AR 155 Q4

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 28.6.2007, čtv 21:47

Popis adresace EPROM ridici jednotky 155 Q4 najdete tady:
http://www.berlinasportivo.com/phpBB2/v ... .php?t=338
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 28.6.2007, čtv 21:53

Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 28.6.2007, čtv 22:04

tam asi musim byt zaregistrovan ze ? :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 28.6.2007, čtv 22:09

Richie píše:tam asi musim byt zaregistrovan ze ? :)
Aha, ja tam registrovanej sem, tak me nenapadlo, ze to nepujde... :cry:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

integrale

Příspěvky: 46
Registrován: 4.6.2007, pon 21:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

AR 155 Q4

Příspěvek od integrale » 4.7.2007, stř 15:03

No, ona je to vlastně víc ta Lancia než Alfa. To není jen motor, to je celá převodovka, rozvodovka, mezinápravák, oba diferáky, elektronika, atd. Ale vlastně by se taky dalo říct, že Delta Integrale EvoII je vlastně AR 155 Q4, protože ten motor měla Alfa o rok dřív :)
Jinak na všechny 16v motory Lancia (vč. AR 155 Q4) mám nějaký čipy, takže stačí říct a dá se vymyslet ledacos.
Při tý příležitosti mám nabídku/poptávku:
buď koupím, nebo vyměním kola 15" z AR 155 Q4 - tedy 6x15" 4x98 mm za 16", nebo ty 16" jenom koupím. Ideálně origo Speedline tmavý, co měly poslední 155 (tenký pětipaprsky), nebo ještě lépe šestipaprsky podobný na GTA. V případě výměny bych mohl nechat na těch 15" i současný gumy - jsou tam Ceaty Tornado 205/50/15 a jsou překvapivě slušný (za ty prachy) a vyměnit sadu za samotný disky nebo doplatit a tak.
Pak mám ještě na 155 Q4 přebytečný úplně nový turbo, který bych vyměnil za něco potřebnějšího - např. hezký 16" nový kola 4x98mm, nějaký smysluplný díly (vačky na Integrale EvoII, modrý vstřiky, vejfuk), ale klidně i za Mini Maca 1,83 GHz, slušnej LCD monitor od 19" atd. Prostě cokoliv v podobný cenový relaci nebo prodám za 16.000 kč.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 9.7.2007, pon 19:14

Jestli se nepletu, tak ty origo 16" litaky jsou pro lepsi predstavu tyhle:

Obrázek Obrázek
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

integrale

Příspěvky: 46
Registrován: 4.6.2007, pon 21:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od integrale » 19.7.2007, čtv 19:38

Jo, to jsou přesně ty pravý :) Akorát nejsou litý, ale kovaný, o což mi právě jde, protože litý by byly za chvíli v háji.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 15.8.2007, stř 15:35

Alfetta GTV L

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 20.10.2007, sob 19:41

Jedna parádní samice na prodej :D

link
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 20.10.2007, sob 20:00

Moc pekna... :oops:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 31.10.2007, stř 13:55

155 2,0 16V Super

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 31.10.2007, stř 14:01

1552,0 píše:http://tinde.no/au/car.tas?Ref=1653449 Mne sa paci....
Me taky, az na tu cenu... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 31.10.2007, stř 15:49

Vsak prave ta cena je stale problem... Lancia beha OK?
155 2,0 16V Super

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 31.10.2007, stř 21:36

1552,0 píše:Vsak prave ta cena je stale problem... Lancia beha OK?
Beha OK, jen mi vcera vyhorel ventilator topeni. Je to takova bolistka vsech Kapp a je k tomu strasnej pristup. Ale opravdu strasnej...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 31.10.2007, stř 23:00

a jeste to neni nejlevnejsi ze? :(
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 31.10.2007, stř 23:38

Přístup k topení je u každého auta hroznej :D a kor když si vpomenu na škodárnu 125l mé první auto, příjemnou zábavu :-D
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 1.11.2007, čtv 00:17

hoj, mna caka zase na 75ke.. uz sa na to psychicky pripravujem :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 1.11.2007, čtv 00:58

Reknu vam ze to byl mazec. Musel sem vyndat prepazku mezi motorem a topenim... Ven sem to dostal jen ze sem to rozlozil na dily a postupne to tahal ven. Ale jak to tam budu vracet cely teda nevim... :evil:
Pred:
Obrázek

Po:
Obrázek

Zajimavy je, ze by mel byt stejnej s Alfou 166, ale neslysel sem, ze by u ty 166 nekomu odesel. Pritom snad kazda druha Kappa ho ma uz menenej...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

integrale

Příspěvky: 46
Registrován: 4.6.2007, pon 21:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Závada na 155 Q4

Příspěvek od integrale » 1.11.2007, čtv 19:48

Zdarec chlapi, tak když jste tu založili tohle vlákno, tak musím upozornit, že po 3 letech se objevila na autě opravdová závada - teče gufero na kardanu. Zdánlivá kravina, když navíc stojí i s poštovným a expresním příplatkem za dodání 340 Kč, ale ouha - motor bude asi muset ven! A na rozdíl od Integrale tohle má pod motorem nápravnici, takže nejdřív musí ven komlet náprava a potom teprve agregát. No, už se na to těším. Budu se při tý příležitosti muset zamyslet nad spojkou, protože jakmile auto dostalo koně, má spojka trochu problémy, hlavně při prudkých startech. A to je ten motor prakticky sériovej...
je to celkem 2. závada na tom autě, co ho mám. První byla spojka - rozervala se totálně lamela a až časem se ukázalo, že z triviálního důvodu - rozpadlá destička blokovala zadní kolo (auto před tím, než jsem ho koupil dlouho stálo). U běžnýho 2WD auta si toho člověk ani nevšimne...
Jinak nabídka na závody v podstatě trvá - kdo má zájem, ať mě kontaktuje klidně telefonem nebo mailem. Zatím bychom byli 3, hledáme alespoň další 2 nebo 3 lidi.
Já jsem teď dal na svoji dozadu velkej výfukovej tlumič, aby to trochu ztichlo, čímž se výrazně snížil nástup výkonu v režimu 2000-3000/min. Je to sice hodně znát (a to i na spotřebě), ale ten hluk byl enormní. Nicméně původní podoba výfuku i s původním průchodnějším tlumičem je k dispozici, takže pro to závodní auto by to neměl být problém (tam se hluk řešit nebude). Teď to hlukově i výkonově zhruba odpovídá sériovýmu STi 2002, akorát podvozkově trochu ztrácí.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 21.11.2007, stř 13:32

Integrale: tak co, uz si to spravil?
155 2,0 16V Super

integrale

Příspěvky: 46
Registrován: 4.6.2007, pon 21:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od integrale » 23.7.2008, stř 22:23

:wink: spravil. Nakonec neteklo gufero, ale jenom protékal olej kolem snímače otáček, ale tak nešikovně, že to vypadalo, že je v háji gufero. To je ale jak nový, takže náhradní diferenciál, jak jsem ho koupil, tak ho teď prodávám. Je mi totiž k ničemu.
Ještě jedna drobnost se ukázala: brzdy OMP Racing jsou sice super, ale dost hřejí, takže se velmi rychle "vyvařila" vazelína z vodítek třmenů a ty teď mají trochu hrk. Takže zítra jdu za 1200 Kč pro nový vodítka. Z tohoto plyne poučení, že při použití kotoučů a destiček od OMP řady 971C je třeba věnovat zvýšenou pozornost vodítkám a jejich správnému namazání.
Takže po téměř 4 letech mimořádné opravy: 1. spojka (8000 kč), 2. netěsnost snímače otáček převodovky (3000 Kč), 3. výfuk (originál by přišel asi na 14 000 kč) a 4. vodítka brzdových třmenů (1200 kč)
Náklady na běžný servis: 2x rozvody komplet (nemám vyvažováky, takže jenom 800 za rozvoďák a 260 za drážkáč + filtr oleje za 200 Kč), 2x přední ramena + geometrie (ramena 3400 kč + geometrie za 700), 1x kuláky na spojovačce (dělaly se s ramenama, takže geometrie už uvedená), 4x výměna oleje (každá 3100 kč), 2x výměna přev. oleje (z toho 1x vynucená á 2500 Kč), 1x filtr vzduchu (OMP Racing 1600 kč), 1x brzdové desky OMP 971C (3400 kč), 1x zadní desky OMP R&S (2100 kč), 1x přední kotouče OMP Racing (8800 Kč), 1x zadní kotouče OMP Racing (4600 Kč), 1x uložení zadní nápravy (2x opravná sada á 1000 Kč), 1x zadní dorazy (150 Kč oba), 1x uložení zadních pružin a tlumičů (2x 300 kč).
Nedá se říci, že to je nejspolehlivější auto pod sluncem, ale vzhledem ke konkurenci prakticky docela nízké servisní náklady. Ještě to bude chtít doplnit klimačku, už to není nic moc. V plánu jsou dále výfukové svody, 2. tlumič výfuku + změna uložení střední části (už je ve sklepě) a čtyřpístkové brzdy dopředu.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Qfor

Příspěvek od misokgb » 17.9.2008, stř 00:37

Ahoj hosi!

Tak uz mi to nedalo a musim napisat, najma potrebujem info...

Takze spolu s kamaratom sme sa stali majitelmi Q4 za "facku" - ja som to chcel pre seba, ale nemal som peniaze... Po mnohonasobnom precitani typu "predam Alfa 155 2.0 16v Turbo" mi nedalo, ze ved Turbo benzin sa 155 robila snad len Q4 a naozaj... Kupil som ju za 12.000Sk s papiermi, auto bolo pojazdne - ale nemalo vykon ako by malo mat...

Co sa s nim stalo?

Vycistene turbo, vymenene rozvody (povodne boli o zub preskocene), chybal tam ten obojstranny remen, ktory pohana "Countershaft" = asi vyvazovacie vacky??? Nedobijalo - spatne ukostreny alternator + vymena alternatora z AR 75 2.0TD. Zadne brzdy - kupili sme za 5000Sk Alfu 2.5V6 155 kde boli brzdy takmer ako nove. Vsetky kotuce na Q4 su opieskovane aby nestrhlo oblozenie z brzd. Vyfuk - komplet zhodeny, povareny a ulozen naspat = 100% tesnost.

Zajtra ma cakaju este vymena sviecok pretoze auto na 190ps vobec nejde...

Je to r.v. 1992, bez klimy, bez nastavitelneho podvozku, vzadu nalepka Q4, ale spojler na kufri akoby tam origo nebol...

Turbo tlaci od cca 2500-3000rpm...

A teraz otazky:





Ked mam vytiahnute sviecky z auta a zacnem startovat - asi 2-3 sekundy absolutne nehadzu iskru! Az potom zacnu.

Auto neochotne startuje, kolkokrat sa stane, ze uz chcem prestat tocit, pustim kluc a vtedy auto nastartuje!!!

Po otoceni klucom do prvej polohu mi pod kapotou cvaka nejaky ventil asi 3 sekundy... Co to je? Je to spravne?

Auto nema vykon, aky by sme cakali, mam 2.0TS 150ps alfu 75 a ta ju na sprinte zotre ako nic... Kde hladat chybu? V aute je uz kopa penazi - novy chladic, vodna pumpa, rozvody, 10w60 valvoline, zajtra sviecky, asi inducky a kable...

Podotykam, ze tlak v palivovej liste je OK, takze chyba bude bud v miesani zmesi - elektronika, alebo v iskre... Prosim kde zacat? Najprv chcem odstranit to vypadavanie 2+3 valca iskry...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

tomas155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 215
Registrován: 25.9.2008, čtv 18:41
Bydliště: Mariánské Lázně

Příspěvek od tomas155 » 25.9.2008, čtv 19:43

Ahoj, tak jak pokračuje renovace. Jsem docela koukal, Q4 za pár korun. Já na ni v ČR ještě ani nenarazil.

S tím zapalováním nevím, to chce dobrýho elektrikáře, tam to může dělat mraky věcí.

S tím výkonem to bude ale asi špatný. Já mám na svý 155 něco podobnýho a myslím si, že to je odjetej motor před GO.
Určitě bych nechal změřit kompresi, pak bych mrknul na ventily a vačkový hřídele. Mě to takhle někdo vysvětloval. Ale stačí mít blbý svíčky. . .

Určitě sem průběžně piš tvé úspěchy. . . Hodně zdaru

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 26.9.2008, pát 00:58

Ahoj,

takze motor po smrti. Vymenili sme olej (Valvoline 10W60), sviecky - original trojkontaktove, ktore su predpisane pre tento motor... Isli prebehnut, zohriali motor a potom kakao... Asi po 3 minutach krach, zadrety motor... Inak to s tym startovanim - zmerali sme Hallov snimac - snimac vacky, a bol KO. Kupili sme na 2.0TS 155, kedze na Q4 nie je zohnatelny, je taky isty samotny snimac, len plech, na ktorom bol uchyteny sme museli prerobit. Alfa chytala na prve otocenie klucom VZDY. Ten motor, preco sa zadrel uvidime ked ho otvorime, motor je uz vonku a ide sa rozoberat. Alfa 155 Q4 bez motora a prevodovky vyzera ako nalozena skodovka :D 4 chlapy mali co robit, aby tu vec menom motor nalozili na vozik...

Inak tato Alfa je na papieroch na predaj so zadretym teraz uz vybratym motorm, s kopou novych veci za 40 tisic SK.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 26.9.2008, pát 01:20

Mozna bych i o kupci vedel. Nebo Ti to vymenim za tu svoji 75 2.0 TS :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „155“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů