Ložiska na 159 a vše kolem
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
>tydytek: loziska...
Edit:
Teoreticky by to mohly byt i pridreny brzdy, ale to by se ti hraly kotouce... resp.: kdyz to zvednes a kopnes do kola tak se musi tocit.
Edit:
Teoreticky by to mohly byt i pridreny brzdy, ale to by se ti hraly kotouce... resp.: kdyz to zvednes a kopnes do kola tak se musi tocit.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Když s kolama otáčím rukou tak to normálně jde, ale je slyšet že desky lehce třou o kotouče. To je ale normální, nebo ne?
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
jj, přesně, a píše to i swoop01, já sám vím , že na zvednutým autě byl problém to poznat, jelikož roztočit kola (v mém případě 19") je problém sám o sobě je to příliš velká rotační hmota a ani pak samotné ložisko v ruce nebylo nějak znatelně v háji
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Zdar kluci,
tak jsem pročetl celé vlákno a buď blbě, nebo odpověď není. Všichni píšete, že měníte ložisko, ale měníte ložisko i s nábojem. Na netu se dá za podstatně menší peníz koupit i jen ložisko. Půjde vyměnit jen to? Má to nějaký vliv na hluk? Nebo vyměnit komplet i s ložiskem? :-)
Díky za odpovědi...
tak jsem pročetl celé vlákno a buď blbě, nebo odpověď není. Všichni píšete, že měníte ložisko, ale měníte ložisko i s nábojem. Na netu se dá za podstatně menší peníz koupit i jen ložisko. Půjde vyměnit jen to? Má to nějaký vliv na hluk? Nebo vyměnit komplet i s ložiskem? :-)
Díky za odpovědi...
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
>hitmantc: Ne kazdej ma doma potrebnej vercajk - aby to dostal ven. Kupuje se to i s nabojem (nastesti!!! a mimo jine) proto, ze je to jednodussi a i v domacich podminkach snadne na vymenu. Pokud mas lis nebo pristup k nemu tak muzes vylisovat a nalisovat lozisko nove... Jinak pokud ho tam nalisujes na ho...o tak bude i zivotnost a vliv na hluk taktez na ho...o.
Nekde jsem videl, ze jde sehnat jen lozisko na predek za cenu cca 600... a celej naboj kolem 1800. Kdyz si spocitam, ze jsou k tomu i srouby tak bych sahnul po komplet celem naboji, ale kdybych to delal nekomu cizimu v servisu tak bych tam po zvazeni asi nalisoval nove lozisko a nauctoval ti cenu celeho naboje ;-)
Nekde jsem videl, ze jde sehnat jen lozisko na predek za cenu cca 600... a celej naboj kolem 1800. Kdyz si spocitam, ze jsou k tomu i srouby tak bych sahnul po komplet celem naboji, ale kdybych to delal nekomu cizimu v servisu tak bych tam po zvazeni asi nalisoval nove lozisko a nauctoval ti cenu celeho naboje ;-)
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
No proto se ptám. Já bych se do toho nepouštěl ani v domácích podmínkách tak jako tak Nechávám to vyměnit normálně v servisu u kluků. Ti lis mají, sami mi říkali, že to je trošku o hubu, ale že prý, jestli se dá koupit ložisko samotné, neměl by to být problém. Proto se ptám. Pak je otázka, o co je složitěkší výměna v servisu celé ložisko s nábojem vs. jen ložisko? Když vezmu hodinu práce za čtyři kila, tak vytloukat a lisovat to nové snad dvě hodiny nebudou, ne?swoop01 píše: ↑11.7.2017, úte 15:14 >hitmantc: Ne kazdej ma doma potrebnej vercajk - aby to dostal ven. Kupuje se to i s nabojem (nastesti!!! a mimo jine) proto, ze je to jednodussi a i v domacich podminkach snadne na vymenu. Pokud mas lis nebo pristup k nemu tak muzes vylisovat a nalisovat lozisko nove... Jinak pokud ho tam nalisujes na ho...o tak bude i zivotnost a vliv na hluk taktez na ho...o.
Nekde jsem videl, ze jde sehnat jen lozisko na predek za cenu cca 600... a celej naboj kolem 1800. Kdyz si spocitam, ze jsou k tomu i srouby tak bych sahnul po komplet celem naboji, ale kdybych to delal nekomu cizimu v servisu tak bych tam po zvazeni asi nalisoval nove lozisko a nauctoval ti cenu celeho naboje ;-)
Díky moc za radu....
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
menil som nedavno(komplet s nabojom), prva strana asi 3hodinky(skurvila sa mi hlavicka srobu), druha strana potom necelu hodinku. Mal som k dispozicii aj lis nakoniec, ale naco si komplikovt zivot...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Ja si koupil loziska na predek i s nabojem a jel jsem s tim do bestdrive, kde tvrdili, ze neni problem vymenit. Po praci jsem si sel pro auto a ejhle, pry zjistili, ze na to nemaji potrebny vercajk a ze by nebyli schopni to dotahnout a volali jeste do jineho servisu, kde si na to taky netroufli. Pry mam zajet do autorizaku. Tak nevim co je na tom tak sloziteho. Myslel jsem, ze loziska jsou na vsechny auta takrka podobny postup vymeny.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
No, tak to potom by si sa mal tomu servisu radsej zdaleka uz vyhybat
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Boze... Mam standardni vercajk a delal sem to doma na obyc heveru. Asi sem jim nechtelo to delat, pac nemeli vejvar na matrosi. Nechapu co tam je za problem. :-)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
to Zikk: Alfa je v tomto v pohode... Na ine znacky potrebujes extra pripravky... Su to magori v tych servisoch... Vedia robit len Fabie v zakladnej vybave...
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
kucí právě měním ložiska na Bréce, a pár věcí bych si rád ujasnil
1. 150+-8 Nm - jasný jako facka
2. Slacken off 90° - jasný jako facka
3.70+-4 Nm - taky jasný
4. 45°- utáhnout nebo povolit?
5. 290+-90 Nm - tyvole to je moment jak vod náklaďáku ... nemám takovej fešnej momenťák - ale předpokládám že se bez něj neobejdu, bať? Metrová trubka a na ní skládat pytle cementu asi nebude to pravý vořechový
Díkes
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Podla e-Learn-u:
1. Zatiahni maticu na 143 - 158 Nm
2. Povol o 90° +-2°
3. Znova utiahni ("predbezne-utiahni") na 67 - 74 Nm
4. Utiahni o 45°+-2°
5. Utiahni maticu na 200 - 380 Nm
6. Zaisti maticu v oboch drazkach poloosi.
1. Zatiahni maticu na 143 - 158 Nm
2. Povol o 90° +-2°
3. Znova utiahni ("predbezne-utiahni") na 67 - 74 Nm
4. Utiahni o 45°+-2°
5. Utiahni maticu na 200 - 380 Nm
6. Zaisti maticu v oboch drazkach poloosi.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Děkujem pěkně.
EDIT: To rozpětí 200-380nM ... to bych snad mohl i trefit bez momenťáku takový jelito snad nejsem - 30kg na metrový trubce, to bych moch zvládnout
EDIT: To rozpětí 200-380nM ... to bych snad mohl i trefit bez momenťáku takový jelito snad nejsem - 30kg na metrový trubce, to bych moch zvládnout
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Čaute alfisti,
Mam 159 2.4 a piska mi predne lave lozisko...mechanik mi nadelil cenu 125euro za lozisko cca 3000kc ... Je to v poho cena? Absolutne sa nevyznam ale ani nechcem aby ma odrbal uz i tak ma dost mechosov odrbalo ;)
Vopred dik za rady.
Mam 159 2.4 a piska mi predne lave lozisko...mechanik mi nadelil cenu 125euro za lozisko cca 3000kc ... Je to v poho cena? Absolutne sa nevyznam ale ani nechcem aby ma odrbal uz i tak ma dost mechosov odrbalo ;)
Vopred dik za rady.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDM, 147 kW, 2006
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
>Dustyn: V e-shopu se da dil sehnat za cca 1500 - 2600 zalezi na znacce... staci se jen mrknout. Myslim, ze resit rozdil 1500 je bezpredmetne.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Dustin, přečti si stránku 6 v tomhle vlákně, ať nemenis zdravé ložisko. Na předku piská totiž odlehčené kolo!
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Ahoj. Prosím o radu.
Něco mě hučí na autě. Od cca 70 do 140 je to slyšet nejvíce. Nemá na to vliv, zda je motor v tahu a ani směr jízdy/natočení volantu.
Hluk zde. http://www.uschovna.cz/zasilka/MPF6Y3A72DJSV55D-GB6/
Subjektivně bych řekl, že ložisko vlevo předu, ale tam bych čekal, že to bude alespoň trochu měnit zvuk při zatáčení a tipoval bych spíš zadek.
Ono se to tak nese, že si nejsem jistý odkud to jde.
Zkoušel jsem zatočit kolama a jen u pravého předního kola se mě zdá, že slyším takové ševelení.
Viz. zde: http://www.uschovna.cz/zasilka/MPYZG276SGC5DI4F-265/
Něco mě hučí na autě. Od cca 70 do 140 je to slyšet nejvíce. Nemá na to vliv, zda je motor v tahu a ani směr jízdy/natočení volantu.
Hluk zde. http://www.uschovna.cz/zasilka/MPF6Y3A72DJSV55D-GB6/
Subjektivně bych řekl, že ložisko vlevo předu, ale tam bych čekal, že to bude alespoň trochu měnit zvuk při zatáčení a tipoval bych spíš zadek.
Ono se to tak nese, že si nejsem jistý odkud to jde.
Zkoušel jsem zatočit kolama a jen u pravého předního kola se mě zdá, že slyším takové ševelení.
Viz. zde: http://www.uschovna.cz/zasilka/MPYZG276SGC5DI4F-265/
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Tak jsem povozil kamaráda, pak on mě a hluk je jednoznačně z levé strany a s největší pravděpodobností vzadu.
Nějaké zvláštní instrukce na výměnu zadního ložiska na Q4? Co když se mu nebude chtít ven? Vpředu se vytočí spodní čep, nebo i horní a celá těhlice, ale vzadu bych kvůli unibalu nerad. Co pak? Horní a ten prostřední silentblok a vyklonit?
Nějaké zvláštní instrukce na výměnu zadního ložiska na Q4? Co když se mu nebude chtít ven? Vpředu se vytočí spodní čep, nebo i horní a celá těhlice, ale vzadu bych kvůli unibalu nerad. Co pak? Horní a ten prostřední silentblok a vyklonit?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Tak levé zadní ložisko vyměněné za SNR a je ticho.
Ložisko je na Q4 stejné, jako přední, ale vzadu jsou delší šrouby. Použil jsem původní.
Na těhlici jsem nešahal. Shodil jsem si plech co je za kotoučem. Na šrouby je horší přístup, ale tři jsem povolil jen ráčnou s ořechem a na jeden jsem musel použít kolínko.
Pak jsem ho vybouchal ven větším kladivem za náboj. Zpátky už to byla celkem legrace. Momenťák mám do 210, takže jsem se při dotahování trochu zapotil.
Ložisko je na Q4 stejné, jako přední, ale vzadu jsou delší šrouby. Použil jsem původní.
Na těhlici jsem nešahal. Shodil jsem si plech co je za kotoučem. Na šrouby je horší přístup, ale tři jsem povolil jen ráčnou s ořechem a na jeden jsem musel použít kolínko.
Pak jsem ho vybouchal ven větším kladivem za náboj. Zpátky už to byla celkem legrace. Momenťák mám do 210, takže jsem se při dotahování trochu zapotil.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Takže půl roku uběhl a hučí mě další ložisko. Ozývá se tedy už déle, ale počkal jsem si až to bude slyšet víc. Když mě odešlo levé zadní, tak jsem byl do poslední chvíle přesvědčený, že je to levé přední.
Hukot sílí s rychlostí. Při prudší zatáčce doprava zesílí. Při levé zeslábne. Příshal bych, že to je levé, ale tady už se pár lidí spálilo, že se hluk přenášel a hučelo odlehčené kolo, tak jsem na vážkách co měnit
Ikdyž je pravda, že když jsem před půl rokem točil kolama ve vzduchu, pak mě přišlo, že jsem slyšel nějaký šolíchání na pravém předním.
EDIT:
Tak jsem dnes vzal diktafon co vozím v autě pro případ a přitáh ho páskou u kola k ramenu nejdřív na jedný straně a pak na druhý a ikdyž blbě, tak to bylo v nahrávce z jedný strany slyšet. Vyměnil jsem levou stranu u řidiče a je ticho, takže to není pravidlem, že víc hučí kolo po odlehčení.
Jinak předek se mení krásně oproti zadku na Q4. Všechno šlo hladce. Vzadu jsem nemoh sundat brzdič, kotouč přilepenej, na šrouby blbej přístup.
Jenom vymlátit starý ložisko byl stejnej vopruz jak vzadu.
Jinak doporučuji si zatočit. Je pak mnohem lepší přístup k šroubům.
Hukot sílí s rychlostí. Při prudší zatáčce doprava zesílí. Při levé zeslábne. Příshal bych, že to je levé, ale tady už se pár lidí spálilo, že se hluk přenášel a hučelo odlehčené kolo, tak jsem na vážkách co měnit
Ikdyž je pravda, že když jsem před půl rokem točil kolama ve vzduchu, pak mě přišlo, že jsem slyšel nějaký šolíchání na pravém předním.
EDIT:
Tak jsem dnes vzal diktafon co vozím v autě pro případ a přitáh ho páskou u kola k ramenu nejdřív na jedný straně a pak na druhý a ikdyž blbě, tak to bylo v nahrávce z jedný strany slyšet. Vyměnil jsem levou stranu u řidiče a je ticho, takže to není pravidlem, že víc hučí kolo po odlehčení.
Jinak předek se mení krásně oproti zadku na Q4. Všechno šlo hladce. Vzadu jsem nemoh sundat brzdič, kotouč přilepenej, na šrouby blbej přístup.
Jenom vymlátit starý ložisko byl stejnej vopruz jak vzadu.
Jinak doporučuji si zatočit. Je pak mnohem lepší přístup k šroubům.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
@x-f Supr, dobrej nápad s tím diktafonem!
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Teda hluk je u kola velkej. Chce to ideálně rovnou cestu bez děr, rozjet se a vyřadit a plachtit v rychlosti, kde to nejvíc rezonuje. Jinak je přes hluk motoru kulový slyšet.
Když pak víš jakej hluk hledáš, tak je to v nahrávce slabě slyšet.
Jinak zarazilo mě, že z nahrávky na jedný straně se ozývaj takový rány, který v interiéru vůbec neslyším. Je to zvuk jak když jí Bud Spencer někomu ubalí.
EDIT: Teď jak jsem to napsal, tak jsem si hned uvědomil, že to dělá asi plech za kotoučem. Jak jsem dělal to ložisko, tak jsem si všiml, že spodní šroub co ten plech drží má ukroucenou hlavu a zbytek zůstal v těhlici a někdo tam navrtal malou dírku vedle a dal tam malej vrut! Moc to nedrží a klepe se to. Musím to příležitostně odvrtat.
Když pak víš jakej hluk hledáš, tak je to v nahrávce slabě slyšet.
Jinak zarazilo mě, že z nahrávky na jedný straně se ozývaj takový rány, který v interiéru vůbec neslyším. Je to zvuk jak když jí Bud Spencer někomu ubalí.
EDIT: Teď jak jsem to napsal, tak jsem si hned uvědomil, že to dělá asi plech za kotoučem. Jak jsem dělal to ložisko, tak jsem si všiml, že spodní šroub co ten plech drží má ukroucenou hlavu a zbytek zůstal v těhlici a někdo tam navrtal malou dírku vedle a dal tam malej vrut! Moc to nedrží a klepe se to. Musím to příležitostně odvrtat.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Uz jsem to tu asi jednou psal, ale neni lepsi vymenit obe loziska soucasne? Cena toho loziska neni zas tak vysoka a mas to pri jedne praci a spinavejch prackach na jedne naprave hotovy.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Ložiska na 159 a vše kolem
Tak pokud to nehuci. Teoreticky mohl nejake lozisko menit uz predchozi majitel.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů