česká média a auta - tragikomický příběh....

Odpovědět
kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 31.3.2019, ned 22:29

Ted to ctu. Ze prej jeli temer porad levym pruhem mezi 160 a 200 se spotrebou 8,5 a a pri 200 km/h toci ten motor 4000 :-D Tak to je ta moje Gulia uplne na ho.... s 8 stupnovou prevodovkou toci pri 200 taky skoro ty 4000 a zere kolem 10. Jsem si debil mohl koupit 2x levnejsi Rapid s 1.0 TSI a byl bych na to lip...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 07:41

v textu to nevidim ale asi to je navic jen petikvalt ne? To na tu dlouhou petku bude fakt pruznost jak prase.... budes podrazovat za 3 pokazde kdyz budes chtit aby to trosku jelo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 1.4.2019, pon 08:25

V praxi to znamenalo, že jsme ručičku tachometru prakticky neustále viděli mezi 160 a 200 km/h. Samozřejmě že když nás zbrzdil třeba kamion, před námi jedoucí Audi 3.0 TDI okamžitě zmizelo v prachu, zatímco nám výšlap k maximálce chvíli trval. Ale tvrdit, že 1.0 TSI nejede a na dálnici nepatří, je mýtus jako řemen. Naopak nás vitalitou nepřestává udivovat.

Podniknout stejnou cestu před dvaceti lety, jeli bychom Felicií 1.3 MPI 40 kW. Rozhodně bychom netrávili většinu času v levém pruhu, neměli průměr přes 130 km/h ani spotřebu 8,5 l/100 km. A dokonce ani nemáme v hlavě vyhučenou díru. Litrový tříválec je i při maximálním zatížení tichý, otáčky při dvoustovce jen lehce přesahují 4000 min-1.
Mel jsem za to, ze maximalni rychlost (coz je 200) dosahne auto pri maximalnim vykonu. A maximalni vykon ma byt mezi 5000 a 5500 otacek.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 08:44

proč? pokud to má dlouhý poslední kvalt a prostě to na něj nepřekoná aerodynamický odpor, tak je prostě maximálka níž než v maximálních otáčkách nejdelšího kvaltu :-)

Třeba moje Alfa 90 z roku 1984 to má taky tak - maximálku udělá na plně vytočenou čtverku, pětka je dělaná jako eko-rychlost na udržování vysoké rychlosti v nižších otáčkách :-) aspoň tak to psali v odborné literatuře ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 1.4.2019, pon 09:35

Tak to pak jo :-D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Ladis » 1.4.2019, pon 10:19

Takhle už to dělají téměř všichni......U otce na mazdě to samo, převodovka úplně zabila vynikající dvoulitr....Jako jo, je příjemné jet 130 km/h a točit něco kolem 2,5 tis. , ale proč proboha jsou natáhlé i ty kvalty dole.....115 na dvojku je už opravdu hodně :???:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 11:08

vím že bych si to mohl vygůgilt ale jak to ovlivňuje ty normované spotřeby? že se prostě měří na nejvyšší kvalt ve 130? a třeba na pětku v 90? tomu rozumím, ale jak píše Ladis, sama o sobě je dlouhá dvojka jako k čemu???

Jinak teda zlatý 8st. ZF ;-) tak je vše v pořádku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od kenjiro » 1.4.2019, pon 11:34

Nejen ZF8. Co jsem ridil v posledni dobe, tak vsechno bylo "normalne". QV v manualu, BMW 3 a 4, Jaguar XE a F-type, Mazda MX-5/Abarth 124 Spider - manualy i automaty. Popravde jsem nezazil auto, ktere by dosahlo maximalni rychlost jinde nez v max otackach na nejvyssi rychlostni stupen. Ale je pravda, ze tyhle rachiticky, mdly, blbe zprevodovany, unisexovy krabice jsem neridil, tak nedokazu soudit.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 1.4.2019, pon 13:08

no právě, pohybuješ se v úzkém segmentu trhu.... většina lidí jezdí něčím úplně jiným :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 5.4.2019, pát 22:15

pánové sledujete někdo co se děje na auto.cz? úplně rozm*daný formát diskusí, totální frustrace uživatelů.... né že bychom tady neměli svoje problémy, ale snad to nedopadne tak zle.... a všichni jim tam píšou "neměli jste nic měnit".... tak se toho asi budeme držet i tady.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od vonkreuz » 6.4.2019, sob 07:11

To vypadá, jak příchod nového šéfredaktora, který PROSTĚ MUSÍ DOKÁZAT, že s ním přišel nový svěží vítr. I to, jak začali psát nadpisy článků "Franta a Marie se rozhodli, že..."; "Značka Brbrmrrrm představila motor o objemu..."
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od petrAR156 » 6.4.2019, sob 09:07

Kubas: pokud jedeš na nějakém profláklém RS, jako my, musíš aktualizovat. Jednak na serverech aktualizují prostředí a druhak se musí zalepit bezpečnostní díry které se postupně objevují.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 6.4.2019, sob 13:03

jasně, co budeme muset udělat to uděláme, ale ideálně tak, aby zvenku zůstalo vše stejné.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

vikand

Příspěvky: 30
Registrován: 14.2.2013, čtv 19:09
Bydliště: Praha - východ

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od vikand » 14.2.2020, pát 15:58

včerejší Autosalon na Primě.... testovali Opel Astra a porovnávali s jinými, mezi nimi i Giulietta, u které se dle nich " musíte smířit s tím, že jejím druhým domovem bude servis" . Hodně dlouho jsem nadával a nechápal jsem jaký mají důvod .... ????
Stelvio QV

MadMax007
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 21.8.2018, úte 14:45

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od MadMax007 » 14.2.2020, pát 16:07

vikand píše: 14.2.2020, pát 15:58 včerejší Autosalon na Primě.... testovali Opel Astra a porovnávali s jinými, mezi nimi i Giulietta, u které se dle nich " musíte smířit s tím, že jejím druhým domovem bude servis" . Hodně dlouho jsem nadával a nechápal jsem jaký mají důvod .... ????
Tak vidím, že jsme nebyli u televize sami, co si toho všimli ... :wink: Už se nad tím ani nepozastavuju. Co chtít na poli designu a techniky od národa, jehož největší modla je předražená a přeceňovaná krabice, která nenadchne, ale ani neurazí a ve které stejně většinu času vozí jen vzduch :-D .
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 14.2.2020, pát 16:56

Autosalon jsem asi 3 roky nevidel a evidentne delam dobre....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od zde. » 14.2.2020, pát 16:57

Přesně. A cílovka chce tyhle hovna prostě slyšet.
33

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Petulin940 » 14.2.2020, pát 17:26

Tento člověk nyní Autosalon řídí.....co si na něm vezmete...italská auta zjevně nemá rád.
.
cdf859646b82bca8e1ae6233f5d678a1.josef-vrtal.jpg
cdf859646b82bca8e1ae6233f5d678a1.josef-vrtal.jpg (33.39 KiB) Zobrazeno 5221 x
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

Limetkka
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 810
Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
Bydliště: Práglík
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Limetkka » 14.2.2020, pát 17:27

Moc to nesleduji, ale neni zrovna Giulietta hodne vysoko v zebricku spolehlivosti?
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Ladis » 14.2.2020, pát 18:01

Náhodou když to tak čtu, že testovali astru, tak šli do sebe :-D . Vždycky když občas vidím ukázky, tak je to jak v zemi milionářů, skoro žádné auto nejde pod mega a půl :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Ladis » 14.2.2020, pát 18:07

Když už na něco koukám, tak solidní jsou v telce Slováci.....Autožurnál a Autosalón.....prima by se od nich měla učit. :D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od speedy » 14.2.2020, pát 18:24

myslím že třeba slovenský speed.sk nebo jak se ten pořad jmenuje ohodnotil v rubrice bazarovky Octavii III generece jako podprůměrné auto za nadprůměrné peníze, tam jim schade asi fakt k srdci nepřirostla
Naposledy upravil(a) speedy dne 18.2.2020, úte 09:27, celkem upraveno 1 x.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od Kubas » 14.2.2020, pát 18:45

Hele tak v dobe kdy se za "dalnicniho borce" povazuje dvoutunka s 2.0 naftou je potreba to brat s rezervou....

https://www.auto.cz/renault-koleos-2-0- ... rec-133261
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od zde. » 14.2.2020, pát 20:58

Jo, to mě taky zaujalo, tak jsem to zase zavřel :D
33

venca43

Příspěvky: 45
Registrován: 13.1.2020, pon 19:17

Re: česká média a auta - tragikomický příběh....

Příspěvek od venca43 » 17.2.2020, pon 20:37

https://www.garaz.cz/clanek/skoda-super ... i-21003466

Sup nejvíc nejlepší auto ever...
no jako netvrdim ,že je to špatný auto ale tohle už je trochu přehnaný.
Giulia veloce

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů