No udajne maji interni informace od ZF, ze to ta prevodovka jeste snese. Ja bych to kazdopadne neriskoval
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
kua,škoda kupovať QV a ešte jeden aj ušetrí
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
"Prudce" je síce dosť subjektívna vec, ale také dvojlitrové Stelvio zabrzdí ESP takisto veľmi slušne.Adamsquare píše: ↑29.4.2019, pon 13:57 To je jedna z věcí, kterou mají u VW dost striktně nastavenou. XDS a ESP při vyhýbacím manévru i prudce brzdí.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Všiml jsem si, že ta Q4 s tím QV paketem (TI?) šla cenou dolu skokově snad o 100tKč. Už začíná být za zajímavou cenu. Jen jí asi prodejce přihlásil na sebe, protože má klasický RZ.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud je na značkách, tak to může být předváděcí, ne všichni dealeři na nich mají moc najeto
Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Predvadecka, pripadne je tam nekde malym pismem kouzelna klauzule "Nabídka platí pro skladová vozidla s emisní normou E6B..." nebo to registrovali na sebe, aby splnili kvartal a potrebuji se toho zbavit...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
pánové zkuste mrknout třeba na nějaké skladovky do Rakouska.... je tam velká ekologická daň, tzv. "nova", která auto z minulého roku muže zdražit snad o 10%.... když to koupíte na vývoz tak to neplatíte a může to být docela zajímavé....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jinak tady návod na deaktivaci a zpětnou aktivaci ESP a dalších systémů. Jen doporučuju pak opatrně, jeden člen naší FB skupiny to otestoval a nedopadlo to úplně dobře Sám pak uznal, že inženýři u AR dobře věděli proč to není vypinatelny snadno cudlikem...
https://m.youtube.com/watch?v=tbj-S8qjt ... e=youtu.be
https://m.youtube.com/watch?v=tbj-S8qjt ... e=youtu.be
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co znamena, ze to nedopadlo uplne dobre?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No... lehkej výlet mimo silnici... auto kupodivu přežilo bez úhony, ale nebyl to hezkej pohled. Prostě jeden bok, druhej bok, moc plynu, pretoceni a šup do skarpy. Víc bych to asi nepitval ;) prostě chce to opatrně s plynem.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No tak to je pak ale klasicka chyba 209 (mezi sedackou a volantem) a ne chyba auta Konkurence to ma jednoduse vypinatelny tlacitkem a nejsou plny skarpy aut..
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
já myslím, že tady bude osemetna ta 4kola a i těch cca 300 koní s poměrně prudkým nástupem. Nezkoušel jsem to, ale umím si představit, že se to blbě kontroluje, když nejdřív se utrhne zadek ale pak se k tomu přidá trakce na predku. Navíc ten automat k tomu, přece jen nejde si pohrát se spojkou, nevím. Kdyby to byla čistá zadokolka, asi by to bylo snazší. Teď mě úplně nenapadá která konkurence je 4x4 ale není primárně predokolka a má to vypinatelny tlačítkem...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja samozrejme mluvil o RWD, zkouset driftovat s AWD neni uplne rozumny napad a nedava smysl, pokud to nema nejaky specialni drift mod jako treba Focus RS.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jestli byl zvyklej na chování auta s ESP a pak tomu někde neopatrně naložil s deaktivovaným, tak se moc nejde divit, že ho to vyškolilo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky se nikdo nedivi....
Naposledy upravil(a) kenjiro dne 9.5.2019, čtv 23:34, celkem upraveno 2 x.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Předpokládám, že minimálně dotyčný se divil dost.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Neznam podrobnosti, ale pokud to zkousel s AWD a nema zkusenosti s driftovanim, tak se neni co divit, ze se divil
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nebyl to žádný blbec ani začátečník, ale prostě to auto podcenil no.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Chce to pres diagnostiku, takhle je to na pikaču, když jede auto jen v D režimu :/MichalT píše: ↑9.5.2019, čtv 22:09 Jinak tady návod na deaktivaci a zpětnou aktivaci ESP a dalších systémů. Jen doporučuju pak opatrně, jeden člen naší FB skupiny to otestoval a nedopadlo to úplně dobře Sám pak uznal, že inženýři u AR dobře věděli proč to není vypinatelny snadno cudlikem...
https://m.youtube.com/watch?v=tbj-S8qjt ... e=youtu.be
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak jsem s Giulií byl ve Frankfurtu nad Mohanem a zpět, každou trasu po jiné dálnici (ta nejrychlejší trasa Norimberk-Wurzburg-Frankfurt se dost opravuje a byla příšerně zasekaná, takže zpátky jsem jel jižní trasu kolem Heidelbergu)....
Auto funguje neuvěřitelně dospěle (z pohledu někoho kdo v něm denně nesedí), výkon samozřejmě při zrychlování nad 150kmh nějak neohromí, ale díky převodovce je 180 tacho tak nějak příjemné cestovní tempo.... rychleji jsem to nezkoušel, měl jsem tři spolucestující kteří na to moc nejsou tak jsem je nechtěl stresovat.... dokonce i ostřikovače a stěrače v těch vysokých rychlostech fungují naprosto bezvadně.... :-)
kromě akcelerace tam nevidím jediné slabé místo i pokud bych chtěl celé Německo prohučet 200kmh.... takže absolutní spokojenost....
Auto funguje neuvěřitelně dospěle (z pohledu někoho kdo v něm denně nesedí), výkon samozřejmě při zrychlování nad 150kmh nějak neohromí, ale díky převodovce je 180 tacho tak nějak příjemné cestovní tempo.... rychleji jsem to nezkoušel, měl jsem tři spolucestující kteří na to moc nejsou tak jsem je nechtěl stresovat.... dokonce i ostřikovače a stěrače v těch vysokých rychlostech fungují naprosto bezvadně.... :-)
kromě akcelerace tam nevidím jediné slabé místo i pokud bych chtěl celé Německo prohučet 200kmh.... takže absolutní spokojenost....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je tim, jak je to softwarove uduseny (kvuli emisim). Stejny motor ve Veloce nebo u Super po remapu akceleruje uplne v pohode. Rozil 0-200 je mezi nima skoro 10 sekund a to ma Veloce 100kg navic kvuli Q4. Jinak jsem zaslechl informaci z duveryhodeho zdroje, ze motor byl konstruovan na vykon kolem 350 bhp. Takze nemit emisni limity, tak by se s tim dalo myslim docela slusne (legalne bez remapu) jezdit.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jeste k tomu, jak tady funguje poprodejni pece - potkal jsem se na bezince s majitelem Giulie a dali jsme rec a rikal, ze mu mistri v autorizaku udelali prohlidku v 60t km (vetsi prohlidka, cena cca 10k korun) a ze vsechno ok. 800 km po prohlidce se mu rozsvitila kontrolka brzd, tak tam jel znova a ze prej jsou brzdy ko, ze se musi vymenit komplet. Kdyz se ptal, jak to, ze ho na to neupozornili behem garancky, ze brzdy jsou pred smrti (kontrola brzd je soucasti servisnich ukonu), tak mu tvrdili, ze behem garancky byly brzdy ok. Rikal, ze auto super, ale ze servis katastrofa a ze dalsi AR uz prave kvuli servisu nevezme....
A pak jim ver, ze vymeni alespon ten olej, kdyz jsou liny i sundat kolo a mrknout na brzdy (hlavne, ze nejsou liny to nauctovat)...
A pak jim ver, ze vymeni alespon ten olej, kdyz jsou liny i sundat kolo a mrknout na brzdy (hlavne, ze nejsou liny to nauctovat)...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tenhle prispevek muze mit dnesni datum nebo 20 let stare datum a je furt aktualni.... bohuzel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak se mi konecne povedlo poradne otestovat ten Dyno mod. Dyno mod vypne ESC, TC, ABS, AST, FCW a HillHolder, nicmene normalne fungujou DNA jizdni mody i adaptivni tlumice. Rizeni trochu ztuhne (coz mne osobne vyhovuje) a vypne to ten debilni FCW. Stabiliazce pak do rizeni opravdu nezasahuje. Daji se s tim delat v pohode donuty, powerslidy i drifty. Mel jsem moznost vyzkouset na trati a pak i na okresce a nestalo se mi, ze by mi to sebralo vykon za zadny situace, coz je velmi prijemny prekvapeni. Auto je krasne predvidatelny a citelny, hrana kdy se urve se da najit velmi rychle a snadno. Mam LSD, na aute bez nej jsem to nezkousel, stejne jako na AWD, cili nedokazu rict, jak se to pak chova tam.
Co je k tomu potreba…Muj setup je nasledujici - sedy kabel(adapter), ELM 327 wifi adapter a Multiecuscan pro iPhone. Aplikace stoji nejakych 1500/rok, kabely jsem kupoval v sade (6 kabelu) za cca 2000 a adapter kolem 500. Zapojeni je pak jednoduchy - sedy kabel do OBD portu, Wifi adapter do sedeho kabelu a sparovat wifi adapter s telefonem a spustit program. Samotna funkce se pak nachazi pod Brakes -> Continental ABS MK C1 modulem, kde se zapina na urcity pocet startovacich cyklu (nejde zapnout trvale).
Co je k tomu potreba…Muj setup je nasledujici - sedy kabel(adapter), ELM 327 wifi adapter a Multiecuscan pro iPhone. Aplikace stoji nejakych 1500/rok, kabely jsem kupoval v sade (6 kabelu) za cca 2000 a adapter kolem 500. Zapojeni je pak jednoduchy - sedy kabel do OBD portu, Wifi adapter do sedeho kabelu a sparovat wifi adapter s telefonem a spustit program. Samotna funkce se pak nachazi pod Brakes -> Continental ABS MK C1 modulem, kde se zapina na urcity pocet startovacich cyklu (nejde zapnout trvale).
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
hmmmm.... jakože Alfa 75 V6 s tuhou kastlí, jo? :-)
chceme video!!!! :-)
chceme video!!!! :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů