Teplota u JTD

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Teplota u JTD

Příspěvek od Zip166JTD » 21.10.2008, úte 22:01

Mám dotázek. Hlavně asik u JTDček jaká se vám na budíku drží teplota? Teda pokud se drží a pokud ne v jakém rozmezí kolísá? Já mám při normální jízdě asi 73 stupnů ale stačí vyřadit z nějakého delšího kopce a teplota my klesne na 60 stupnů a někdy i níž. Je to normální ? Podezřívám termostat.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 21.10.2008, úte 22:29

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 26.10.2008, ned 16:05

Ne nedíval.Díky za radu

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 26.10.2008, ned 22:06

Zip166JTD píše:Ne nedíval.Díky za radu
..už jsem to psal několikrát..mám to samé..ale teplota vody je u mě doopravdy o 18 st vyšší...takže budík, nebo čidlo.. Jednoduše sáhni na hadici..víc jak 70st pevně stisklou neudržíš..a pokud ti behem chvilky topí jako mě tak je tó další znak. Jinak samozřejmně diagnostika a změřit vodu
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 26.10.2008, ned 23:07

hallo Zip166JTD

mal som podobný problém, teplota max 70....neviem či bolo zlé čidlo, alebo termostat a tak som kúpil termostat s čidlom...odvtedy mi teplota po zahriati stále drží na 90 a nekoliše v žiadnom rozmedzí....pred výmenou som v zime nemohol vytopiť alfu :smt089 riadna kosa :-D po výmene to už nebol problém :smt077
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 28.10.2008, úte 16:23

no právě. s tím topením se mi to nejak nezdá. blbá firemní filcka 1,3 topí drív a mnohem víc jak moja alfička. Přes léto jsem to nevnímal ale ted se mi to zdá jaké si podezřelé. Jo dotaz teplotní čidlo co je na termostatu spíná i ventilátor ?

kesáč
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kesáč » 28.10.2008, úte 19:35

Mám to stejné, přesně tak naše fabka topí jak sv... a alfina moc netopí, prostě tak laxně a pomalu ale né ten teplý vzduch na ohřátí rukou.
AR 166 2.4 JTD, 2001

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 31.10.2008, pát 16:48

tak ted jsem vyměnil termostat a ručička se drží těsně pod 90 jak přibitá a i o poznání lépe topí. Ted ještě se uvidí jak rychle dovede být ráno zahřátá.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 31.10.2008, pát 21:05

pocitej 7-8 km...driv to nebude...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 31.10.2008, pát 23:12

tak,tak po 8 km to už topí fajn :smt023
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 1.11.2008, sob 11:26

hm hm tak uvidíme když tak budu moset zprovoznit toho bufa. Sem ho musel odpojit jelikož kouřil a netopil. Nevíte co by s ním mohlo být? :smt102

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 1.11.2008, sob 12:28

.tak super, že to máš vyřešené..Mě to ukazuje max. 70,,jak jsem psal a za současného počasí mi stačí ujet 2-3km a už lehce topí...po 5km topí jak fík..a to ji za studena velmi šetřim :smt023
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 5.12.2008, pát 14:52

Nazdarek ted me prestal jit bufik taky tak nevim cim to muze byt, nekdo me radil pojistky v torpedu v predu jedna byla spálená tak jsem ji vymenil ale nic, tam bude asi nekde zhavivi svicka - ze by mohla byt provalena??? Dik cauky
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 5.12.2008, pát 18:35

zdar no to jsem byl já s tou pojistkou. Hm no pokud budou ty bufi stejné tak já tam mám piezoelektrické zapalování. Tak jedině jít po káblech k bufovi jestli není poškozený. Nedělals třeba v poslední době něco se stertérem. že se při tom mohl poškodit kabel k bufovi je to tam dost na těsno jinak nevím.

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 7.12.2008, ned 14:16

Tak se omlouvám za špatnou informaci ohledně toho přídavného topení. Jelikož i tesař se utne tak ani mechanik není neomylný. to tonení nemá piezoelektrické zapalování ale žhavící kolík: Zde celí buf
http://www.eshop-rychle.cz/wa_script/im ... na=autosip

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 10.12.2008, stř 16:27

S tym termostatom to mam take isto.Teplotu drzi na 70 stupnov-dlhodobo. Real v nadrzke o 17 stupnov vyssia....V tomto pocasi,ked je teplota od -2 do 2 stupnov,to po meste zacne na AUTO fukat tak po 3-4 km....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 5.1.2009, pon 13:22

No tak jsem koupil termostat novej stál 2200 korun v Hulíně, je to náhrada i když je zajimavé, že je na něm psané original Itali a stejny jakož ten co jsem tam měl, tak by me zajimalo jak vipada podle nich origos, ted teplota super raficka se drzi kousek od 90, topi super vsechno parada, jen musim jeste rozchodit ten bufik. jinak vyměna termostatu vcelku jednoducha jen se musi rozdelat vice veci nez jsem cekal :-))).
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 5.1.2009, pon 19:32

Zdar a měl jsi už ten bifik venku? Tak mě napadlo sundat kryt nad ventilátorem aby jsi viděl jestli se aspon ten bufik vyvětrává před zapálením.šlo by vidět že má snahu :-). Mě se po startu rozjede na tom bufiku ventilátor ale asi po 3 minutách se zastaví a konec, tak už nevím snad ještě že by mě málo dávalo čerpadlo ale to jen hádám.

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 5.1.2009, pon 20:01

Zip166JTD píše:Zdar a měl jsi už ten bifik venku? Tak mě napadlo sundat kryt nad ventilátorem aby jsi viděl jestli se aspon ten bufik vyvětrává před zapálením.šlo by vidět že má snahu :-). Mě se po startu rozjede na tom bufiku ventilátor ale asi po 3 minutách se zastaví a konec, tak už nevím snad ještě že by mě málo dávalo čerpadlo ale to jen hádám.
Cauky no nemel jsem ho venku, zkontroloval jsem pojistky vsechno ok, dle zapojeni manualu me do nej jde proud, ale nerozjede se tak nevim. Jde krasne videt, ale vytazeni by bylo asi pekna operace, neco musim vymyslet, ktery kryt mas namysli? abych sundal jestli jede ventilator?
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 5.1.2009, pon 20:54

pokud máš toho bufa stejného jak já (vebasto) tak jsou z vrchu dva kryty cca stejné velikosti jeden šroubovací pod ním je tišták s čidly a druhý kryt ten je nacvaklí a podním jde vidět vrtulka ventilátoru jen nevím jak ten kryt odděláš je to dost z tvrdého plasu a packy co ho drží jsou z boku.

Martin.drak
Uživatelský avatar

Příspěvky: 48
Registrován: 22.12.2008, pon 21:06
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin.drak » 5.1.2009, pon 21:08

V alfičce sice bufík nemám, ale v nákladáku jo a stává se mi dosti často že netopí, většinou je tím čerpadílkem co tlačí naftu to toho bufíku. zkusil bych ho vymontovat a ozkoušet, popřípadě koupit nové

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 6.1.2009, úte 12:49

JJ vyzkousim to ale nevim kdy tento mesic jsem uplne v tlaku, snad to stihnu nez bude teplo :-) zatim cus dam pak vedet. a dik
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 6.1.2009, úte 12:50

Martin.drak píše:V alfičce sice bufík nemám, ale v nákladáku jo a stává se mi dosti často že netopí, většinou je tím čerpadílkem co tlačí naftu to toho bufíku. zkusil bych ho vymontovat a ozkoušet, popřípadě koupit nové
Dik taky napad vyzkousim
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

mikino

Příspěvky: 11
Registrován: 23.3.2010, úte 00:23
Bydliště: zemianske sady slovakia

Re: Teplota u JTD

Příspěvek od mikino » 8.12.2010, stř 23:02

mne sa v zime zohrievala na nejakých 70 stupnov tak som dal nový termostat a mám pekne rovných 90 stupnov stále. tem starý termostat už nebol tesný a tak stále trochu prepúšťal aj ked mal byť zatvorený. odporúčam vymeniť. o vela lepšie to kúri ked má 90 a nie len 70 stupnov.

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Re: Teplota u JTD

Příspěvek od lubio166 » 9.12.2010, čtv 18:54

mikino píše:mne sa v zime zohrievala na nejakých 70 stupnov tak som dal nový termostat a mám pekne rovných 90 stupnov stále. tem starý termostat už nebol tesný a tak stále trochu prepúšťal aj ked mal byť zatvorený. odporúčam vymeniť. o vela lepšie to kúri ked má 90 a nie len 70 stupnov.
JJ vyměnil jsem a je to ok, jen mě mrzí, že mě nefunguje ten bufík to je škoda, kor teď v zimě. Byl jsem na opravě a chtěli 8 tisic tak na to kašlu. Viděl jsem ho v polsku za 2500 celý tak uvidíme.
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů