Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 27.1.2021, stř 21:01

Jura: hele ten Zlín asi jde.... kromě toho že mě kdysi jebli do palubky při výměně skla asi vždycky všechno nějak udělali.... u nějaké složitější reklamačky na Fiatu tápali, ale běžné prohlídky snad OK.... akorát nedodrží třeba termín že něco nestihnou, nebo třeba když jsem tam jel s 2.0T tak mi volali že zapomněli že to je benzín a nemají olej skladem a tak.... prostě Itálie, no.... :-) ale když se předem důkladně objednáš atd tak snad to bude OK....

u Rolného v Prostějově to snad nebylo špatné, co tak lidi psali na netu.... ale to je třeba 3 roky a jestli se tam mezitím protočili lidi, může to být úplně jinak....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 27.1.2021, stř 21:23

Zkušenost se servisy AR ještě rozhodně nemám ani mít nemohu, v Ostravě jsem byl jen na výměnu oleje po záběhu.... Ale, hele, asi určitě nic zvlášť směrodatného; ale když jsem zjišťoval info ohledně toho, že jsem větší část nabíjení baterky realizoval mimo IBS senzor tak, že jsem jej obešel... tak jsem volal asi do 3 servisů... a co si pamatuju, tak jen ve Zlíně jsem měl pocit, že ten člověk na drátě tomu docela i rozumí, u těch zbylých to byly takové ty obligátní kecy typu, aby se vlk nažral a koza zůstala celá resp., aby po počáteční odmlce a zakoktání aspoň něco žblemtli.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jura146 » 27.1.2021, stř 21:43

Děkuji za reakce. To bych snad ani nevěřil, že i výměna oleje a filtrů v autorizaku může být problém. Ten Rolny v Prostějově na mě pusobil solidně, ale jak jsem psal, tak zkušenost přímo se servisem nemám, navíc i tak jsem tam nebyl cca 5 let.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 27.1.2021, stř 23:43

Kubas píše: 27.1.2021, stř 21:01...nebo třeba když jsem tam jel s 2.0T tak mi volali že zapomněli že to je benzín a nemají olej skladem a tak....
Tak to je slušnej punk... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.1.2021, čtv 07:03

jo jo, začátky Giulie v Čechách.... všichni to měli v dieselu a Kubas musel mít zase něco extra.... :smt033 ve finále jsem ocenil že mi to aspoň řekli a nenalili tam ten olej pro JTD.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jura146 » 28.1.2021, čtv 07:53

Kubas píše: 28.1.2021, čtv 07:03 jo jo, začátky Giulie v Čechách.... všichni to měli v dieselu a Kubas musel mít zase něco extra.... :smt033 ve finále jsem ocenil že mi to aspoň řekli a nenalili tam ten olej pro JTD.... :wink:
Tak tato příhoda je, abych tak řekl, poněkud odstrašující :D .
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 28.1.2021, čtv 08:00

S tím Prostějovem jen "osobní" zkušenost, respektive koupený auto, co jezdilo od novýho k nim. Nalezeno dost prasáren a korunu všemu dal nevyměněnej oil a filtr po výměně rozpadlého turba. Že jsem ještě po x desítkách tisíc km vylil z intercooleru asi litr oleje i se šponana, to už byla jen taková tečka.
Ale je to spoustu let, může to být už všechno jinak.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.1.2021, čtv 09:08

Jura: můžeš si vybrat i tu storku od Hampiho a jet tam, kam se bojíš míň.... :smt044 ale ne vážně, Zlín snad OK, dej jim šanci.... jen si všechno pečlivě předem předjednej....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jura146 » 28.1.2021, čtv 11:00

Kubas píše: 28.1.2021, čtv 09:08 Jura: můžeš si vybrat i tu storku od Hampiho a jet tam, kam se bojíš míň.... :smt044 ale ne vážně, Zlín snad OK, dej jim šanci.... jen si všechno pečlivě předem předjednej....
Tak Rolnému tedy auto nesvěřím. Zatím budu uvažovat o tom Zlínu. S Ostravou a Brnem totiž nemám vůbec žádnou zkušenost a ani tady jsem se o nich nic moc nedozvěděl.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 1.3.2021, pon 15:37

BMW v aktuální generaci díky přidání mild-hybridu pěkně ztučnělo.... Alfa rulezz.... :supz: 140kg v této kategorii je gigantický rozdíl..... to tu agilitu auta posune někam úplně jinam....
Přílohy
porovnání.png
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 1.3.2021, pon 17:49

to jsou problémy, koukám do TP a Sup má 1678 a bez baterek... :D

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 1.3.2021, pon 18:27

U Q4 to je 1530kg proti 1660kg u 330iX.
Obojí je podle webu AR a BMW. Jedinej rozdíl je, že na stránkách BMW.cz nejsou maďarský slovíčka a občas někde ceny v EUR... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 2.3.2021, úte 08:37

Ja mam v technicaku u Q4 1605kg. To je myslim ta metodika, kdy se tam pricita 75kg ridice. Kazdopadne je to uplne jedno, ze je AR lehci. Novy BMW 3 a 4 (u trojky zatim M) je pro nekoho, komu zustal alespon zbytek estetickeho citeni nekoupitelny :) To bych si nekoupil ani kdyby to melo 1000 kilo ten hnus s tim prasecnim rypakem :vom:
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 2.3.2021, úte 08:47

Harous: já to oboje beru z DE.... s českýma stránkama se fakt neobtěžuju....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

marv1

Příspěvky: 1
Registrován: 16.7.2021, pát 15:25

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od marv1 » 16.7.2021, pát 15:37

Můžu poprosit o názor na tento kousek ? Zejména ohledně ceny a úpravy motoru ? Děkuji.

https://www.sportovnivozy.cz/141780-alf ... -20t-praha

Jura146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 20.3.2009, pát 16:40

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jura146 » 16.7.2021, pát 17:48

marv1 píše: 16.7.2021, pát 15:37 Můžu poprosit o názor na tento kousek ? Zejména ohledně ceny a úpravy motoru ? Děkuji.

https://www.sportovnivozy.cz/141780-alf ... -20t-praha
Cena se mi zdá OK, jen pokud jsem dobře viděl, tak to má jen halogenová světla, do toho bych nešel, ale je to o prioritách. Úpravu motoru neumím posoudit, ale měl bych obavy stran tovární záruky.
ex: 146 1,8 TS
ex: 147 1,9 JTD 16V
ex: 159 1,9 JTD 16V
Stelvio 2,0T, 148 kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 16.7.2021, pát 20:26

marv1 píše: 16.7.2021, pát 15:37 Můžu poprosit o názor na tento kousek ? Zejména ohledně ceny a úpravy motoru ? Děkuji.

https://www.sportovnivozy.cz/141780-alf ... -20t-praha
Co raději něco u Mates auto?
Má výběr, auta vypadají mnohem lépe a jsou za slušnou cenu :wink:
https://www.mates-auto.cz/autobazar-nab ... romeo.html
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 16.7.2021, pát 20:55

marv1: hele tu konkrétní úpravu "Pogea" neznám, je ale fakt že základní 2.0T lidi celkem často nechávají chipnout a co vím tak s tím problémy nejsou.... samozřejmě záleží na konkrétní úpravě.....

jinak pokud tě to auto opravdu hodně zajímá tak se ti můžu zeptat na facebooku ve skupině majitelů.... tam chodí víc lidí než sem do fóra....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 2.10.2021, sob 08:47

Když nabíhala Giulia do výroby, vyčítal jsem vedení AR, že zazdilo Giulii SW. Z dnešního pohledu vidím, že to bylo dobrý rozhodnutí. Obecně dnes kombíky nahrazují SUV takže cesta se Stelviem byla určitě dobrá volba. :smt023 Kombíky nemají dneska na růžích ustláno.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 2.10.2021, sob 12:25

Hele hlavně jsem neviděl jediný koncept Giulie v kombiku, který by se mi líbil
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 2.10.2021, sob 12:44

Na auto s tak dynamickým designem by asi byl problém to udělat tak aby to vypadalo k světu. Ale věřím, že by se jim to povedlo. Oni ty koncepty vlastně nebyly koncepty, ale nějaký představy různých designérů a grafiků ne? Krásně je to vidět třeba na Peugeotu 508SW. Díky linii auta má ten zadek i SW tak nízký, že reálný přínos v užitný hodnotě asi bude minimální.
Každopádně by se SW těžko zaplatil. Nedávno jsem někde viděl prodeje kombíků a v reálu se slušně prodávají jen dva - Outback v USA a Passat v Číně. Ostatní jen paběrkují. Takže cesta k SUV byla správným krokem, byť se tu některým SUV od Alfy moc nelíbilo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 2.11.2021, úte 09:20

Borci kdy menite svicky na tom benzinovem dvoulitru? Manual rika pri nejakych 60 tisicich, ale erudovane jazyky tvrdi, ze nejlepe tak pri 30 tisicich. Toz pri letosni zimni odstavce se na to chystam, ale i tak me to zajima.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 2.11.2021, úte 09:56

nemám u sebe teď návod ale mě autorizák měnil svíčky ve 40tkm. Dvoulitr 200PS. Jedna stála 500 bez daně.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 2.11.2021, úte 10:02

a vidím že jsem to i poctivě reportoval, takže více viz tady: viewtopic.php?t=25771
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 2.11.2021, úte 10:13

Predepsany interval 60, menim po 30.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti