Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 8.2.2020, sob 09:43

Ta bude asi mimo rozpocet.... v CR je ten vyber relativne maly.... na autoscoutu zacinas na 15.000 EUR.... https://www.autoscout24.com/lst/alfa-ro ... ype=C&ac=0
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Redjames » 9.2.2020, ned 14:56

Vikin23 píše: 8.2.2020, sob 06:47 To Redjames
Veloce rosso tedka schanim, nechces ji nahodou prodat :D
Ještě rok, v lednu 2021 bude mít tak 180-190tkm , a budu měnit :D
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Redjames » 9.2.2020, ned 14:59

https://www.autotecnica.org/giulia-la-r ... handling/ Posílám odkaz na počtení jedním dechem , zvládne to i překladač na Vašem PC - doporučuji vytesat do kamene .
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 9.2.2020, ned 17:14

Klobouk dolu za tak podrobny clanek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.2.2020, ned 17:41

Hezky popsano proc to jezdi tak dobre. Skoda jen, ze dnes se kupujou auta podle toho, jestli se vejde do dveri PETka a do kufru kocarek nebo kolo...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 9.2.2020, ned 21:05

.... v prémii to snad není až tak o těch petkách a kočárcích, jako spíš o výbavových vychytávkách, velikosti tabletu a image značky.... (ano, to jsou +/- taky zbytečnosti, jen v jiné katerogii než ty petky, no....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

venca43

Příspěvky: 45
Registrován: 13.1.2020, pon 19:17

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od venca43 » 13.2.2020, čtv 19:30

Jen tak jsem koukal co mají v Imofě pěkného na skladě no a Giulie tam mají ve výbavě zesilovač zvuku motoru. Mám to i v papírech k mojí.
Ví někdo co to přesně je?
https://www.imofa.cz/prodej/skladove_vo ... e6d-434-n/

Hned asi druhá položka.
Giulia veloce

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 13.2.2020, čtv 20:36

Nedalo mi to a něco jsem pohledal. Jestli jsem hledal dobře, tak stelvio to má od začátku a giulia od MY2019. Fakt ostuda, jsem netušil, že alfa tuhle naprosto nepochopitelnou debilitu taky zavedla.
Theory of Operation

The Engine Sound Enhancement Module (ESEM) / (ANC) transmits a tuning sound through the Center I/P Speaker, to reproduce the engine sound in the passenger compartment. The synthesized sound uses engine noise, vehicle speed, engine torque and accelerator position to reproduce the most correct sound in the passenger compartment to enhance the driving experience. The sound is processed according to the driving mode selector position. The system consists of a Shaker Microphone, the ESEM and the Center I/P Speaker.

The Shaker Microphone is a magnetic-dynamic transducer located on the engine intake manifold. It picks up intake air vibrations and translates them into electric pulses, which are sent to the ESEM.

The ESEM receives data from the microphone; then processes, amplifies, and sends the audio signal to the Center I/P Speaker. The ESEM also receives information about engine load, engine rpm and vehicle speed from the BCM. The sound is projected by the speaker located in the center of the dashboard. The ESEM receives power from the rear PDC.

The Center I/P Speaker is connected to the ESEM instead of the amplifier. There are two types of speakers for the ESEM: basic and top sound system level. The Center I/P Speaker is present in both sound systems and is used for the ESEM only, regardless of the sound system level (basic or top).
33

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 13.2.2020, čtv 20:37

venca43 píše: 30.1.2020, čtv 07:01 Tak to jsem dobrej trouba já byl na 100% přesvědčený , že to jde z repráků. Ono je teda něco slyšet jen na Déčko.
..takže s tím sebehodnocením bych se na Tvém místě neunáhloval :???:
33

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 13.2.2020, čtv 22:05

:shock: hodně zajímavý info...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2020, čtv 22:23

prosím vše o zvuku sem: viewtopic.php?f=129&t=25115 ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

venca43

Příspěvky: 45
Registrován: 13.1.2020, pon 19:17

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od venca43 » 14.2.2020, pát 06:26

Se mi fakt zdálo , teda vlastně asi nezdálo , že to nějak vrčí z repráků.
Giulia veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 15.2.2020, sob 01:55

Proč Imofa nabízí manuál v angličtině? To nemají český?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

venca43

Příspěvky: 45
Registrován: 13.1.2020, pon 19:17

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od venca43 » 15.2.2020, sob 05:47

Já dostal český , asi myslí ten co je v infotainmentu auta.
Giulia veloce

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6941
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 18.2.2020, úte 19:20

Taky mám českou knížku, v autě je vše English
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 18.2.2020, úte 20:03

Nastesti to jde prepnout do italstiny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 19.2.2020, stř 17:06

Aj tak je v tych prekladoch tolko vyznamovych chyb. 100% spolahnut sa na to aj tak neda :)
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od W43x » 19.2.2020, stř 21:21

velice zajimave
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.2.2020, stř 21:42

chápu to dobře že to je race-mode pro všechny? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 19.2.2020, stř 22:13

Jojo, ve skupině majitelů Giulií na FB je jeden člověk, který to už na několik Giulií na Slovensku a myslím i v ČR úspěšně namontoval...
Jinak, konečně taky vidím béžový vnitřek (paket Lusso) i na jiném autě :D třeba na předloňském sraze ve Švýcarsku, jsem tam s tím byl sám jako kůl v plotě, všichni se na to chodili koukat, fotili si to a rozplývali se nad tím, ale všechny ostatní Giulie měly vnitřky černé, hnědé a červené.
No a poslední věc, pořád to beru jako auto, které je prostě ještě příliš nové na to, aby se do něj člověk vrtal sám, takže koukat na to, jak to tam rozebírá mě prostě děsí :-D :-D :-D i když samozřejmě chápu, že v servisu to dělají zrovna tak. Ale překvapivě amíci jsou hrozní kutilové, v mezinárodní skupině je plno lidí, kteří se vrtají v motoru a sami si tam dodělávají všelijaká udělátka z eshopů s tuningem, někteří ještě ani nemají auto doma a už nakupují podvozky, podložky, karbonové doplňky, apod. nemluvě o těch, kteří si prostě dělají servis sami. I když... viděl jsem tam fakturu z amerického servisu a ty ceny byly šílené, tak se to asi dá pochopit, 2500,- USD za výměnu oleje v motoru, filtrů, svíček a klínového řemene je fakt trochu moc.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 20.2.2020, čtv 07:59

Jak tam borcovi blika to pocitadlo kilometru, tak to je prave blbe. Pak to obcas pada do nouzovyho rezimu. Stava se to u novejsich modelu a u Q4, do 2017 a u RWD je to vetsinou ok (mimochodem auta od 2018 maji SGW, takze na zapis pres OBD je potreba bypass modul). Tou upravou pres MES rikas autu, ze je Quadrifoglio. Nicmene diky chybejcimu hardware se auto v tom rezimu "Race" prepne do rezimu Normal (razeni, plyn a brzdy), ale ma vypnutou stabilizaci a kontrolu trakce. Cili na udelani par donutu na parkovisti ok, na okruh uz moc ne. Otazka je pak taky, jak velky to ma smysl u Q4 a aut bez LSD....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 20.2.2020, čtv 09:48

Borci, blizi se nam sezona a chystam se na vymeny fyltru oleje atd..., ale v ramci toho bych chtel vymenit pylovy filtr, doplnit a vycistit klimu... Jak to cistite/dezinfikujete? Kdyz jsem zkoumal navod tak jsem se tam docetl, ze treba aktivni penove cistice do klimy, na ktere jsem byl zvyklej tak jsou zapovezeny :/ Nechavate to nekde cistit pripadne cim a treba i jak? Kdyz jsem si na to ted dopoledne vzpomel tak jsem zkousel hledat jake jsou moznosti a nasel jsem neco o cisteni ozonem, ale zkusenost s tim nemam.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 20.2.2020, čtv 11:59

swoop01 píše: 20.2.2020, čtv 09:48 Borci, blizi se nam sezona a chystam se na vymeny fyltru oleje atd..., ale v ramci toho bych chtel vymenit pylovy filtr, doplnit a vycistit klimu... Jak to cistite/dezinfikujete? Kdyz jsem zkoumal navod tak jsem se tam docetl, ze treba aktivni penove cistice do klimy, na ktere jsem byl zvyklej tak jsou zapovezeny :/ Nechavate to nekde cistit pripadne cim a treba i jak? Kdyz jsem si na to ted dopoledne vzpomel tak jsem zkousel hledat jake jsou moznosti a nasel jsem neco o cisteni ozonem, ale zkusenost s tim nemam.
Ozon je asi to nejlepší co je čištění klímy vynalezeno.
Cca 30 min. + čas na vyvětrání.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Redjames » 20.2.2020, čtv 17:01

Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 20.2.2020, čtv 23:53

Dnes jsem videl na netu fintu, jak resit sklopeni zrcatka pri couvani. Je to postaveny na tom, ze pametova funkce sedacky si pamatuje i pozici zrcatek. Cili je treba si nastavit "normalni" posez a ulozit pod cislem jedna (dlouhy stisk), pak sklopit prave (nebo obe) zrcatko tak, aby bylo videt na zadni kolo a ulozit do pozice 2. Pri parkovani pak staci zastavit, zmackout pozici 2 a zrcatka se sklopi. Neni to uplne ono, ale lepsi nez to klopit pokazdy manualne a pak vracet a hledat optimalni pozici...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů