Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jo, me bila taky na tom aute vubec nebere.... mozna bych nazivo zmenil nazor, ale spis ne.... jinak super cenovka, ale Veloce bez padel.... hmmmm..... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6961
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zrovna u toho inzerátu dělá hodně to, že na autě nejsou navěšený SPZ a tudíž tam vzniká dojem až moc velké bílé plochy, černý karbon na odtrhové hraně (ala QV) by tomu taky prospěl, hned by to auto vypadalo zajímavěji
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Za tu cenu bych asi přežil i bílou barvu. U pádel bude podle mě jen otázka času, než někdo přijde na to, jak je dodělat (pokud už to někde neumí). Naštěstí to nemusím řešit, protože nejsou finance .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Padla dodelat jdou, ale je to opruz. Nevite nekdo, co stoji za tim "vyprodejem" v Imofe? Jsem koukal, ze dost 200k 2.0T aut se slevou 33%...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To měli už na jaře a párkrát během léta. Asi jim tam auta už dlouho stojí a rádi by se jich zbavili.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6961
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ono celkově jdou prodeje aut dolů takže těch akcí můžeme čekat víc a od více výrobců
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle auto už tam je hodně dlouho, ale tohle je hodně dobrá cena. Pádla se dají sehnat bez problémů.
Jinak můj názor, bílou mám strašně rád, ale na Giulii mě vůbec nesedí, chtěl jsem bílou, ale naživo vypadá hodně obyčejně, ale každý má jiný vkus
Jinak můj názor, bílou mám strašně rád, ale na Giulii mě vůbec nesedí, chtěl jsem bílou, ale naživo vypadá hodně obyčejně, ale každý má jiný vkus
Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mě se třeba bílá líbí nejvíc
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zdarec borci, jak se vam to zahriva ted kdyz uz pomalu lezou teploty dolu? Vyleze vam to ke stredu budiku a tam se to drzi jak pribity? Ja jsem z toho trochu v rozpacich. V lete ok, ale ted co venkovni teplota klesla na nejakych 10 stupnu tak se to nechce moc zahrat... Couracky co jezdim tak se to dostane tak jeden dilek pod stred a dal se tomu moc nechce... Kdyz tomu nalozim tak si to vyskoci ke stredu, chvili se tam drzi, ale kdyz zase vyjedu na nejakou okrsku a zase zvolnim tak si ten jeden dile zase spadne.
U mereni teploty vody bych sel hned po termostatu... Ale u toho voleje nevim. Mam s tim zkusenosti jen u velkych, vzduchem chlazenych stroju a tam to nebylo nic neobvykleho... Ale tady proste nevim.
U mereni teploty vody bych sel hned po termostatu... Ale u toho voleje nevim. Mam s tim zkusenosti jen u velkych, vzduchem chlazenych stroju a tam to nebylo nic neobvykleho... Ale tady proste nevim.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nafta nebo benzín?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8670
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak u oleje naprosto normální, na něm se musí projevit tepelná situace v motoru podle zatížení, jinak by bylo něco špatně. Ostatně i voda takhle osciluje (cca 80 - 100), jen to auta už dnes neukazují.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je to normální, v chladném období je jeden dílek pod střed v pořádku. Nezapomeň že to není ukazatel teploty vody, ale oleje.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
>Kubas: Benzin
>Hampice, MichalT: Prave, ze to je olej tak proto moje rozpaky nad tim, jestli se to tak chovat ma/nema. Netusim jak to maji u Giulie vyresene, resp. cekal jsem, ze kdyz to dosahne a nebo spis, ze to vzdy dosahne stredu budiku (rekneme provozni teploty) tak uz se to odtamtud nehne.
Zvyklej jsem furt na svoji 159, kde i kdyz mrzne tak vyjedu z baraku a za 5 - 10km mam budikovych 90. Tady dojedu do prace (cca 20 km) a teprve se k tomu priblizim.
Takze taky proto rozpaky. Jestli se vam to takhle chova vsem tak si asi musim jen zvyknout.
>Hampice, MichalT: Prave, ze to je olej tak proto moje rozpaky nad tim, jestli se to tak chovat ma/nema. Netusim jak to maji u Giulie vyresene, resp. cekal jsem, ze kdyz to dosahne a nebo spis, ze to vzdy dosahne stredu budiku (rekneme provozni teploty) tak uz se to odtamtud nehne.
Zvyklej jsem furt na svoji 159, kde i kdyz mrzne tak vyjedu z baraku a za 5 - 10km mam budikovych 90. Tady dojedu do prace (cca 20 km) a teprve se k tomu priblizim.
Takze taky proto rozpaky. Jestli se vam to takhle chova vsem tak si asi musim jen zvyknout.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No právě že většina aut to má tak, že to po ohrati dosáhne středu a pak se to už ani nehne. Čili je tam ten budicek prakticky k ničemu, protože reálně ta teplota samozřejmě kolísá. Když to v létě proženeš, vyleze to pro změnu políčko nad střed. Je to ok.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
pánové tak jsem zase po delší době najezdil s Giulií 2.0T 200PS asi 500km a trošku si osvěžil svoje vnímání toho auta :-)
Půlku jsem najel po dálnici a půlku po pěkných zatočených okreskách kolem Jihlavy a Dačic.... jsem zase nadšený jak to auto funguje - motor/převodovka/řízení/podvozek - všechno pro mě naprosto dokonale vybalancované.... na 17" kolech v pohodě komfortní i na nějakou tu díru, na kvalitu silnice díky tomu nemusím brát extra ohled (jako na úplně zprasené cestě samozřejmě zpomalím, ale o auto se prostě nemusím bát). Skvělé je i vyvážení auta, takže na různých horizontech a hupech, kterých je na Vysočině dost, se člověku nestahují půlky že auto přenese váhu na předek a máte pocit, že zadní kola se nedotýkají asfaltu.... prostě jízdně v ničem žádný problém, člověk si i ten základ užije neskutečně :-)
Zásadní problém ale je že vás prostě všichni pořád brzdí.... nelítám po okreskách 140, ale zatáčku chci projet třeba 80 a pak plynule zrychlit na 110 a to je prostě hodně nekompatibilní s českým provozem.... člověk si pak furt připadá že jede jak prase, přitom reálně ani není moc nad limit.... a kromě města s tím autem nějak nedokážu jezdit pomalu....
Půlku jsem najel po dálnici a půlku po pěkných zatočených okreskách kolem Jihlavy a Dačic.... jsem zase nadšený jak to auto funguje - motor/převodovka/řízení/podvozek - všechno pro mě naprosto dokonale vybalancované.... na 17" kolech v pohodě komfortní i na nějakou tu díru, na kvalitu silnice díky tomu nemusím brát extra ohled (jako na úplně zprasené cestě samozřejmě zpomalím, ale o auto se prostě nemusím bát). Skvělé je i vyvážení auta, takže na různých horizontech a hupech, kterých je na Vysočině dost, se člověku nestahují půlky že auto přenese váhu na předek a máte pocit, že zadní kola se nedotýkají asfaltu.... prostě jízdně v ničem žádný problém, člověk si i ten základ užije neskutečně :-)
Zásadní problém ale je že vás prostě všichni pořád brzdí.... nelítám po okreskách 140, ale zatáčku chci projet třeba 80 a pak plynule zrychlit na 110 a to je prostě hodně nekompatibilní s českým provozem.... člověk si pak furt připadá že jede jak prase, přitom reálně ani není moc nad limit.... a kromě města s tím autem nějak nedokážu jezdit pomalu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co maj pak rikat majitele Qf Jaky mas daily car, ze ti to prijde tak rychly? Ja jsem prave ted tyden jezdil bez remapu, ktery normalne mam a ta 200hp mapa mi prijde strasne uskrcena a lina. Nejvetsi "potupa" byla, kdyz jsem nebyl schopen na dalnici ujet naftovymu Superbu, ktery se na me porad lepil
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8670
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na dálnici... Na okresce bys ho setřás v první zatáčce. A o tom to je.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ze zkusenosti tak ve treti zatacce Ale s remapem v pohode i na dalnici. Takhle pak ziska zbytecne iluzi, ze mu to jede docela dobre nebo ze AR moc nejede
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Přesně tak kluci, rovně umí jezdit každej a v lečcem. Zatáčky vždy ukážou kdo má koule a Auto
Giulietta Sportiva 2.0JTDm 125kW (2011)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kenjiro: chápu to dobře, že máš 2,0 200 CV a máš tam remap na 280 CV? Proč jsi jezdil bez remapu - souvisí to nějak s flashem ECU v servisu? Ptám se proto, že jsem našel asi dvě firmy, které umí do Giulie nahrát upgrade, kde je nějaký nárůst kW/Nm, o což mi primárně nejde, ale hlavně součástí balíčku je odblokování Vmax, plus další věci... no ale já se bojím, že pak pojedu do Imofy, oni mi tam v rámci aktualizace přehrají ECU a budu mít zase standardní nastavení. Což je nejenom ztráta nějakých asi 490,- Eur ale hlavně zase pak cesta do NL a zpátky, což by byl opruz. Nebo Ty sis nějak mohl ten remap stáhnout, nechat to flashnout a pak si to tam nahraješ zpátky?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Michal - chtel jsem ti poslat info do SZ, ale pise to, ze uzivatel neexistuje.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Někdo tady ví víc než já Poslal jsem já Tobě, to šlo...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no tak Superb v silnější naftě má 140kW, takže +/- to samé jak Julča.... a pokud to měl třeba nějak chipnuté, tak proč bys mu ujel, že.... ale o tom to fakt není, navíc nevím jak vy, ale já se prostě bojím jezdit po dálnicích rychleji než reál 160, pak už to smrdí větší bodovou ztrátou a to mi za to nestojí.... jasně že když je někde úplně prázdno tak jedu třeba rychleji, ale většinou se držím do těch 160....kenjiro píše: ↑29.9.2019, ned 18:55 Co maj pak rikat majitele Qf Jaky mas daily car, ze ti to prijde tak rychly? Ja jsem prave ted tyden jezdil bez remapu, ktery normalne mam a ta 200hp mapa mi prijde strasne uskrcena a lina. Nejvetsi "potupa" byla, kdyz jsem nebyl schopen na dalnici ujet naftovymu Superbu, ktery se na me porad lepil
Jinak jako dailinu používám Octu a Mondeo 110 a 140 koní takže jasně že Giulia mi pak přijde jako formule, ale o to ani tak nejde, jde mi o tu relativní rychlost vůči okolnímu provozu.... a zejména v zatáčkách je ten rozdíl fakt velký... Jinak reálně ten podvozek má na to abys po okreskách lítal 150 a klidně i víc.... a zcela bez stresu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kdyby jen bodovou ztrátou. Dneska jsem si na D11 v levým pruhu někde mezi 190 - 200 km/h všimnul, že ten Superb který se chystám předjet, má nějakou divnou anténu a podezřele černý okna. Hamtnul jsem na brzdu a předjel ho někde kolem 140 tacho. Ani jsem se radši nedíval jak se tvářili. Pikantní na tom je, že to bylo se Ceedem. Každopádně, nevšimnout si tý antény tak jsem teď bez not.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
.... a to je přesně to co si nemůžu dovolit.... rodina by mi fakt poděkovala že jsem se připravil o papíry, protože jsem prostě měl náladu se svézt nebo jsem někde chtěl být o 6 minut dřív.... ;-) Pravda, když jsem byl krypl o berlích tak se to taky nějak udělalo.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů