AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od pedro m » 25.5.2014, ned 08:50

Dela to furt nebo jen jednou za cas?
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 25.5.2014, ned 09:54

pedro m píše:Dela to furt nebo jen jednou za cas?
No dneska ráno jsem to pozoroval když jsem vezl svou drahou polovičku do práce. Hrál jsem si s otáčkama rychlostí a tak výsledek je následující.

1) Ráno když ještě bylo chladněji to bylo ok nepozoroval jsem nic (12,5 stupně)
2) Začalo to dělat když palubák ukazoval teplotu 14,5 stupně
3) Čím je tepleji tím se to zdá být horší
3) Nad dva tisíce otáček to nedělá turbo v těchle otáčkách tlačí tak 0,8 bar tam už vše funguje normálně
4) Jestli to dělá furt? No když jsou na to správný podmínky tak jo, dá se to vyvolat, bohužel tohle zatížení motoru je dost častý a dělá to při všech rychlostech pokud točím motor pod 2000 ot a jen to lechtám na plynu
Edit: 5) Samozřejmě při akceleraci pokud zrychlujeme pomalu (což není až zas tak často :D ) tak není nárůst výkou rovnoměrnej ale v dejme tomu 1600 - 1900 ot je cítit "lehce takový jakože asi odchylky od standardu" nebo jak to říct ale to bych viděl na egr

Jo jinak kdyby někdo uvažoval nad klapkama tak ty sou odpojený a zaaretovaný v otevřené poloze. Mě furt nejde do hlavy co to má společnýho s teplotou venku....bych asi podezíral tu váhu vzduchu, která je nějaká načlá a špatně váží při vyšší teplotě kdy je objem vzduchu větší (ale je to konspirace) a zároveň jsou hodnoty průtoku minimální vzhledem k zatížení motoru jak tomu člověk šláplne tak se probere....
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 25.5.2014, ned 12:49

přesně tohle dělá DPF, musíš brát že motor jako takový má problém přetlačit ten špunt a snaží se toho co mu poručíš docílit, určitě by jsi to po čerstvém vypálení nepozoroval, kdyby jsi měl diagnostiku, vypálil by jsi si filtr sám, potom druhý den ráno by jsi jel, přesně jako dneska a tohle by jsi nepozoroval, to bych se i celkem vsadil :smt023
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od pedro m » 25.5.2014, ned 13:25

myslim si to same, regenerace, dpf, egr...
pokud nemas egr pryc a dpf taky, nizke otacky motoru nesmakujou :wink:
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 25.5.2014, ned 18:13

to: cendler, pedro m

To je jako standardní stav auta nebo mám počítat že je DPF před smrtí? Regenerace probíhá každých 300 km pravidelně, vždycky s autem jezdím dokud neskončí, zrovna dnes ráno když sem se vracel tak se filtr vypaloval, cca 5 km před příjezdem skončila. No zítra to budu pozorovat (i když přehlídnout se to nedá). Ale nechápu co s tím má společnýho okolní teplota :cry:

Tak nevím asi to fakt dám nakonec pryč ten nesmysl. Cendler ty si ze Sokolova co? To je dost štreka, nechystá se nějakej sraz DPF off + teda rovnou i EGR off tady na Moravě. Nebo můžeš někoho doporučit okolo Brna na to odstavení?

Co sem pochopil si Cendler něco jako DPF guru :-D

Ještě blbá otázka: kolik to vyjde to odstavení těch věciček + úprava softu řj.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 26.5.2014, pon 07:45

Milq85 píše:to: cendler, pedro m

To je jako standardní stav auta nebo mám počítat že je DPF před smrtí? Regenerace probíhá každých 300 km pravidelně, vždycky s autem jezdím dokud neskončí, zrovna dnes ráno když sem se vracel tak se filtr vypaloval, cca 5 km před příjezdem skončila. No zítra to budu pozorovat (i když přehlídnout se to nedá). Ale nechápu co s tím má společnýho okolní teplota :cry:

Tak nevím asi to fakt dám nakonec pryč ten nesmysl. Cendler ty si ze Sokolova co? To je dost štreka, nechystá se nějakej sraz DPF off + teda rovnou i EGR off tady na Moravě. Nebo můžeš někoho doporučit okolo Brna na to odstavení?

Co sem pochopil si Cendler něco jako DPF guru :-D

Ještě blbá otázka: kolik to vyjde to odstavení těch věciček + úprava softu řj.
Tak jsem to dnes po cestě do práce sledoval. Musím říct že po regereneraci filtru žádná změna, pořád stejný.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 26.5.2014, pon 19:12

Tak Vám všem řeknu, že získat objektivní infomace o DPF je asi nemožný :smt013

Několik málo postřehů:

Podle informací od některých servisů, který se "zdají" být renomovaní v oblasti problematiky těchto filtrů jsem dostal následující info, řízená regenerace by měla probíhat a) co 500 km b) co 1000 km d) co 15000 km takže pohoda a všichni mají jasno :smt040

k tomu ještě tyhle informace:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Filtr_pevných_částic (300 - 1000 km)
http://www.elit.cz/produkty/filtry-pevn ... pffap.html (500 - 1000 km) to sou ale prodejci takže s rezervou

a k tomu tohle: http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewt ... =33&t=4110 ve zkratce důležitá informace je existence dvojího software, jeden regeneruje každých 1000 km a druhý regeneruje každých 300 km (pro městský provoz)

http://www.mitsubishiclub.cz/forum-tema ... 456?kols=9 a tohle je taky zajímavý, u docela nových aut cca 220 - 900 km

a mohl bych pokračovat, tak si pak vyberte co je vlastně správně :cry:

Ještě si zítra zavolám do fiatu a uvidím co mi řeknou tam.

Co mě nejvíc zaráží, že každej kdo měl problém s tímhle fitrem měl vysokou i spotřebu. Proč to říkám, momentálně mám dlouhodobou spotřebu 7,4l na 100 km za asi celkem 2000 km samo i s těmi regeneracemi po 300 km pravidelně a rychlostní předpisy zrovna úzkostlivě nedodržuju poslední dobou (bych se taky měl polepšit, ale láká to). Což asi na 2,4 velká spotřeba nebude. Na druhou stranu je mi vlastně jedno jestli to bude žrát 7 nebo 9 litrů, hlavně potřebuju aby to jezdilo, ale zase se mě nechce vyhodit 15000 litrů oknem za novej filtr.

Proč novej filtr?

No je spojenej i s katalizátorem, tedy emise v pr....i.

A co to udělá vlastně se zbytkem motoru těžko říct, když byl zvyklej na špunt a najednou tam nebude.

Někdo tady psal že kontroly v zahraničí jsou utopie, zase sem našel různý informace:

Cituji: ....taktéž legislativní aspekt, který může především v zahraničí (zejména Německo a Rakousko) vyjít pěkně draho. Některé metropole, ale i města zavádí tzv. emisní zóny, do kterých samozřejmě bez DPF nesmíte, ale mimo to je v zahraničí pohlíženo na takovou úpravu jako na závažný zásah do technického stavu vozu a v případě detailní kontroly může být i vaše auto odstaveno s tučnou pokutou – což rozhodně při cestě na dovolenou nepotěší.

zdroj: http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... erace-dpf/

http://www.autozoo.cz/index.php/2-novin ... ic-dpf-fap

Takže možná ne aktualně ale do budoucna to bude určitě problém.

Na druhou stranu nikde není psaný, že moje auto mělo někdy DPF, což je fakt, není to uvedeno v techničáku ani nikde jinde, takže to není podle čeho kontrolovat (no jo, ale co ten kat?).

Tak si vyberte, mám z toho hlavu jako rohovej barák. Koupím si tráboše euro 0 a bude klid, budu lidi otravovat směsí nespálenýho benzínu a oleje z dvou-taktu, akorát se nepodívám do Berlína a občas pošteluju karbec a "naostřím jehlu".

Sry za ten dlouhej elaborát, ale akorát mi to celý přijde jako lobby ekologických i anti-ekologických aktivistů.

Pravda je asi tam někde venku.... :smt089
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6958
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od speedy » 26.5.2014, pon 19:22

a neodvíjej se ty intervaly taky od způsobu ježdění? město/okresky/dálnice
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 26.5.2014, pon 20:23

ano odvíjejí, jak jsem i psal do SZ, co mám vypozorováno, tak by to mělo být cca 1000km, ale je to hodně o stylu jízdy, pokud jezdíš jenom město, tak je to kolem 600km, pokud kombinovaně, tak 1000km a dálky i kolem 1500km
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 26.5.2014, pon 20:30

sem se byl odreagovat, auto umytý, rychlovosk, vysušený, pak jsem to trochu protáhnul, ani to necuklo, nemělo to příležitost :smt077 jestli ve filtru byl nějakej bordel tak už nebude... v prvním příspěvku bude za chvilku odkaz na foto alfice, není to jen o starostech ale i o radostech alfaromeo1

já nejvíc narážel tím předchozím příspěvkem hlavně na ty nejasnosti a nejvíc mě dorazil příspěvek o dvojím software podle nejčastějšího provozu město/mimoměsto, na diag se dá poznat plnej filtr? nebo jsou to jen vypočtený hodnoty? Zaplnění popílkem a tak..?
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od pedro m » 26.5.2014, pon 23:15

zaneseni filtru ti udavaji cidla diference tlaku vstup/vystup DPF
jinak kdybys na foru pozorne cetl a neptal se jen porad ve svem (spatne pojmenovanem) vlaknu, vedel bys ze DPF a KAT je u 159ky zvlast :wink:
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 26.5.2014, pon 23:32

ano u 1,9 a 2,4 je zvlášť u 2,0 je kat součástí DPF
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od pedro m » 26.5.2014, pon 23:38

cendler:
pravda, diky za upresneni Zdeny :smt023
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 27.5.2014, úte 08:04

pedro m píše:zaneseni filtru ti udavaji cidla diference tlaku vstup/vystup DPF
jinak kdybys na foru pozorne cetl a neptal se jen porad ve svem (spatne pojmenovanem) vlaknu, vedel bys ze DPF a KAT je u 159ky zvlast :wink:
ok uz mlcim :oops:
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

glassonion
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 338
Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
Bydliště: sokolovsko

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od glassonion » 27.5.2014, úte 16:26

Nene proc bys mel mlcet? Konkretne u tebe je videt ze si ty informace hledas takze v zaplave tech rad a poznatku muzes leccos prehlidnout. Je lepsi se nekolokrat zeptat nez neco zkurvit a nedej boze nevratne.
To o tech kontrolach, konkretne v Nemecku, jsem psal ja. Za tu dobu co jsem tady jsem nevidel ani jednu a ani neslysel ze by neco takovyho probihalo. Pokud ti auto nehuli jak stara vejtraska tak polizei nema duvod te stavet.
Ja mam vse off a auto proste nekouri o zlepseni jizdnich vlastnosti netreba ani mluvit. Mel jsem DPF kratce a kdyz regeneroval tak to hulilo hooodne cerne, myslim ze Sunic to taky tady nekde psal, takze paradoxne v tomhle momentu te muzou lapit policajti a pri jejich urovni v CR zacne dohadovani na tema filtr....
Takze je to asi kazdyho jednoho volba ano nebo ne. D-FENS ma na tohle tema perfektni clanek na svym webu, tohle je zhruba vymena kybliku sazi za 1200l nafty navic asi ekologie pro ekologii .
AR 145 1.4TS Juniorka

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 28.5.2014, stř 19:46

glassonion píše:Nene proc bys mel mlcet? Konkretne u tebe je videt ze si ty informace hledas takze v zaplave tech rad a poznatku muzes leccos prehlidnout. Je lepsi se nekolokrat zeptat nez neco zkurvit a nedej boze nevratne.
To o tech kontrolach, konkretne v Nemecku, jsem psal ja. Za tu dobu co jsem tady jsem nevidel ani jednu a ani neslysel ze by neco takovyho probihalo. Pokud ti auto nehuli jak stara vejtraska tak polizei nema duvod te stavet.
Ja mam vse off a auto proste nekouri o zlepseni jizdnich vlastnosti netreba ani mluvit. Mel jsem DPF kratce a kdyz regeneroval tak to hulilo hooodne cerne, myslim ze Sunic to taky tady nekde psal, takze paradoxne v tomhle momentu te muzou lapit policajti a pri jejich urovni v CR zacne dohadovani na tema filtr....
Takze je to asi kazdyho jednoho volba ano nebo ne. D-FENS ma na tohle tema perfektni clanek na svym webu, tohle je zhruba vymena kybliku sazi za 1200l nafty navic asi ekologie pro ekologii .
No na tom něco bude, si vzpomínám na první regeneraci. Naši jeli za mnou mají Punto Evo. A najednou nebyly vidět :shock:
Oblak tmavě šedýho kouře.....sem si v tu chvíli říkal: paráda bondovkský auto, aji kouřovou clonu to má :smt040

Ale od té doby už sem takový kamna nezaznamenal většinou to ani není vidět ve zpětným zrcátku.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 28.5.2014, stř 20:01

Jinak dnes sem rozhodil egr, no jako byl docela čistej sotva 1mm nános ale špatně chodil ten ventil, teda spíš píst, když sem ho zatlačil (otevřel) tak se na poprvé ani na podruhé a ani na potřetí nechtěl vrátit sám, podle mě byl rád, že se zavíral díky vibracím motoru, tak sem ho vzal čističem na karburátory a už chodí v pohodě.

Egr po vyčištění (jako novej teda není ale chodí): http://milq85.rajce.idnes.cz/egr#IMG_0371.jpg

Byl na něm omotanej nějakej drát kterej nic nedržel tak šel pryč: http://milq85.rajce.idnes.cz/egr#IMG_0370.jpg

Doufám že to nebyla ta aretace těch klapek ze servisu protože tam sem nic jako nějakou další aretaci neviděl:

http://milq85.rajce.idnes.cz/egr#IMG_0369.jpg je to někde kolem třetího válce klapky jsou teď natočený doleva z pohledu před autem, (táhlo posunutý co nejvíc ke straně spolujezdce) tak snad je to správně http://milq85.rajce.idnes.cz/egr#IMG_0374.jpg (pohled od blatníku u řidiče), zkoušel sem s nima pohnout, ale je tam blbej přístup, asi se nehejbali, nechám si to až na víkend.

Jinak dobrá gynekologie to je s tímhle autem.

Spodní vývod z EGR vypadal takhle: http://milq85.rajce.idnes.cz/egr#IMG_0366.jpg taky sotva 1 mm bordelu nic mastný všechno krásně suchý.

Tak pro dnešek mám docela radost akorát ta aretace těch klapek mě vrtá hlavou. Snad ten drát na tom selenoidu neměl držet ty klapky, ale vzhledem k tomu že na konci bylo celistvý očko tak asi ne, nemělo by to jak vypadnout.

Drát byl jediný co mě zbylo :smt020
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Envel » 28.5.2014, stř 20:28

Nó, vzhledem k té délce drátu a vzdálenosti EGR od spodního otočného ramínka krajní klapky, nelze vyloučit, že to bylo jako aretace klapek použito, ale byla by to totální prasárna. Pro jistotu bych to zaaretoval z vrchu - provléct drát přes dírku spojovací tyčky klapek(máš ji na 3. fotce) a přikurtovat k něčemu směrem doleva, aby se tyčka nemohla hnout doprava. Tu polohu klapek máš jinak správně.
Jo a ještě k tomu "spodnímu vývodu ERG" - to je prosím pěkně přívod od výfuku, takže tam ani není důvod aby byla nějaká mastnota...
Vnitřnosti toho solenoidu EGR si vyklepl? Pokud ne, tak se o čištění moc mluvit nedá.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 28.5.2014, stř 20:50

Envel píše:Nó, vzhledem k té délce drátu a vzdálenosti EGR od spodního otočného ramínka krajní klapky, nelze vyloučit, že to bylo jako aretace klapek použito, ale byla by to totální prasárna. Pro jistotu bych to zaaretoval z vrchu - provléct drát přes dírku spojovací tyčky klapek(máš ji na 3. fotce) a přikurtovat k něčemu směrem doleva, aby se tyčka nemohla hnout doprava. Tu polohu klapek máš jinak správně.
Jo a ještě k tomu "spodnímu vývodu ERG" - to je prosím pěkně přívod od výfuku, takže tam ani není důvod aby byla nějaká mastnota...
Vnitřnosti toho solenoidu EGR si vyklepl? Pokud ne, tak se o čištění moc mluvit nedá.
Díky za upřesnění přívodu a vývodu...ale ono to bylo zanesený všude stejně.

No vidíš to sem se chtěl zeptat :D vnitřek selenoidu sem nevyklepl, ale rád si to zopakuju, protože tam stejně o víkendu polezu znovu, co sem tady vyčet, tak navrtat z vrchu a něčím vyklepnout... prej to de blbě ven? Takže do toho mám jako pořádně klepnout? bych nerad skončil bez egru totiž.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od riprex » 28.5.2014, stř 20:56

Nedávno jsem to taky čistil. Nic jsem nenavrtával, zadní část s konektorem jde vyloupnout směrem ven, případně se dá pomoct si o tu osičku která trčí z toho elektromagnetu a zarazit jí něčím dovnitř. Zadek pak vypadne a s ním i pružinka a samotné jádro magnetu i s tou osičkou. Chce to trochu opatrnosti a nezlomit to. Je to tam potřeba očistit a optimálně i jemným šmirglem obrousit. Pak to máznout optimálně nějákou lepší vazelínou případně olejem, aby to chodilo naprosto volně. Při vracení zpět bacha na piny toho konektoru, musí dosednout přesně na piny cívky toho magnetu. Můžeš si to pak proměřit ohmmetrem. Mělo by to mít cca 8 ohmů.

Jestli tam máš DPF, tak bych s ním šel co nejdřív do pryč. EGR pak zaslepit. Udělal jsem to a rozdíl je neskutečný :wink:

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 30.5.2014, pát 12:50

Tak mám po diagnostice.... před regenerací byl filtr zanešenej na 87% po regeneraci přes diag. na 70%, prý není úplně kaput, ale je to otázka času. Takže příští týden ve čtvrtek půjde ven a zaslepí se egr samo včetně upravy v řj. Druhovýrobu mě vymluvili... Dělat se to bude nakonec v ADS Lipůvka tak pak budu informovat jak to dopadlo.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Envel » 30.5.2014, pát 20:53

:smt023
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 30.5.2014, pát 22:16

kdo měl pravdu :smt040







děkuji
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 2.6.2014, pon 13:20

cendler píše:kdo měl pravdu :smt040







děkuji
Tak chlapi zkušenosti to je k nezaplacení.... :smt041
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 2.6.2014, pon 14:43

počkej počkej, teď jsem se trochu urazil :-D , vždyť jsem to říkal jenom já a jenom já, tak jaký chlapi :smt021 .
Tak nějak jsem si musel popíchnout, mám dneska nějak dobrou náladu :smt023 a rád na sebe slyším ódy :smt040
Ne dělám si srandu, dnes je krásný den.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů