Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 2.4.2016, sob 11:51

nějakej typ na baterii s dobrym poměrem cena/výkon pro 2.4JTDm?
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Zikk » 2.4.2016, sob 15:47

Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Ladis » 2.4.2016, sob 18:29

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 2.4.2016, sob 20:07

Neni ta 85Ah zbytečně moc? Ted tam mám myslím 74Ah a podle polepů je to ještě asi origo z výroby...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Shef

Příspěvky: 20
Registrován: 23.1.2016, sob 18:41

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Shef » 2.4.2016, sob 20:24

Shef píše:
Shef píše:Ahoj chlapy. Tak me zklamala a nechala moje 159. Zniceho nic mi za jizdy zacla pocukavat az chcipla. Nesla nastartovat, tak jsme ji roztahly a chytla, ale tak na 3 valce a pak se normalne rozebehla a sla zase normalne. Ujel sem dalsich 500km uplne v pohode. A ted zase rano prijdu natocim v pohode ujedu treba 20km chcipnu a po chvilce uz nenastartuju. Na diag mi to vypsalo chybu P2294 Palivo vysokotlaka regulace priliz nizky tlak. Ale ve skutecnych hodnotach to ukazuje pri startovani okolo 350 baru, pozadovanej je 320. Myslite, ze by to mohlo byt tim cidlem na cerpadle nebo vstrikovace? Moc dekuju za rady
Nemate nekdo nejakou radu na co se zamerit?
Vyreseno ko vstrik na 5 valci. Propousti do prepadu, zjistil sem to kapilarni zkouskou...

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Zikk » 2.4.2016, sob 20:33

RonyV píše:Neni ta 85Ah zbytečně moc? Ted tam mám myslím 74Ah a podle polepů je to ještě asi origo z výroby...
Kdyz mi Cendler resil DPF, tak jsme se bavili i o baterii a presne tuhle mi doporucoval. Myslim, ze i tady na foru v sekci o baterii najdes hodne nazoru, ze cim vic Ah, tim lip. Nicmene samozrejme ze 74Ah taky udela svou praci a usetris i nejaky ten gram na vaze, ale proste 85Ah je jistota i na zimu atd.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

mira_mira
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Registrován: 19.11.2013, úte 23:43
Bydliště: Krásný Jih země mé

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mira_mira » 2.4.2016, sob 21:49

Shef píše:
Shef píše:
Shef píše:Ahoj chlapy. Tak me zklamala a nechala moje 159. Zniceho nic mi za jizdy zacla pocukavat az chcipla. Nesla nastartovat, tak jsme ji roztahly a chytla, ale tak na 3 valce a pak se normalne rozebehla a sla zase normalne. Ujel sem dalsich 500km uplne v pohode. A ted zase rano prijdu natocim v pohode ujedu treba 20km chcipnu a po chvilce uz nenastartuju. Na diag mi to vypsalo chybu P2294 Palivo vysokotlaka regulace priliz nizky tlak. Ale ve skutecnych hodnotach to ukazuje pri startovani okolo 350 baru, pozadovanej je 320. Myslite, ze by to mohlo byt tim cidlem na cerpadle nebo vstrikovace? Moc dekuju za rady
Nemate nekdo nejakou radu na co se zamerit?
Vyreseno ko vstrik na 5 valci. Propousti do prepadu, zjistil sem to kapilarni zkouskou...
Jelikož nejsem žádnej mechanik tak jsem si to nedělal sám, ale podobnej problém jsem řešil hned když jsem auto koupil, akorát u mě to bylo elektrický vedení ke vstřikům - tam asi taky šetřili na váze :(
Dreamcar Alfa Romeo 159 SW, 2,4JTDm, Ti 154kW

alficka_159
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 6.11.2012, úte 17:16

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od alficka_159 » 3.4.2016, ned 19:40

Čus,
mám dotaz ohledně světla. Při jízdě se stane, že pravé světlo přestane svítit a když světla vypnu a zase zapnu, tak naskočí. Mám tam Philips xenstart d1s 35w a zdá se mi, že trošku jinak svítí než druhý, který je bez problémů. Odchází jenom výbojka a mám koupit obě nový, nebo může být problém i jinde? Vím, že to může být cokoliv, ale zkouším, jestli někdo neměl podobný problém.

Díky za rady

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.4.2016, ned 19:46

Zacni vybojkama, koukni na bazos tam jsou D1S Osram Xenarc kolem 750/ks... A vzdy obe at to nevypada blbe
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1046
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Tanguero » 4.4.2016, pon 08:35

Ladin 164V6 píše:Zacni vybojkama, koukni na bazos tam jsou D1S Osram Xenarc kolem 750/ks... A vzdy obe at to nevypada blbe
Výbojka je na 100% na konci svého života. Nedoporučuju kupovat přes internet, já takhle kdysi koupil dvě Phillipsky, obě byli naprosto diletantsky zabalené a po cestě rozbité. Bohužel naprostý nezájem něco řešit ze strany prodejce. V kamenném obchodě mají Osramky za 1500,- a máš to se zárukou. Můžeš vyměnit jen jednu, pokud koupíš se stejnou teplotou, ale většinou to její sestra zabalí do několika měsíců taky.

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od swoop01 » 4.4.2016, pon 19:29

Otazka do publika:
Tusite nekdo jak se chova EGR pri regeneraci? Uzavre se po cas regenerace a nebo pracuje porad stejne?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

djumil
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 494
Registrován: 30.3.2013, sob 10:33
Bydliště: u Ostravy

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od djumil » 5.4.2016, úte 05:39

čau alfaromeo1 ,mam jeden dotaz celkem mimo misu ve vlakne,jen fofer :smt040 ...vidim neco podobneho vyše..
otazka : mužu zaslepit EGR a DPF nechat?
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Nofofr » 5.4.2016, úte 05:43

Mam dojem ze bez egru ti nebude regenerovat dpf
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1571
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od MikeC » 5.4.2016, úte 08:26

Regenerovat se bude (vyzkoušeno, když jsem auto koupil EGR byl zaslepený ale DPF bylo normálně na autě), ale bude se dřív zanášet = častější regenerace -> nic moc pro životnost DPFka.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od swoop01 » 5.4.2016, úte 09:48

Nene, spatne jste me asi pochopili a nebo ja pochopil zle. Zajima me zda nekdo tusi, jak se ten EGR chova v prubehu regenerace filtru (zda se sam naplno/castecne uzavre a nebo se chova zcela normalne [uzavira/zavira] v zavislostech na otackach motoru a buh_vi ceho vseho jeste). O nejakem zaslepovani neni vubec rec.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1571
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od MikeC » 5.4.2016, úte 11:58

No, my spíše odpovídali na otázku od djumila :)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1046
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Tanguero » 5.4.2016, úte 12:05

MikeC píše:Regenerovat se bude (vyzkoušeno, když jsem auto koupil EGR byl zaslepený ale DPF bylo normálně na autě), ale bude se dřív zanášet = častější regenerace -> nic moc pro životnost DPFka.
Mohl bys nám rozumně vysvětlit proč by se mělo DPF víc zanášet bez EGR? Pokud vím já, před EGR se dávala záslepka se třema dírkama i na auta s DPF a fungovalo to. Navíc EGR je uzavřený (přívod spalin do sání), vždycky, když šlápneš na plyn a to je režim, kdy vzniká nejvíc sazí, které zachytává DPF.

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1571
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od MikeC » 5.4.2016, úte 12:23

Hmm, na tom něco bude :-k Já to bral tak, že když to jde přes EGRko tak se to spaluje ještě jednou tudíž jejich výsledná hodnota jdoucí do DPF by měla být nišší? :smt102 Ale co vím tak Cendler sám říkal, že to není dobrý nápad mít zaslepené jen EGR, že to DPFku moc nepřidá. Navíc pokud vím tak ty záslepky s dírkou se dávaly jen proto abys nemusel vyrušit EGR v ŘJ protože takhle tam teklo aspoň nějakého procento vzduchu a nevyskakovala kontrolka motoru, že je úplně neprůchozí.
Pokud kecám blbosti nechám se rád vyvézt z omylu :)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od romanc » 5.4.2016, úte 12:54

Tak logicky egr je k tomu aby se spalilo vice bordelu a tim do vyfuku(dpf) jde toho mene nez bez nej. OVsem je otazka jak velkou ucinost ten egr ma. Pokud pod 50% efektivnosti spaleni tak to vliv na dpf mit nebude a kdlidne by mohl byt zaslepen. Ovsem musi se zaslepit tak aby nevyhodil chybu, protoze pak nejde regenerace (i ikdyz nesviti kontrola, ale v ecu chyba je), aspon z moji zkusenosti kdy se mi kvuli tomu pricpal dpf protoze egr fungoval ale ne uplne.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1622
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sunic » 5.4.2016, úte 13:33

Bordelem myslíš co?
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Kocour666 » 5.4.2016, úte 14:52

romanc píše:Tak logicky egr je k tomu aby se spalilo vice bordelu a tim do vyfuku(dpf) jde toho mene nez bez nej. OVsem je otazka jak velkou ucinost ten egr ma. Pokud pod 50% efektivnosti spaleni tak to vliv na dpf mit nebude a kdlidne by mohl byt zaslepen. Ovsem musi se zaslepit tak aby nevyhodil chybu, protoze pak nejde regenerace (i ikdyz nesviti kontrola, ale v ecu chyba je), aspon z moji zkusenosti kdy se mi kvuli tomu pricpal dpf protoze egr fungoval ale ne uplne.
EGR je od toho aby se prisavani spalin snizila teplota spalovani a tim produkce NOx
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1622
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sunic » 5.4.2016, úte 15:04

Přesně tak, proto si myslím, že s DPF nějakou velkou souvislost nemá, EGR je prostě kvuli NOx a DPF kvůli sazím. Ja mám třeba EGR zaslepenej už roky a DPF mi i po 350ti tisících myslím stále v pohodě funguje.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 5.4.2016, úte 22:03

Napíšu to asi takhle, pokud je EGR a DPF funkční, dělá se normální regenerace kolem 80% zaplnění, pokud je DPF funknčí a EGR zaslepený, nebo softwarově odstraněn, tak je regenerace taky dělá, řekl bych tzv. nouzová regenerace při 95-100% zaplnění DPF, což není zrovna optimální, protože je velké riziko toho, že se jednou prostě auto zastaví pro zaplňění DPF.

při regeneraci EGR je normálně funčkní

Sunic : ty jsi světlá výjimka, protože jezdíš hodně dálnice, tak stím problém prostě nikdy mít nebudeš, proto se ti regenerace dělá odhaduji mezi 1000-1500km

Jinak ta děrová záslepka co se dává originál z alfy na egr, je samo kvuly tomu, aby nešlo tolik splodin do sání, ale aby se zase výfukové plyny nekumulovaly v prostoru pro egr a tím ten elektromagnet měl problém se otevřít, přes ten vysoký tlak co se tam vytvoří, proto když se dá plná záslepka, tak vyskočí chyba až po nějaké době a né hned, protože RJ to vyhodnotí až po nějaké době, proto vždycky říkám do 100km vyskočí chyba
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1622
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sunic » 5.4.2016, úte 23:06

No dobře, máš samozřejmě pravdu, že mých 80% dálnice není úplně standardní proběh většiny zdejších Alf :-D
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 6.4.2016, stř 09:14

Prdlajs vysokej tlak :roll: Chyba EGR vyskočí, protože je nesoulad mezi objemem vzduchu, kterej v sání je a kterej by tam měl bejt. V EGR žádný tlakový čidlo není.

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů