summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Odpovědět
summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 28.11.2014, pát 21:07

Po roce vlastnění jsem se rozloučil s Žehličkou, která putovala zpátky k Honzovi a bylo potřeba pořídit nějaký jinačí povoz.. Po přemýšlení a vymýšlení jsem stejně dospěl k názoru, že se vrátím k 147.. Požadavky jsem měl jasné, buď 2.0 v manuálu, nebo nějaká 1.9 a vzhledem k tomu, že 2.0 v manuálu je málo (a v době shánění žádná nebyla), tak padla volba na 1.9.. Našel jsem kousek od Mostu jednu 1.9 s Engstler body kitem (Oplastované nárazníky, prahy, křídlo, zadní světla v šedivém, pedály, PowerBox, víčko nádrže, od katu k zadnímu tlumiči holá roura a koncovky alá DTM. Jinak v Německu to bylo servisováno přímo v servisu Engstler),stavitelným KWčkem a v skoro plný náloži (kromě ele sedaček - pro mě stejně nesmysl a kromě xenonů (jen GTA)) - Bose, kůže, výhřev, Navi, multifunkční volant, dešťový senzor a nevím, co ještě.. Jel jsem se na ní tedy podívat.. No, vyskočil 19ti letej týpek, tak mi bylo jasný, že to auto nebude v nejlepší kondici.. A taky nebylo.. Nápravy ko, turbo ko , spojka nakonec taky ko, půlka žárovek nesvítila, budíky za to svítily, jako vánoční stromeček.. No nic, pokřižoval jsem se a za celkem mrzký peníz si ji odvezl.. Turbo ani ne po 1000km lehlo, takže se dávalo 'nové', po dalších dvou tisících se rozlítla lamela, takže komplet spojka taky hotová, bylo potřeba nových světel, tak dostala nové GTA look.. Zadní náprava udělána, teď mě ještě čeká celá přední, což pravděpodobně nechám až na jaro + nějaké drobnosti.. A určitě mě čeká oprava předního nárazníku, je celej dojebanej..
A teď nastává otázka pro místní znalce snížených podvozků:
Jdou při sníženém podvozku kola do Áčka, nebo to mají za následek ko ramena? Protože na zadní nápravě jsou rovně a vepředu právě do A. Děkuji za rozumné odpovědi.. :smt023
A druhá otázka: čištil nějako někdy CD mechaniku tím čistícím CD? Jde mi o praktické zkušenosti, nebo jestli to je jen hovadina k ničemu?
Nějaké fotky:
označení kitu:
Obrázek
nový světla (žárovky Osram - nějaké modré pro Off Roady (ne, nejsou to cool blue)):
Obrázek
Zepředu:
Obrázek
Zezadu:
Obrázek
Ještě s Žehličkou:
Obrázek
A nakonec ještě zepředu se světlama:
Obrázek
Jedno video:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=7zaiVOLdmDw[/video]
To je zatím asi tak vše..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

kovárna

Příspěvky: 49
Registrován: 4.8.2009, úte 23:43

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od kovárna » 29.11.2014, sob 11:35

Čus, pěkná je :smt023 Ale proč je př. kolo červený a zadní né? :D Jinak to "Áčko" mám taky :smt033

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od summer1999 » 29.11.2014, sob 19:27

No, na vsech kolech jsou chromove 'limce', jen na to jednom ho asi ztratili, rozbili, nebo buhvi co a byvaleho majitele nenapadlo nic lepsiho, nez to placnout na oranzovo.. :D
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od Danni » 29.11.2014, sob 19:47

podla mna to nejak dost huli.. by som s tym daco robil :-k
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 30.11.2014, ned 15:35

Jop, vím o tom, že si to čmoudne.. Před výměnou turba to bylo ještě horší.. Až bude vše potřebné hotové, tak přemýšlím, že bych si stejně nechal zoptimalizovat mapy (trochu toho výkonu v mezích a hlavně optimalizace, žádný bezhlavý +50Kw apod..)
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

kurenadvore
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 26.6.2011, ned 11:49
Bydliště: žilina

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od kurenadvore » 1.12.2014, pon 21:37

Danni píše:podla mna to nejak dost huli.. by som s tym daco robil :-k
podla mna nic strasne, nic co by znamenalo akutny problem :-k
Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDm2 125kw, 6/2010
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kw, 8/2002
EX: Citrón Saxo VTS 1.6 16V

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 15.1.2015, čtv 18:53

Záludná otázka na místní ostřílené techniky..
Dva týdny zpět si jedu do práce a kousek před prací pekelná červená kontrola motoru a zdechlo to.. Vypnu, zapnu, zkouším startovat a nic, zkouším podruhý a naskočilo normálně.. Jedu z práce a tahle situace se opakuje třikrát.. Hned jsem to píchl u Olejáře (Alfi166Silver) na diag a vyskočilo 'čidlo tlaku nafty' , takže padla volba na čidlo, čerpadlo a zasraný palivák.. Inu, hned druhý den jsem vyměnil palivový filtr a klídek, auto si vrčelo, jak má až do včerejška.. Takže zbývá čidlo a čerpadlo (pochybuju, že se dokáže palivák zasrat takovým enormním způsobem, že by byl po dvou týdnech ko).. Otevřel jsem kapotu a napíchl zkušebně PowerBox (oblbuje právě čidlo tlaku nafty a čidlo tlaku vzduchu), závada pokračovala, tak jsem dnes napíchl hadici na čerpadlo a zkoušel čerpat, vše se zdálo ok, pro jistotu jsem ho i vytáhl, vzhledově vše ok, nikde žádný bordel, ani v nádrži (celou jsem jí pro jistotu vyčerpal)..
Teď nastává otázka, než se pustím do koupě čidla a čerpadla: Neví někdo, jestli ještě někde může být zakopaný pes?

Edit: Hláška skáče, když mám zařazeno a pustím plyn a asi dvakrát se to stalo na neutral..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 5.4.2015, ned 15:18

No, tak kdyby se někdo s něčím podobným někdy setkal (viz výše), tak se provedlo následující:
Koupeno čidlo tlaku nafty (samozřejmě klasika a nejdražší čidlo na Alfě), vyměnilo se i s palivákem a nic.. Tak se zkoumalo dál a zjistilo se, že podávací čerpadlo chvílema moc nepodává (i když se ze začátku zdálo ok). Výměna čerpadla, při té příležitosti se i kompletně vyčistila nádrž (přeci jen tam trochu bordelu bylo)a hle, auto jezdí.. Prostě výsledek byl jen přidřené podávací čerpadlo. :roll:
Jinak po píchnutí na diag jsem byl docela překvapenej - na budíkách mám 230xxx km a diag ukázala 92xxx km.. :smt102
Může jít prostě jen o chybu, nebo byl třeba v minulosti měněn motor, nebo ŘJ (nevím, jestli to s tím souvisí)?
Stav interiéru odpovídá těm 230xxx km..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od Flp » 5.4.2015, ned 18:25

Ten nájezd podle diagnostiky bude nejspíš chyba. Už se to tu někde řešilo, že to občas ukazuje divný hodnoty.. Já tu mam někde jednotku z TS s nájezdem cca 700 000 km :D .
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 12.7.2015, ned 14:56

Tak Mácháč hodnotím velmi pozitivně.. 1. místo na sprintech v kategorii E a 4. místo na okruhu v kategorii C.. :smt023 Tak snad zase příští rok.. :-D
Přílohy
20150711_175714.jpg
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 24.2.2016, stř 16:39

Tak Mrdka (nový název vozu místo Dýmovnice) dostala horní ramena a do nich powerflexy, poloosu spolujezdce, nový žhavičky, na horním držáku motoru místo gumy polyuretan a do světel dostala čočky na HIDy.
Teď už nás čekaj na sezonu dvě věci: předělat potrubí turbo -> IC -> sání a hlavně celé z nerezu, a brzdy..
Jinak se celkem nic moc neděje.. Jezdí, fouká, tak jsem jí za odměnu vzal na konci ledna na autodrom protáhnout..
Jo, vlastně ještě jedna věc... Až se udělá hezky, tak je pro ní připravený nový kabát, ze kterého budou mít zarputilý alfisti emoce a infarktové stavy.. :)
Přílohy
Autodrom
Autodrom
Nové čočky do světel
Nové čočky do světel
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 3.7.2016, ned 14:41

Winner, winner, chicken dinner! Aneb 1. místo na okruhu v kategorii C, ambice byla obhájit 1. místo i na sprintu v kategorii E, ale zajel jsem jeden sprint se zaplým ASR ( :roll: ) a pak jsem jen smutně koukal, když se letiště ponořilo do deštivé tmy. Tak zase za rok, bylo to super!
Přílohy
IMG_20160702_160651.jpg
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6962
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od speedy » 3.7.2016, ned 19:59

auto opravdu nepřehlédnutelné a 2x jsem se o něj i zas.al :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 3.7.2016, ned 20:52

Tak to Tě ta růžová nějak přitahovala hele.. :-D :-D :-D
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 31.5.2019, pát 16:15

Tak si tu odhodím nějakej update po 3 letech..
To růžový peklo jsem vlastnil do prosince 2017, poslal jsem jí do světa, já jsem taky šel na chvíli do světa a po návratu se přemýšlelo, co dál. Samozřejmě padla velmi originální volba si opět pořídit tu samou motorizaci. :-D
Pár dní projíždění Bazoše a vyrazil jsem na jih do Čkyně. Klučina vypadal solidně, řekl, co mi řekl, já to projel, zběžně zkoukl, pokrčil ramenama a jel s tím domu. Takže jsem si přitáhl úplně obyčejnou černou 147, zase v 1.9JTD, 85Kw, je tam aspoň sportpacketovej povozek, Bose, kůže, výhřev a vzadu asi něco jako láďák (má to trochu hlubší zvuk). Samozřejmě klasika, přední náprava, kroužky na DRV, kosmetika na ho...o a v zimě se ukázaly chycený prahy, ale nic neřešitelnýho. A aspoň jsem si udělal radost a po měsících hledání po netu jsem našel hodně raritní černý Novitec zadní světla v nějaký úplný prdeli někde v Polsku.
A po nějakých měsících se dospělo doma k závěru, že je potřeba pořídit druhej vůz. Chvíle přemejšlení a konstatování, že asi nechcem dvě 147 a tak se hledalo a hledalo, slovo dalo slovo a už jsem si to sral na východ pro další peklo, kde je vidět, že se prostě nepoučím.. :-D

Ano, opět se mi do rukou dostala 155, 2.5TD, 92Kw.
Nutno řící, že se jedná o stroj doslova vytažený před šrotováním, pak přes dva roky stála ve stodole, tuna prachu, vše zatuhlý, takže se to v Únoru přitáhlo a pomalu se na tom dělaly nějaké záležitosti, jako vaření, trocha kosmetiky, rohejbání všeho možnýho a drobné opravy (kladky, klíňák, svíčky, filtry, olej atd, atd), aby to s odřenejma ušima prošlo STK. Nyní je stav provozuschopný, takže pomalu zajíždím, zjišťuji nedostatky, ale naprostá většina důležitejch věcí se tváří ok, tak uvidím, co přinesou další kilometry.
Kupodivu se zde při běžné jízdě neprojevuje přehřívání, jako u minulé 155, ale tam to připisuji chipu a velkému IC, který prakticky blokoval půlku chladiče. A nežere vodu, ani olej, uvnitř vše funguje, svítí. Občas prostě přemýšlím, proč to někdo poslal na vrakáč, nějaký orezliny tam samozřejmě byly, ale ne díra na prostrčení ruky, podlaha je ok, motor jede, tahá super. No nic.
Jinak teď v Červnu se udělají obě nápravy a trochu pošteluje kosmetický stav a nahoděj 16´ kola, co jsem si trochu zrenovoval.
Obrázek
Obrázek
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: summer1999 - AR 147, 1.9JTD, 85Kw

Příspěvek od summer1999 » 4.7.2019, čtv 10:43

No, tak jsem si spokojeně jezdil VMkem, kilometry naskakovaly, až jednoho dne, přijedu z práce, jdu domu a asi za půl hodiny po mě přijel soused a klepe mi na okno a říká: ,,Hele vole, něco ti chčije z auta"..
Po cestě si říkám, že to asi bude olej, že prdla vana (na předchozí se mi stalo). Tak příjdu, koukám a je to chladící kapalina.. Zjišťuji únik a samozřejmě je to mezi druhou hlavou a blokem.. :D Takže VMko dostálo své pověsti i u mě..

No, takže 155 byla odsunuta na druhou kolej a situace si vyžádala pořídit vozdlo do práce. Něco relativně spolehlivýho, jednoduchýho. Brouzdám po bazoši a narazil jsem na jednu 145 v 1.9JTD 77kw. Při bližším průzkumu jsem zjistil, že je to LE500 a taky byla. Jen už napadena kutilem, co vyměnil střední panel s číslem limitky za obyč černý. Má to nějakou kosmetiku, hvízdá klíňák, špatnej stabík, je už slyšet ložisko na převodovce a nějaký další kraviny. Motor nehulí žádnou barvou, není nikde pogrcanej litrem oleje a kupodivu není zespoda sežraná.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů