Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jenže on je Kodiaq RS hlavně “kompenzační pomůcka”
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
.... co na to říct.... ať si každý utratí své peníze za co chce.... pokud někdo dokáže prodávat ho*na a lidi mu budou platit, nezbývá než pokrčit rameny..... kámoš to má, v nějakém sportpaketu.... (jako ne RS, ale něco obyčejnějšího).... Auto mi přijde dost tvrdé, sedačky taky takové hodně tuhé.... pro mě prostě nepohodlné auto, navíc s vysokým těžištěm.... vůbec mi nedává smysl.... ale on je spokojený....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
RS je stupeň výbavy, se sportem to nemá nic společnýho. Tý ceně se ani nedivím, ona konkurence je na tom s cenama dost podobně. Ono třeba i Sorento 2.2CRDi s automatem a 4x4 začíná na nějakých 1,1 a v nej výbavě přes 1,3. K tomu nějaký doplňky a těch 1,4 je tam taky hned. Takový slušně vybavený Volvo XC60 nebo XC90 na týhle ceně v podstatě začíná. Holt je po tom poptávka a za ty ceny se to kupuje, tak proč by to za ně neprodávali...
Co mě teda u koncernu pobavilo byl Rasťův test nový A3. Je vidět, že podvozkově si s tím proti ostatním z koncernu se stejnou platformou vyhráli, možná používají i kvalitnější komponenty. Ale tady jsou teprve ceny masakr. V podstatě není problém se s hatchem nižší střední třídy dostat na stejnou cenu jako s tím Kodiaqem RS. Ani v nejvyšší výbavě to nemá adaptivní tempomat, hlídání mrtvého úhlu, asistent dálkových světel, keyless, parkovací kameru, LED světlomety. Jako opravdový vrchol všeho - i když si připlatíte za rezervu, tak hever je za další příplatek...
To zase uznejte, že proti tomu je Kodiaq RS vlastně láce.
Abych zase jen nehanil, tak sladit to jízdně se jim asi vážně povedlo.
Co mě teda u koncernu pobavilo byl Rasťův test nový A3. Je vidět, že podvozkově si s tím proti ostatním z koncernu se stejnou platformou vyhráli, možná používají i kvalitnější komponenty. Ale tady jsou teprve ceny masakr. V podstatě není problém se s hatchem nižší střední třídy dostat na stejnou cenu jako s tím Kodiaqem RS. Ani v nejvyšší výbavě to nemá adaptivní tempomat, hlídání mrtvého úhlu, asistent dálkových světel, keyless, parkovací kameru, LED světlomety. Jako opravdový vrchol všeho - i když si připlatíte za rezervu, tak hever je za další příplatek...
To zase uznejte, že proti tomu je Kodiaq RS vlastně láce.
Abych zase jen nehanil, tak sladit to jízdně se jim asi vážně povedlo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak sama Skodovka to nebere jen jako stupen vybavy a mluvi o sportovnim nadechu Tak se pak nesmi divit, ze jim to lidi daji sezrat.
https://www.skoda-auto.cz/novinky/novi ... urburgring
https://www.skoda-auto.cz/novinky/novi ... urburgring
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Harous: může to jezdit jak chce ale za takové prachy ať si to strčí někam.... ;-) co bych ale já ocenil je, že A3 má na rozdíl od Golfu/Octávie/Leonu normální klimu s tlačítkama a né šílenost přes dotykáč.... to se pro mě stává naprosto zásadním kritériem s tím, jak se tenhle mor rozlézá víc a víc napříč značkami.... a další věc - kolik asistentů musím vypnout než se rozjedu.... Ideál je 0, cokoliv navíc je pro mě dost vylučující faktor....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kubo a Ty vážně vypínáš před každou jízdou třeba adaptivní tempomat, hlídání mrtvého úhlu, zatmavovací zpětný zrcátko? Parkovací kameru taky nepoužíváš?
I kdyby to tak náhodou bylo, tak naftový 110kW hatch za mega by tohle podle mě měl mít v základu. Nebo by spíš neměl stát mega. No, uvidíme jak budou lidi hlasovat peněženkou...
I kdyby to tak náhodou bylo, tak naftový 110kW hatch za mega by tohle podle mě měl mít v základu. Nebo by spíš neměl stát mega. No, uvidíme jak budou lidi hlasovat peněženkou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jasně že ne, myslím hovadiny typu Start-stop a zejména udržování jízdy v pruhu, které se teď šíří v koncernu VW a zapíná se automaticky při každém startu.... stejnětak mi vadí to pasivní hlídání jízdy v pruhu, to taky vypínám pokud se to defaultně spouští....
Naštěstí třeba Giulia 2017 ještě nemá nic z toho defaultně, jen si za 1000 Kč koupíš bazmek na permanentní vypnutí SS a prostě sedneš a jedeš....
Naštěstí třeba Giulia 2017 ještě nemá nic z toho defaultně, jen si za 1000 Kč koupíš bazmek na permanentní vypnutí SS a prostě sedneš a jedeš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Když tady píšete ty ceny... A pak tyhle ovce, co si to kupujou,řeší, že je Giulia/Stelvio moc drahý...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jako v tomto musím souhlasit, mám “rozpracované” dvě Stelvia v ceně Passata nebo Santa Fe a nee, to je drahý...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak každý vybírá auto podle něčeho jiného.... Oproti Santa Fe bude Stelvio jezdit jak Ferrari.... samozřejmě prostor uvnitř je jiná story....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Je to jak Salma Hayek vs. Halina, jenže u nás dostane Halina něco jako Pilot Sport Cup 2 a budou se tvářit, že je z ní Salma
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Vybirat si auto podle velikosti kufru je jako mit tlustou, osklivou manzelku, ale rikat, ze alespon umi dobre varit
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Koukám na takový ten běžný spotřebák suv/kombi nafta a třeba Tucson se 136kW ma z 0-100 Za 9.9s a to je tak nějak standard okolo 10s, to samé Santa Fe. Blbá Octa s 110kW ma okolo 8s a to je už znát... Parametry Stelvia s 2.2 jtd jsou pak úplně jinde... nebo to biturbo v Passatu má 6.0s a to se pak náhrada hledá blbě
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Také jsem se s kodiakem RS setkal někdy v červenci a testoval jsem jak zareaguje. Jel jsem s Giuliettou 1,8 tbi z Vimperka směrem Prachatice a začal intenzivně od konce obce zrychlovat. Celou rovinku na výjezdu z obce až k ceduli konec obce mne totiž školil předpisovou 50. Okamžitě jsem ho hned za cedulí stejně předjel i když se snažil tomu zabránit. V následujících zatáčkách a stoupání ztratil několik světelných let a už jsem ho dále neviděl.
AR Giulietta 1,7 TBi
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Fiat Ulysee 2,0 16v
Š Octavia 1,8 Turbo ex
Š Octavia 1,8 20v ex
AR 33 1,7 16v ex
AR 33 1,4 ex
pozn. nikdy jsem neměl naftové auto
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Fiat Ulysee 2,0 16v
Š Octavia 1,8 Turbo ex
Š Octavia 1,8 20v ex
AR 33 1,7 16v ex
AR 33 1,4 ex
pozn. nikdy jsem neměl naftové auto
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
nejvíc je nase*e když je předjedeš rovnou v té obci.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A takhle pak vzniká ta averze borec vyhodí mega plus za koncernovej pasráč, protože všichni kolem něj mu za to rozhodnutí pohonili žížalu a pak ho smaže malá stará Alfička pro ženský (z jeho pohledu) obtloustlá Krasomila na sedadle spolujezdce protáhne zmalovanejLáďa C píše: ↑9.10.2020, pát 14:22 Také jsem se s kodiakem RS setkal někdy v červenci a testoval jsem jak zareaguje. Jel jsem s Giuliettou 1,8 tbi z Vimperka směrem Prachatice a začal intenzivně od konce obce zrychlovat. Celou rovinku na výjezdu z obce až k ceduli konec obce mne totiž školil předpisovou 50. Okamžitě jsem ho hned za cedulí stejně předjel i když se snažil tomu zabránit. V následujících zatáčkách a stoupání ztratil několik světelných let a už jsem ho dále neviděl.
ksicht, borce to v koutku duše taky sere a tak si aspoň v hospodě uleví jaký jsou ty Alfy sračky, protože Pepa z Autosalonu to říkal přece...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak to si pašák, že si zpráskal dvoutunový naftový SUV a pamatuješ si to několik měsíců. A já myslel, že Giulietta TBi je konkurentem třeba pro Focus ST, Mazdu 3 MPS, Golf GTI a další. Ale asi jsem se spletl.Láďa C píše: ↑9.10.2020, pát 14:22 Také jsem se s kodiakem RS setkal někdy v červenci a testoval jsem jak zareaguje. Jel jsem s Giuliettou 1,8 tbi z Vimperka směrem Prachatice a začal intenzivně od konce obce zrychlovat. Celou rovinku na výjezdu z obce až k ceduli konec obce mne totiž školil předpisovou 50. Okamžitě jsem ho hned za cedulí stejně předjel i když se snažil tomu zabránit. V následujících zatáčkách a stoupání ztratil několik světelných let a už jsem ho dále neviděl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak z toho popisu to vypada, ze na konkurenci si chtel hrat ten majitel "krale Nurburgringu" tim, ze mu jednak branil v predjizdeni a pak se pokousel drzet krok... Jinak ja mam zkusenost podobnou. Kdykoliv potkam nekoho s autem z Boleslavi, co ma oznaceni RS, tak zacne vysirat a ma snahu zavodit.. AR proste nejak na tyhle frustraty pusobi jako cervenej hadr na bejka.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Mě spíš přijde, že ty Škodný působí jako rudý hadr na býka na vás...
Tady výborný test O4 RS od Rasti. Obávám se, že v CZ se takhle objektivního zhodnocení z médií asi nedočkáme...
Hodně mě pobavil ten umělý zvuk v režimu sport který funguje jen při přidávání plynu.
Tady výborný test O4 RS od Rasti. Obávám se, že v CZ se takhle objektivního zhodnocení z médií asi nedočkáme...
Hodně mě pobavil ten umělý zvuk v režimu sport který funguje jen při přidávání plynu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je dobrá parodie na auto jak si z toho i Rasťo dělá prdel
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nevím já mám taky zkušenost že mě občas nějaká Škodovka nebo i jiná tuctová popelnice nahání.... normálně ho předejdeš a pak má strašnou potřebu se tě držet, samozřejmě zejména v obci.... ale to je jedno, nekonečná debata na tomto fóru....
K té Octě RS iV - zaprvé řeknu že na poměry Škodovky je to auto docela pěkné.... ale to je tak vše.... Sám mám v Superbu iV něco najeto (stejný pohon, jen menší výkon) a dát tu techniku do RS Octávie je naprosto absurdní.... kila navíc, dýchavičná 1.4T na tak těžké auto (váží 1700 kilo!!!!!).... při snaze o rychlou jízdu to bude žrát jak prokopnuté, patrně stejně nebo víc jak 2.0TSi a hůř to pojede.... ano, je to pozérský "sporťák" na ježdění po městě na elektriku.... boží kombinace, opravdu.... a to ještě Rasťo nezmínil, že těch akcelerací kde naplno můžeš využít kombinovaný výkon můžeš dát v nějakém časovém úseku snad jen 10, pak to baterka přestane dávat (lze to najít i v ofiko materiálech Škodovky pokud vím).
Takže: pokud chceš jezdit rychle, kup si 2.0TSi.... pokud chceš dálniční stíhačku, kup si to v naftě.... Pokud chceš RS primárně do města, kup si to v plug-inu.... Jasně že normální člověk by si tu Octu v plug-inu koupil na 17" bez RS- sportpaketu a jezdil by s tím jako s normálním přibližovadlem.... ale když my všichni chceme tak moc vypada kůůůl.... ty vole to bych blil....
Za ty prachy.... no, každého věc.... nabízí se otázka jestli v Giulii Super 2.0T 200PS na kvalitních 18" se nepovozíš líp než v jakémkoliv RS.... za stejný prachy....
PS: jako bonus ke každé škodovce klimatizace přes dotykáč a infotaiment plný bugů.... bravo, honem utíkejte ať na vás zbyde....
PSS: ten zvuk.... to je úplně bez komentáře....
K té Octě RS iV - zaprvé řeknu že na poměry Škodovky je to auto docela pěkné.... ale to je tak vše.... Sám mám v Superbu iV něco najeto (stejný pohon, jen menší výkon) a dát tu techniku do RS Octávie je naprosto absurdní.... kila navíc, dýchavičná 1.4T na tak těžké auto (váží 1700 kilo!!!!!).... při snaze o rychlou jízdu to bude žrát jak prokopnuté, patrně stejně nebo víc jak 2.0TSi a hůř to pojede.... ano, je to pozérský "sporťák" na ježdění po městě na elektriku.... boží kombinace, opravdu.... a to ještě Rasťo nezmínil, že těch akcelerací kde naplno můžeš využít kombinovaný výkon můžeš dát v nějakém časovém úseku snad jen 10, pak to baterka přestane dávat (lze to najít i v ofiko materiálech Škodovky pokud vím).
Takže: pokud chceš jezdit rychle, kup si 2.0TSi.... pokud chceš dálniční stíhačku, kup si to v naftě.... Pokud chceš RS primárně do města, kup si to v plug-inu.... Jasně že normální člověk by si tu Octu v plug-inu koupil na 17" bez RS- sportpaketu a jezdil by s tím jako s normálním přibližovadlem.... ale když my všichni chceme tak moc vypada kůůůl.... ty vole to bych blil....
Za ty prachy.... no, každého věc.... nabízí se otázka jestli v Giulii Super 2.0T 200PS na kvalitních 18" se nepovozíš líp než v jakémkoliv RS.... za stejný prachy....
PS: jako bonus ke každé škodovce klimatizace přes dotykáč a infotaiment plný bugů.... bravo, honem utíkejte ať na vás zbyde....
PSS: ten zvuk.... to je úplně bez komentáře....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jenže jsme zpět u základního problému, ona není Giulia SW
Tak schválně, kombík, nafta, 135kW+ a z 0-100 za max 8.3s, do 1.1mil Kč
Tak schválně, kombík, nafta, 135kW+ a z 0-100 za max 8.3s, do 1.1mil Kč
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak testovana Ovce byl liftback, tam bys tu Giulii asi jako alternativu vzit mohl....
A ten kombik nevim, nastudovane to nemam, to jako ze nic takoveho krome Octavky neni? ;-) nevim, nejaka ostra Insignie? ;-) nebo tady zase podsouvsas toho Passata? :-)
A ten kombik nevim, nastudovane to nemam, to jako ze nic takoveho krome Octavky neni? ;-) nevim, nejaka ostra Insignie? ;-) nebo tady zase podsouvsas toho Passata? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů