Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
Celkem šílené informace k tragické nehodě na Liberecku: https://www.facebook.com/maja.hanouskov ... cation=ufi
Jakub: škoda, ale zas... do jara je času
Jakub: škoda, ale zas... do jara je času
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3171
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
masakr
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Nehody: naše i jiné.....
No v blízkosti německých hranic by mě to zas tam moc nepřekvapovalo ...
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/jiz ... pravy_jape
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/jiz ... pravy_jape
Re: Nehody: naše i jiné.....
.... pěkný.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Nehody: naše i jiné.....
3.12.2019 se stala u Kynšperka nad Ohří na dálničním mostě tato nehoda:
https://www.idnes.cz/karlovy-vary/zprav ... -zpravy_ba
Došlo tam k několika pochybením,otázkou je zda jim šlo předejít.Proč prvni šedivý vůz tak blbě zastavil a raději pomalou jízdou neprojel pravou stranou až dále za nehodu...hasiči kdyby stáli přesně před havarovaným autem - tudíž by byl levý "únikový" pruh aspon pro osobní vozy průjezdný - nemohl je nikdo trefit ...BYLO NALEDI !!!..atd.
Jako co mě dostalo bylo (viděl jsem to hned večer v TV zprávách) konstatování reportéra o tom,že bílá dodávka měla letní gumy.Ten reportérský magor vidno,že nikdy sám na ledu nejel,protože by takovou pitomost z huby nevypustil.Tam už je pak jedno jaký gumy má na autě,protože pak už jen fungují přírodní FYZICKE zákony !!
https://www.idnes.cz/karlovy-vary/zprav ... -zpravy_ba
Došlo tam k několika pochybením,otázkou je zda jim šlo předejít.Proč prvni šedivý vůz tak blbě zastavil a raději pomalou jízdou neprojel pravou stranou až dále za nehodu...hasiči kdyby stáli přesně před havarovaným autem - tudíž by byl levý "únikový" pruh aspon pro osobní vozy průjezdný - nemohl je nikdo trefit ...BYLO NALEDI !!!..atd.
Jako co mě dostalo bylo (viděl jsem to hned večer v TV zprávách) konstatování reportéra o tom,že bílá dodávka měla letní gumy.Ten reportérský magor vidno,že nikdy sám na ledu nejel,protože by takovou pitomost z huby nevypustil.Tam už je pak jedno jaký gumy má na autě,protože pak už jen fungují přírodní FYZICKE zákony !!
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dnes vypustia z huby cokolovek len aby to malo sledovanost a mali kliky na webe. Vacsina ludi sa na to chyti a o to ide .
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Nehody: naše i jiné.....
No tak to je takova ta novinarska klasika, ze jediny duvod vsech bouracek od 1.11 do 31.3 jsou letni pneu pokud je nekdo nahodou jeste ma, protoze jak znamo, tak pri teplote 6,9 stupnu se letni pneu meni na puk. To prece rikaji dopravni experti z Besipu a majitele pneuservisu...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Nehody: naše i jiné.....
Teď přece přišli s tím, že na suchu, mokru i podchlazené vozovce má letní pneu vždycky lepší výkon než zimák, který ji předčí jen na sněhu a ledu.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Nehody: naše i jiné.....
No to ale plati jen od 31.3 kdy je nutno prezout na letni. V obdobi prezouvani na zimni to plati opacne
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Nehody: naše i jiné.....
Ja si teda nikdy nevsiml, ze by me letni pneu v zime klouzala, tedy pokud neni led ci snih.
Zato jsem si vzdycky vsiml, jak zimni pneu oproti letni klouze na suchem asfaltu.
Zato jsem si vzdycky vsiml, jak zimni pneu oproti letni klouze na suchem asfaltu.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Nehody: naše i jiné.....
@Petulin: Bylo by fajn, kdyby se každý vyjadřoval ktomu čemu rozumi.
Hasičská technika se ustavuje tak, aby kryla zasahující. A ti se pohybuji v obou pruzích. Takže to auto tam naprosto splnilo účel. To že by zůstali stát v právo by neřešilo nic. Nebo ty seš si jistý že v pravém pruhu by nějaký "ridic" neudělal to samé co se ten řidič dodávky?
A co se týče gum tak to je jen konstatování faktu. Měl letní gumy, tečka. Kdyby byl ten řidič tak na výši že vedel o te ledovce a z toho důvodu neprezouval tak by tam asi nejel jako debil.
Hasičská technika se ustavuje tak, aby kryla zasahující. A ti se pohybuji v obou pruzích. Takže to auto tam naprosto splnilo účel. To že by zůstali stát v právo by neřešilo nic. Nebo ty seš si jistý že v pravém pruhu by nějaký "ridic" neudělal to samé co se ten řidič dodávky?
A co se týče gum tak to je jen konstatování faktu. Měl letní gumy, tečka. Kdyby byl ten řidič tak na výši že vedel o te ledovce a z toho důvodu neprezouval tak by tam asi nejel jako debil.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dovolím si pouze dovysvětlit.Nešlo mi o nějaké manevry..jen kdyby přesně kryli havarované vozidlo-tím pádem tam by zbyl jak na levé,tak i na pravé pruh pro průjezd.Kdyby to hasiči trošku domysleli,že?Na náledí zablokovat dálnici autem - to vymyslí jen blbec.
Dalen: když se podívaš dobře na foto z videa,havarované auto stoji předními koly skoro na středové čáře - k svodidlům vlevo je pro bílou dodávku místa dost.Kdyby hasiči stáli "v krytí"a použili mozek,dodávkář by proletěl kolem hasičů a i kolem havarovaného vozidla v pohodě a nic by se nestalo - jen pár lidi by si třeba potukalo na čelo....bez zranění a hmotné škody.Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
Nebo by taky nějaký hasič stál v tom místě kam by letěla ta dodávka. Tohle bych jim fakt nevyčítal...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Nehody: naše i jiné.....
Nějaký hasič byl šikovný a dostatečně rychlý...
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
Zdarec, rád bych se taky podělil o svůj názor na danou DN. Snažím se vždycky jet tak, abych zastavil na vzdálenost, na kterou mám rozhled (tak nějak je to i v zákoně o provozu na pozemních komunikacích?) a pokud možno defenzivně (už několikrát mi to zachránilo nejen auto, ale i zdraví moje popřípadě posádky). Myslím, že svádění viny na zasahující hasiče je jen čirej čirej alibismus. Místo nich tam mohla být kolona aut, která vznikla díky té nehodě a pak by to ta dodávka nasmažila do posledního stojícího auta ... Hlavně v zimě se množí výmluvy typu "nebyla ošetřená silnice", "můžou za to silničáři" a tak podobně. Takže ještě jednou, jde jen o můj pohled na věc, ale být řidičem té dodávky, neměl bych čistý svědomí. A hasiče bych z toho rozhodně nevinil.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA
Re: Nehody: naše i jiné.....
MadMax: je to tak. Sice chápu názor Petulina, že tam hasiči mohli nechat unikovou zónu pro pripadnyho pitomce, který nedobrzdil, ale primárně je to prostě jeho blbost, že tam vletěl jak pako a nedobrzdil na vzdálenost, na kterou měl rozhled. Letní nebo zimní gumy, těžko říct, ale podle rychlosti jakou to tam rozházel, by mu asi nepomohly ani hřeby...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Nehody: naše i jiné.....
MadMax: Nikde nepíši,že nehodu přímo zavinili hasiči ! Hlavní vina samozřejmě je na řidiči dodávky.Taky jistě dostal pokutu za "nepřízpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky".Ze zákona je vše jasné.Vem si včerejší ranní bouračky v Liberci na průtahu..neposypáno,ale policie použila ten samý argument a všichni řidiči vinni nepřízpůsobením rychlosti.Podle zákona správně,ze selského rozumu špatně.
Jako nechci se dodávkáře zastávat,ale jak bys Ty poznal ten černý led ? Jak rychle bys tam asi jel ? Všimnul by sis že vjíždíš na dálniční most ?
...
A ještě maličkost,když se video podívate pořádně,tak kdyby "přiletěl" někdo jiný a nedobrzdil to,tak by stejně někoho trefil.Buď auto s kamerou nebo šedivé auto co zastavilo a nebo hasičské auto.Ty mezery co tam byly a namraza ...asi by se do nich nikdo netrefil.Smolné postavení pro rychlíky.
Jako nechci se dodávkáře zastávat,ale jak bys Ty poznal ten černý led ? Jak rychle bys tam asi jel ? Všimnul by sis že vjíždíš na dálniční most ?
...
A ještě maličkost,když se video podívate pořádně,tak kdyby "přiletěl" někdo jiný a nedobrzdil to,tak by stejně někoho trefil.Buď auto s kamerou nebo šedivé auto co zastavilo a nebo hasičské auto.Ty mezery co tam byly a namraza ...asi by se do nich nikdo netrefil.Smolné postavení pro rychlíky.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
Cierny lad je veru velmi nebezpecna vec. Zazil som ho viac krat, ale asi najhorsie to bolo raz za Zilinou na D1. Pocas obedovej prestavky zacalo mrholit, nic zvlastne, dovtedy bola cesta ok. Nabehli sme na dialnicu, 130. Vsetko ok az kym som nezbadal pred sabou auto vo zvodidlach, a za mnou sa objavila rychlo iduca policajna dodavka na majakoch. Super, idem spomalit ale nic sa akosi nedialo, v bode nehody som mal este nejakych 80. Absolutne bez sance urobit nieco ine. Dalej sme pokracovali 40. A samoska, v oboch smeroch sme nestretli jediny posypac. Ved na co.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Nehody: naše i jiné.....
Nebudu tady psát, že mně by se to nestalo. To by byl alibismus na druhou . Jde ale o to, že kdyby se mi to stalo, tak budu v p*deli z toho, že se to stalo a vinit budu jen a jen sebe. Nikdo jiný za mě volant nedržel a po pedálech nešlapal. Budu sakra rád, že ten týpek skočil za svodidla a já tak pravděpodobně nezabil nebo nezmrzačil člověka. Není to nic proti Tobě, máš na to taky svůj názor . Jen tak btw. na letních bych si v takovém počasí vyjet netroufl, i když jejich podíl na této nehodě je minimálně na diskuzi . A to, že dálniční mosty při nízkých teplotách promrzají nás v autoškole učili.Petulin940 píše: ↑12.12.2019, čtv 00:15
Jako nechci se dodávkáře zastávat,ale jak bys Ty poznal ten černý led ? Jak rychle bys tam asi jel ? Všimnul by sis že vjíždíš na dálniční most ?
...
Vždycky si vzpomenu na školení BOZP ve fabrice, máme takovýho pohodovýho bezpečáka a pořád nás upozorňuje na nebezpečí např. srážky s ještěrkou, když člověk nedává pozor. Na to se s ním vždycky pár lidí hádá, že chodníčky jsou zaskladane materiálem, vzv jezdí jako prasata a ten případný zraněný na tom nenese vinu. Načež on jím na to odpoví, že samozřejmě mají pravdu, ale to, že když vás zmrzačí nebo zabije zdvižka, je docela slabá satisfakce pro ně nebo jejich rodiny popřípadě i pro toho řidiče ...
Každopádně všem hodně najetých kilometrů bez nehody přeju
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA
Re: Nehody: naše i jiné.....
Ad jedu abych zastavil tam kam mám rozhled.
Podle mě to není uplně vždy splnitelné. Třeba ve tmě při dosvitu světlometů pokud zrovna nemůžeš mít dálkový může ležet něco na silnici a kdybys měl jet tak rychle, aby to šlo dobrzdit, tak to abys jel snad 70. klasická česká dálnice, kde nejsou směry odstíněné, takže dálku si nedáš, ale v tvém směru nikdo není, takže jedeš do tmy 130 na potkávačkách.
Stejně tak to náledí. Může bejt těsně nad nulou, mokro a v jednom úseku může profukovat tak, že tam bude mikroklima o dva stupně nižší a než se naděješ, jedeš na ledu. Mě se tohle stalo například v Praze pod mostem libeňskýho nádraží, když jedeš zhora od sazky.
Mě se třebas stalo na dálnici, že nějakej idiot odstavil porouchaný auto v levým pruhu a jelikož byl docela hustej provoz, tak až do poslední chvíle na něj nebylo vidět přes auta předemnou. Všichni jsme to strhávali na poslední chvíli do pravýho, kde ovšem moc místa taky nebylo kvůli provozu. Věřím, že tam vydržel maximálně pár minut a někdo ho musel smést.
A teď si vem ty auta v prostisměru na dálnici, kde máš času ještě míň.
Četl jsem jeden rozsudek, kde to řidič odskákal. Srazil cyklistu, který přejížděl silnici napříč. On ho neviděl, protože mu tam vyrazil z druhý starny za náklaďákem s kterým se míjel a hájil se tím, že ho neviděl.
Soud ho odsoudil, že pokud nevidí, tak má přizpůsobit rychlost. To je celkem absurdní výklad, protože za auto s kterým se míjíš (obzvlášť pokud je to náklaďák) nikdy nevidíš. To je fyzika. To bys musel při míjení každýho protijedoucího auta vždycky pomalu zastavit.
Podle mě to není uplně vždy splnitelné. Třeba ve tmě při dosvitu světlometů pokud zrovna nemůžeš mít dálkový může ležet něco na silnici a kdybys měl jet tak rychle, aby to šlo dobrzdit, tak to abys jel snad 70. klasická česká dálnice, kde nejsou směry odstíněné, takže dálku si nedáš, ale v tvém směru nikdo není, takže jedeš do tmy 130 na potkávačkách.
Stejně tak to náledí. Může bejt těsně nad nulou, mokro a v jednom úseku může profukovat tak, že tam bude mikroklima o dva stupně nižší a než se naděješ, jedeš na ledu. Mě se tohle stalo například v Praze pod mostem libeňskýho nádraží, když jedeš zhora od sazky.
Mě se třebas stalo na dálnici, že nějakej idiot odstavil porouchaný auto v levým pruhu a jelikož byl docela hustej provoz, tak až do poslední chvíle na něj nebylo vidět přes auta předemnou. Všichni jsme to strhávali na poslední chvíli do pravýho, kde ovšem moc místa taky nebylo kvůli provozu. Věřím, že tam vydržel maximálně pár minut a někdo ho musel smést.
A teď si vem ty auta v prostisměru na dálnici, kde máš času ještě míň.
Četl jsem jeden rozsudek, kde to řidič odskákal. Srazil cyklistu, který přejížděl silnici napříč. On ho neviděl, protože mu tam vyrazil z druhý starny za náklaďákem s kterým se míjel a hájil se tím, že ho neviděl.
Soud ho odsoudil, že pokud nevidí, tak má přizpůsobit rychlost. To je celkem absurdní výklad, protože za auto s kterým se míjíš (obzvlášť pokud je to náklaďák) nikdy nevidíš. To je fyzika. To bys musel při míjení každýho protijedoucího auta vždycky pomalu zastavit.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Nehody: naše i jiné.....
BTW mám kámoše, který je v podobný bryndě.petrAR156 píše: ↑27.10.2019, ned 07:41 Celkem šílené informace k tragické nehodě na Liberecku: https://www.facebook.com/maja.hanouskov ... cation=ufi
Jakub: škoda, ale zas... do jara je času
Bejvalce jeblo, velkou roli tam hraje pošahaná tchýně. Pokusili se ho odstavit od dítěte obviněním ze sexuálního zneužívání. Respektive ty šílenosti co vymyslely by vydalo dle slov znalce na asi 8 deviací, přičemž u deviantů se setkávají obvykle tak s jednou, dvěmi a vyjímečně řemi deviacemi u jednoho člověka.
Následovalo rok a půl vyšetřování a soudu. Naštěstí pro něj to dopadlo dobře - zproštěn s tím, že se skutek nestal. Nicméně celé to stejně použili jako záminku, aby dítě dle předchozí rozsudku nepředávali.
Oznámení podané celkem chytře, aby za to nemohli být popotahováni, což konstatoval i soudce.
Styk otce s dítetem sabotují dál. Proběhla řada dalších soudů, jsou do toho zainteresovány další intituce jako OSPOD atd., ale výsledek nic moc. Dál šíří pomluvy o zneužívání, ačkoliv na to existuje rozsudek. Na matku podal žalobu i OSPOD za maření rozhodnutí.
Takže všechno vlastně dopadlo dobře. Soudy zafungovaly jak měly, OSPOD taky zafungoval, ale není to nic platné. Stejně je na ní stát krátký.
Zainteresováno do toho bylo už desítky až stovky státních zaměstnanců, stát nás to muselo už miliony ne li desítky a efekt nula.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Nehody: naše i jiné.....
Presne tak. Nechapu tu snahu za kazdou cenu vzdycky hledat vinika a nasledne teoretizovat co mel nebo nemel. Kdyz se denne pohybuji po silnicich stovky tisic az miliony aut, tak k nehodam dochazi a dochazet bude. Nejde vzdycky vsechno predvidat. To by musela jezdit auta krokem v kilometrovych rozestupech. Stavaji se i nehody, za ktery proste nikdo nemuze a je to jen blba souhra okolnosti, i kdyz se to pak treba hodi na nejakyho nestastnika s tim, ze mel predvidat (ted nemluvim o tom konkretnim pripadu s hasicema).x-f píše: ↑12.12.2019, čtv 14:29 Ad jedu abych zastavil tam kam mám rozhled.
Podle mě to není uplně vždy splnitelné. Třeba ve tmě při dosvitu světlometů pokud zrovna nemůžeš mít dálkový může ležet něco na silnici a kdybys měl jet tak rychle, aby to šlo dobrzdit, tak to abys jel snad 70. klasická česká dálnice, kde nejsou směry odstíněné, takže dálku si nedáš, ale v tvém směru nikdo není, takže jedeš do tmy 130 na potkávačkách.
Stejně tak to náledí. Může bejt těsně nad nulou, mokro a v jednom úseku může profukovat tak, že tam bude mikroklima o dva stupně nižší a než se naděješ, jedeš na ledu. Mě se tohle stalo například v Praze pod mostem libeňskýho nádraží, když jedeš zhora od sazky.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Nehody: naše i jiné.....
bohužel symptom dnešní doby.... proto nechtějí učitelky jezdit s děckama ze školy na výlety atd., protože každé rozbité koleno může být záminkou pro rozsáhlou investigaci atd.... holt prostě v životě se občas stane náhodou něco, čemuž nešlo při nejlepší vůli předejít.... katastrofou je když kvůli takové události pak někdo chce překopat a zpřísnit celý systém....
jinak chlapi k té nehodě jen takový detail - trojúhelník se vždycky dává do odstavného??? já bych ho normálně dal do levého... dal bych ho úplně na levý kraj pruhu, aby ho někdo nepřejel.... podle platných zákonů se má dávat kam??
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jak by si dal trojuhelnik do leveho? To chces jit podwl svodidel?
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů