Tak ve dne to stejně nejde, pořád se někdo před tebou batolí. A v noci se zase bojím nějak extra valit, protože nevidím za kraje, přes 160 jedu málokdy. Samo na oplocené dálnici, obzvlášť když je prázdná a dá se svítit dálkovýma, je každá rychlost malá Takže já bych jezdil stejně..Kubas píše: ↑22.5.2019, stř 15:32 Kenjiro, Petr: za sebe muzu rict ze bych pri zruseni limitu jezdil rychleji, a myslim ze o dost.... v noci v obcich obzvlast..... ale samozrejme bezpecne, nejsem blazen.... a myslim si ze by se takto zachovalo vice lidi a melo by to v globalu negativni nasledky na nehodovosti....
Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
33
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
já bych jezdil bezpečně ale nevěřím že všichni ostatní.... Ano, považuju se za lepšího řidiče než většina ostatních, které potkávám.... jenže takto to má v hlavě nastaveno 80% populace....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Kubas - taky bych jezdil v noci rychleji a bezpečně (stejně tak jezdím, tam kde předpokládám že mě nevyberou), a myslím že by se tak zachovalo 99% řidičů. Bourat přece nechce nikdo. Většina nočních extempóre je spojená s chlastem nebo fetem, ale těm jsou nějaká omezení stejně fuk.
EDIT: možná budeš lepší řidič, ale proč myslíš že by ostatní nejeli na základě svých schopností? myslíš, že jsi opatrnější řidič než většina?
EDIT: možná budeš lepší řidič, ale proč myslíš že by ostatní nejeli na základě svých schopností? myslíš, že jsi opatrnější řidič než většina?
Naposledy upravil(a) petrAR156 dne 22.5.2019, stř 18:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Kubas: tak ano, jsou mezi ridicema rozdily a kdo se o auta zajima a bavi ho rizeni bude velmi pravdepodobne ridit lip nez nekdo, kdo to bere jako nutny zlo. Na druhou stranu ty "horsi" ridici stejne jezdi pod limitem uz ted, tech by se to nedotkl, protoze to pro ne neni komfortni jezdit rychle. A lidi co jezdit umi budou jezdit bezpecne stejne jako ty. A hovada co prasi uz ted budou prasit dal, I kdyby se snizili limity na polovinu. Nemam pocit, ze by se tu po uvolneni limitu objevila velka skupina lidi co ted jezdi bezpecne a najednou by byla nebezpecna.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Tak je vymlatim kladivem
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Tak samozrejme ze je auto/motorka lepe videt. Ovsem kdyz to nekdy vypada (ne vzdy ale velmi casto) jako kdyby ti nekdo svitil silnou baterkou do oci metr pred tebou. Takze ano na jednu stranu dane vozidlo vidis, ale na druhou stranu je to tak zneprijemnujici ze snadno nekontrolovatelne strhnes rizeni (zvlast na horsi silnici).
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
To by sa malo liečiť
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Ale no tak hoši....
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Sice nerad, ale nechce se mi to sosat z původních zdrojů, takže použiju tabulky z žumpy - autofóra. Tam je jasně vidět, že i když počet aut neustále narůstal, počet DN v letech zrušení rychlostních omezení stagnoval. Což nepotřebuje další komentář...
https://www.autoforum.cz/fascinace/pred ... yla-vsude/
A v dnešní době, kdy je každých 500m semafor, kruháč nebo zpomalovací retarder, úsekové měření nebo tabulka ukazující rychlost, navíc při současné hustotě provozu, je jednoznačné, že za počtem DN je především to, že autoškoly jsou úplně k ničemu, řidičák dostane každý. Když se podíváte na příčiny DN, tak o rychlosti to fakt není https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/. Zrovna dneska jsem třeba vyrážel z Kutné Hory v 16:38 a v 17:15 jsem vyzvedával děti v centru Říčan. Za hustého deště a s dodržováním 50 km/h v měřených úsecích. Jinak je logické, že 50/90 tam bylo málokdy, a přitom nepíšu ani z nemocnice, ani z vazební cely, nikoho jsem neomezil, ani neohrozil. Ovšem podle dopravních expertů bych už měl být nejmíň 50x po smrti... Jenže kdyby autoškoly vydávaly ŘP jen tomu, kdo má k řízení dispozice, holt by byla řidičů tak desetina současného stavu, prodávalo by se míň aut, míň pneumatik, dílů, benzínu, s tím souvisí příjem státu na daních, kterými je tohle všechno zatíženo, atd. atd. Ono i převedení odpovědnosti na provozovatele v podstatě znamená, že přijde složenka na 500 nebo 800,- "pirát" jí zaplatí a jezdí dál = platí další a další pokuty, což je mnohem výhodnější než aby se piráti vybodovali a stát tak o příjmy z pokut přišel. Takže na jednu stranu kecy jak je potřeba zvyšovat bezpečnost SP a na druhé straně do očí bijící snaha nechat lidi ať si jezdí, bourají, opravují, ovšem hlavně ať platí... Úmrtí je samozřejmě špatně, to přijdeme o daňového poplatníka, takže současný stav, kdy se hodně bourá, ale relativně míň umírá, je asi úplně ideální - z pohledu státu.
https://www.autoforum.cz/fascinace/pred ... yla-vsude/
A v dnešní době, kdy je každých 500m semafor, kruháč nebo zpomalovací retarder, úsekové měření nebo tabulka ukazující rychlost, navíc při současné hustotě provozu, je jednoznačné, že za počtem DN je především to, že autoškoly jsou úplně k ničemu, řidičák dostane každý. Když se podíváte na příčiny DN, tak o rychlosti to fakt není https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/. Zrovna dneska jsem třeba vyrážel z Kutné Hory v 16:38 a v 17:15 jsem vyzvedával děti v centru Říčan. Za hustého deště a s dodržováním 50 km/h v měřených úsecích. Jinak je logické, že 50/90 tam bylo málokdy, a přitom nepíšu ani z nemocnice, ani z vazební cely, nikoho jsem neomezil, ani neohrozil. Ovšem podle dopravních expertů bych už měl být nejmíň 50x po smrti... Jenže kdyby autoškoly vydávaly ŘP jen tomu, kdo má k řízení dispozice, holt by byla řidičů tak desetina současného stavu, prodávalo by se míň aut, míň pneumatik, dílů, benzínu, s tím souvisí příjem státu na daních, kterými je tohle všechno zatíženo, atd. atd. Ono i převedení odpovědnosti na provozovatele v podstatě znamená, že přijde složenka na 500 nebo 800,- "pirát" jí zaplatí a jezdí dál = platí další a další pokuty, což je mnohem výhodnější než aby se piráti vybodovali a stát tak o příjmy z pokut přišel. Takže na jednu stranu kecy jak je potřeba zvyšovat bezpečnost SP a na druhé straně do očí bijící snaha nechat lidi ať si jezdí, bourají, opravují, ovšem hlavně ať platí... Úmrtí je samozřejmě špatně, to přijdeme o daňového poplatníka, takže současný stav, kdy se hodně bourá, ale relativně míň umírá, je asi úplně ideální - z pohledu státu.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Zas to nejde delat stylem, ze ridicak dostane jen ten, kdo zajede Nordschleife pod 8 Spousta lidi je na aute zavisla a holt se musime smirit s tim, ze na silnici jsou i lidi, kteri na to nemaji talent. Verim, ze kdyby nemuseli, tak do auta ani nesednou. Problem jsou jedinci, kteris se chovaji nepredvidatelne a ohrozuji ostatni (takovy to otaceni pres plny cary, odbocovani a brzdeni bez blinkru, necekany prejezdy do leveho/prubezneho pruhu atd.). Kdyby se delala kampan proti temto nesvarum a policajti za to na nekoho parkrat udelali bububu, tak by to taky vypadalo jinak, nez porad demonizovat rychlost a stavet radary.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
no jo, jenže z toho radaru vyjede report a máš pořešeno... důkaz a pohoda.... zatímco jebat někoho za nesprávný způsob jízdy je prostě pracné.... no co už, tak to bylo, je a asi i dlouho bude, ztráta času nad tím tady plakat ;-) šance že se předpisy nějak zracionalizují je tak 1%, 99% je šance že dřív budeme pasivně sedět v autonomních autech ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Nejde o to jestli je adept schopen jezdit rychle, ale o to, jak se dokáže orientovat v okolním provozu, vyhodnocovat a volit správná řešení, pohotově reagovat a předvídat. Pokud tohle někdo neumí, je to následně přesně ten debil, co před Tebou najednou zaflekuje a vymejšlí jestli k tomu Kauflandu odbočí už teď nebo až si s Fabií nadjede přes dva pruhy jak s návěsem... Kampaně jsou úplně k ničemu, to vidíme už dlouhá desetiletí. Ten na koho to má cílit to nepochopí nebo v lepším případě to rozporuje. Viz. nedávno ten článek na Garáž.cz, že se má jezdit vpravo a kolik dementů tam napsalo, že když jedou 130 tak nevijou (!) proč by měli uhýbat nějakému namachrovanému blbečkovi co jede rychleji... To je jak s voličema Babiše, prostě nevysvětlíš.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Negativni kampane fungujou. Nema cenu psat "jezdete vpravo", ale "pozor - policajti budou pokutovat jizdu v levym". Pak natocit 2-3 reportaze do krimi zprav, jak odchytli par levoproudaru a je vyreseno. To na klasickyho burtozrouta funguje. Pamatuju si, ze driv kdyz nekde merili, tak ti skoro kazdy protijedouci auto bliklo. Pak se udelala v mediich kampan, ze to budou pokutovat a od ty doby blikne jeden z deseti.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Bohužel ti musím dát za pravdu, mám na to příklad z jiného oboru - roky chodím ve Zlíně na hokej a pár let zpátky bylo zcela běžné, že když se diváci nas*ali na rozhodčího, házeli bordel na led (petky atd.). Vždycky je z tlampačů prosili aby to nedělali, že klub může dostat pokutu atd. a absolutně to nefungovalo. Pak někoho napadlo začít hlásit že kdo tam hodí bordel, bude vyveden a dostane pokutu a nejednou byl absolutní klid, ačkoliv technicky bez kamer je defacto nemožné to provést.... ale byla hrozba, tak toho lidi nechali....
proč taková kampaň nemůže být na lidi co jezdí bez světel v mlze, v prostředním pruhu na dálnici atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Nebo se svetlama bez mlhy Zaroven je myslim velka cast problemu na strane autoskol. Ty lidi to nedelaji schvalne (teda vetsina), spis to vychazi z toho, ze jim nikdo nerekl, aby to nedelali a nevedi, jak to delat spravne.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
nevím jak to dnes funguje, možná lidi fakt nemají na nic čas a tak si každý udělá papíry a nějak prostě jezdí.... mě ještě za volantem měl čas školit otec tak to možná mělo nějaký pozitivní dopad....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Smutný je, že tohle jsem kdysi slyšel i na referentským školení od instruktorky autoškoly. Další extrém když si švagrová po autoškole nebyla jistá jak řadit pětku, protože jí v autoškole měli zakázáno používat s tím, že si pak mají huntovat svoje auta.
Ono by to asi u těch autoškol mělo začít... Ale jak zajistit nějakou rozumnou kontrolu aby instruktora nemohl dělat každý blbec.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
No v tech instruktorech je myslim nejvetsi problem. Ja kdyz jsem delal papiry, tak jsem se na dalnici treba vubec nedostal, protoze "nebudeme to auto zbytecne honit" a vetsinu casu jsem jezdil po vesnicich v okoli Prahy, kde jsme vetsinou jezdili po instruktorovych znamych, kde si byl jednou pro vajicka, podruhy pro kralika a vetsinu casu vedle me neco zral a mlel o tom, jak je to dneska vsechno na ho...o a ze za bolsevika bylo dobre. A byl to presne ten typ cloveka "ja jedu 130, nema me kdo co predjizdet".
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Tohle neni ani tak o blbeccich, ale spis o vzajemnem respektu, toleranci a ohleduplnosti... Ten kdo jede rychle muze zvolnit a nechat toho pomalejsiho v klidu dopredjizdet kolonu nakladaku tech jeho predpisovejch 130... No a ten pomalejsi zase ohleduplne uvolni levej pruh rychlejsimu hned v momente kdy to bude bezpecne mozne... To je ideal a ne presny opak... z dalky se pririti eso, ktere se nalepi tesne za pomalejsiho i kdyz jasne vidi, ze nema kam uhnout a celou dobu ho tlaci pred sebou... Ted uz jen zalezi co je to vrepdu za cloveka a zacne mu naoplatku zavazet jeste vic... proste neohleduplnost a naschvaly v blede modrym. Pak jsme kazdej blbecek a nebo magor, ale vetsina lidi si za to muze pouze a jenom sama.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Presne, kazdy od toho druheho ceka automaticky to nejhorsi a pak to ma nejak vypadat....
Jinak k te autoskole, ted jsem si papiry na velky vozik a katastrofa..... ackoliv instruktora od videni znam tak me napriklad nutil pripojovat vozik kdyz to jeho zajebane Vito s 300tkm melo zaply motor aby se to zahralo nez pojedem.... (pak jsem to teda odmitl s tim ze mi slzi oci :-) na kazdou diru me upozornoval 1km predem abych mu to nenicil atd.... chapu ze je to auto zivi, ale zas ta autoskola neni za 100kc aby to museli tak hrotit....
Kamarad tu praci taky delal a kdyz mu majitel autoskoly zakazal trenovat s zakama rozjizdeni do kopce kvuli spojce tak se na to vysral....
Jinak k te autoskole, ted jsem si papiry na velky vozik a katastrofa..... ackoliv instruktora od videni znam tak me napriklad nutil pripojovat vozik kdyz to jeho zajebane Vito s 300tkm melo zaply motor aby se to zahralo nez pojedem.... (pak jsem to teda odmitl s tim ze mi slzi oci :-) na kazdou diru me upozornoval 1km predem abych mu to nenicil atd.... chapu ze je to auto zivi, ale zas ta autoskola neni za 100kc aby to museli tak hrotit....
Kamarad tu praci taky delal a kdyz mu majitel autoskoly zakazal trenovat s zakama rozjizdeni do kopce kvuli spojce tak se na to vysral....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Motorka s dalkovymi ve dne je peklo, a to rikam jako motorkar! Ridic plechovky totiz nema nejmensi paru poznak, jak jste daleko a jak rychle jedete...
Kdyz si nejsem jist, ze me vidi, problikam dalkove, kdyz si nevsimne toho, je to marne.
Kdyz si nejsem jist, ze me vidi, problikam dalkove, kdyz si nevsimne toho, je to marne.
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Limetko, ale jo, už jsme to řešili, upravím si chování.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Ja jak jezdim a psat mohu jen ve smyckach, tak mam s odesilanim trochu prodlevy:-)
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
V Annine si byl? Byl jsem tam v sobotu večer. Kecal jsem s Riantinim, už je zas préza... Copa copa...
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů