Problematika DPF u AR159

Odpovědět
romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od romanc » 28.1.2020, úte 23:33

Regeneraci ještě pozastavuje čidlo teploty dpf, když klesne pod 500°C tak se pozastaví a čeká než vyleze zpět na 600. Už se mi to taky stalo, ale bez vyhození chyby
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

jakubslajs

Příspěvky: 24
Registrován: 13.7.2018, pát 10:09
Bydliště: Prostějov

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od jakubslajs » 29.1.2020, stř 08:06

cendler píše: 28.1.2020, úte 23:22 jakubslajs : bohužel ti nedokážu poradit, chce to projet diagnostikou, kde je problém, jaké hodnoty dávají ostatní komponenty, protože na tomhle hodně záleží, ale pokud se ti sama vypla regenerace, v jaké stavu máš termostat? protože to je snad jediná věc, co by mohla regeneraci vypnoout a aby to nehodilo chybu
Které ostatní komponenty je potřeba zkontrolovat? Netuším jestli se vypla předčasně nebo už doběhla během toho stání, ale měla by se dojet za jízdy no.. co se týče termostatu, ten by měl být snad v pořádku, po ohřátí teplotu drží (teda aspoň na budíku :D )

Jinak ráno jsme to s mechanikem hodili na diag a kromě P1219 to ukazovalo i chybu P0683 - Ohřívací jednotka. Žhaviče se kontrolovaly minulou zimu a údajně byly v pořádku, nicméně každé ráno při prvním studeném startu bliká kontrolka žhavení. Může s tím mít případné nedostatečné žhavení souvislost? Do pátku rege normálně běhala každých cca 500-600km.
Alfa Romeo 159 SW Ti 1,9 JTDm 110kW r.v. 2009
Ex Renault Laguna 2.0i r.v. 1996
Ex Mazda 6 1,8i r.v. 2004

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od romanc » 29.1.2020, stř 08:50

Špatné žhaveni maximálně snižuje interval kvůli horším startům. Uložená chyba jinak nemá žádný vliv na chod regenerace, vyskakuje mi už 5 let (žhaveni je ok)
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

jakubslajs

Příspěvky: 24
Registrován: 13.7.2018, pát 10:09
Bydliště: Prostějov

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od jakubslajs » 29.1.2020, stř 09:06

romanc píše: 29.1.2020, stř 08:50 Špatné žhaveni maximálně snižuje interval kvůli horším startům. Uložená chyba jinak nemá žádný vliv na chod regenerace, vyskakuje mi už 5 let (žhaveni je ok)
Já si to právě taky (jako laik) myslím, že ten zásadní problém nebude ve žhavení.. Od pátku ráno bylo asi 7 regenerací (z toho od neděle večer do úterý večer) auto stálo u lakýrníka.. Dá se vadné čidlo dpf zjistit nějak jinak, než výměnou?
Alfa Romeo 159 SW Ti 1,9 JTDm 110kW r.v. 2009
Ex Renault Laguna 2.0i r.v. 1996
Ex Mazda 6 1,8i r.v. 2004

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od tydytek » 29.1.2020, stř 19:17

Jestli máš diagnostiku tak zkus nalogovat teplotu DPF během jízdy nebo nejlépe během regenerace.
A určitě taky koukni na diferenciální tlak, to všechno by mělo mít vliv na vypalování filtru.
Teoreticky pokud některé z těchto čidel ukazuje blbosti, tak si jednotka může myslet že je DPF pořád zanesený a snaží se ho neúspěšně regenerovat.

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od cendler » 29.1.2020, stř 22:07

jakubslajs : to už tu jednou bylo, samozřejmě žhavicí svíčky mají vliv na regeneraci, chtělo by to aby to auto někdo projel s diagnostikou a ví na co koukat a co má mít jaké hodnoty, bohužel nerad někoho doporučuji, protože pak ty lidi volají mě, jak ty servisáci, tak ty lidi
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 30.1.2020, čtv 20:21

Docela by mě ta souvislost žhavení a vypalování DPF zajímla. Vím, že se to to už řešilo a že jsi říkal, že to souvisí.

Pro zajímavost. Včera jsem byl večer v garáži měnit expanzní nádobku co mě tekla a při té příležitosti jsem vytasil nový 300x8 mm šroubovák co jsem si objednal na kloubek táhla vířivých klapek, neb mě to tím největším co jsem doma měl nešlo.

Zezadu je to skutečně otázka 5s a klapky odpojeny. Táhlo dle očekávání spadlo dolů, takže případné opětovné zapojení už jen tak lehce nepůjde.

Každopádně jsem to pak projel, ráno dojel do práce a dopoledne si přečetl tvůj příspěvek.

Večer jsem přišel k autu, zastrčil klíček a vyskočila na mě chyba žhavení, který mě nikdy nezlobilo. Asi jak jsem tam páskoval tu lištu klapek, tak jsem musel drbnou do žhavičky. Vytáhnul jsem noťas a kabel, který mám stále u sebe :) a kouknul přes MES na chybu. Byla tam opakovaně i po smazání. Při té příležitosti jsem si všiml, že mám DPF plné na 82%.
Tak jsem si vzpoměl na ten tvůj příspěvek a poděsil se. Chci jet na víkend pryč, žhavičku pokud je vadná tak rychle neseženu a plný DPF.
Tak jsem auto schválně vyvezl na dálnici, protože mezi 80-100% zaplnění regenerace spouští jen při vyšší rychlosti, ale navzdory obavám se regenerace spustila a proběhla naprosto normálně.
Cestou jsem pak ještě 2x stavěl a znova startoval a chyba žhavení už nevyskočila.
Budu muset zkontrolovat konektor.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od cendler » 30.1.2020, čtv 23:24

x-f : a neměl jsi tu první žhavičku a nezapnul klíček, když si aretoval tu lištu?

ona ne že by se nepustila, ona se pustí, jakou jsi měl průměrnou teplotu, ono žhavení jede pořád a právě při regeneraci žhavičky podporují regeneraci
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 31.1.2020, pát 20:16

Hele nekoukal jsem na tu posledni regeneraci online, ale prumer to pise 630 stupnu po ni.

Zhavicku jsem neodpojoval a ani v dobe co sem se tam stoural nebyl klic v zapalovani. Musel sem necim nevedomky o ni zavadit.

Chybu zhaveni me to ale hazi jen u studeneho motoru. Kdyz sem to byl projet po odpojeni klapek a kdyz sem pak vytahnul rano auto z garaze, tak to nic nehlasilo. Az vecer, kdyz sem startoval studene auto na ulici.

Dnes taky jen pri prvnim startu a pak uz ne, kdyz sem startoval nekolikrat teplej motor.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 4.2.2020, úte 21:46

cendler: tak jsem se konečně dostal k tomu kounout na to žhavení. Jak jsem psal, tak jsem se vrtal okolo první žhavičky při aretaci klapek. Předtím jsem ještě menil expanzku a tak mě tak došlo, že ta je zas hned vedle relé.

Nejdřív jsem odpojil všechny žhavičky a proměřil je. 4 jsou OK a jedna má cca 70 ohmů, takže adept na výměnu.
Pak jsem ještě změřil napětí na všech konektorech a na všech naměřil jen cca 0.45V. Změřil jsem to za baterkou na pojistce. Tam OK. Zkoušel jsem domačkávat konektory na rele a furt nic.

Pak jsem teda rele vyndal a zkouknul konektory. Koroze nikde. Trochu jsem oškrábal plus pol co jde od baterie na rele, všechny konektory prostříkal WDčkem, zapojil a voala 12V na všech žhavičkách.

On ten přívod do rele je téměř přesně pod náhubkem pro malou hadičku expanzky, kde jsem měl nádobku prasklou.

Netuším, zda by mohlo paraflu zateklý k tý matce co drží kabel od baterie na rele zapůsobit takhle jako izolátor. Vizuelně tam koroze není. Možná to tam udělalo nějaký film?

Každopádně mě to tedy nejspíš nežhavilo vůbec. Na start to nemělo vůbec žádný vliv a na tu regeneraci nejspíš taky ne.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od cendler » 4.2.2020, úte 22:33

Tak fridex není úplně voda, aby to korodovalo ( :-D ) , takže ten film to mohlo udělat, ale dobře jsi to našel
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 6.2.2020, čtv 20:43

Tak jsem asi jásal předčasně. Včera i dneska při startu za studena hláška opět vyskočila.
První den jsem si říkal, že je to asi normální. Spousta lidí tu psala, že po výměně žhaviček jim to ještě jednou druhý den psalo. Já sem předevčírem chybu nevymazal, tak jsem to přičítal tomu. Ale dneska zas, tak jsem to šel zkontrolovat no a zase jsem za rele na svíčkách nic nenaměřil. Přitom na vstupu do rele napětí je. Tentokrát tam při žhavení nenaskočí ani ten půlvolt co minule. Prostě nula.

Žhaví se vždycky? Když problikne ikonka žhavení, tak by to mělo sepnout? Motor byl ještě teplej. V garáži to stojí teprv dvě hoďky. Voda ukazovala asi 60°C.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od Foli » 10.2.2020, pon 12:10

Otázka, zda nemáš už napůl ko relé, že prostě občas nesepne, na to se taky zaměř, nebo ho prostě kup nový, stojí pár kč
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 10.2.2020, pon 12:29

Jojo. Hned jak sem znova zjistil, ze z nej zas nic neleze, tak jsem objednal. Zitra dojde.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od x-f » 13.2.2020, čtv 16:04

Tak rele vyměněné a druhý den po několika studených startech už se chyba neukázala.

Nicméně diagnostiku jsem podělal. Když jsem o měřil poprvé, tak se rele určitě snažilo spínat. motor byl studený. Jen šlo na svíčky jen půl voltu a po opojení/zapojení a prostříknutí to večer fungovalo a ráno zase ne.

Když jsem na to šel podruhé, tak byl motor nejspíš ještě moc teplý a žhavení se nejspíš vůbec nespínalo. Nechal jsem se zmást faktem, že se po vložení klíčku rosvěcovala kontrolka žhavení, ale zjevně to vůbec nic neznamená.

Když jsem totiž rele vyměnil, tak jsem se opět na svíčkách ničeho nedoměřil, protože motor byl opět moc teplý a nežhavilo se. V první chíli jsem se lekl, že jsem ho měnil zbytečně, ale pak jsem pojal podezření, že kontrolka v budících nesvítí zároveň se sepnutým relé, tak jsem si pustil test rele diagnostikou a voala, napětí na svíčkách bylo.
Staré rele už jsem zpátky dávat nezkoušel, ale chyba se od té doby neprojevuje, tak předpokládám, že bylo fakt v háji.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od riprex » 14.3.2020, sob 12:20

Žhavičky jsou pouze pro start... zajímalo by mě, kde jste kdo přišli na hypotézu, že tomu je jinak :smt040

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od martinR1000 » 28.3.2020, sob 08:59

Čau, potřebuji poradit s chybou P2002. Jen pro upřesnění dpf je po čistění asi půl roku a to byl plný jen na 30%, takže teď téměř skoro jak nový. Teď se mě chyba objevila znovu někde na jiným fórum jsem se dočetl, že by to mohl dělat senzor tlaku u vyrovnávací nádobky tak jsem šel a koupil nový i po smazaní chyby se chyba objevila do 3km znovu a auto ztratí totálně výkon. nevíte čím by to mohli být? ještě mě napadla lambda sonda na dpf, ale nejsem si jistý. Jestli stým má někdo zkušenosti budu rád za pomoc děkuji

(Ps: motor 2.4 jtdm 147 kW rok 2006 )
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

jhn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Registrován: 18.9.2017, pon 23:23
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od jhn » 28.3.2020, sob 09:34

U vetsiny aut po vycisteni dpf musis jednotce rict ze je tam novy dpf. Jednotka podle nejakyho koeficientu pocita s postupnym zanasenim a pokud se skokove zmeni po vycisteni tlaky v dpf tak to muze vyhodnocovat jako chybu.
Alfa Romeo 159 SW TI TBI 2010 White
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2008 Black

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od martinR1000 » 28.3.2020, sob 09:37

No jenže půl roku od toho vyčistění to normálně fungovalo. regenerace probíhala v pořádku.
Ještě mě napadlo jestli nemůže být váha vzduchu špatná jestli to s tím má nějakou spojitost?
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od tydytek » 28.3.2020, sob 20:54

a co ukazuje diagnostika? Na kolik % je zanesený DPF? Kolik mbar je rozdílový tlak DPF? Regenerace proběhla před kolika km a při jaké teplotě?
Co hadičky z DPF k tomu snímači? Není tam díra?

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od martinR1000 » 29.3.2020, ned 10:54

tydytek píše: 28.3.2020, sob 20:54 a co ukazuje diagnostika? Na kolik % je zanesený DPF? Kolik mbar je rozdílový tlak DPF? Regenerace proběhla před kolika km a při jaké teplotě?
Co hadičky z DPF k tomu snímači? Není tam díra?

Vidím jen chyba P2002, dpf je čištěný takže maximálně na 5%. a Zbytek nevím v servisu mě nechcou v této situaci vzít. hadička je v pohodě měl jsem ji oddělanou a foukal jsem do ní a nikde nic neutíkalo a měnil jsem ji před tím půl rokem když bylo dpf na čistění.
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od romanc » 29.3.2020, ned 14:06

Zase někdo kdo nemá tušení jak se dpf zobrazuje....
Zaplnění dpf znamená aktuální stav který se neustále mění. Regenerace vždy probíhá přibližně od cca 80% zaplnění (dle funkčnosti až 1000km) a po regeneraci má cca 10%. Takže žádný ze ma 5% když byl na čištění... Tohle není VW

Chyba může znamenat zaplnění (100%), ale taky chybu po cestě která nedovolí spustit regeneraci. To může být např egr, váha vzduchu, čidla tlaku dpf apod co souvisí se spalováním směsi. Často s toutu chybou vyskočí ještě nějaká jiná (když není problém v dpf). Teoretické řešení je ještě pustit nouzovou regeneraci přes diag pokus lze ještě nastartovat.
Bez diagnostiky a výpisu věci co ti bylo řečeno se nikam nedostaneš.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

martinR1000
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 119
Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
Bydliště: Tišnov

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od martinR1000 » 29.3.2020, ned 14:42

romanc píše: 29.3.2020, ned 14:06 Zase někdo kdo nemá tušení jak se dpf zobrazuje....
Zaplnění dpf znamená aktuální stav který se neustále mění. Regenerace vždy probíhá přibližně od cca 80% zaplnění (dle funkčnosti až 1000km) a po regeneraci má cca 10%. Takže žádný ze ma 5% když byl na čištění... Tohle není VW

Chyba může znamenat zaplnění (100%), ale taky chybu po cestě která nedovolí spustit regeneraci. To může být např egr, váha vzduchu, čidla tlaku dpf apod co souvisí se spalováním směsi. Často s toutu chybou vyskočí ještě nějaká jiná (když není problém v dpf). Teoretické řešení je ještě pustit nouzovou regeneraci přes diag pokus lze ještě nastartovat.
Bez diagnostiky a výpisu věci co ti bylo řečeno se nikam nedostaneš.
Aha to jsem nevěděl děkuji za upřesnění. Ano lze ještě nastartovat normálně stým jezdím nemám moc na výběr. A neznáte někoho z Brna kdo by mě to i teď když je ta korona napíchl a pustil tu regeneraci za přijatelný peníze? A Třeba i dnes? docela by mě to pomohlo děkuji.
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od cendler » 31.3.2020, úte 07:26

martinR1000 : Roman to píše správně, martinR1000 : prosím používejte hledání, nebo trochu čtete, Váš problém se tu řesí co 3týdny, pak se lidi diví, že už tady nepíšu, vždyť je to pořád dokola, stačí si vždycky o problému přečíst aspoň 10 stránek žpět a víte co máte dělat.
Jinak nouzová regenerace Vám nic nevyřeší, pouze oddálí problém.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

MirekSK

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: Problematika DPF u AR159

Příspěvek od MirekSK » 31.3.2020, úte 11:44

to cendler: ahoj,,chcu se tě zeptat na jistou věc(vím že máš skušenosti),jedná se o AR159SW 2.0JTDm 125kW 2010,jde o EGR,když vyndám EGR,rozpojím od el.motorku a vyndal bych ovládání otevírání egr(myslím ten čudl co se vysouvá ven a dovnitř),tak by to pak házelo chybu a nouzák?v podstatě by byl egr pořád zavřený a motúrek by jezdil naprázdno,,,kdyby to byl problém,pak nezbývá jen odstranit v jednotce,,díky za odpověd,,Mirek
Alfa Romeo 159SW 2.0JTDm 125kW,2010,
Lancia Delta 1.4T-jet 110kW,2008.
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 2001-ex
Alfa Romeo 156 1.9JTD 77kW,1999-ex

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů