Čip od Bitpower

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 22.1.2008, úte 21:22

Já to neprohlížím. Mám na to KWP2000 a jezdím s tím :)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.1.2008, úte 21:38

Nevis kde to jde stahnout prosim?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 22.1.2008, úte 22:10

JežišiKriste to já nevím. Asi torrent nebo P2P. Nebo se to určitě dá koupit i s kabelem. Zkus třeba http://zbozi.cz/searchScreen?q=kwp2000&r=hint :)
Hlavně záleží co chceš. Diagnostiku? ECU flasher? Soft na chipování?

Stále se nám ale neozval žádný odborník. A že jich tu na začátku vlákna ale bylo!
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.1.2008, úte 23:56

Spis mi jde jen o ten soft, abych se mrknul co to vubec umi...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 23.1.2008, stř 23:45

Na chipovací softy tu snad máme odborníky, ne? Jestli nespěcháš (a já tedy nemám kam), tak Ti určitě pomůžou ;)
Já si na zásahy do ECU netroufám, stejně tak někomu radit, jak to má dělat.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 24.1.2008, čtv 00:21

Ja taky nechci nic upravovat, jen bych chtel zkusit ten soft, co vsechno to umi... :)
Ale bohuzel sem to nikde nenasel... :-(
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 24.1.2008, čtv 09:04

Kejml píše: Stále se nám ale neozval žádný odborník. A že jich tu na začátku vlákna ale bylo!
asi ma dotycny strach ze se to rozlouskne a cipovat tu budem za 200 stovky :D :D :D :D
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 1.2.2008, pát 14:57

dotycny strach nemá a revizi brutal chipu byla zaslána na email.
Sám jsem zvědav a očekávám odpověď.
Zdenda156

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 1.2.2008, pát 16:19

Tak se nám sice po delší době nějací odborníci ozvali, ale za to to stojí opravdu za to!

Zhodnocení efektu map je správné.
Navržená cena za úpravu nevyhovuijící.
Styl komunikace naprosto nepřijatelný.

Jsem připraven korespondenci zveřejnit, ale pouze se souhlasem druhé strany.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 1.2.2008, pát 17:13

Tak doufam, ze ten souhlas dostanes...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 1.2.2008, pát 19:00

Tak někomu nejprve jde o hodnocení zalaných map, pak se někomu nelíbí komunikace.....myslím že není co dodat. :supz:

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 2.2.2008, sob 14:27

Von hospodskej je sice debil, ale pívo točí nejlepčí.
Vzdávám se!
Veřejně, dopředu i dozadu se omluvám všem, u kterých jsem nechal, nechávám a v budoucnu nechám svoje peníze, že jsem si dovolil za ně po nich něco chtít. Zároveň veřejně slibuji, že to budu dělat stále a ještě důsledněji, než dosud.

Končím za sebe přispívání k tématu "chiptuning od bitpoweru" minimálně do té doby, dokud některá strana nezmění přístup. Takže je to asi nadlouho.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.2.2008, sob 15:48

Chtelo by teda zverejnit o co slo, protoze takhle je to bohuzel pro nezucastnene dost neprehledny... :roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 2.2.2008, sob 16:09

kejml píše:Jsem připraven korespondenci zveřejnit, ale pouze se souhlasem druhé strany.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.2.2008, sob 16:15

Harous píše:Tak doufam, ze ten souhlas dostanes...
:-D
Mozna by stacilo alespon nastinit kde byl problem, nemusi tu byt doslovny prepis...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 2.2.2008, sob 19:37

Budu se snažit nastínit celou situaci. Již přesně nevím, kdy k nám byl zaslán požadavek na automobil SUZUKI Vitara 1.9 DDiS - 130PS. Kejml se rozhodl pro modifikaci u ABC tuning, kde nebyl spokojen a peníze si vyhádal. Jsem rád, že se nenachal okrást a peníze si nechal vrátit. Chtěl po nás argumenty že jsme lepší než "konkurence". Proběhlo pár emailu, kde mu byl navržen termín realizace přímo ve Vrbně pod Pradědem, aby byl s úpravou maximálně spokojen (na realizaci jsem se dohodl s kolegou, který uznal, že takhle to bude nejlepší pro obě strany). Kejml napsal, že cestu kvůli úpravě rozhodně nemíní absolvovat i přes naše doporučení. Jednalo se o čas a 600km cesty. Právem se rozhodnul že nám zašle mapy k revizi "brutal chipu"aby se přesvědčil, že tomu u nás vůbec někdo rozumí. Revize mu byla zaslána zcela zdarma cca po pěti pracovních dnech. Po dohodě s kolegou revizi klidně zveřejním, protože se jednalo spíše o frašku, kterou rozhodně odborník nedělal a pokud ano, tak byl zřejmě dost mimo. Revize tedy dopadla dobře. KEML napsal : Zhodnocení efektu map je správné, Styl komunikace naprosto nepřijatelný.

KDO CHCE PSA BÍTI, HůL SI NAJDE VŽDY A ZA KAŽDOU CENU!
Možná jsem opět dal impuls ke kritice komunikace, což mě nesmírně mrzí, jelikož je našim úsilím naprostá spokojenost zákazníka (i potencionálního).

Přátelsky zdravím všechny alfisty a čtenáře (nejen http://www.cuoresportivo.net/, ale také /www.alfaromeoclub.cz/), kam byl na tuto velice zábavnou diskuzi zaslán odkaz.

Zdeněk Rybár - BIT POWER s.r.o. 724/330955

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 3.2.2008, ned 12:31

Revize software „BRUTAL CHIP“


Před hodnocením vámi zaslaného software, bych rád uvedl, že je slušností zaslat také příslušnou identifikaci nebo originál tj.:
Automobil: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100kW, označení motoru: AR32501 CF2, který je osazen řídící jednotkou BOSCH EDC15C0 CR1, HW 0281001588, SW 1037352583, microP. C167, FlashEprom 29F400BT, cks originálních dat je 1E0D.

Revize:
Jediná upravená mapa je na adrese 7BD70 o velikosti 256 s organizací 16x16. Funkce mapy
je „regulace“ tlaku v railu. Vaše úprava byla provedena v rozmezí 70-100% zátěže motoru a
3000-5000 otáček. V tomto rozmezí bylo ubráno a to v rozmezí 4-7% tzn. z 1350 barů na
1252 barů. Další změna byla provedena na adr. 7FFFC až 7FFFF, jedná se o korekci kontrolního součtu. Mně známý algoritmus přepočtu kontrolního součtu není nutné rozebírat, tím myslím ruční
přepočet , nikoli pomocí PC.

Názor na úpravu:
Ve zmiňovaném rozsahu otáček a zátěže je nižší tlak na railu (nejsou přizpůsobeny další proměnné
jako předvstřik, čas otevření vstřikovacích ventilů, egr a potažmo taktéž tlak přeplňování.
Předpokládaný závěr je ochuzení směsi v již zmiňovaných hodnotách tj. snížení výkonu ,vyšší teplota a emise. Pro přesné hodnoty by bylo nutné analyzovat výfukové plyny
při zátěži (na válcové brzdě) .
Cena:
Úhrada za takto provedený software je nejméně 25 ostrých a jedna pořádná facka.

PS: Napsal jste, že posíláte mapy JTD, ale zaslal jste celý dump z FlashEprom. Mapy začínají na adr. 77FF6 a končí na adr. 7FFFF.

Ve Vrbně pod Pradědem 31.1. 2008 Oldřich Rác: +420 777 330 953
oldrich@bitpower.to

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 3.2.2008, ned 13:20

Tak podle tohodle se mi teda nic spatnyho na stylu komunikace nezda... Ale pockam si na vyjadreni i druhy strany sporu... :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2877
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 3.2.2008, ned 21:32

odbrzdit před úpravou - nahrát nové mapy - odbrzdit po úpravě - výkon musí být navýšen o hodnoty deklarované tunerem. pokud ne, tak sleva na úpravu nebo zdarma zpět původní hodnoty. nechápu o čem se tu vlastně vůbec hádáte.

a vůbec nejlepší je ty nafťáky, který stejně používáte na ježdění do PennyMarketu vůbec nechipovat hoši :smt064 :smt077
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 4.2.2008, pon 17:30

Ma predstava firmy kde bych si pripadne nechal auto i upravit...

Po telefonicke domluve mit vyhrazeny cely den a rano se dostavit do servisu ktery upravu provadi. Jako prvni bych ocekaval diskuzi o moznych nevyhodach chiptuningu, pripadne moznych doplncich k prislusnemu chipu. Pokud bych si to nerozmyslel, nasledovala by prohlidka vozu technikem a zhodnoceni, zda ma vubec cenu dany motor upravovat vzhledem k jeho celkovemu stavu. Pokud bych po tomto vsem jeste mel zajem provest upravu, melo by mi byt nabidnuto a vysvetleno doplneni motoru o napr. sestavu sportovniho filtru, ladenych svodu, ladeneho vyfuku a vsech moznych a souvisejicich uprav, aby slo ladit soft v ECU na konkretni konfiguraci. Pripadna montaz by samozrejme mela probihat behem upravy v tomto servisu. Behem vysvetlovani by auto bylo odbrzdeno a byla provedena zksebni jizda za pritomnosti technika. Mereni na brzde by samozrejme probihalo v servisu kde bude uprava provedena a jiz na predepsane palivo (RON98 u benzinu). Pote by se teprve pristoupilo k samotne uprave. Po jejim provedeni odbrzdit a projet s technikem. Na zaklade grafu se presvedcit, ze uprava dosahuje nabizenych parametru, pripadne s opakovanym odbrzdenim odladit soft pro plynuly prubeh krouticiho momentu a vykonu. Pokud uprava splnuje nabizene parametry a zaroven vyhovuje me jako zakaznikovi, platim, prebiram danovy doklad a EPROM s originalni verzi softu a s diky odjizdim domu s dobrym pocitem. Pokud uprava nedosahuje nabizenych parametru, navraceni puvodnich soucasti, omluva a nabidnuti jineho reseni. Pote odjezd domu se smisenymi pocity...

Takhle si predstavuju profesionalni firmu zabyvajici se chiptuningem a jine bych svoje auto nesveril...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron » 4.2.2008, pon 18:23

Harous píše:Ma predstava firmy kde bych si pripadne nechal auto i upravit...

Po telefonicke domluve mit vyhrazeny cely den a rano se dostavit do servisu ktery upravu provadi. Jako prvni bych ocekaval diskuzi o moznych nevyhodach chiptuningu, pripadne moznych doplncich k prislusnemu chipu. Pokud bych si to nerozmyslel, nasledovala by prohlidka vozu technikem a zhodnoceni, zda ma vubec cenu dany motor upravovat vzhledem k jeho celkovemu stavu. Pokud bych po tomto vsem jeste mel zajem provest upravu, melo by mi byt nabidnuto a vysvetleno doplneni motoru o napr. sestavu sportovniho filtru, ladenych svodu, ladeneho vyfuku a vsech moznych a souvisejicich uprav, aby slo ladit soft v ECU na konkretni konfiguraci. Pripadna montaz by samozrejme mela probihat behem upravy v tomto servisu. Behem vysvetlovani by auto bylo odbrzdeno a byla provedena zksebni jizda za pritomnosti technika. Mereni na brzde by samozrejme probihalo v servisu kde bude uprava provedena a jiz na predepsane palivo (RON98 u benzinu). Pote by se teprve pristoupilo k samotne uprave. Po jejim provedeni odbrzdit a projet s technikem. Na zaklade grafu se presvedcit, ze uprava dosahuje nabizenych parametru, pripadne s opakovanym odbrzdenim odladit soft pro plynuly prubeh krouticiho momentu a vykonu. Pokud uprava splnuje nabizene parametry a zaroven vyhovuje me jako zakaznikovi, platim, prebiram danovy doklad a EPROM s originalni verzi softu a s diky odjizdim domu s dobrym pocitem. Pokud uprava nedosahuje nabizenych parametru, navraceni puvodnich soucasti, omluva a nabidnuti jineho reseni. Pote odjezd domu se smisenymi pocity...

Takhle si predstavuju profesionalni firmu zabyvajici se chiptuningem a jine bych svoje auto nesveril...

Naprostej souhlas :smt023
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 4.2.2008, pon 19:46

Tak Kejmle, ven s tim, o čem byl beutalčip, jak vznikl jeho název a jaký byl jeho význam a taky efekt.

Pro Zdeňka156: 1. Zhoršení emisí v dúsledku chudší směsi? Ano, ale pouze v některých parametrech. Při Vašem vybavení jde určitě změřit NOx, COx, i kouřivost. Vsadím boty, že pouze 1 z těchta hodnot stoupne, určitě víš která. Další 2 klesnou.

2. Vyšší teplota spalin???? děláš si srandu? U dieselu? U benzínu samozřejmé naprostá pravda. Ale jak sám jistě víš, diesel nemá škrtící klapku a není schopen úměrně poklesu paliva snížit množství vzduchu. To by pak při ubrání plynu (klesne množství paliva) taky klesla bohatost směsi a měla dle tvé revize (resp. p. Ráce) vyšší teplotu.

Dúvod Kejmlova rozčílení z kominikace mi je jasný. Už vím o co šlo, takže Kejml měl tenhle soubor s určitým cílem, co zjevně recenzující pan Rác nepochopil. Myslím, že do nynějška netuší, co se dá s takovým souborem udělat. Proto se k hodnocení staví tak, jak mu jeho inteligence dovolí, tedy jak píše 25 ostrých.....

Takže ať to tady nevypadá jako divná tajemná pohádka, prosím Kejmla, ať to celý rozlouskne.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 4.2.2008, pon 19:50

Pro Zdeňka156, pošli mi mail na Tebe, pošlu Ti úpravu 2.4MJTD provedenou Vaší firmou, určitě si zbytek nemáš problém dohledat. Za úvahu by stálo zveřejnit její recenzi, aby všichni tady na fóru viděli, co a jak jste upravily. Nebo to múžu pro změnu udělat já :smt073
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 4.2.2008, pon 21:19

takze to jeden jako druhy delate na ho...o a kazdy haji sve a je to...Čipujte zadarmo a nemusite se hadat...tecka :pivko :D :D :D :D
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Zdenda156

Příspěvky: 26
Registrován: 16.1.2008, stř 19:48

Příspěvek od Zdenda156 » 5.2.2008, úte 10:29

Zdravím tě, několikrát jsem se ti snažil dovolat, bohužel marně.
Pokud máš tedy jiné tel číslo, tak mi ho pošli.
Mail na mě je zde: zdenek@bitpower.cz :shock:

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů