Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To ano a taky jsem na servis patřičně protivnej (poslední svolávačka trvala 6 dní a měnilo se toho plno - i HW). A lidi reklamují, ne, že ne...
Ale z Okty se stal takovej otloukánek, co si budeme povídat.
Uživatelé to akceptují, protože OIV je uživatelsky totálně přívětivá a proti OIII (odkud uživatelé přešli) je to krok vpřed. A taky protože to auto z 90 % platí jejich zaměstnavatel.
Ale z Okty se stal takovej otloukánek, co si budeme povídat.
Uživatelé to akceptují, protože OIV je uživatelsky totálně přívětivá a proti OIII (odkud uživatelé přešli) je to krok vpřed. A taky protože to auto z 90 % platí jejich zaměstnavatel.
2020 Octavia Combi Style 2.0 TDI, ex 2017 Giulia Super 2.0T, ex 2007 159 2.4 SW TI
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
https://www.auto.cz/majitele-nove-skody ... lej-135637
On to bude větší průser, ráno byl někde článek jak jim to zahlcuje výrobní linky, že se mažou chyby třeba 3,5 hodiny.
Si vzali velké sousto, upozorňovali na to, že přechod na “Teslu” nebude jen tak...
Cca před 3 měsíci mi ukazoval kámoš fotky od kluka co převáží nová auta, tak seděl v novém Golfu, na displeji to mělo červené čáry, nějaké chyby jednotek a elektronický kufr se při zavření třepal tam a zpět...
On to bude větší průser, ráno byl někde článek jak jim to zahlcuje výrobní linky, že se mažou chyby třeba 3,5 hodiny.
Si vzali velké sousto, upozorňovali na to, že přechod na “Teslu” nebude jen tak...
Cca před 3 měsíci mi ukazoval kámoš fotky od kluka co převáží nová auta, tak seděl v novém Golfu, na displeji to mělo červené čáry, nějaké chyby jednotek a elektronický kufr se při zavření třepal tam a zpět...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Těch aut tu kolem mě stojí aktuálně tak 150 (dělám v leasingovce přidružené k dealerovi) a výrazně problémová byla jen auta z první série. Ty byly na tolika svolávačkách a přehráváních SW, že si je technici pomalu i pojmenovali. Nasraných klientů nebylo úplně málo, ale rozhodně to není jako za dob potkávajích se TSI nebo TCe, co si míchaly olej s benzínem.
Aktuálně vyráběné Okty a Golfy už vypadají líp - na Okty je teď nejkratší výrobní lhůta, co kdy byla...
Čímž se jich jakkoli nezastávám - když má moje 159 se čtvrtou hlavou motoru a 310tkm na hrbu míň problémů, než fungl nová Škoda s 10tkm, je to na pováženou.
Aktuálně vyráběné Okty a Golfy už vypadají líp - na Okty je teď nejkratší výrobní lhůta, co kdy byla...
Čímž se jich jakkoli nezastávám - když má moje 159 se čtvrtou hlavou motoru a 310tkm na hrbu míň problémů, než fungl nová Škoda s 10tkm, je to na pováženou.
2020 Octavia Combi Style 2.0 TDI, ex 2017 Giulia Super 2.0T, ex 2007 159 2.4 SW TI
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ono je na pováženou i to, že ta 159 potřebuje na 300tkm čtyři hlavy motoru...
Jinak ten odkaz co jsem dával citoval i zdroje přímo ze Škodovky. Divný je mi to, že když na trh přišla O3 tak jich bylo během pár týdnů vidět mraky. A to se u O4 rozhodně neděje...
Jinak ten odkaz co jsem dával citoval i zdroje přímo ze Škodovky. Divný je mi to, že když na trh přišla O3 tak jich bylo během pár týdnů vidět mraky. A to se u O4 rozhodně neděje...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak asi to nebyly 4 hlavy koupene nove v autorizaku, ze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To asi ne, ale to srovnání mě vcelku pobavilo. Vím jak to pisatel myslel, ale je to prostě kouzlo nechtěného.
Jinak jak nad tím přemýšlím, tak mám pocit, že ani často nevídám ty O3 po FL. Ty s rozdělenýma světlama. Nebo je to tím, že už Octavie nemá takový monopol? Už delší dobu mám pocit, že Octavie se fasuje, ale soukromě se kupuje Ceed, i30, P308 atd... Nebo je to tím, že lidi postupně přechází ke crossoverům? Těžko říct, každopádně pozoruju útlum Octávií.
Jinak jak nad tím přemýšlím, tak mám pocit, že ani často nevídám ty O3 po FL. Ty s rozdělenýma světlama. Nebo je to tím, že už Octavie nemá takový monopol? Už delší dobu mám pocit, že Octavie se fasuje, ale soukromě se kupuje Ceed, i30, P308 atd... Nebo je to tím, že lidi postupně přechází ke crossoverům? Těžko říct, každopádně pozoruju útlum Octávií.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Někde se tu řešilo ovládání aut přes displej. Mrkněte jak to dopadne když si do auta sedne někdo kdo to ovládání nemá zažitý. V nějakým testu na VOX TV jezdili v hangáru mezi kuželama a měli plnit různý úkoly. Nastavit teplotu, rozsvítit světla, naladit radio na konkrétní stanici. Ten test je srovnávačka i30, Focus a Golf. Focus měl čas cca 48 vteřin, i30 cca 1:15 a Golf...... čas 3:11. Kdo chce vidět perličku tak ať to dokouká do konce ať vidí jak je řešený otevírání kufru při vyklopené kameře. Myslím, že moderátor už nikdy nebude zkoušet bezpečnostní funkce na vlastní prsty.
Má to tři díly, zmíněná pasáž začíná v čase cca 11:00 ve třetí části (jde na ní přepnout).
https://www.tvnow.de/shows/auto-mobil-1 ... auto-mobil
Má to tři díly, zmíněná pasáž začíná v čase cca 11:00 ve třetí části (jde na ní přepnout).
https://www.tvnow.de/shows/auto-mobil-1 ... auto-mobil
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- littlebiker
- Příspěvky: 72
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Hned mám tu svoji sedmnáctiletou plechovku radši
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Docela mě přijde zvláštní, jak tady Ondras napsal, že Octavia IV je uživatelsky totálně přívětivá, protože podle toho co jsem postoval už dříve to tak opravdu nevypadá. Myslím, celé kouzlo spočívá spíš v tom, že se to fasuje a co má Čech zadarmo nebo aspoň se slevičkou, to je vždycky nejlepší, že jo...
MichalT píše: ↑9.8.2020, ned 20:11 No, tak kdyby Giulia disponovala podobnými neduhy (např. odpojování telefonu s nutností zastavit, vystoupit, zamknout, odemknout a opět nastartovat, aby si člověk mohl zavolat), tak si neumím představit jak by ty recenze ještě mohly vypadat...
https://www.portalridice.cz/clanek/test ... .sznhp.box
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
https://www.auto.cz/majitele-nove-skody ... lej-135637
Několik aut zamířilo do autorizovaného servisu kvůli přehrání softwaru, převážně kvůli nefunkční hlasové asistentce Lauře, která pro správné fungování v českém jazyce vyžadovala aktualizaci. To na první pohled vypadá jako úkon na pár minut, jenže… aktualizací se nakupilo několik a minimálně ve dvou případech to vyvrcholilo poškozenou řídící jednotkou airbagu, jíž bylo třeba vyměnit.
Jeden ze slovenských vlastníků se pochlubil fotografií (vidět ji můžete v galerii), kterak obrazovka po jednom horkém dni změnila barvy.
Ale po vyjadreni automobilky bych byl jako zakaznik hned klidnejsi : „Nová Octavia je vůz, který našim zákazníkům nabízí nejmodernější technologie. Naše modely vylepšujeme po celou dobu jejich životního cyklu s cílem poskytnout zákazníkům spolehlivou a bezpečnou mobilitu,“ zněla odpověď přímo z řad automobilky.
Uz se tesim az zas bude nejaky novinar testovat Alfu a bude mit kecy, ze infotainment nedosahuje kvalit konkurence nebo az mi zas nejakej blb bude rikat "hehe, Alfa, to se furt sere co?"
Několik aut zamířilo do autorizovaného servisu kvůli přehrání softwaru, převážně kvůli nefunkční hlasové asistentce Lauře, která pro správné fungování v českém jazyce vyžadovala aktualizaci. To na první pohled vypadá jako úkon na pár minut, jenže… aktualizací se nakupilo několik a minimálně ve dvou případech to vyvrcholilo poškozenou řídící jednotkou airbagu, jíž bylo třeba vyměnit.
Jeden ze slovenských vlastníků se pochlubil fotografií (vidět ji můžete v galerii), kterak obrazovka po jednom horkém dni změnila barvy.
Ale po vyjadreni automobilky bych byl jako zakaznik hned klidnejsi : „Nová Octavia je vůz, který našim zákazníkům nabízí nejmodernější technologie. Naše modely vylepšujeme po celou dobu jejich životního cyklu s cílem poskytnout zákazníkům spolehlivou a bezpečnou mobilitu,“ zněla odpověď přímo z řad automobilky.
Uz se tesim az zas bude nejaky novinar testovat Alfu a bude mit kecy, ze infotainment nedosahuje kvalit konkurence nebo az mi zas nejakej blb bude rikat "hehe, Alfa, to se furt sere co?"
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Privetivy mysleno "posadim tam manzelku anebo obchodaka a nemusim jim nic vysvetlovat". Kdyz jsem pritelkyni daval poprve Giulii, tak to tak rozhodne nebylo.
A nevim, jak casto nastavujete klimu vy, ale co mam v autech autoklimu, tak pri prvnim nastartovani nastavim 22, sync, full auto a uz na to nikdy nesahnu.
A nevim, jak casto nastavujete klimu vy, ale co mam v autech autoklimu, tak pri prvnim nastartovani nastavim 22, sync, full auto a uz na to nikdy nesahnu.
2020 Octavia Combi Style 2.0 TDI, ex 2017 Giulia Super 2.0T, ex 2007 159 2.4 SW TI
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A co konkretne bylo treba manzelce vysvetlit? Neprijde mi, ze by tam bylo cokoliv k nepochopeni....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Presne tak, cokoliv se da v Giulii nastavit nebo zapnout, vidis na prvni pohled.... klima, automat, vyhrev sedacek, sterace - total easy.
DNA taky na tlacitko, sport podvozek taktez.... parada....
Nejvetsi problem je startovaci tlacitko na volantu ;-) to neznalci hledaji :-)
Vyhrev sedacek pres dotykac? Nasrat....
https://www.auto.cz/galerie/testy/94047 ... nal?foto=8
DNA taky na tlacitko, sport podvozek taktez.... parada....
Nejvetsi problem je startovaci tlacitko na volantu ;-) to neznalci hledaji :-)
Vyhrev sedacek pres dotykac? Nasrat....
https://www.auto.cz/galerie/testy/94047 ... nal?foto=8
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Přesně, neexistuje snad jednodušší auto na ovládání než je Giulia. Když jsem do toho sedl poprvé tak než jsem ujel 5km, měl jsem všechno komplet nastavené, stejně tak manželka, když jsem vezl 164 a ona jela Giulií. Má Mercedes, kde je všechno jinak, ale neměla absolutně problém. Jo jeden měla, nechtěla z toho doma vylézt
A něco co má topení přes display má být víc user friendly? Jako vtip dobrý...
A něco co má topení přes display má být víc user friendly? Jako vtip dobrý...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak jsem se začetl do Vaší diskuze ohledně Kokty a až jsem otevřel odkaz od Kubase, jsem vlastně zjistil, jak vůbec vypadá . Ne že bych auta nesledoval, jen Škodovka je mimo můj zájem. Takže jen můžu konstatovat, že je fakt pěkně hnusná a je celkem jedno, jestli zevnitř a nebo zvenku . Taky nechápu lidi, co je vede k tomu, si koupit novou Škodovku.´Na trhu jsou určitě povedenější modely různých značek za obdobnou nebo dokonce i nižší cenu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
K těm dotykářům ...
Řidič za jízdy nesmí ovládat dotykový displej, rozhodl soud v Německu
https://www.novinky.cz/auto/clanek/ridi ... u-40332233
Premium nemám, ale nadpis se mě prostě líbí
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_rik
Řidič za jízdy nesmí ovládat dotykový displej, rozhodl soud v Německu
https://www.novinky.cz/auto/clanek/ridi ... u-40332233
Premium nemám, ale nadpis se mě prostě líbí
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_rik
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Petr: jo jo, dělej kariéru v korporátu..... nevím, co mám kontakty ve Škodovce tak všichni ti lidi jsou totálně vyždímaní.... nemyslím dělníky, ale střední management....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Asi si vzpomneli na doby "otce zakladatele", jak je treba resit nepohodlny...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nejhorší je rozjezd projektu, to je fakt na střelbu do palice. Ale i tak, když je reklamace a je potřeba řešit nápravná opatření, neustálé hledání úspor atd., je to fakt hodně vyčerpávající
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
asi nechtěl nejdřív do sprch...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Apropos O IV, jak jsem byl v Sobotu v ČR, tak mě jedna míjela. Ale musím říct, že nuda. Jak sem ji zahlédl ve zpětném zrcátku tak moje první myšlenka byla "Zase jedna Scala" a teprve jak mě předjela tak koukám že má na kufru "IV". Totálně necharakteristické auto...
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Mně ten předek připadá jako bastl mezi Maserati Ghibli a Kia Ceed. Ale já jsem houbelec estét.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Není to VW, ale německá firma ano. Zemědělská technika KRONE. Dneska jsem strávil značný kus odpoledne výměnou písnice zvedající zadní vrata od balíkovače, aby mohl být hotový balík vykulený ven. Ten, kdo navrhl horní uchycení pístnice asi nepředpokládal , že echt zupa německá technika někdy selže a bude nutné pístnici vyndávat. Připadal jsem si jak doktor Sova, který by měl jen pohmatu laproskopicky vyndávat slepák a do toho Saxána se čtyřma rukama - kleště, vytloukací "důlčík", jeho prodloužení trubkou z gola sady a kladivo...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Lakatoš?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů