Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

ralf

Příspěvky: 5
Registrován: 28.6.2009, ned 10:18

Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

Příspěvek od ralf » 28.6.2009, ned 21:33

vstřiky jsem měl venku a benzín z nich jde.pravda,že nevím,jaký tlak má čerpadlo.budu muset proměřit.jen při sundávání srřiku byl benzín v liště pod docela velký tlakem.Čidlo u škrtící klapky je měřič množství nasávaného vzduchu.trošku jsem to srovnával s prismou 1.6 i.e.kamarádovy to dělalo něco podobného a bylo to čidlem,ketré bylo ze spod sání a po odšroubování z díry tekla chladící kapalina.Tak jsem myslel,že to čidlo co jsem objevil bude něco podobného,nebo spíš to stejné.Díky za radu
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4924
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

Příspěvek od Kůrkyn » 29.6.2009, pon 09:35

To, co je u Prismy na sání je snímač teploty chladící kapaliny.

jiras
Nováček

Příspěvky: 180
Registrován: 23.3.2008, ned 22:39
Bydliště: Kutná Hora

Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

Příspěvek od jiras » 29.6.2009, pon 15:14

V tvém případě bych si tipnul na vstřiky,nedávno měl stejný problém kolega na fiatu.Čidlo to žádný nebude,s tím mám zas já zkušenosti,vyměnil jsem je všechny,všechno vyčistil,vstřiky jsem dal vyčistit,pal.čerpadlo jsem vyměnil,nikde si nepřisává a stejně mi to blbne,nechce táhnout v nízkých otáčkách,tlaky,ventily atd mám dobré.Taky nevím v čem je zakopaný pes :smt102
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.

ralf

Příspěvky: 5
Registrován: 28.6.2009, ned 10:18

Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

Příspěvek od ralf » 29.6.2009, pon 20:54

U prismy jsme to řešili a přišlo se na to.Ale je pravda,že tam nebyl problém,jelikož byli díly z druhé,tak čidla byli všechny dvakrát.V tomhle případě je to horší.Už to řeším se známým,který to napíchne na diagnostiku.Sice nemusí odhalit všechno,ale aspoň navede l příčině.ještě musím poměřit tlak čerpadla.Jenom to,že byla lišta neznamená,že je dobrý tlak.Jen mě zaráží,že při nastartování motor asi pět sekund,někdy déle,běží dobře s otáčkama nad dva tisíce a porom klesnou pod 1000 a jdou níž a níž až má motor jen záchvěvy.třepe se dokud nezhasne.Je toho více,co by to mohlo dělat.pokud na něco přijdu,tak pisnu.Ještě jednou díky za nápady a rady :wink:
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4924
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

Příspěvek od Kůrkyn » 29.6.2009, pon 22:09

Tohle právě dělá lambda, protože těsně po startu nedává signál, ale když se trochu nahřeje, tak řj začne od registrovat signál a ten když je špatný, tak moc ubírá benzín a motor takhle kucká. Minulý týden jsem to řešil u Una, chovalo se úplně přesně, jak popisuješ. Když jsem lambdu odpojil, tak kuckání zmizelo a po výměně za jinou zánovní se motor teprv probudil.

ralf

Příspěvky: 5
Registrován: 28.6.2009, ned 10:18

Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.

Příspěvek od ralf » 30.6.2009, úte 18:16

Dneska jsem teda zkoušel odpojit lamda sondu a pravda,že to bylo podstatně lepší,ale pořád nešel motor do otáček a na volnoběh měl nepravidelný chod.Zkusil jsem teda ještě na zkoušku dát čidlo teploty vody a hned se otáčky srovnaly a motor šel krásně do otáček.Tak jsem zkusil zpátky připojit lambdu a už to nešlo,tak dobře.Podle toho jsem teda usoudil,že je vadné teplotní čidlo na sání a lambda sonda.Čidlo použité na zkoušku sice nebylo určeno pro tento motor,ale má podobné hodnoty.Tak teda uvidím,jak to bude běžet,až přijde pravé čidlo a seženu někde dobrou lamda sondu.Sice se opakuju,ale vážně velké díky všem za rady.napíšu,jak to dopadlo.
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4151
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: radar

Příspěvek od zde. » 10.3.2019, ned 18:36

jiras píše:
19.11.2008, stř 17:55
Chci se ještě optat kvůli tomu posilovači,za studena mi to je jasný,bohatá směs-více vzduchu,ale ještě by mě zajímalo když je to ohřátý a jede jak má jestli ten posilovač má na to furt vliv,šlape mi holka dobře akorát když chci rychle zrychlit tak mi to příjde že je krapec přidušená,reaguje pomalu a i ten zvuk je takoví divný. :smt089
jiras píše:
4.11.2008, úte 21:58
Tak to se přidám,mám 33 1.4 a mám podobné problémy,teplotní čidlo,čidlo vzduchu,map senzor,lambdu,kabely,svíčky,cívky,fungl nový všechny podtlakové hadičky vše jsem dával nový.Za studena mám divný a neklidný volnoběh ale jak vypne sytič a kapku se to ohřeje tak jede jak pila.Všechno jsem proměřoval,všechny kontakty jsem prostříkal,na diagnostice jsem byl jak doma a na nic jsem nepřišel a ani v servisu.Taky by mě zajímalo co to dělá.Nikde si to nepřisává brzdovej válec a ten ventyl jsem dával nový a stejně nic.Nech si zkontrolovat jestli máš správně nastavený potenciometr škrtící klapky.Když na to příjdeš čím to je tak dej vědět.
Toto se nějak vyřešilo? :)
33

Odpovědět

Zpět na „Boxer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host