Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Kamarádovi se jedna u 2.4 uvolnila. Měl najeto cca 300k km.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ano,to je pravda,jak říká Tanguero.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
http://www.youtube.com/watch?v=q_OuHFYSxn4
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
http://www.youtube.com/watch?v=q_OuHFYSxn4
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
U 2,4 jsem to taky už řešil, ale je to ojedinělé, tam se stane spíš to, když to nikdo neřeší, že se v sání vyfrézuje přímo drážka až se to utrhne, ale je to všechno o servise takhle drážka se tam dělá tisíce kilometrů
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
To mi řekli ve fiatu, ale neměli dole ještě hlavu. Dnes to rozdělali a příčina toho bordelu byl padenej ventil. No hlava je na padrť. Tak kdyby někdo o nějaké věděl, nebo se mu válela v dílně jsem jedno ucho.
AR 159 2,4 147kw Q-tronic
AR 156 2,5 24V
AR 156 2,5 24V
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Já sehnal na 147 kW repasovanou od poláků z Jeseníku za 11.200. Repase znamenala zřejmě jen zbroušení ploch, zabroušení ventilů, nové těsnění ventilů a vyčištění kanálků. Teď už ji mají za 13.800. Popřípadě to může být ta moje a ta byla prasklá mezi ventilama. Učtují si ještě vratnou zálohu necelých 5 tisíc.
http://ecars24.cz/142-alfa-romeo
A čekal jsem na ní asi 14 dní
http://ecars24.cz/142-alfa-romeo
A čekal jsem na ní asi 14 dní
Fiat Croma 2.4 MJT
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Díky, mrknu na to. Já bych ju asi nechal pro jistotu osadit novýma ventilama. S tím nemám dobrý zkušenosti, kdysi jsme měnili jen ty ohnutý a za pár kilometrů se jak na potvoru zlomil další, ten uz poslal motor do věčných lovišť.JasonCZ píše: ↑14.1.2019, pon 17:56 Já sehnal na 147 kW repasovanou od poláků z Jeseníku za 11.200. Repase znamenala zřejmě jen zbroušení ploch, zabroušení ventilů, nové těsnění ventilů a vyčištění kanálků. Teď už ji mají za 13.800. Popřípadě to může být ta moje a ta byla prasklá mezi ventilama. Učtují si ještě vratnou zálohu necelých 5 tisíc.
http://ecars24.cz/142-alfa-romeo
A čekal jsem na ní asi 14 dní
AR 159 2,4 147kw Q-tronic
AR 156 2,5 24V
AR 156 2,5 24V
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak to je pech, cena za tu repasovanou se mi zdá fér. Je to samozřejmě děláno někde v Polsku, ale myslím, že v dnešní době si nemůžou dovolit pokazit si reputaci prodejem zmetků. Hlavně si ověř, že ten ventil nenačal i píst, ojnici a uložení. Pak by bylo lepší dát rovnou celý polomotor.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Píst je KO, stejně tak vstřik. Klika je dobrá a ojnice jde na kontrolu. Volal jsem na tu stránku a je to komplet repas včetně nových ventilů, taky se mi to zdá být fér, zvlášť když dají dva roky záruku. Motor jsem našel na Slovensku za cca 27000,- taky se zárukou. Tak uvidíme. Ono je ještě docela možný že mi nevezmou moji hlavu na repas, je dost poničená. Pak by mě to stálo těch 18000,- (i to není špatný).Tanguero píše: ↑15.1.2019, úte 14:57 Tak to je pech, cena za tu repasovanou se mi zdá fér. Je to samozřejmě děláno někde v Polsku, ale myslím, že v dnešní době si nemůžou dovolit pokazit si reputaci prodejem zmetků. Hlavně si ověř, že ten ventil nenačal i píst, ojnici a uložení. Pak by bylo lepší dát rovnou celý polomotor.
AR 159 2,4 147kw Q-tronic
AR 156 2,5 24V
AR 156 2,5 24V
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Řešil už někdo klapky na plastovém sani? Staci jen vyndat, nebo je nutne vymenit za jine sani?
Případně, kde to nechat udělat (Brno a okolí)?
Případně, kde to nechat udělat (Brno a okolí)?
AR STELVIO 2.0T Q4 206Kw
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Koukni se na stranu 17 tohoto vlákna, Cendler to tam popisuje.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Cendler tam píše: ,,samotná klapka v sání, samotné vyndání je pouze vytlouct pomocí majzlíku, stačí jedna rána a je venku''..
Jinde jsem se ale dočetl, ze diry po klaplach je nutné nejak zadelat. U hlinikoveho sani se pry daji zavařit. Viděl jsem i video na youtube, kde davali nejake zaslepky.
Řešil to někdo na plastovém sani nejak podobně?
Jinde jsem se ale dočetl, ze diry po klaplach je nutné nejak zadelat. U hlinikoveho sani se pry daji zavařit. Viděl jsem i video na youtube, kde davali nejake zaslepky.
Řešil to někdo na plastovém sani nejak podobně?
AR STELVIO 2.0T Q4 206Kw
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
>Paul: Nebudu te buzerovat za to, ze neumis pouzivat nejake fulltextove vyhledavani, ale misto toho ti zkusim poradit i kdyz zkusenost s plastovym sanim nemam.
1. Podivej se nato jak to vubec vypada, jak je to udelany, proste otevri haugnu a omrknito.
2. Chvili hledej po netu neco jako "Sani motoru 1.9 AR 159" / "plastove sani motoru AR 159" / "kolektor saci 1.9 jtmd AR 159" atp... ruzne variace
- Ja nasel treba tyhle variace behem 5 min v ruznych bazarech (ale vubec nevim jak to plastove v 1.9 vypada, jen odhad.. takze to nemusi byt 100% ono, ale i tak myslim, ze to nejdulezitejsi je tam asi videt):
link1
link2
2.0JTDm
3. Zapoj intuici a ta by ti mela rict, ze to bude asi chtit vykuchat cele ven z auta a pokud chces klapky dat dopryc tak je nejak vyseparovat aniz bys poskodil sani. No a pak vhodne zaslepit. Tady uz zalezi na sikovnosti a napaditosti. Hlinik muzes idealne zavarit (ale to se musi umet!). No a na plastove urcite pujde vyrobit vhodna zaslepka, kterou diru zatesnis, zalepis a vhodne mechanicky zajistis aby ti zaslepku nevcuclo sani.
4. A nebo se na to vyser, sezen sani hlinikove jiz bez klapek a nech to jen prehodit. A nebo se na to vyser uplne a dej tam sani nove ... pokud mas se soucasnym problemy.
Bod 4 je nejjednoduzsi, na zbyle predchozi 3 potrebujes dilnu, naradi, chut do prace a trochu zrucnosti. No a v pripade mechanika tak nejakeho hraciccku, kdo se ti s tim bude chtit srat a nebude za to chtit pulku auta.
Asi maximum co jsem ti mohl poradit. GL.
1. Podivej se nato jak to vubec vypada, jak je to udelany, proste otevri haugnu a omrknito.
2. Chvili hledej po netu neco jako "Sani motoru 1.9 AR 159" / "plastove sani motoru AR 159" / "kolektor saci 1.9 jtmd AR 159" atp... ruzne variace
- Ja nasel treba tyhle variace behem 5 min v ruznych bazarech (ale vubec nevim jak to plastove v 1.9 vypada, jen odhad.. takze to nemusi byt 100% ono, ale i tak myslim, ze to nejdulezitejsi je tam asi videt):
link1
link2
2.0JTDm
3. Zapoj intuici a ta by ti mela rict, ze to bude asi chtit vykuchat cele ven z auta a pokud chces klapky dat dopryc tak je nejak vyseparovat aniz bys poskodil sani. No a pak vhodne zaslepit. Tady uz zalezi na sikovnosti a napaditosti. Hlinik muzes idealne zavarit (ale to se musi umet!). No a na plastove urcite pujde vyrobit vhodna zaslepka, kterou diru zatesnis, zalepis a vhodne mechanicky zajistis aby ti zaslepku nevcuclo sani.
4. A nebo se na to vyser, sezen sani hlinikove jiz bez klapek a nech to jen prehodit. A nebo se na to vyser uplne a dej tam sani nove ... pokud mas se soucasnym problemy.
Bod 4 je nejjednoduzsi, na zbyle predchozi 3 potrebujes dilnu, naradi, chut do prace a trochu zrucnosti. No a v pripade mechanika tak nejakeho hraciccku, kdo se ti s tim bude chtit srat a nebude za to chtit pulku auta.
Asi maximum co jsem ti mohl poradit. GL.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
U plastového sání není potřeba nic dodatečně zaslepovat. Klapky jsou řešeny jinak než u hliníkového, jsou celé uvnitř, takže po nich nezůstávají díry skrz sání. Stačí je odstranit, nechat původní ovládací mechanizmus s motorkem a jede se dál. Škoda, že už tam nejsou u toho Cendlerova popisu fotky, bylo by ti to jasné.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Čau chlapaci, tak tento týden se chystám na demontáž plastového sání a hodím tam místo něj hliníkové ze 156. Jsem na to zvědavej, nikdy jsem to nedělal a mechoš taky nejsem, tak snad se to podaří pokud si vzpomenu, udělám nějaký fotky jak to probíhalo a jak vypadaly klapky po údajných 170tkm....teda pokud tam ještě nějaký budou
AR 159 1.9 jtdm 110kw 12/2006
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ako už bolo napísané vyššie. Plastové sanie von a namiesto toho dať zo 156. Motorček nechať visieť a hotovo. Mam to tak už niekoľko rokov.
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Záměna za hliníkové je zbytečná investice, ale řešení to samozřejmě take je. Z plastového se ty klapky demontují bez toho, aby tam vznikla nejaká díra ven, takže se tam v klidu vrátí zpět,
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdravim, tak konecne , po roku co sanie vozim v kufru, som ho nechal vymenit. Samozrejme bez klapiek. No auto stratito tah. alfa obd nehlasi ziadnu zavadu. ma niekto neaku radu, co servisaci zvrtali. Ropa 154 kw
Dik
Dik
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Může toho být hodně. Špatně nastavili rozvody nebo někde nepřipojili podtlak k ovládání turba?
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
turbo na budiku ma dobry tlak ten rozvod ma nenapadol .... no dam im to skontrolovat
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
rozvod je ok turbo dava ako ma... diagnostika ziadna chyba a mne sa zda ze auto netaha ako predtym... neaka rada
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jen krátký dotaz na znalé . 1.9 8V a 2.0 Jtdm klapky nemá že?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
S chlapíkem jsme dělali oboje sání,to umělé bylo jednodušší.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
http://www.youtube.com/watch?v=q_OuHFYSxn4
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
http://www.youtube.com/watch?v=q_OuHFYSxn4
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Kůucí někde jsem tady postřehl. že odpojit táhlo z motorku jde na 2.4 snad i bez demontáže klapky. 6e to jde shodit dlouhým šroubovákem.
Já na to zapomněl kouknout, když jsem měl v létě klapku dole.
Teď jsem to zkoušel prohlídnout bez demontáže čehokoliv a táhlo teda nevidím. Nějaký hint?
Já na to zapomněl kouknout, když jsem měl v létě klapku dole.
Teď jsem to zkoušel prohlídnout bez demontáže čehokoliv a táhlo teda nevidím. Nějaký hint?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jde to, ale je to práce spíš po hmatu. Když si sundáš klapku a EGR, dostaneš se tam pak už krásně.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů