stěrače a vše kolem

Odpovědět
x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od x-f » 8.2.2018, čtv 13:49

Ahoj.

Zadní sklo se mě neostřikuje. Čerpadlo ale běží.

Hodně lidí píše kouknout do pátých dveří, že jim to tam teklo.

Ještě jsem někde četl a teď to nemůžu dohledat, jak je to se samotným čerpadlem. Mám za to, že jsem někde četl, že je jedno společné čerpadlo pro předek i zadek, ale má dva vývody či to přepíná nějaký ventil, který určuj kam to poteče a že ten může být zaseklý? Je to tak, nebo je tam zvlášť čerpadlo pro předek/zadek?
Našel jsem čerpadla s jedním i dvěma vývody.

Mám teda i ostřiky světlometů.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od coyote » 8.2.2018, čtv 18:17

Čerpadlo pro přední a zadní okna je společné se dvěma vývody.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od x-f » 9.2.2018, pát 09:17

Takže jedna pumpa na okna a druhá na světlomety.

Ta na skla má dva vývody, ale podle obrázku má jen dva kontakty/PINy, takže tlačí furt do obou a někde ještě musí být nějaký ventil pro obě cesty, který se zavírá?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od rbiciste » 9.2.2018, pát 10:05

Jak dlouho páčku držíš? U mě to trvá i pár sekund, než to něco vyplivne na sklo. Prvně bych zkusil jehlou vyčistit trysky. Jsou integrované ve stěrači, takže se dobře zanášejí.
Radovan
x-f píše: 8.2.2018, čtv 13:49 Zadní sklo se mě neostřikuje. Čerpadlo ale běží.
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Kudrc

Příspěvky: 5
Registrován: 13.1.2018, sob 20:07

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Kudrc » 14.2.2018, stř 12:15

Pánové na mojí alfě se buď sešly dvě závady najednou, nebo fakt nevím.
Že nejde ostřikovač vepředu ani vzadu bych chápal, ale že stěrače vepředu jdou jen v nearetované poloze, ale jako cyklovač už ne, mi hlava nebere.
Zadní stěrač vypadá vpoho.
Dík za názory. Mám ji chvilu a zatím žádný čas na to kouknout pořádně, ale vrtá mi to v hlavě.

Edit. Jsem idiot a nezkusil páčkou nahoru a dolů. Stěrače stírají.
A zadní osřikovač už taky začal stříkat. Takže už jen proč nejde předek????
Alfa 147 1,9 JTDm 88Kw 2007

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od Leech » 9.3.2018, pát 23:09

Na pravé straně motorového prostoru, úplně nahoře v rohu je taková spirála z motorovýho prostoru do kapoty a za ní je spojka. Neteče ti to v tý spirále, nebo ve spojce?
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

L4jky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 20.11.2017, pon 21:59

Re: stěrače a vše kolem

Příspěvek od L4jky » 6.2.2019, stř 15:43

Ahojte,
mám specifický problém se stěrači. Včera mi z ničeho nic přestali všechny jít, nejde ani odstřikování (motorek je nový/ zadní stěrač je opravený). Nejdou ani přední a ani zadní - přepínání spotřeby atd. na pravé straně normálně funguje. Pokud chci stěrače zapnout pod volantem to divně cvaká a jde pak méně voltů do zapalovače (přestane mě frčet transmitter). Říkal jsem si, nejde žádný stěrač bude to nějaká pojistka, dneska na to koukám a všechny pojistky v cajku (pod volantem a v motorovém prostoru). Jsou někde etě nějaký pojistky ? Případně je tam nějaký relátko na řízení stěračů co by toto mohlo dělat ?

https://www.youtube.com/watch?v=6cHwulA ... e=youtu.be

Prosím o pomoc, děkuji
Alfa Romeo 156, 2,4JTD 110kw r.v. 2003
Alfa Romeo 147 1,9 JTDM 85 kw r.v.2005 ex

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů