zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 788
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od hno3 » 5.3.2015, čtv 15:38

když přemejšlíš jestli dát 10k+ za odladěnej soft na konkrétní motor, nebo za polovinu věřit nějakýmu českýmu mágovi, kterej fon vok něco tuhle přidá, támhle ubere a zaleje to bez toho aniž by věděl co se v motoru (kterje vidí navíc poprvý v životě) opravdu děje benzínem, a ještěti řekne že z 220 udělal 240PS tak prosím... :smt098
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od lada.blaha » 5.3.2015, čtv 17:57

Já přece nic takovýho nepsal a už vůbec si to nemyslím :wink: Jen říkám že kdybych měl tuhle sumu tak raději investuji do Q2ky a třeba si udělám výlet do holandska pro čip od squadry :wink:
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 415
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od Jindra » 6.3.2015, pát 17:01

Zlatý karburátory, vyházet takový nesmysly jako katalizátory a elektronika :-D Jenom mě nebijte, jsem stará škola :wink: .
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od lada.blaha » 6.3.2015, pát 17:37

Ještě bych měl dotaz ohledně setrvačníku, je tady psáno že GTA má jednohmotu o váze kolem 8kg. 3,0 má dvouhmotu ale nenašel jsem info kolik váží? A jestli to je nějaké drastické číslo, tak zda je možná výměna za jednohmotu z GTA? :)
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2507
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od George.KHE » 6.3.2015, pát 18:01

výměna samo jde. Dvouhmota by měla mít 14 kg
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Alfa Romeo Mito QV - opět nějaký had v rodině
Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od lada.blaha » 6.3.2015, pát 18:27

Což už je docela rozdíl. Na 3,0 stojí 15t. Zkusím najít co stojí na 3,2. Nebo takhle, je stejný pro motor 3,2 obecně tedy i do GT,GTV,166 nebo jen pro 156GTA a 147GTA?

Edit: Tak jsem si to dohledal podle EPERu, jenom 147 a 156GTA mají tu jednohmotu a to číslo 60676595. Ale docela mě zaráží cena u všech setrvačníků kolem 10000Kč. Může se mi někdo juknout do aktuálního EPERu jestli ta cena souhlasí? Já koukal jen na ten sterý přes internet.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2507
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od George.KHE » 6.3.2015, pát 19:25

cena se moc měnit nebude, bude dost podobná, ale spíš dražší. Jinak GT 3.2 má taky jednohmotu
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Alfa Romeo Mito QV - opět nějaký had v rodině
Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1212
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od yan.ko » 6.3.2015, pát 21:21

Rel.84 - 10950,-. Jinak po vymene dvouhmoty za jednohmotu je dobre nechat celou sestavu kliky, remenice a setrvaku, (spolu se zavazimi za pisty a ojnice) vyvazit.
Alfa Romeo Perfection

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 788
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od hno3 » 7.3.2015, sob 17:34

rovnou je dobrý dát i řemenici novou (ideálně 1 dílnou, kopii vyrobenou dle originálu..)... stará, po 15 letech nebude v TOP stavu, resp. nemusíš to odhalit a po půl roce začne šmajdat...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

h4Wk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 243
Registrován: 13.5.2013, pon 16:25

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od h4Wk » 10.9.2019, úte 14:25

Jaký je prosím rozdíl v motorech u GT a 147GTA ? Je to jen nastavení jednotky nebo i jiné železo? Díky
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 788
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od hno3 » 11.9.2019, stř 06:33

v zahraničí se o tom vedly diskuze podložený inspekcí rozebranejch motorů a závěr je, že je to pouze marketing... přestože na papíře je údajně jiná komprese (dle eperu jsou ale vnitřní díly motoru -písty, hlavy stejný)

viz naměřený hodnoty některých GT a některých GTA... (koukni třeba k supersprintu co naměřily, nebo squadra tuning, či rv corse)...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

h4Wk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 243
Registrován: 13.5.2013, pon 16:25

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od h4Wk » 11.9.2019, stř 09:48

Jo teď koukám, že na squadra tuning píšou, že GTA má mít kompresní poměr 10,5:1 a GT 10:1 ikdyž nenašli žádnou změnu v dílech motoru, ale ten jejich chip je docela zajímavý, sice 10k, ale když to funguje a mají pozitivní ohlasy, že chování motoru je znatelně lepší, tak to stojí za úvahu.
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 788
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: zvýšení výkonu 3.2 V6? (bez kompresoru)

Příspěvek od hno3 » 11.9.2019, stř 10:17

squadra chip mam na 2.5 společně s 3l trubkama a je to jeden z nejlepších SW co jsem měl..to ti v čr nikdo od stolu, nebo na parkáči u tesca nevypálí...

nejde o nárust, ale o chování motoru a to je lepší.. .. Stephan ví co dělá ...

kdo hlásá vyšší nárusty má to většinou spojený se supporting mods, nebo prostě kecá ..(většina nalejvačů, co třeba disponujou i brzdou, ale měřej před/po a vývoj mapy probíhá naslepo bez online diag. motoru za chodu. stylem přidáme 3°předstihu všude a zalejeme to benzínem = ano výkon je trochu nahoře.. ..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host