Čip od Bitpower

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 18.1.2008, pát 18:10

To Petan. žádná reakce?
Obrázek
[/img]

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 18.1.2008, pát 19:41

Zdenda156 píše:To Petan. žádná reakce?
Obrázek
[/img]
Vlastnictví alfy tě nepasuje automaticky na fanouška značky. Kdyby to tak bylo, tak u nás nejezdí třetina alf vylágrovaných (nenarážím na tebe, říkám to obecně).

K tvým výrokům na adresu Sarkana: měl jsem na svém bývalém JTD čip od Bitpower a taky to bylo bez dokladu a "na koleni". Podotýkám, že si vůbec nestěžuji, na brzdě jsem nebyl, auto jelo výrazně líp a byl jsem spokojený. RV147 mi potvrdí, že když jsme moje čipnuté 8V porovnávali s jeho 16V 103kW, že byl rozdíl téměř neznatelný. Nicméně to bylo stejně nelegální jako v případě Sarkana. Takhle načipovaných aut od BP znám asi deset, takže bych se tady zákony moc neoháněl.

A zase na druhou stranu na Sarkana: stahoval sis předloni na Kameni údaje z mého auta a připouštěls, že je dobře udělaný, na druhou stranu jsme se ale tehdy bavili, že mi to dělal někdo jiný, než je obvyklé.
Takových případů, kterým dělal auto tenhle člověk, znám víc, takže by se určitě v rámci objektivity slušelo říct, že to není úplně černobílé a spíš než nadávat na BP obecně mluvit o konkrétním případu. Nebo jsi měl domluvit těch čipů na pět aut, pokud by všechny dopadly stejně nuzně, tak pak by byl tvůj tón opodstatněný.

Petan: se svým právnickým minimem se obávám, že tohle by asi u soudu neprošlo, určitě ne jako trestní kauza, jako občanskoprávní žaloba snad ano. Sarkan to teď klidně může udělat, měl by šanci na úspěch, i když to nemá ve smlouvě, protože smlouva může být uzavřena i ústně (Přísaháte, že to bude mít těch 150kW.? - No jasně - je smlouva) A pokud se přece jen domníváš, že je to trestný čin, tak právě porušuješ zákon, neboť jseš povinnen tento čin bezprostředně oznámit :wink:

Obecně - dokud všichni nezačnou jezdit na brzdu, tak se s tím asi nepohne a čiptuneři budou dál kecat. A souhlasím s Harousem - důležitý je, že je s tím spokojenej majitel. Jen dodám, že ještě důležitější je, aby ti tím nikdo nesprasil auto.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 18.1.2008, pát 19:41

Sorry za slohovku :smt102
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 18.1.2008, pát 20:21

Obecně řečeno každého věc zda chipnout, či ne... já osobně jsem nikdy nebyl příznivcem a proto o úpravě tohoto druhu neuvažuju ani teď. Mám jen minimální znalost oč v podstatě jde, takže jsem se spíš zaměřil na invektiva nově diskutujícího.

Nerad bych se tady s někým dohadoval, nebo jinak vedl diskusi v negativním smyslu. Tohle už tady bylo mnohokrát a nikdy to nic dobrého nepřineslo. A tak snad ani ne pro nedostatek argumentů nebo obav rezignuju a omezím se na minimum reakcí :???: Pokud jsem někoho urazil omluvám se ...

S přibývajícími hodinami na různých diskusích opravdu začínám být alergický na nepodložené obviňování a křivárny obdobného druhu, obvzlášť pokud se týkají známých.

Budu doufat, že to rozebereme jindy a hlavně jinde :D
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 18.1.2008, pát 20:35

Bud tady nařčem automaticky jako neobjektivní, jelikož mám čip od Sarkana a jsem plně spokojen. Kdykoli jsem potřeboval úpravu vždy mi pomohl, žádné schovávání apod. Bitpower jsem kontaktoval rovněž a potom co jsem rozporoval údaj 150 koní u motoru 1.6 TS/120k bylo zle. Sice mi poslali graf, ale s nesmyslným ztrátovým výkonem, takže jim výkon motoru vyšel tak vysoký. Potom komunikace ustala. Kromě Kleofášova auta jsem neviděl moc aut co by jim trochu jezdily a nekouřily. Navíc sprinty apod. po srazech nic moc. S takovým vybavením co mají je to podle mýho ostuda. Možná místo vzájemnýho vyhrožování soudem by stála za řeč nějaká spolupráce. Bitpower uraženě hrozí žalobami každýmu, místo aby se chytili za nos a snažili se předvést, že nápis profesionání chiptuning není jenom prázdný heslo.

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2878
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 18.1.2008, pát 20:50

RV: krásně napsáno :wink:
Alfetta GTV L

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 18.1.2008, pát 21:07

RV147 píše:Bud tady nařčem automaticky jako neobjektivní, jelikož mám čip od Sarkana a jsem plně spokojen. Kdykoli jsem potřeboval úpravu vždy mi pomohl, žádné schovávání apod. Bitpower jsem kontaktoval rovněž a potom co jsem rozporoval údaj 150 koní u motoru 1.6 TS/120k bylo zle. Sice mi poslali graf, ale s nesmyslným ztrátovým výkonem, takže jim výkon motoru vyšel tak vysoký. Potom komunikace ustala. Kromě Kleofášova auta jsem neviděl moc aut co by jim trochu jezdily a nekouřily. Navíc sprinty apod. po srazech nic moc. S takovým vybavením co mají je to podle mýho ostuda. Možná místo vzájemnýho vyhrožování soudem by stála za řeč nějaká spolupráce. Bitpower uraženě hrozí žalobami každýmu, místo aby se chytili za nos a snažili se předvést, že nápis profesionání chiptuning není jenom prázdný heslo.
Příklad ABCtuning dokládá, že není potřeba toho moc umět, stačí jenom zvládnout marketing. A ten má BP zvládnutý na jedničku.

Proti Sarkanovi nic nemám, kdybych si nechal čipovat auto, jel bych dnes za ním, tehdy jsem ho ještě neznal. Ale nechci zase BP automaticky házet do jednoho pytle, zvlášť když mi auto s jejich úpravou bez problémů šlapalo a našlapalo od té doby dalších odhadem 70 tisíc km.

S tou spoluprací - pěkná myšlenka...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 18.1.2008, pát 21:13

Raddik píše:RV: krásně napsáno :wink:
Ale těch chyb :cry:

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 18.1.2008, pát 21:20

:pivko :diky Všechny kteří se účastnili diskuze zdravím a i když nejsem dlouze přihlášen, rád vás poznám na nějakém příjemném a přátelském
srazu Alfa Romeo, kde můžeme problematiku chiptuningu rozebrat.
Takhle můžeme psát donekonečna dlouhé úvahy, které jsou celkem k ničemu. Má celá reakce směřovala k nepochopení chování Sarkana a člověka, který si nechal auto nachipovat a neozval se s konkrétním problémem firmě, která úpravu prováděla. Myslím něco jako reklamace apod. Vypisování na foru mu program nevylepší a zdá se mi to prostě nelogické, nepraktické.
Zdenda156


Alfa 156 SW 1.9 MJTD
Alfa 156 1.8 TS

Obrázek

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 18.1.2008, pát 22:06

Mozna sem na tohle uchylnej, ale podle me je upravce instalujici chip bez brzdy totez jako pneuservis bez vyvazovacky... :wink:

K tomu teda jeste musim pridat, ze bohuzel nevim v CR o firme, ktera by tak fungovala - prijedes, odbrzdi se, upravi se , odbrzdi se a z grafu jasne uvidis za co vlastne platis...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 18.1.2008, pát 22:12

No priznávam, že som bol po návrate z brzdy rozhorčený a týmto spôsobom som si vybil zlosť. Každopádne som rád, že som rozprúdil celkom zaujímavú debatu. Bohužiaľ nemám čas ani peniaze na to, aby čiptuning bol mojou hlavnou zárobkovou činnosťou, preto marketingová stratégia riadne kríva. Na druhej strane mi ani tak nejde o získanie zákazníkov, ako skôr o to, aby som ponúkol názor, ktorý nie je bežnému človeku dostupný. Ktokoľvek sa na mňa obrátil s radou ohľadne čipu, vždy som v rámci možností nezištne poradil, a to i ľuďom, ktorí u mňa nikdy nečipovali, ani neplánovali. Týmto zároveň ponúkam svoje rady všetkým, čo o to stoja. A ďalšou charitnou činnosťou je úprava načipovaných áut od iných firiem, buď zadarmo, alebo za nejakú drobnú protislužbu. Je mi ľúto všetkých, čo sa nechali napáliť a nie sú spokojní s výsledkom. U mňa majú šancu na nápravu a zdarma.
Naopak ako vidieť z existencie a prospechu viacerých firiem, marketing je pre úspech ďaleko dôležitejší, ako dobrý úmysel.
Aj keď môj úvodný príspevok pôsobí ako reklama, vedzte, že to nabolo hlavným motívom.
Vďaka všetkým priaznivcom, ako i oponentom za vaše príspevky a názory.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 18.1.2008, pát 22:18

Jde mi taktez o spokojenost jedince. Tvoje reakce po prichodu z brzdy je pomerne zajimava, kdy byla uprava provedena a kde. Prosim o konkretni informaci pro moznost posouzeni chnevu.
Dekuji

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 19.1.2008, sob 09:49

Kleofáš píše:
RV147 píše:Bud tady nařčem automaticky jako neobjektivní, jelikož mám čip od Sarkana a jsem plně spokojen. Kdykoli jsem potřeboval úpravu vždy mi pomohl, žádné schovávání apod. Bitpower jsem kontaktoval rovněž a potom co jsem rozporoval údaj 150 koní u motoru 1.6 TS/120k bylo zle. Sice mi poslali graf, ale s nesmyslným ztrátovým výkonem, takže jim výkon motoru vyšel tak vysoký. Potom komunikace ustala. Kromě Kleofášova auta jsem neviděl moc aut co by jim trochu jezdily a nekouřily. Navíc sprinty apod. po srazech nic moc. S takovým vybavením co mají je to podle mýho ostuda. Možná místo vzájemnýho vyhrožování soudem by stála za řeč nějaká spolupráce. Bitpower uraženě hrozí žalobami každýmu, místo aby se chytili za nos a snažili se předvést, že nápis profesionání chiptuning není jenom prázdný heslo.
Příklad ABCtuning dokládá, že není potřeba toho moc umět, stačí jenom zvládnout marketing. A ten má BP zvládnutý na jedničku.

Proti Sarkanovi nic nemám, kdybych si nechal čipovat auto, jel bych dnes za ním, tehdy jsem ho ještě neznal. Ale nechci zase BP automaticky házet do jednoho pytle, zvlášť když mi auto s jejich úpravou bez problémů šlapalo a našlapalo od té doby dalších odhadem 70 tisíc km.

S tou spoluprací - pěkná myšlenka...
No co se týká marketingu, všechny velké firmy ho mají zvládnut dokonale. Jeden příklad. Po závodech jezdí spousta aut co na sobě vozí nálepky třeba BP, ale i jiných. Na otázku co firma dělala na autě většinou dostanu odpověď: Je to jenom sponzor. Motor a elektroniku dělá někdo jinej. Bohužel divák nabyde dojmu, že auto jede tak nádherně právě díky této firmě a hádejte kde bude čipovat ? Podobnej případ je o nerychlejší dieselový auto v český rally - Octavia TDI bratří Bočků. Na kapotě Cimbu (megatuner Škodáren), úprava od fy. Dieselpower.

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 19.1.2008, sob 15:49

RV - kvalitní příspěvěk :smt023
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 19.1.2008, sob 18:45

Kód: Vybrat vše

Naopak ako vidieť z existencie a prospechu viacerých firiem, marketing je pre úspech ďaleko dôležitejší, ako dobrý úmysel...
All: Firma se nezakládá proto, abyste konali dobro. Sundejte si konečně růžové brýle, nebo si dojděte na vyšetření.
Anebo pro ty, co to ještě nestihli postřehnout (protože to jde rychle) - HALÓ, je 21. století, VZBUĎTE SE!
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 19.1.2008, sob 21:32

Kejml a jeho pesimizmus :D
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 19.1.2008, sob 22:21

Edit příspěvku: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... 4681#14681
Další download linky, bo RS nejede :(
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 20.1.2008, ned 01:10

kejml píše:

Kód: Vybrat vše

Naopak ako vidieť z existencie a prospechu viacerých firiem, marketing je pre úspech ďaleko dôležitejší, ako dobrý úmysel...
All: Firma se nezakládá proto, abyste konali dobro. Sundejte si konečně růžové brýle, nebo si dojděte na vyšetření.
Anebo pro ty, co to ještě nestihli postřehnout (protože to jde rychle) - HALÓ, je 21. století, VZBUĎTE SE!
A v tomto jsem právě přesvědčen že nemáš pravdu. Jsi ozdobou všech alfáckých fór, pro svůj lehký cynismus a nadhled, ale nikdy , opravdu nikdy mě nepřesvědčíš, že vždy ten kdo vydělá(ošidí,vobere,) nad druhým, je vítězem. Možná jsem ve svých třicetitřech letech naivní. :-k FIRMA SE NEMÁ ZAKLÁDAT PRO TO, ABY SI OKRADL NĚKOHO JINÉHO. Což je bohužel v naší krásné zemi 1. zákon podnikatelského desatera. ...k...a budu pekař a budu šidit rohlíky.............bude mě těšit že vydělám ? Anebo do těch rohlíku nasypu i trochu mouky a lidi budou chodit a říkat jak si po ránu čvachtaj?
zase :ot: sorry
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 20.1.2008, ned 09:49

Dovolím si upozornit na drobný, ale zásadní rozdíl v našich příspěvcích:
kejml píše:Firma se nezakládá proto, abyste...
robert37 píše:SE NEMÁ ZAKLÁDAT PRO TO, ABY...
I přesto si myslím, že se shodneme na tom, že firma je primárně nástrojem tvorby zisku. Na charitu máme jiné instituce, které to umí líp.

PS tu lichotku s "ozdobou" jsem si vytisknul, zarámoval a pověsil na zeď nad počítač :oops:
admin: tohle si vážně zaslouží přesun do threadu tlachání o ničem :)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 21.1.2008, pon 22:36

http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... 4681#14681

Zatím to vypadá to, že tu jsou akorát kecy a skutek utek.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.1.2008, úte 00:26

kejml píše:Tak, vážení kohouti!
Dovolil jsem si pro vás připravit malý testík gramotnosti.
Na níže uvedeném linku je ke stažení chiptuning. Chci na něj znát váš odborný i laický názor. Také mi řekněte, na kolik byste si takovou úpravu cenili a proč.

Díky za Vaši účast :)
chiptuning download: http://rapidshare.com/files/84642533/brutalchip.zip
nebo: http://www.edisk.cz/stahni/92860/brutal ... .33KB.html
nebo: http://leteckaposta.cz/220080340
Kdyz on ne kazdy tomuhle zrovna rozumi. Fakt nevim co by na tom souboru melo byt videt. Kazdy auto ma ty data adresovany jinak, na tomhle souboru se mi zda jen divny, ze je snad do pulky bez dat...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 22.1.2008, úte 12:35

Harous píše:Kdyz on ne kazdy tomuhle zrovna rozumi. Fakt nevim co by na tom souboru melo byt videt. Kazdy auto ma ty data adresovany jinak, na tomhle souboru se mi zda jen divny, ze je snad do pulky bez dat...
On taky můj příspěvek není adresován tomu, kdo tomu nerozumí.
Přiznávám, trochu si tu hřeju vlastní polívčičku. Protože podle toho, jak kdo fundovaně odpoví, tomu dám nachipovat rodinnou Suzuki. Chci oddělit zrno od plev.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.1.2008, úte 16:23

Promin, ale to sem muzu povesit program ze systemu ktery delam a muzu tu delat blbce uplne ze vsech... :-) Nerikej mi, ze maji vsechny ECU parametry na stejnych adresach. Takze podle me i ten kdo tomu rozumi nepozna nic, kdyz nebude vedet k jaky ECU ty data patrej. Nejspis to bude neco mladsiho, ze to je 512, na Alfe sem mel 256...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 22.1.2008, úte 16:37

OK, edit příspěvku http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... 4681#14681
Je to JTD EDC15. Tomu, kdo se aspoň trochu vyzná, to musí stačit.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.1.2008, úte 21:03

OK, stejne vim prdek... :-D Cim to prohlizis? Mas na to primo nejakej softik? Preci to neprohlizis v nejakym hexaeditoru... :twisted:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů