Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Je na to norma ISO 3888-2 a začíná se na 50km/h (co se mě podařilo dohledat, 3k za stažení komplet normy dávat nebudu ). Tak se dá říct že test dá každý osobák a každý při zvyšující se rychlosti odpadne. Jediný co se dá udělat je stanovit etalon a projde/neprojde určovat vzhledem k němu, jako třeba km77.com
https://www.youtube.com/user/km77video/ ... uery=skoda
https://www.youtube.com/user/km77video/ ... uery=skoda
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nevím proč se nad tím tady diskutuje... 99% dnešních majitelů ŘO ten vyhýbací manévr stejně nezvládne, takže že to nezvládne ani auto vůbec nevadí. To procento lidí, kteří to zvládnou si tyhle auta stejně nekoupí
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no, bohužel je to tak.... dnes už lidi neumí ani předjet kamión, tím pádem je jízda po trošku plnější silnici první třídy peklo.... (no, zase furt dobře že to raději ani nezkoušejí než by tím způsobovali krizovky). I v autě kolem 100 koní budeš na silnici patřit k nejrychlejším když pojedeš 50/110/140.... a v Giulii jsi pak regulérně pilot z jiného vesmíru, když jedeš aspoň trošku svižně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Mne dvíhajú krvný tlak umelci, jazdiaci v obci 35, mimo obce 75 a je ich čoraz viac. Tí s veľkými hrčami plechu (...SUV) navyše stoja na brzde v každej zákrute
Obchádzanie a predbiehanie je kapitola sama o sebe - tak jeden z desiatich rozumne, zvyšok z tesného závesu...
Obchádzanie a predbiehanie je kapitola sama o sebe - tak jeden z desiatich rozumne, zvyšok z tesného závesu...
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
hele to nemá řešení.... jede kamion, tak za ním ti lidi udělají vláček a ty buď jedeš s nima 80, nebo to celé musíš předjíždět.... teď v pátek: jedu v dodávce, dojedeme kamion, za ním dvě auta a pak teda já.... v dodávce nechci divočit tak je neberu naráz ale v klidu počkám až předjedou.... po pár kilometrech teda dva osobáky předjíždějí, s nima i já.... no a ten první když kamión předjede tak se zařadí před něj a na prázdné silnici prostě před ním šlápne na brzdu a z těch 110 zase zabrzdí na 90.... no a my dva další se můžeme posrat jak se tam vejít....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ono je to dáno i provozem, jak je hustý. Taky lidi mají strach jet rychleji, ať neplatí PČR a nebo obcím a taky třeba ani nemá smysl šlapat na plyn, když je za sebou více obcí. Bavím se o povolených rychlostech, ne o 35/70/110
Co mě se nelíbí,že když jedu např. na opravovaném úseku, kde je omezená rychlost třeba na 80km/h, tak já dám tempomat na tachometrových 90km/h a zezadu se na mě přilepí dodávka(většinou) a chce mě jakoby donutit, abych jel rychleji, než je ta povolená rychlost. Samozřejmě mě po zrušení omezení nepředjede, že! A nebo když se po omezení cesta rozšíří na dva pruhy a já jedu furt v pravém pruhu povolenou rychlostí, tak mě při předjíždění chce probodnout pohledem. Rád bych mu to někdy, tomu závodníkovi, vysvětlil z očí do očí . Rozumím tomu, že všichni chtějí být doma v rozumnou dobu, ale takovým jednáním ani domů dojet vůbec nemusí
Co mě se nelíbí,že když jedu např. na opravovaném úseku, kde je omezená rychlost třeba na 80km/h, tak já dám tempomat na tachometrových 90km/h a zezadu se na mě přilepí dodávka(většinou) a chce mě jakoby donutit, abych jel rychleji, než je ta povolená rychlost. Samozřejmě mě po zrušení omezení nepředjede, že! A nebo když se po omezení cesta rozšíří na dva pruhy a já jedu furt v pravém pruhu povolenou rychlostí, tak mě při předjíždění chce probodnout pohledem. Rád bych mu to někdy, tomu závodníkovi, vysvětlil z očí do očí . Rozumím tomu, že všichni chtějí být doma v rozumnou dobu, ale takovým jednáním ani domů dojet vůbec nemusí
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no nic... zpět k tématu tohoto vlákna.... ;-) naftová Octa, 19" Barumky.... :-) na FB už s tím boduju tak ještě sem, ať ten obrázek vytěžím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
to je takový typický no...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Co je poslední dobou docela paradox, tak je skladovka Stelvia 210k 4x4 za +- stejné peníze, než třeba skladovka 190k Supu v kombíku a předokolce...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Bohužel. Já bych řekl, že tak 80-90% lidí předjíždění vůbec nepraktikuje. A ten zbytek u toho taky zdatný není. Vždycky když vidím, jak někdo vykukuje, prohlíží si tu dlouhou rovinku, chvíli váhavě naznačuje a nakonec to vzdá, protože kilometr daleko jede něco v protisměru, tak to prostě nechápu. Předjet kamion si troufne pár procent řidičů.Kubas píše: ↑31.5.2020, ned 14:24 no, bohužel je to tak.... dnes už lidi neumí ani předjet kamión, tím pádem je jízda po trošku plnější silnici první třídy peklo.... (no, zase furt dobře že to raději ani nezkoušejí než by tím způsobovali krizovky). I v autě kolem 100 koní budeš na silnici patřit k nejrychlejším když pojedeš 50/110/140.... a v Giulii jsi pak regulérně pilot z jiného vesmíru, když jedeš aspoň trošku svižně....
Když dojedeš kolonu, která se táhne až do nevidím a dáš si tu práci těch 20 - 30 aut předjet, tak nakonec vždycky zjistíš, že tam vpředu jede jedno auto, nebo spíš kamion a všichni za ním ve vláčku. Prostě ten první za ním nepředjede a s každým dalším postem ve vláčku pravděpodobnost, že si řidič netroufne exponenciálně roste.
Když se před to dostaneš, tak máš kolikrát několik kilometrů prázdnou silnici.
Vono je to vůbec čím dál horší. Spousta úseků se "upgraduje", kdy to sice krásně rozšíří, ale přidají stoupák a jinak všude naserou plný čáry. Ve stoupáku pak stejně levej pruh zablokuje ten letec, co jel jako první za tím kamionem a pak ho v 90kmh předjíždí až nahoru. V lepším případě se před kamion stihnou dostat tři auta. V reálu se předjíždí čím dál hůř. V úsecích, které ještě nestihl zprasit nějaký dopravní expert nejsou schopní ani pravidelně vysekávat nálety, takže tam za dvacet let stojí les a nepředjedeš ani tam kde to dřív šlo.
A trend posledních let jsou aplikace jako Waze, které navedou na objízdné trasy i řidiče, kteří se tam pak bojí a jednou prostředkem dvojky 60.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak nějak jsi popsal moji nedávnou cestu z Jičína do Olomouce po silnici první třídy.... tam je fakt důležité si nastavit hlavu na to že prostě pojedeš 70-90 ve vláčku a není moc šancí, jak se z toho bezpečně dostat.... zas nemá cenu jet jak prase a ušetřit ve finále na tříhodinové cestě 15 minut.... ale furt lepší než D1, tam mě ty omezení už dostávají úplně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já už jsem cestami do práce úplně vyhořel, ta hustota provozu a nemožnost stejně někde předjet má jen jedno pozitivum, že i pětihrtek jezdí se spotřebou do 5,5l
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
JJ.... já to valil z Hradce na adaptivní tempomat až do Mohelnice.... předjíždět se dá jen na dvoupruhu a to ještě jak tady zaznělo - první frajer se do toho pustí stovkou a je vymalováno :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ono by pro začátek stačilo kdyby ti co jedou za tirákem a nepředjíždí alespoň drželi rozumný odstup aby je šlo předjet postupně a ne si za tirákem udělát vláček, aby bylo potřeba předjet tirák a tři osobáky najednou.
A pak k když ste u zadní nápravy tahače a dostane se vám výhled před něj tak zjistíte, že je potřeba předjet ještě Hjundé Ix20.
A pak k když ste u zadní nápravy tahače a dostane se vám výhled před něj tak zjistíte, že je potřeba předjet ještě Hjundé Ix20.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jo jo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jojo. To mě taky vždycky dostane, když předjedeš celej ten vláček až dopředu, tak zjistíš že ten první co jede za tím kamionem na něm jede už půl hodiny nalepenej, jako kdyby celou dobu sbíral odvahu to udělat
Jinak teď jsem jel tři dny po sobě Ostravu. Olomouc a Brno a taky jsem preferoval horní trasu. D1 je šílená. Jen 24km uzavírkou 80 je vo nervy. Ty uzavírky jsou letos snad delší v součtu, než úseky kde se dá jet normálně.
Ten úsek HK - Mohelnice mám docela rád. Ještě to tam úplně nezprasili plnejma čárama a ještě se tam někde předjíždět dá.
Jinak teď jsem jel tři dny po sobě Ostravu. Olomouc a Brno a taky jsem preferoval horní trasu. D1 je šílená. Jen 24km uzavírkou 80 je vo nervy. Ty uzavírky jsou letos snad delší v součtu, než úseky kde se dá jet normálně.
Ten úsek HK - Mohelnice mám docela rád. Ještě to tam úplně nezprasili plnejma čárama a ještě se tam někde předjíždět dá.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tu trasu jsem jel nedávno několikrát z Prahy do ValMezu a plné policejních aut a stále ve vláčku za kamiony... nejlepší byl vůl ve starém Sharanu, co vše začal předjíždět, auto v protisměru muselo na krajnici a on to při tom málem narval pod předjížděný nadměrák... zlatá D1
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Cesta vrchem je spíš o štěstí. Když člověk chytne vláček ve Vys. Mýtě, tak do Litomyšle nemá šanci předjet. Plus teda policajti jsou mrchy a občas číhají na místech, kde člověk předjíždí..
D1 je zlatá v zimě, kdy ty omezení nejsou. Jinak je D1 děs, kor s kulturou některých řidičů, co se umí vybourat v zužení
D1 je zlatá v zimě, kdy ty omezení nejsou. Jinak je D1 děs, kor s kulturou některých řidičů, co se umí vybourat v zužení
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To mě ani nepříjde. Zrovna v tom úseku ještě nějaký přerušovaný jsou a místama rovinky.
Ale je pravda, že profízlovaný to tam je. Lytomyšl kasírujou rádi měšťáci a pak dál je oblíbenej úsek, kde pendluje PČR snad pokaždý, když tudy jedu. Jak je to okolo Svitav dál na Třebovou už širší a hezky se tam jede, tak tam maj asi žně. Jednou mě tam měřili hned 2x během asi jedný minuty
Na tom dlouhým rovným úseku mezi tunelem a Třebovou se rádi skovávaj v křoví.
Ale je pravda, že profízlovaný to tam je. Lytomyšl kasírujou rádi měšťáci a pak dál je oblíbenej úsek, kde pendluje PČR snad pokaždý, když tudy jedu. Jak je to okolo Svitav dál na Třebovou už širší a hezky se tam jede, tak tam maj asi žně. Jednou mě tam měřili hned 2x během asi jedný minuty
Na tom dlouhým rovným úseku mezi tunelem a Třebovou se rádi skovávaj v křoví.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Na to je lék jménem Genovo
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ne ne. Na to je lék jménem Protector II 950 + ALP ;)
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Taky jsem ho kdysi měl.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
asi bych čekal lepší ovladatelnost od tak moderního "agilního" hatchbacku
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ty kráso, to je sračka...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů