Giulia a Stelvio prodejní čísla

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Harous » 23.8.2019, pát 08:08

Špatně jsem se vyjádřil. Image značky jim pozvedne Stinger jako takový, ne způsob prodeje a prodejní čísla.
Jsem zvědavej co bude s Giulií dál, Volvo má nový S60/V60 na který jsou výborný ohlasy, BMW pomalu (ale vážně pomalu) rozjíždí novou trojku. No, nebude to nic jednoduchýho. Možná by to nějaký impuls v podobě faceliftu chtělo. Ať se o tom autě zase aspoň chvíli mluví.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 23.8.2019, pát 12:13

ne já to pochopil, prostě na někoho může působit že kromě jeho Ceeda dělá Kia i technicky prémiové luxusní auto.... úplně si nejsem jistý že to nějak relevantně funguje, ale proč ne....

Co s Giulií to fakt netuším.... buď by ten facelift musel být hodně radikální, tzn. prostě důraz na ty asistenty a tyhle kraviny, nebo by museli drasticky snížit ceny.... nebo oboje :-D Problém u toho snížení cen je zaprvé samozřejmě marže a za druhé že to může nakrknout ty, kdo ty auta kupovali před rokem atp.... věřím že to nakonec udělají a holt to auto nebude stát jako 3er ale bude třeba o 150 tisíc v podobné konfiguraci levnější.... furt lepší než neprodávat vůbec nic.... Musí ty lidi do těch aut dostat a pak je přesvědčit kvalitou vozu a servisem, že udělali dobře.... takové lidi pak můžeš udržet.....

Přitom mi přijde že majitelé Giulií vlastně skoro nic neřeší.... kromě úplných blbostí ty auta normálně jezdí a lidi jsou s nima spokojení.... aspoň teda já o tom co máme doma opravdu nevím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Harous » 23.8.2019, pát 12:51

To mluvíš o tý co se jí odehrálo něco u airbagu a u který už odešlo několik tlačítek na klice? Jestli jo, tak jsou současní majitelé Giulií ještě otrlejší než jsem si myslel. :smt033
Mě zase přijde, že tu není snad nikdo kdo by nemusel do servisu ještě před první garančkou... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 23.8.2019, pát 13:07

airbag je taková podivnost, možná to byla fakt jen schíza uživatele, servis na nic nepřišel a dle názoru lidí co tomu rozumí se ani technicky nemůže něco takového stát....
tlačítko je blbost, OK, jednou do servisu, už nevím jestli vrámci garančky nebo ne.... (pak zatuhlo asi ještě jednou ale samo se to rozchodilo). To neřeším, i Octavii kde jsem v záruce měnil olezlou hlavici řadící páky považuju za zcela spolehlivé auto.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od VN0v » 23.8.2019, pát 18:08

Este vyriesit to teplo co ide od vyfuku do kufra a nejake SW vylepsenia (ktore nepripravuju) a bude to super auto. Zvysok sme uz snad vychytali :).
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od MichalT » 23.8.2019, pát 21:39

Když si to srovnam s tím co řeší kamarádi na nových koncernech, tak je nějaký ABG a klika úplně k smíchu. Během 50tkm na Superbu třetí spojka, nefunkční převodovka už na showroomu po převzetí, atd. atd. Ty auta jsou dobrý, ale jestli funguje celá síť v Evropě tak jako u nás, že jsem si návod na benzínovou verzi, po půl roce čekání, musel stáhnout z netu a nechat vytisknout a svázat sám, abych ho měl, tak není o čem. Srovnejme si marketing koncernu a jiných a marketing FCA, jak já rikam: kdyby VW dělal tak dobrý auta jako má marketing, tak je to nejlepší auto na světě... Ceny Giulie jsou dobrý, nová 3er za 1,2 je holota s gumovou palubkou, jenže kdo to ví, do těch showroomů chodí promile lidí co k běžným značkám a když už tam přijdou, tak je třeba nechají čekat 2 hodiny na předváděcí jízdu, viz. zkušenost kamaráda z Kladna, Giulii má, ale nakonec ji koupil v Německu. Jenže pak trefil srnku a auto mu vrátili s palubkou na který svítila půlka kontrolek, kolem motoru chyběla půlka šroubů, atd. Ano v Německu...
Fandové to neřeší a to auto si stejně koupí, ale normální spotřebitel tohle absolvovat nechce. A pak přijdu do malýho showroomu škodovky v Radotině a tam mi během 5ti minut vyjedou komplet technický info, včetně torzni tuhosti kastle, skladby materiálů plechů, aj.
Neřeším debilní český novináře a jejich poklepavani na kufr, ale proč se z 90% recenzovalo jen Quadrifoglio, všichni si řeknou, že je to hezká hračka, ale většina lidí potřebuje normální auto. Těch testů Superky nebo Veloce, která je podle mě nejlepším poměrem skvělého auta za víc než rozumnou cenu, bylo jako šafránu. Pak stačí pár zmínek o nějaké poruše, které jsou i u ostatních značek naprosto běžné, ale ve finále to zůstane to jediný co zůstane v povědomí společnosti.
Jestli shodí cenu nekam brutálně dolů (čemuž nevěřím), tak to zase nakoupí blbouni co z toho nemají rozum a znovu to podela renomé značky jako 156.
Budu se opakovat, ale na vlastnictví Alfy Romeo (kterékoliv z těch co jsem měl nebo mám), mě vždycky vadila jenom jedna věc - debilní kecy těch, kteří Alfu nikdy neměli...
A jinak k tématu, celkově jde automobilovej trh do háje, ty poklesy jsou kromě Německa všude, ale i tam ten vývoj není dobrý. Kdo potřebuje zdroje ať použije google... Já si spíš říkám kolik let si ještě budeme moct koupit normální auto. 10 nebo 20? To mě spíš trápí víc než jestli Giulia bude mít facelift nebo ne...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 23.8.2019, pát 22:28

těžko soudit tu prodejní síť v Evropě.... v Německu jsem pár showroomů z auta viděl a vypadaly hezky a předváděcích aut tam byl kotel.... (pravda, byl jsem i u jedněch zoufalců ve Frankfurtu ale tam ani nevím jestli to bylo oficiální zastoupení, snad ne....). V Rakousku jsem se byl podívat na showroomy dva, oba moc pěkné a v jednom jsem i něco řešil a super.... Česko nejde komentovat, to je parodie....

jinak nemyslím si že kdyby Giulia slevnila na startovací cenu pod 800 tisíc tak že by to kupovali blbouni, furt je to dost peněz....

těch faktorů neúspěchu je prostě strašně moc, i kdyby to auto bylo úplně dokonalé tak by to byl strašný boj.... Jako jestli tomu produktu FCA věří, věří že časem (třeba za 5 let) si naučí věrné zákazníky a začne se to vyplácet, tak proč ne.... ať to teda dalších 5 let dotují.... ale pokud se přestane dařit samotnému FCA tak je otázka kolik se do Alfy dál bude investovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Harous » 23.8.2019, pát 23:42

Otázkou je jak dlouho tenhle stav budou tolerovat akcionáři.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 23.8.2019, pát 23:45

majoritu má furt rodina Agnelli (EXOR) - 30%... ti se asi zatím Marchionneho vizí držet budou.... pak tam patrně bude italská vláda, ta rozhodně Alfu nepotopí ;-) zbytek, těžko říct.... racionálně to samozřejmě žádný smysl nedává.... teda dávalo by kdyby tu platformu a motory používali i jinde, ale to se moc neděje.... no, probírali jsme to 100x, uvidíme....

jinak já už jsem svoje akcie dávno prodal a dobře jsem udělal.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Harous » 23.8.2019, pát 23:49

Mimochodem - Jaguar je na tom dost podobně. Taky pěkná bída. A tam bych určitě z pověsti značky a kritických novinářů bídný prodeje nepodezíral.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 23.8.2019, pát 23:59

no... prostě nějak "není zájem".... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Petr147 » 24.8.2019, sob 06:33

Ony jsou obecně prodeje sedanů dost mizerné... je to třída co se neprodává, ale hlavně fasuje a tam je to o dost náročnější

V třídě Giulie to dlouhodbě padá celkově a kdo nemá nějakou novinku, tak neprodává... viz nová v/s60
http://carsalesbase.com/european-sales- ... d-segment/

I o třídu níž je to podobné, tam jenom vyskočil Peugeot s moc povedenou 508... na druhou stranu prodeje Pašíka jsou zkreslené nástupem faceliftu, díky kterému nešel několik měsíců zadat do výroby
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/

Když pominu dětské nemoci Giulie, tak je to celkově povedené auto, jen by to chtělo držet krok s konkurencí, nasadit moderní infotejment a třeba led světla s maskováním... Příkladem může být facelift Mazdy 6, kterou průběžně vylepšují a vypadá hodně povedeně

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od kenjiro » 24.8.2019, sob 07:32

Nebo na to jit uplne jinak. Najit nekde v supliku koule, vykaslat se na EuroNCAPy a odstranit vsechny ty bezpecnostni asistenty, ktery stejne kazdyho jen stvou a poradne nefungujou. Za usetreny penize snizit cenu. Ctyrvalec naladit na 350 koni, na ktere je konstruovany, zaradit do nabidky manual, dat do prislusenstvi sportovni vyfuky, pruziny, tlumice... Pak udelat nejaky spider, kupe nebo i neco s motorem uprostred... Proste auta s libivym designem a spickovyma jizdnima vlastnostma, ktery nestoji jako supersport. To je to, co AR vzdycky umela a misto, kde by mohla zuzitkovat tu platformu. A ne se snazit souperit v Nemcema obsazeny stredni tride, vyrabet SUV nebo se pokouset s predrazenou starou Giuliettou prosadit v zaplave korejskych, nemeckych, francouzskych a ceskych low cost aut... Lidi, co si kupujou auto podle spotreby, velikosti kufru, jestli se vejde PETka do dveri nebo co potrebuji v aute Playstation si Alfu stejne nikdy nekoupi, protoze Alfa. A v neposledni rade vyhazet vsechny nymandy z ceskyho zastoupeni a dupat po dealerech dokud nepochopi, ze jsou tady pro zakaznika a ne zakaznik pro ne. Ale tohle je realny asi jako to, ze elektroauto dojede na jedno nabiti do Brna a zpatky po opraveny D1...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Harous » 24.8.2019, sob 17:46

To je otázka jak jsou svázaný homologačním předpisem. A i tak moc nevěřím tomu, že by to nějak výrazně zvedlo prodeje. Kolik by bylo takových zákazníků kteří by takové hardcore auto opravdu koupili?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od kenjiro » 24.8.2019, sob 18:42

Tak vyrazne by to prodeje urcite nezvedlo, ale treba by to zabranilo propadu prodeju skoro o 50%. Jsem nemyslel z toho udelat nejaky hardcore auto, spis nesoustredit se tolik na procenta v NCAPu, ale radsi na ridice. To auto by koupili minimalne stejny lidi, ktery to koupili uz ted, protoze si myslim, ze nikdo z nas si to auto nekoupil, protoze to ma 98% v NCAPu, nejde vypnout ESC a TC, ma to otravny FCW, Lane departure atd. Spis si myslim, ze toto jsou veci, ktere spoustu lidi od koupe odradila vcetne absence manualu u benzinovyho 2.0. A silnejsi motor by ocenil kazdy. Tech 200k je malo a kdo nechce AWD nebo remap, tak ma smulu. Ja osobne bych nevahal ani vterinu kdyby byla v nabidce 350k zadokolka s trvale deaktivovatelnymi systemy za cenu neco pres mega.. Za tehle situace uz dalsi auto AR asi nebude, protoze kupovat to stejny si nechci a AWD nebo Qf je pro me osobne nevyhovujici a pote co zaklepal Segio backorama pochybuju, ze dojde na jeho vize a predstavi neco smysluplnyho... O zkusenostech se servisni a prodejni siti ani nemluve. Ale jak psal Michal - s tim co se ted v EU deje budeme radi, kdyz si za par let koupime vubec nejaky "normalni" auto.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od kenjiro » 10.2.2020, pon 00:07

Koukam na statistiky za 2019 v CR a vypada to nasledovne:

Celkem prodano:
Giulia - 85 ks
Stelvio - 79 ks

Palivo
Giulia 75 ks benzin, 10 ks nafta
Stelvio 64 benzin, 15 ks nafta

Pohon AWD
Giulia 24 z 85 (cca 30%)
Stelvio 78 z 79

Cili mi z toho vychazi, ze klientela, co kupuje AR je pomerne atypicka a to vecny srovnavani s BMW nema moc smysl, protoze to vypada, ze se uplne nepotkavaji v preferencich pohonu a paliva. U BMW 3 je z celkove prodanych 622 kusu 501 kusu AWD (80%) a 281 kusu je naftovych a "jen" 134 benzinovych. Zaroven s tim si rikam, ze ten manual by prece jen mel asi smysl u tech benzinovych verzi. Jinak v nejprodavanejsi kategorii (SUV s cca 33% trhu) ma AR jeden model a v druhe nejprodavanejsi (Nizsi stredni s cca 20% trhu) nema nic (ok, Giulietta ale....).

Co mi prijde trochu smutne, je ze Mazda je schopna prodat vic dvoumistnych jednoucelovych nepraktickych kabrioletu (MX-5 v poctu 98 kusu) nez AR sedanu. Jedina utecha snad muze byt, ze Kia Stinger a Jaguar XE se prodavaji jeste daleko hur (34 a 21 kusu).

Co nechapu je to neustale razeni Skody Octavia do stredni tridy k autum jako Giulia, Audi A4, M-B C klasse, Volvo S60 atd. a Superb do vyssi stredni tridy k autum jako je A6, BMW 5 nebo Volvo V90.

Zdroj: http://portal.sda-cia.cz
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Jojo » 10.2.2020, pon 07:43

Pekne si to vyselektoval.
biele auto
biele auto
zelené auto

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 10.2.2020, pon 11:01

no lidi BMW a Alfu srovnávají protože Alfa chce prostě BMW ukrást část prodejů....

jinak z toho že většinu Alf lidi kupují v benzínu zatímco většina BMW je ve čtyřkolce v naftě je myslím jasně vidět, že alfisti to kupují jako srdcovku, zatímco lidi co berou BMW chtějí prostě komplexní prémiové auto bez omezení (proto 4x4), a nějaký jízdní zážitek až tak neřeší.... to není nic proti kupcům BMW, jen mají prostě jiné preference při výběru vozu....

Problém Alfy je že zatímco BMW má nějakou základnu fandů a pak prostě velký trh s běžnými uživateli, kteří prostě chtějí prémiovku, Alfa asi kromě těch fandů nikoho moc nemá.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Redjames » 10.2.2020, pon 22:19

20200206_110347_resized.jpg
kenjiro píše: 10.2.2020, pon 00:07 Koukam na statistiky za 2019 v CR a vypada to nasledovne:

Celkem prodano:
Giulia - 85 ks
Stelvio - 79 ks

Palivo
Giulia 75 ks benzin, 10 ks nafta
Stelvio 64 benzin, 15 ks nafta

Pohon AWD
Giulia 24 z 85 (cca 30%)
Stelvio 78 z 79

Cili mi z toho vychazi, ze klientela, co kupuje AR je pomerne atypicka a to vecny srovnavani s BMW nema moc smysl, protoze to vypada, ze se uplne nepotkavaji v preferencich pohonu a paliva. U BMW 3 je z celkove prodanych 622 kusu 501 kusu AWD (80%) a 281 kusu je naftovych a "jen" 134 benzinovych. Zaroven s tim si rikam, ze ten manual by prece jen mel asi smysl u tech benzinovych verzi. Jinak v nejprodavanejsi kategorii (SUV s cca 33% trhu) ma AR jeden model a v druhe nejprodavanejsi (Nizsi stredni s cca 20% trhu) nema nic (ok, Giulietta ale....).

Co mi prijde trochu smutne, je ze Mazda je schopna prodat vic dvoumistnych jednoucelovych nepraktickych kabrioletu (MX-5 v poctu 98 kusu) nez AR sedanu. Jedina utecha snad muze byt, ze Kia Stinger a Jaguar XE se prodavaji jeste daleko hur (34 a 21 kusu).

Co nechapu je to neustale razeni Skody Octavia do stredni tridy k autum jako Giulia, Audi A4, M-B C klasse, Volvo S60 atd. a Superb do vyssi stredni tridy k autum jako je A6, BMW 5 nebo Volvo V90.

Zdroj: http://portal.sda-cia.cz
Ty se divíš s tou Oktávkou ? podívej kolik stojí nová 2.0litr diesel / sice kombi/ ale stejně je to raketa..931.998,- Kč. Navíc já si myslím, že ceny Giulii nejsou úplně špatně , moje Veloce byla o cca 180.000 níž než srovnatelná 3er. Spíš bychom se měli zbavit Maďara...
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Kubas » 10.2.2020, pon 23:04

Tak razeni do trid je myslim na zaklade velikosti a v tom ohledu opravdu octa do stredni nepatri, to je fakt vtip..... a muze stat i mega a pul.... ;-) jinak kk fungovani managementu znacky radeji nic.... technicky ok ale ten zbytek... 15 let to tady resime :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Jarouš01 » 11.2.2020, úte 17:36

2.0 TDI 110 kW .....palivo: benzín.... :-) Takže za těch 900 litrů je teda co?
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od soft147 » 11.2.2020, úte 19:43

Za ty prachy je diesel s možností tankovat benzín a následným servisem zdarma :-D
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od Pete Biggy » 25.2.2020, úte 22:16

soft147 píše: 11.2.2020, úte 19:43 Za ty prachy je diesel s možností tankovat benzín a následným servisem zdarma :-D
:-D :smt044 :smt044 :smt044 =D>
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla

Příspěvek od hadXR » 27.2.2020, čtv 20:34

On ten leták je vůbec pochybný.

Barva: Černá magic
Mimořádná výbava: Modrá lava metalíza
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů