Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Když už Granda, tak Trailhawk.
Reálně, když už budu koukat po Grandu, tak zvolím tu variantu která se mi víc líbí. U takovýho auta asi nebudu řešit jestli to má lepší jízdní vlastnosti než základní verze. A to vzduchový pérování taky nemusí být k zahození, na silnici si to snížíš a takovej rozdíl to nebude. Stejně si ty auta lidi podle mě kupujou z drtivý většiny kvůli tomu, že se jim líbí, ne že je potřebují. A to nikomu za zlý nemám.
Reálně, když už budu koukat po Grandu, tak zvolím tu variantu která se mi víc líbí. U takovýho auta asi nebudu řešit jestli to má lepší jízdní vlastnosti než základní verze. A to vzduchový pérování taky nemusí být k zahození, na silnici si to snížíš a takovej rozdíl to nebude. Stejně si ty auta lidi podle mě kupujou z drtivý většiny kvůli tomu, že se jim líbí, ne že je potřebují. A to nikomu za zlý nemám.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
JJ dělá se jich požehnaně (za mě jen víc a houšť, stejně už teď nestíháme vyrábět) , a bakule vydávající zvuk od fy Eberspächer je jen kus nerezový baňky a uvnitř reprak. Ono když se člověk kouká na parkoviště zaměstnanců tak krom aut pronajatých v rámci firemního nájmu je zde čím dál vice Alfiček
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Spíš helikoptéru když už je to všude rozkopaný a buď úplně zavřený nebo minimálně na semafor.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Rasťo perlí. "Haldex umí dát až 80% na jedno kolo, ale záleží jestli na to správné..." "Ford vymyslí, Škodovka zužitkuje..."
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Pajaalfa77
- Příspěvky: 39
- Registrován: 31.12.2018, pon 09:39
- Bydliště: Prostějov
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je pěknej blábol ... :-)
Fiat Ritmo 85 S 1.5 (1981)
Škoda Favorit 135 L (1991) / Škoda Forman 135 GLX (1993)
Fiat Brava 1.4 12V SX (1996)
Fiat Punto 1.1 55 S (1996)
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 76kW (1999)
Alfa Romeo 147 1.6 TS 16V 88kW (2001)
Škoda Favorit 135 L (1991) / Škoda Forman 135 GLX (1993)
Fiat Brava 1.4 12V SX (1996)
Fiat Punto 1.1 55 S (1996)
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 76kW (1999)
Alfa Romeo 147 1.6 TS 16V 88kW (2001)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
start stopu pekne nalozil
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To už se tu někde řešilo. Na takovou krávu vysokou to podle mě špatný výsledek není. Těžko čekat, že to bude nějaký štírek jako Giulia.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
V podstatě špatný výsledek to je, protože jiné motorizace stejného auta to zvládají nadprůměrně dobře, zatímco RS ne.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Rozdíl u 1.4TSI (77) a 2.0TDI (75) 2km/h mě teda vzhledem k hmotnosti těch aut divnej nepřijde. Spíš to přikládám hmotnosti toho dieselu nad přední nápravou. Mimochodem, to že to má Giulia QV o 1km/h pomalejší než Giulia 2.2D je taky ostuda pro QV?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No ale u Giulie a dokonce i Stelvia (což je taky vysoký SUV) se bavíme o 81 resp. 82 km/h což je výsledek na úrovni Mercedesu AMG GT S, Porsche 911 Carrera 4, McLarenu apod...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
U Giulie se bavíme o 78km/h, u QV o 77km/h. Nebo snad existují od KM77 i jiná videa Giulie? Já mám asi jinej internet nebo co...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Vzdyt je to uplne jedno. Ten test ma stejne nulovou vypovidajici hodnotu a je jasny, ze SUV bude vzdycky horsi nez sedan. Z meho pohledu je jedina ostuda, ze skodovacky marketing prezentuje to auto jako sportovni, kdyz uz to i novinari v Cechach a na Slovensku (!) zamlouvaji s tim, ze je to spis o vybave nez o nejakych sportovnich vykonech nebo maximalne pochvali zrychleni Jestli to je vysledek spatny nebo dobry je vec nazoru. Spis je otazka v cem by chtel clovek sedet, kdyby doslo na nejakou realnu situaci
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No, ten statut sportovnosti mu přidávají právě ti novináři...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
On to docela dobře popsal Koubek
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ano, toto Koubek popsal dobre, ze za to dela jejich marketing. Jeste jsem neslysel novinare, ktery by rekl, ze to auto je sportovni. Staci se podivat na jejich stranky.
http://www.skoda-auto.cz/modely/kodiaq/kodiaq-rs
"Rodinné sportovní auto."
"Drzitel rekordu Nurburgringu"
"Kodiak se pyšní vrozenou kombinací výkonu a rychlosti -sportovní KODIAQ RS není vyjímkou."
"Hned vidíte, že KODIAQ RS překypuje enrgií. Jedinečný vzhled jeho zadní části naznačuje, že toto zvíře je nejrychlejší."
http://www.skoda-auto.cz/modely/kodiaq/kodiaq-rs
"Rodinné sportovní auto."
"Drzitel rekordu Nurburgringu"
"Kodiak se pyšní vrozenou kombinací výkonu a rychlosti -sportovní KODIAQ RS není vyjímkou."
"Hned vidíte, že KODIAQ RS překypuje enrgií. Jedinečný vzhled jeho zadní části naznačuje, že toto zvíře je nejrychlejší."
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Musíš si to pustit celý to video...
U Giulie QV tam je rozdíl mezi zapnutou stabilizací a bez. Bez ní tam lítají kužely v 80 km/h, ale s ní to projede i v 82 km/h, stejně jako Superka. Ten první sraženej kužel v nájezdu se nepočítá, je vidět, že jde o škrtnutí předním kolem, což jde za řidičem, protože současně mu na druhý straně zbývá "zbytečně" moc místa, nicméně losí test auto úspěšně dokončí bez sražení kuželů v místě kam se má po vyhnutí vrátit. Zatímco Kodiaq tam v 77 km/h lítá ze strany na stranu a posráží kužely nalevo i napravo, teprve v 75 km/h to dokáže projet.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak jestli se nepočítají sražený kužely tak to potom jo...
Díváme se vůbec na stejný video?
Co vidím u QV já:
82 km/h - sestřelí prostřední kužel po navrácení do pruhu.
77 km/h - OK
80 km/h - sestřeluje kužely v levým a auto se přetáčí
82 km/h - trefuje první pravý kužel v levém pruhu a první levý po návratu do pravýho pruhu
Díváme se vůbec na stejný video?
Co vidím u QV já:
82 km/h - sestřelí prostřední kužel po navrácení do pruhu.
77 km/h - OK
80 km/h - sestřeluje kužely v levým a auto se přetáčí
82 km/h - trefuje první pravý kužel v levém pruhu a první levý po návratu do pravýho pruhu
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
U losího testu jde o to, vrátit se po vyhýbacím manévru do svýho pruhu, tím je daný splnění testu nebo jeho nesplnění. Pokud Giulia hodí zadkem a ustřelí prostřední kužel vpravo po návratu do svýho pruhu nebo dokonce trefí úplně první kužel při nájezdu, kdy jede rovně (to není nic jinýho než chyba řidiče), tak je to pořád zvládnutý losí test.
Pokud ale se to auto nedokáže z protisměru vrátit zpět na svojí stranu silnice a jede rovně, tak dojde k čelní srážce a auto v testu selhalo. Stejně špatně jako ten Kodiaq na tom byl už dvojkovej Superb, to byl přesně stejný průběh.
Co jsem napsal špatně je to, že ty rozdíly nejsou mezi vypnutou a zapnutou stabilizací, ale v režimu A nebo D, je to tam dokonce vpravo dole napsaný.
Tady máš třeba Porsche 911, který má oficiálně zapsaný 82 km/h a taky přitom trefí dva kužely, z toho jeden je sice blbě postavenej ale druhej je v místě začátku vyhýbacího manévru:
https://www.youtube.com/watch?v=o-KC0Gct3J8
Pokud ale se to auto nedokáže z protisměru vrátit zpět na svojí stranu silnice a jede rovně, tak dojde k čelní srážce a auto v testu selhalo. Stejně špatně jako ten Kodiaq na tom byl už dvojkovej Superb, to byl přesně stejný průběh.
Co jsem napsal špatně je to, že ty rozdíly nejsou mezi vypnutou a zapnutou stabilizací, ale v režimu A nebo D, je to tam dokonce vpravo dole napsaný.
Tady máš třeba Porsche 911, který má oficiálně zapsaný 82 km/h a taky přitom trefí dva kužely, z toho jeden je sice blbě postavenej ale druhej je v místě začátku vyhýbacího manévru:
https://www.youtube.com/watch?v=o-KC0Gct3J8
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ten první je blbě postavenej, ten druhej se zakymácel, ale zůstal na místě. A při 83 km/h sestřelil stejný kužel jako s QV (proč tedy nemá 83km/h?). Je na tom webu KM77 nějaká tabulka výsledků? Případně někde jinde?
Mimochodem, Fabia projela 82km/h bez sestřelení kuželu. Holt čím menší auto tím líp se to mezi ty kužely poskládá.
Nějak nechápu proč tolik demagogie jen kvůli SUV od Škodovky. To vám ta Škodná tak leží v žaludku? Máte snad Alfy ne? To by měla být jiná liga než Škodovácký SUV. Ještě bych chápal vymezování proti přímý konkurenci BMW, Audi, Jaguaru... Ale proti SUV od Škodovky? To se dá rovnat z FCA tak s nějakým Jeepem ne?
Mimochodem, Fabia projela 82km/h bez sestřelení kuželu. Holt čím menší auto tím líp se to mezi ty kužely poskládá.
Nějak nechápu proč tolik demagogie jen kvůli SUV od Škodovky. To vám ta Škodná tak leží v žaludku? Máte snad Alfy ne? To by měla být jiná liga než Škodovácký SUV. Ještě bych chápal vymezování proti přímý konkurenci BMW, Audi, Jaguaru... Ale proti SUV od Škodovky? To se dá rovnat z FCA tak s nějakým Jeepem ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
V cem konkretne spociva ta demagogie kvuli SUV od Skodovky?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Demagogie spočívá třeba v překrucování losího testu u Giulie. Nebo v údivu nad tím, že má RS 2.0 TDI o 2km/h horší výsledek než 1.4 TSI který je o 2,5 metráku lehčí. Tady se prostě musí do Škodovky kopnout ať je realita kdekoliv.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Na www.km77.com je popsana metodika toho testu, ktera vychazi z ISO 3888-2 (je tam rozdil v obsazenosti a zatizeni) a vicemene to odpovida tomu, o cem psal Michal, takze nemyslim, ze by ty vysledky Giulie nekdo prekrucoval.
A co se tyka kopani do Skodovky, tak dnes uz do ni kope kde kdo
https://www.autoforum.cz/predstaveni/sk ... ny-zaklad/
https://autobible.euro.cz/skoda-kodiaq- ... rekvapeni/
https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-r ... aly-kuzely
https://auto-mania.cz/skoda-kodiaq-v-lo ... casna-suv/
http://www.motorhome.cz/skoda-kodiaq-rs ... ny-zaklad/
https://www.autoviny.sk/novinky/119650/ ... dna-verzia
Jinak doporucuju nekdy navstivit Skodovacke forum a precist si, jak se vyjadruji o italskych nebo francouzskych autech... Tady se alespon vecne argumentuje.
A co se tyka kopani do Skodovky, tak dnes uz do ni kope kde kdo
https://www.autoforum.cz/predstaveni/sk ... ny-zaklad/
https://autobible.euro.cz/skoda-kodiaq- ... rekvapeni/
https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-r ... aly-kuzely
https://auto-mania.cz/skoda-kodiaq-v-lo ... casna-suv/
http://www.motorhome.cz/skoda-kodiaq-rs ... ny-zaklad/
https://www.autoviny.sk/novinky/119650/ ... dna-verzia
Jinak doporucuju nekdy navstivit Skodovacke forum a precist si, jak se vyjadruji o italskych nebo francouzskych autech... Tady se alespon vecne argumentuje.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Věcně argumentuje? Tady? Je to to samý jako tam, akorát v opačným gardu. To, že se ignoruje 2,5 metráku v rádoby odborných článcích přeci neznamená, že to budu ignorovat taky.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů