hlava na VMko? Cca 500Kč? Ať vím, kolik borcovi nabídnout. Děkuji.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 31.8.2018, pát 12:14

jo to by šlo, ono ty hlavy na ceně porostou bo to každý včetně me naházel do šrotu. (to už je ta novější hlava s hydroštelem?)
doporučuji srovnat všechny hlavy najednou a určitě nechat otlakovat.

taky jsme jednou po havárii turba trval na otlakování a týpek, řekl, že když mají jen 30tis najeto, že budou ok. Že to jsou vyhozené peníze.... No a jedna byla jetá zničilo mi to pak motor- roztekly se žhavičky a propálily se dva písty. (poradil mi ještě nejnižší těsnění)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Duky

Příspěvky: 7
Registrován: 28.9.2015, pon 15:05

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Duky » 7.9.2018, pát 20:15

Zdravím hoši pořídil sem si Ar 164 2.5 Vmko 92kw a mam takový problémek po nastartovaní běží klidně cca kolem 70 stupňu motor začne tarokovat,strašně cukat jak když v autoškole se rozjíždí na jedničku a kouří černě když se přidá víc plynu cukne a jede ale přijde mi že jde slyšet klepání od čerpadla...po té jak přesáhne teplotu 90 tak se začne uklidňovat až nakonec běží hezky potom pouze lehce pocukává na 5 rychlostní stupeň....nedokázali by jste mi poradit čím začít ? díky

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 10.9.2018, pon 19:48

92 kw má už řídící jednotku, co to napíchnout? může být vadný pilotní vstřik

jinak mám na to novou vodní pumpu

a klepání od čerpadla může klidně být KO šály na ojnici a píst si potukává do hlavy a třeba taky ne- začni tou diag.
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Duky

Příspěvky: 7
Registrován: 28.9.2015, pon 15:05

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Duky » 12.9.2018, stř 17:00

vyměnil sem pilotní vstřik je to o něco lepší...na diag to nevím jak připojit konektor sem našel ale nemužu najít program který ji načte skoušel sem přes tu 156 jak někdo psal a nic

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3077
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 5.10.2018, pát 11:21

Klucí, jakou nemrznoucí kapalinu do 2.5 TD 92kW?
Ružový Fridex, Starline nebo Paraflu? :-k
Děkuji
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4782
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 5.10.2018, pát 13:43

Cokoli. Uz 6 let davame ruzovy fridex a pohoda. Konstantne to rozpousti rez v motoru takze nyni to ma barvu rezave a hnědé sračky už po 4. výměně.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
BMW E38 735i V8
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5966
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.10.2018, pát 15:43

Ale spravne zelenej ne? :)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4782
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 7.10.2018, ned 18:33

Ja to osobne nikdy neresil :-D ... jezdival jsem na zelenej a presel jsem na ruzovej ( firemni zasoby ) :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
BMW E38 735i V8
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 8.10.2018, pon 11:42

dávám do hliníkových hlav- barva je jedno...
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Duky

Příspěvky: 7
Registrován: 28.9.2015, pon 15:05

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Duky » 6.11.2018, úte 09:59

Milano 75...chtěl sem se zeptat někde na diesel foru si psal že na Vmko TD je dobrý turbo z A6 mohl bys mi říct o tom víc ? origo turbo mi pouští olej tak ho budu měnit tak mě to zajíma :D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 7.11.2018, stř 19:20

SZ jinak benzín je lepší :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 11.1.2020, sob 11:54

Zdravím,
Mám problém s AR 164 2.5 TD Super, r. v. 1995. No, zničeho
nic přestala startovat na poprvé, jako doposud a když k ní ráno přijdu, tak chytí až tak na 7 až 8 pokus, a pak ale funguje vše normálně. Tak zatím mne
napadlo zkusit vyměnit ten elektromagnet na čerpadle a snímač polohy klikového hřídele na převodovce, což musím nejdříve objednat. Ale každá rada
dobrá.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 11.1.2020, sob 21:32

No a nepadá ti jen nafta? (Staré stvrdlé či steřele hadicky na pal. soustavě)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 13.1.2020, pon 13:11

To mne taky napadlo jako první, tak jsem zkusil ráno nejdříve napumpovat naftu ručně na palivovym filtru, ale žádná změna.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 13.1.2020, pon 21:07

A při startu to kouří nebo to jako toci naprazdno.
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 14.1.2020, úte 09:58

Tak po 5 pokusu nastartovat to začne kouřit, ale chytí až na 7 - 8 pokus, jak jsem psal.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 14.1.2020, úte 10:38

Ano tak to vypadá, že to nemá naftu, ale kdyby byl špatný elektromagnetycky ventil tak to nepůjde vůbec. Když ti někdo zapne klíček a ty dáš prst na čerpadlo u toho ventilu nebo primo na něj, tak ucitíš a i uslyšíš cvaknuti. Tak na to mrkni.

A jen tak ze zvědavosti, zhavici svíčky jsou všechny ok?
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 14.1.2020, úte 14:01

No u toho elektromagnetickýho ventilu mě napadlo, že by mohl být přidřený a otvírat jenom kousek a tudíž to má málo nafty, a jak jsem psal, že
zkusím vyměnit to čidlo polohy klikového hřídele na převodovce, tak u toho si myslím, že kdyby bylo špatné, tak to nepojede ani potom, a nebo že
to nenastartuje vůbec. A co se týče žhaviček, tak ty jsou úplně nové, taky jsem je vyměnil, ale nezkoušel jsem, zda k nim jde napětí, tj. jestli
není rozbitý to časové relé, z kterého jde do nich napětí, a to by to tak dlouho startovalo, kdyby nešlo napětí k těm žhavičkám ? Vždyť není žádná
zima a Alfa je trvale garážovaná !

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 14.1.2020, úte 14:42

Mě v létě alfa nechtěla chytnou, bez připojeného žhavení, ale to byly horší komprese a celkově i motor nic moc. A ano mohl by se i zadirat ten ventil, když ho vyndas tak ho můžeš vyzkouset. A samozrejme ten snimac otacek muze taky byt nacaty. A to uz mas verzi s ridici jednotkou?
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 14.1.2020, úte 14:53

Jo s řídící jednotkou, ale v to nejhorší zatím nemyslím ( řídící jednotka, nebo samotné čerpadlo )

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5142
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 14.1.2020, úte 21:09

Ja jen, že po napichnuti by se třeba vedelo víc, on tam dost často blbne pilotní vstrik tak treba jen mrknout na jeho konektory jestli nejsou zoxidovane
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 16.1.2020, čtv 17:21

O víkendu nečím začnu, a uvidíme.

bigpetr

Příspěvky: 35
Registrován: 25.4.2012, stř 13:32

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od bigpetr » 17.1.2020, pát 10:45

A jakou funkci plní ten pilotní vstřik ? To je ten první zleva s těmi kablíky ? A ty se dají nějak z toho vstřiku vytáhnout a zkontrolovat ? A jak se to projevuje,
když ten pilotní vstřik zlobí ? Že to takhle zdlouhavě startuje ?

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host