2.4 JTD

Odpovědět
JardaB
Nováček

Příspěvky: 174
Registrován: 12.1.2012, čtv 20:35
Bydliště: Liberec

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od JardaB » 10.2.2012, pát 21:00

Liberec.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)

ados.m

Příspěvky: 94
Registrován: 19.7.2011, úte 18:51
Bydliště: Ostrava

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od ados.m » 11.2.2012, sob 13:34

tak diagnostika vypsala snímač otáček, nic víc. koupil sem snímač kliky a je to to samé, v pondělí přijde snímač vačky tak ten kliky vrátím a doplatím do ceny snímače vačky a uvidíme...
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002

ados.m

Příspěvky: 94
Registrován: 19.7.2011, úte 18:51
Bydliště: Ostrava

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od ados.m » 14.2.2012, úte 09:06

ados.m píše:tak diagnostika vypsala snímač otáček, nic víc. koupil sem snímač kliky a je to to samé, v pondělí přijde snímač vačky tak ten kliky vrátím a doplatím do ceny snímače vačky a uvidíme...
Takže problém vyřešen, vyměněn snímač otáček vačky který se mi při demontáži rozpadl v ruce na 2 kusy... Instalován nový a na poprvé krásně natočil, oprava 1600,- materiál, práce 0,- sám v garáži \:D/ Pro ty co by měly podobný problém :smt023
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002

Lazo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 11.11.2010, čtv 18:55
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lazo » 3.4.2012, úte 17:07

neměl by někdo schéma kladek přes který jde klínovej řemen na 2,4 JTD? hučí mi tam jedna kladka a potřebuju zjistit jakou koupit :) díky moc
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD 103KW
ex: Škoda Favorit 136L 46kw

JardaB
Nováček

Příspěvky: 174
Registrován: 12.1.2012, čtv 20:35
Bydliště: Liberec

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od JardaB » 3.4.2012, úte 18:42

Kladky jsou tusim 3, jedna z nich napinaci s pruzinou a celkem vyjdou na peknou sumu (ja menil tu napinaci za asi 2400...) Pokud je hlucne lozisko kladky, stalo by za pokus ho vymyt a namazat, na jinych autech to vzdycky pomohlo (loziska jsou kryta ale to jde snadno vyloupnout a nacvaknout zpet)
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)

Lazo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 11.11.2010, čtv 18:55
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lazo » 3.4.2012, úte 18:50

tak sem přišel na to že s největší pravděpodobností je to tahle kladka http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1&path[]=14&path[]=229&path[]=2157&path[]=11812&path[]=31175&path[]=43633&product=5281 takže ta cena není tak zlá a radši bych ji vyměnil za novou než to jen vyčistil a čekal než to začne znovu
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD 103KW
ex: Škoda Favorit 136L 46kw

P3TR
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 263
Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
Bydliště: Volary
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od P3TR » 3.4.2012, úte 19:47

kdyžtak tady je schéma :
Přílohy
2_4.jpg
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd

Lazo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 11.11.2010, čtv 18:55
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lazo » 3.4.2012, úte 20:02

díky :) mohl by mi někdo prosím potvrdit zda ta kladka kterou jsem našel a myslím si že je to ona je ta správná??jde o tu co je hned za kladkou co je na kompresoru klimatizace,ono je tam blbě vidět ale i podle hmatu je tam díra na šroub,která není uplně na středu plus dvě díry navíc,a taková by tam měla bejt jediná
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD 103KW
ex: Škoda Favorit 136L 46kw

Mulder
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 29.1.2012, ned 19:40
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Mulder » 5.6.2012, úte 10:37

Chlapi.. začalo mi zvonit v motoru, hned po nastartování. Pokaždé se to chová jinak - zařazeno, vyřazeno, otáčky malý, velký - nemá to vliv. Jak se mu chce. Je to takový kovový "vysoký" zvonění, když to přeženu, tak jako rolničky. Ozývá se to ze strany spolujezdce, když stojím vedle auta - u předního kola spolujezdce, tak je to slyšet nejvíc - jakoby z podběhu. Nejsem autař, prosím, poraďte. Díky, M.
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva

Pajp156

Příspěvky: 2
Registrován: 3.10.2012, stř 20:30
Bydliště: Osek

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Pajp156 » 3.10.2012, stř 20:50

Čus alfisti mám problém mám 156 2.4 jtd 2002 110kw a chci se zeptat chci vyměnit klínák ještě sem ho nedělal na ar tak se chci zeptat jestli tady nejsou nějaké háčky nebo tak něco jestli nemusím spouštět motor nebo to jde udělal normálně pri namontovaným motoru. Je to s klimou a právě nevím nechci se do toho pouštět bezhlavě chci se poradit kde je jakej problém na co dávat pozor atd... díky moc za odpověd a za rady:) alfaromeo1

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 6.10.2012, sob 16:39

Mulder píše:Chlapi.. začalo mi zvonit v motoru, hned po nastartování. Pokaždé se to chová jinak - zařazeno, vyřazeno, otáčky malý, velký - nemá to vliv. Jak se mu chce. Je to takový kovový "vysoký" zvonění, když to přeženu, tak jako rolničky. Ozývá se to ze strany spolujezdce, když stojím vedle auta - u předního kola spolujezdce, tak je to slyšet nejvíc - jakoby z podběhu. Nejsem autař, prosím, poraďte. Díky, M.

robi to len za tepla alebo aj za studena?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Geralt10
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 552
Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Geralt10 » 6.10.2012, sob 18:24

Zkus krycí plechy: kolem turba, u výfuku, svodů a tak.
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat

HynX
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 6.10.2010, stř 15:16
Bydliště: Martin (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od HynX » 29.10.2012, pon 17:24

Ahoj, mam jednu otazku:

Ked stojim s nastartovanym motor (1,9JTDm) ma mieste, tak v interieri zacnem citit naftu. Po skumani nastartovaneho motora som objavil kvapkanie z pod "krabicky" vid obrazok.
Vedel by mi niekto povedat co to je? Popripade, ci sa s tymto problemom niekto nestretol a ako ho vyriesil?

Dik :wink:
Přílohy
IMAG0095.jpg
AR156 SW 1,9JTDm 16V 103kW 2004 facelift

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od yan.ko » 29.10.2012, pon 18:34

sberne palivove potrubi
Alfa Romeo Perfection

HynX
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 6.10.2010, stř 15:16
Bydliště: Martin (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od HynX » 29.10.2012, pon 19:20

yan.ko píše:sberne palivove potrubi
diky za odpoved.
ked to rozoberem a pozriem sa na to zblizka, popripade opravim. moze sa nieco stat? napr. zavzdusnenie, nenastartujem a pod. respektive ako postupovat?

kukol som to v eperi, kod to ma 55180211
AR156 SW 1,9JTDm 16V 103kW 2004 facelift

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kůrkyn » 29.10.2012, pon 21:39

zkusit hadičky případně vyměnit celou tu plast nádržku. Ppd bude někde prasklá

alfantastisch
Nováček

Příspěvky: 102
Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
Bydliště: Teplice

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od alfantastisch » 30.10.2012, úte 19:29

Pajp156 píše:Čus alfisti mám problém mám 156 2.4 jtd 2002 110kw a chci se zeptat chci vyměnit klínák ještě sem ho nedělal na ar tak se chci zeptat jestli tady nejsou nějaké háčky nebo tak něco jestli nemusím spouštět motor nebo to jde udělal normálně pri namontovaným motoru. Je to s klimou a právě nevím nechci se do toho pouštět bezhlavě chci se poradit kde je jakej problém na co dávat pozor atd... díky moc za odpověd a za rady:) alfaromeo1

Že by soused? :pivko
Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco

ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i]

Multijet

Příspěvky: 6
Registrován: 1.11.2012, čtv 21:12

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Multijet » 1.11.2012, čtv 21:26

čau, potřeboval bych od někoho vědět, jaká hodnota je u korekcí vstřiků špatná a jaká je ještě v normě?

4. válec vyšel + 1,87 mm3/l
5. válec -1,35 mm3/l

ostatní tak nějak molem 0,5
motor 2.4 jtdm

Nevím, proč je tam někdy mínus?

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Jans » 2.11.2012, pát 08:16

Neviem, ale niekde som cital ze nad 1 alebo -1 uz vstrekovac blbne. Ale jazdit sa da este dlho.... Ale na 100% si to nepamatam.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 2.11.2012, pát 14:55

ked to ukazuje minus, tak to bude zrejme zly vstrek.
pred casom som to meral na 1.9jtd a tiez ukazovalo na troch vstrekoch do minusu.
potom som to rozobral a vstreky sa dali spravit. dva boli udajne zle. servis ich dal doporiadku, poskladam to a napichnem znovu nech vidim co to ukaze teraz.

PS: auto uz rano ledva startovalo a dymilo jak svina na modro :D
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Shelby.gti » 30.12.2012, ned 00:53

Zdravím panové posledni dobou mi vyskakuje měrka oleje...čím to? Motor se chova jinak normalně ale jednou za čas to vyskoči a vyplive to olej ven co stím mate někdo zkušenosti? předem díky za reakci
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 30.12.2012, ned 08:26

nevim jak se to presne jmenuje, ale u benzinu to dela ucpana hadicka, ktera vede do sani - odvetrani ventiloveho vika nebo nejak podobne

Shelby.gti
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 12.5.2011, čtv 13:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Shelby.gti » 30.12.2012, ned 13:30

Zkusim na to mrknout akorat nevim kde to hledat u 2.4jtd 100kw
ex... AR 156 2.4jtd chip dieseltechnik egr off kat off...cca 125kw
AR 146 1.6Ts rv.99 no name vzudochovy filter , no name laděny vyfuk, big bordel :-D
Fiat coupe 16vt víkendovka :-)

PetrVTR
Nováček

Příspěvky: 122
Registrován: 10.1.2012, úte 13:38

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od PetrVTR » 1.1.2013, úte 12:56

Multijet píše:čau, potřeboval bych od někoho vědět, jaká hodnota je u korekcí vstřiků špatná a jaká je ještě v normě?

4. válec vyšel + 1,87 mm3/l
5. válec -1,35 mm3/l

ostatní tak nějak molem 0,5
motor 2.4 jtdm

Nevím, proč je tam někdy mínus?
Korekce vypocitava system pro kazdy valec tak aby mel motor co nejrovnomejsi chod. Korekce jsou do plusu nebo minusu podle toho jestli system koriguje davku do plusu nebo do minusu. A rozhodne se z toho neda usuzovat jestli je ten vstrik ok nebo ne, pokud to nejsou extremni hodnoty. V nejakem servisnim manualu pro common rail doporucovali demontovat a otestovat vstrikovac na zkusebne pokud tam bude ukazovat vic nez 2.5. Ale pricina muze byt klidne jinde nez ve vstrikovaci.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kůrkyn » 2.1.2013, stř 09:39

Příčina může být třeba v nestejné komresi ve válcích. Ale tyto korekce jsou tak malé, že těžko zjistiti jejich příčinu. Jsou v podstatě zanedbatelné.

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů