Přetěsnění svodů na 2.4 JTDm AR 159

-petr-
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.9.2019, pát 21:17
Bydliště: Brno

Re: Přetěsnění svodů na 2.4 JTDm AR 159

Příspěvek od -petr- » 8.12.2020, úte 19:05

Trochu ozivim zdejsi tema. Zpozoroval jsem cca mezi 1.800 rpm az 2.800 rpm jakesi pištění z motoru.
Dělá to v tahu i na neutrál prakticky stejně a nekoreluje vždy s tlakem turba, tak se domnivam, ze pujde o netěsnost na svodech.

Mam trochu potíž to ted rešit, protože nemam žádnou dilnu ci garaz... Odkud je k tem sroubum na dotazeni pristup?
Da se shora (a co vsechno je treba demontovat) nebo musim pod auto?

Ptam se tak blbe i proto, ze ted mam auto zazimovane a nemuzu si to jit v ty zime aspon prohlidnout :roll:
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění svodů na 2.4 JTDm AR 159

Příspěvek od speedy » 11.12.2020, pát 09:24

U 2.4 je to dost zapykaný, uplně snadno se ke šroubům nedostaneš, alespoň bych zkusil vykoukat, v jakém místě je to očouzené od sazí
159ti_4.jpg
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

-petr-
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.9.2019, pát 21:17
Bydliště: Brno

Re: Přetěsnění svodů na 2.4 JTDm AR 159

Příspěvek od -petr- » 11.12.2020, pát 12:36

No však právě, když vidím ten nulový prostor na cokoliv.

Proto budu vděčný za radu od kluků, co to uz delali a neni jich tu malo.
AR Brera, 2.4 JTDm, 154 kw, r.v. 2007

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Přetěsnění svodů na 2.4 JTDm AR 159

Příspěvek od riprex » 26.1.2021, úte 15:58

U 2.4 naprostá klasika - bývají ohlé svody. Musí se rozebrat komplet předek, pokud se z toho člověk nechce zbláznit. Pokud se zbláznit chce, pak stačí sundat nárazník, světla, horní čelo, odehnout si chladičovku a pak se ty svody dají vytáhnout ven s tím, že jeden ten šteft je fakt osina v zadku, protože tam překáží držák alternátoru a klimakompresoru, takže se buďto musí sundat, nebo o trochu zbrousit a nebo je varianta povolit matku co to jde, kápnout tam loctite, dotáhnout matku a pak až loctite vytvrdne tak to zkusit vytočit celý i s tím šteftem, mělo by to vyjít.
Já nejsem blázen a nemám na tyhle operace náladu, takže tahám motor ven z auta celej. Rovnou se to komplet přetěsní, pořeší se vířivé klapky, rozvody a ideálně i spojka a pak je zas na spoustu let klid :smt026

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti