Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 1.9.2018, sob 07:27

Po dlouhy dobe jsem se podival na stranky Squadra tuning a docela zajimavy veci uz maji.

Vypinani ESP pomoci donglu:
Je to takovy trochu kostrbaty reseni s tim vypinanim vseho, na druhou stranu kdo si chce zadriftovat a obcas se projet bez vsech asistentu, tak pro toho by to mohla byt zajima volba.

SW mapy pro 200k verzi taky vypadaji velmi zajimave. Vypada to, ze umi vypnout start/stop, otevrit klapky vyfuku, zvysit maximalku a zvednout vykon na 319 hp a 490Nm... To nezni uplne spatne a i ty teplotni ochrany co uvadeji davaji smysl.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 1.9.2018, sob 12:28

rammstein píše: 31.8.2018, pát 21:40 Jsem to teď zkoušel u normální Giulie a po navolení kol Dynamico se mi to vždy zasekne, vytíží procesor na 30-40 % a předstírá načítání. Používám Chrome+Win 7
V klidu, to tezis Bitcoiny pro Alfu :-D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od rammstein » 1.9.2018, sob 14:04

Snažím se pomoct značce, jak jen to jde :-D .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

vaclav
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 129
Registrován: 1.10.2011, sob 16:54
Bydliště: Lochenice (okr. Hradec Králové)
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od vaclav » 1.9.2018, sob 15:15

kenjiro píše: 1.9.2018, sob 07:27 Po dlouhy dobe jsem se podival na stranky Squadra tuning a docela zajimavy veci uz maji.

Vypinani ESP pomoci donglu:
Je to takovy trochu kostrbaty reseni s tim vypinanim vseho, na druhou stranu kdo si chce zadriftovat a obcas se projet bez vsech asistentu, tak pro toho by to mohla byt zajima volba.

SW mapy pro 200k verzi taky vypadaji velmi zajimave. Vypada to, ze umi vypnout start/stop, otevrit klapky vyfuku, zvysit maximalku a zvednout vykon na 319 hp a 490Nm... To nezni uplne spatne a i ty teplotni ochrany co uvadeji davaji smysl.
Mne by se zadokolka, co ma pod Dckem jednu ostrou mapu, pod Nkem druhou mapu pro manželku libila asi i vic nez q4. Urcite zajimava alternativa, alespon pro mě.
AR 159 SW 1,9 JDTm 16v 2007 - stříbrná kráska

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Dallen » 1.9.2018, sob 17:05

Ten dongle funguje jak?

Neustale pripojen v OBDII a ovlada se telefonem?

Musim rict, ze obe ty varianty jsou super. Ovsem je fakt skoda, ze alfa treba nepusti seriove na trh 2.0TB s zvysenym vykonem

edit: Dongle už vím, původně mi nenačetl text.

Takže ve vysledku to prostě funguje stejně, jako když se vytáhne pojístka...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 283
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ales159 » 2.9.2018, ned 19:00

Dallen píše: 1.9.2018, sob 17:05 Ten dongle funguje jak?

Neustale pripojen v OBDII a ovlada se telefonem?

Musim rict, ze obe ty varianty jsou super. Ovsem je fakt skoda, ze alfa treba nepusti seriove na trh 2.0TB s zvysenym vykonem

edit: Dongle už vím, původně mi nenačetl text.

Takže ve vysledku to prostě funguje stejně, jako když se vytáhne pojístka...
Pro Ameriku se dodává pouze silnější verzi a to RWD i AWD, škoda, že pro Evropu ne
Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 2.9.2018, ned 23:32

Mě by z toho všeho asi zajímalo jen to odblokovani Vmax, ale nemyslím že by to šlo bez zásahu do ŘJ...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 3.9.2018, pon 08:22

No VMAX bude asi souviset s tou jejich palivovou mapou, s tou origo z toho asi vic nevyzdimas. Nemyslim, ze by tam byl omezovac. Ja predpokladam, ze budu mit pristi rok koncem jara najezd uz kolem 80k km, coz uz se bude blizit konec zaruky (100k km), tak bych do toho asi sel. Prece jen lehka RWD s 320hp a 490Nm by nemusela byt uplne spatna za ty penize (700 EUR). To vypinani ESP snad jeste nejak dotahnou do ty doby, aby to nevypinalo uplne vsechno ostatni (Hill Holder, ABS atd.).
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 3.9.2018, pon 11:14

Je to určitě omezený jen elektronicky, protože do 242 to normálně táhne a pak to najednou jakoby zvolni, jako když jedeš na tempomat a dojedeš na vrchol kopce. Otackomer zdaleka není na konci.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 3.9.2018, pon 11:26

Na me to nepusobi jako ze to "normalne" tahne a pak se to stopne najednou. Spis mam pocit, ze to nad tech cca 225-230 km/h hleda posledni zbytky vykonu. Proc by to jinak omezovali na tak nesmylny cislo 242/235 a ne na 250 jako "skoro vsichni" Nemci. Uz jen z marketingových duvodu....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 3.9.2018, pon 12:19

:D Veloce s tou maximálkou vůbec problém nemá - to nechci nějak rejpat :wink: Když najedu na dálnici, tak do 2 km to tam je.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 3.9.2018, pon 13:17

Ted koukam na http://www.automobile-catalog.com a ten rozdil tam je fakt markantni: 0-230 km/h u verze Super za 63 sekund vs 37 sekund u Veloce. Je tam uvedena i teoreticka maximalka 245 u Super a 264 u Veloce. O tom min chapu, kde prisli zrovna na maximalku 242 :) Tak asi mam jasno o tom remapu :)

btw. uplne vidim, jak se kluci, co maji QV smejou pod fousy :-D :smt019
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 3.9.2018, pon 15:04

Najpravdepodobnejsia verzia bude zakopana niekde v nariadeni EU o emisiach na model/koncern a priplatkoch za ich prekrocenie.

Tiez som si vsimol, ze to auto ma na viac. Na druhej strane najvacsia zabava s nim je aj tak v rychlostiach ovela nizsich :).
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 3.9.2018, pon 17:48

Taky me to uz napadlo, ze za tou uskrcenou 200hp verzi budou emise, ostatne jako za kazdou pic....nou posledni dobou. Ted premyslim, ze kdyz si necham zvysit vykon, tak to bude mit vyssi emise. Prijdou na to pri mereni emisi? Nevite nekdo, co a jak se tam meri?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 3.9.2018, pon 19:12

kenjiro píše: 3.9.2018, pon 13:17 Ted koukam na http://www.automobile-catalog.com a ten rozdil tam je fakt markantni: 0-230 km/h u verze Super za 63 sekund vs 37 sekund u Veloce. Je tam uvedena i teoreticka maximalka 245 u Super a 264 u Veloce. O tom min chapu, kde prisli zrovna na maximalku 242 :) Tak asi mam jasno o tom remapu :)

btw. uplne vidim, jak se kluci, co maji QV smejou pod fousy :-D :smt019
Ty brdo to je fakt docela brutální rozdíl, diky za zajimavy info!

Quadrifoglio 0-230 za 18,5 sec - peklo prostě :-D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jojo » 3.9.2018, pon 21:26

ale tak zase ani nie,aj keď je pravda že 2kilá sú tam hneď.
Som ale vcelku prekvapený rozdielmi eu vs usa verziami.
biele auto
biele auto
zelené auto

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 3.9.2018, pon 21:36

Ta zrychlení by mě celkem zajímala. Ve čt jedeme na Nurburgring, kámoš bude mít i laptimer - nevím, jestli má funkci měření zrychlení. Zkusil bych to po cestě zpátky schválně. Mám teď nově gopro6, tam jde nastavit i tachometr při zobrazení vlastního videa a další různé hodnoty jako přetížení, mapu, graf rychlosti atd. Ale jsou to hodnoty GPS - takže podle mě dost zpomalené a ''nepřesné''. Když pojedu někde půl vteřiny např 260, tak to podle mě nemá gopro šanci zaznamenat.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 3.9.2018, pon 21:47

S automatem to bude v pohode, zato s manualem to asi nebude uplne sranda tech papirovych casu dosahnout. Teda pokud to uz ma clovek v ruce, tak asi jo, ale verim, ze kdo s tim autem nejezdi pravidelne, tak se k tomu ani nepriblizi.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 4.9.2018, úte 07:34

kenjiro píše: 3.9.2018, pon 17:48 Taky me to uz napadlo, ze za tou uskrcenou 200hp verzi budou emise, ostatne jako za kazdou pic....nou posledni dobou. Ted premyslim, ze kdyz si necham zvysit vykon, tak to bude mit vyssi emise. Prijdou na to pri mereni emisi? Nevite nekdo, co a jak se tam meri?
No v AT nejako prituhuju zelene mozgy. Teda akurat minuly tyzden som si vypocul story, ze chalan chytil 800eur pokutu v podstate za chip. Zevraj AT policajti dostali od vyrobcov cisla ake ma mat ten ktory model a hocijake odchylky razantne pokutuju aj ked ste v tolerancii normy. Meranie spravia mobilne rovno na parkovisku.
Nemam to ale zatial potvrdene z inych zdrojov.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 4.9.2018, úte 08:11

Tomu bych i veril. Vim co delaji motorkarum kvuli vyfukum. Ten chip od Squadry ma vyhodu v tom, ze v rezimu A je to porad verze Super, v N je to Veloce a az v D to ma ten max vykon. Jinak tohle asi budou zkouset spis na auta, ktery jsou ocividne tuzingovy (kridla, polepy, rvouci motor atd.), ale kazdopadne je Rakousko zeme, ktery se stejne vyhybam jak to jen jde uz kvuli tem jejich IGL zonam a radarum na kazdym rohu, o tech jejich fasistickejch fizlech ani nemluve.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 4.9.2018, úte 08:24

Jo, jezdit se tam musi opatrne, na druhou stranu silnice maji fajn, jezdi se plynule a nekde na dalnici dokonce zavedli 140 ;-) jinymi slovy kdyz jedu ze Salzburgu domu do Zlina tak nejhorsi usek cesty je samozrejme ten cesky, jak jinak, ze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 4.9.2018, úte 10:10

Tommino píše: 3.9.2018, pon 21:36 Ta zrychlení by mě celkem zajímala.
Tady to máš: EDIT, z nějakýho nepochopitelnýho důvodu z toho grafu zmizela křivka a hodnoty, divný...
Naposledy upravil(a) MichalT dne 7.9.2018, pát 21:22, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Ales159
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 283
Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ales159 » 7.9.2018, pát 18:01

Že by nový motor?

http://www.paparatsi.fun/1262/
Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 7.9.2018, pát 18:06

nevím, snad na trhy kde se nesmyslně daní objem motoru.... jinak jízdně bude 200PS dvoulitr logicky úplně někde jinde a spotřebu má taky pěknou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 7.9.2018, pát 19:33

Tak určitě, ta 1.3 se 180 hp bude na hranici možností, ten dvoulitr má 100+ hp rezervu.

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: pedroso a 5 hostů