Teplota u JTD
Re: Teplota u JTD
znám perfektní servis na nez. topení v Čáslavi. Byl jsem tam několikrát s topením v nákladáku a vždy si poradili a mají rozumný ceny... většinou to byla znečištěná komora a nebo vadná žhavička. topení má ochranu a pokud nemuže chytnout tak tam ani naftu netlačí.....
Jmenuje se Kavanek a tel. má: 602337681
Jmenuje se Kavanek a tel. má: 602337681
Lancia Thesis 2.4 20V i LPG125kW At.Emblema r.05
EX Fiat Croma 2.4 Mjet 147kW At. Emotion SKY r.08
EX Fiat Croma 1.9 Multijet 110kW At. EMOTION r.07
EX Alfa Romeo 166 2.4JTD 110kW r.04
EX Fiat Marea 1.9TD 74kW SX r.97
EX Fiat Punto 1.7D 42kW r.94
EX Fiat Croma 2.4 Mjet 147kW At. Emotion SKY r.08
EX Fiat Croma 1.9 Multijet 110kW At. EMOTION r.07
EX Alfa Romeo 166 2.4JTD 110kW r.04
EX Fiat Marea 1.9TD 74kW SX r.97
EX Fiat Punto 1.7D 42kW r.94
-
AlfaRomeo166
- Příspěvky: 87
- Registrován: 5.5.2009, úte 14:11
Re: Teplota u JTD
Poprosil by som o krátky návod ako vymeniť termostat.
Nejaké praktické rady, odvzdušnenie, či mám predtým cez chladič vypustiť chladiacu kvapalinu, na čo si dať pozor atď.
Nejaké praktické rady, odvzdušnenie, či mám predtým cez chladič vypustiť chladiacu kvapalinu, na čo si dať pozor atď.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW
Re: Teplota u JTD
Nic náročného. Jen si nachystej nové stahovací pásky na hadice. Páč pokud tam máš ještě origo tak jsou jen na jedno použití. Jinak já ho lepím pro jistotu i na tmel. Odvzdušnuje se hadice směrem k topení. Je na ní plastový šroubek.Kdyby se ti rozletěl dá se nahradit šroubkem normálním je tam klasický závit.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- AlfaBitrin166
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14.8.2014, čtv 00:18
Re: Teplota u JTD
No jen takový dotaz, sice jsem si nemeřil teplotu v expanzní nádobě, ale mě ručička teploty ukazuje rovných 90 ať je 30°C nebo -20°C ale topí to opravdu mizerně, mám to ale zaplé na ekon a man.
Ale jak jsem se dočetl asi bude propouštět termostat, je pravda že jsem si to hned myslel, ale zase podle té ručičky ani ne, leda by ukazovala zkresléné údaje.
Ale jak jsem se dočetl asi bude propouštět termostat, je pravda že jsem si to hned myslel, ale zase podle té ručičky ani ne, leda by ukazovala zkresléné údaje.
vše na motorky za oplátku něco na moji alfu 166 2.4JTD 100kw:-)
Re: Teplota u JTD
Já pokud ráno dojdu k autu tak je ručička na 50°C a postupně vyleze na 90. Pokud ti ukazuje neustále ručička 90°C a nepohne se jinam tak je určitě něco v háji a ne jen termostat. But čidlo teploty nebo budík.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u JTD
Asi myslel ohřátý motor v létě i zimě a ne po zapnutí klíčku.
Špatný radiátor topení?
Špatný radiátor topení?
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
- AlfaBitrin166
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14.8.2014, čtv 00:18
Re: Teplota u JTD
Ano jak píše Lukáš, mimochodem jsem taky Lukáš tak ahoj , no na provozní teplotu se to dostane na 90°C ale myslím že to neodpovídá tomu teplu co leze do kabiny. Zkusím to proměřit o víkendu v té expanzní nádobě jestli bude čas a nástroje a uvidí se, to by jsme se tu mohli bavit pak o čemkoliv, jo a jsou tam někde i žhaviče na vodu? Neco jak má octavie nebo golf? U svého bývalého golfika jsem to měl, ten topil jak šlak a to byl taky TDI a venku bylo -15°Clukas.01 píše:Asi myslel ohřátý motor v létě i zimě a ne po zapnutí klíčku.
Špatný radiátor topení?
vše na motorky za oplátku něco na moji alfu 166 2.4JTD 100kw:-)
Re: Teplota u JTD
Ahááááá . No u 166 ty žhaváky asi nejsou já měl na bejvalce za příplatek bufika a na stávající je před EGR výměník. I když kámoš na 156 77Kw je tam má.
Jinak na hadici která vede k topení je PVC odvzdušnovací šroubek (když ho zlomíš dá se nahradit železným šroubkem) tak zkus tohle pak je otázka jak ti funguje klapka co přivírá přívod vzduchu přes radiátor. A pokud by jsi se pouštěl do demontáže teto klapky doporučuji udělat i radiátor páč rádi praskají. Jo a z mojí zkušenosti jsou v radiátoru tak jemné voštiny že se časem zalepí prachem a vzduch pak tak dobře přes něj neproudí.
Jinak na hadici která vede k topení je PVC odvzdušnovací šroubek (když ho zlomíš dá se nahradit železným šroubkem) tak zkus tohle pak je otázka jak ti funguje klapka co přivírá přívod vzduchu přes radiátor. A pokud by jsi se pouštěl do demontáže teto klapky doporučuji udělat i radiátor páč rádi praskají. Jo a z mojí zkušenosti jsou v radiátoru tak jemné voštiny že se časem zalepí prachem a vzduch pak tak dobře přes něj neproudí.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Teplota u JTD
Csuko.chcem sa spytat mam problem z motorom2-4jtd prehrievasa .robil som udrzbu a menil par veci boli dane rozvody aj draskovy remen ked som to poskladal tak pri teste som zistil ze sa to prehrieva. Len neviem preco chladic je vrely aj v setky hadice su vrele.ked som pustil kurenie tak som zistil ze my fuka len studeny tak som to rozhadzal a zistil ze klapka my neprepina teply s studeny vzduch a ze my nejdu ani ofuky prepinat ale to si myslim ze nato nema v pliv.ked idem normalne tak sa drzi na 90 stupnoch ked rychlesie stupa saharu ale nezepne.cim to moze bytpredtym to fungovalo normalne.
Re: Teplota u JTD
Tak idem napisat ze zavada vyriesena.po tyzdny laborovania a zistovania avymeny terostatu cidla a vodnej pumpy som si bol dat z merat realnu teplotu vody a zistil som ze realna teplota vody je dobra a budik klame .tak som zistil ze kostra na prevodovke bola slaba a preto sa to podla budiku prehrievalo.do buducna ked sa nieco taketo stane treba skusit v prvom rade kostru opucovat a az potom menit lebo sa stane ze clovek vymeni dobre veci za dobre.podstata ze to je vyriese.
Re: Teplota u JTD
A přitom taková kravina co
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Teplota u JTD
Chci se zeptat jestli někdo neměl problémy s podchlazením. Na 129kW mám už 3 termostat a při jízdě s klidnou nohou jezdím na 70stC.
Origo BEHR - 70st, nový BEHR - 70st, nový Vernet - 70st. Budík ukazuje dobře, je to poznat i podle toho jak to topí. Když jedu bez respektu mám 90st, ale první puštění plynu z kopce nebo zvolním jízdu a padám až na 70st. Toto se mě vůbec nelíbí. U 10V se zahřeje na 89 - 90st a tam je to pořád i při -20st.
Origo BEHR - 70st, nový BEHR - 70st, nový Vernet - 70st. Budík ukazuje dobře, je to poznat i podle toho jak to topí. Když jedu bez respektu mám 90st, ale první puštění plynu z kopce nebo zvolním jízdu a padám až na 70st. Toto se mě vůbec nelíbí. U 10V se zahřeje na 89 - 90st a tam je to pořád i při -20st.
AR 166 2.4 JTDm sportronic
AR 166 2.4 JTDm sportronic
AR 166 2.4 JTDm sportronic
AR 166 3.0 V6 03' sportronic
AR 33 1.7 16V 91'
ZETOR Crystal 8011
ex 147 1.9 JTDm 08' QV
ex 166 2.4 JTD ex ale doma
ex 33 1.7 16V
ex 33 1.4 IMOLA
ex 33 1.8TD
AR 166 2.4 JTDm sportronic
AR 166 2.4 JTDm sportronic
AR 166 3.0 V6 03' sportronic
AR 33 1.7 16V 91'
ZETOR Crystal 8011
ex 147 1.9 JTDm 08' QV
ex 166 2.4 JTD ex ale doma
ex 33 1.7 16V
ex 33 1.4 IMOLA
ex 33 1.8TD
Re: Teplota u JTD
Čus kluci. Včera jsem si vyměnil termostat, samozřejmě samo doma jako každý alfista, ale co mi překvapilo u demontáže samotného termostatu bylo spodní šroub , na něj bylo přivaření další šroub na kterej byl připevněn plechový držacek . Tak jsem musel ten šroub zlomit držaček ohnout až pak teprve odšroubovat zpodni šroub. Tak že bacha na to ať máte přehled před demontáže.
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 10 hostů