Lacin - Alfa 156 V6 Q2

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Lacin - Alfa 156 V6 Q2

Příspěvek od lacin » 5.1.2017, čtv 10:39

Aktualizace dat a fotek...

Vítejte, před několika rokama jsem se nějak zprčil a našel si jednu 156 s 2,5 kou. Když jsem ji uviděl na bazošu, jel jsem na ni mrknout 150 km... Byla to... chudinka a já neměl to srdce ji nevzít. Musel jsem ji zachránit. Auto několik let spíš stálo než jelo a jsem pátý majitel a už to o něčem svědčí. Svézt se a zahodit - to je oč tu běží. Každý plastový díl v motoru je nastříkaný na červeno, kolena orezlý, vstřiky přicpaný, hadice rozdrbaný, uřízlý výfukový tlumič, chčijící vodní chladič, uřízlý trubky od klimy a chybějící kondenzátor, rozflákaný přední mlhovky, nefunkční ventilátory na chladiči, co z exterieru jde, tak hnusně nastříkané na černo a zčásti oloupané, levý přední blatník nasazený tak, že se při otvírání kapoty celý odklápěl, přední nárazník jakýsi hnusně lakovaný a podeformovaný s prosvítající červenou barvou, pneumatiky každá jiná a zimní, rozervaná manžeta na poloose, hučící ložisko v předním kole, polorozpadlá přední světla (polykarbonát na jednom světle už drží pouze silou vůle), plesnivé sedačky, zadní sedačka roztrhnutá, nefunkční abs, atd. Nakonec jsem to po pár peripetiích dovezl na podvalu domů a nastalo prvni překvápko. To, že motor běžel tak na 4-5 válců, to mi celkem nevadilo, to jsou drobnosti, ale po asi minutovém chodu (sundávání z podvalu, atd.) přestal fungovat posilovač řízení. Stačilo se mrknout pod kapotu - byla naopak nasazená řemenice na vodní pumpě, tak se rozesračkoval řemen. Nasadil jsem druhý, který jsem někde našel (starý z nissana), namontoval "normální" svíčky a nastartoval. Chod motoru pořád nic moc, ale už to jelo aspoň po šesti. Po lehkém vytočení se od rozvodu ozývalo jakési klepání. Šponovaci kladka rozvoďáku doslova plandala na jednom povoleným šroubu M8. Kupodivu to neskočilo... Po přišroubování i na další šroub už to bylo lepší.

Každopádně jsem průběžn začal s nějakou běžnou údržbou. Auto při přidání skočilo půl metru doprava, při ubrání doleva, už od pohledu to bylo rozbíhavý asi 5 cm. Takže jsem posháněl ramena - horní i spodní, zabojoval jsem se strongflexama a nasadil. Původní kola jsem sundal a nasadil 17tky tristary se semislickama a namontoval stabilizátory z GTA. Ve skříni mně tam leží pár věcí, které jsem měl původně na nissana, ale asi půjdou na alfici. Tj. olejový chladič se sendvičem s termostatem, čtyřpístky z Fiata Coupé se žlutýma EBC, lepší volant a další. Musím i do budoucna počítat s Q2. Viz. dále. Na stojanu mi visí druhý, trochu výkonnější motor. Primárně to chci dostat do průměrného stavu takhle staré ojetiny a povozit se. Leštěnka z toho nikdy nebude a ani to není mým cílem.

Foto po koupi:
Přílohy
DSC_7006.jpg
Naposledy upravil(a) lacin dne 13.8.2020, čtv 14:03, celkem upraveno 2 x.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Danni » 5.1.2017, čtv 14:50

Ja som kupoval q2 na allegre, 2600zl
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Crowman156
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 315
Registrován: 8.3.2013, pát 14:53

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Crowman156 » 5.1.2017, čtv 19:03

Dobrá volba, řídil jsem dvaapulu a je to pěkná huskvarna..

Na to křídlo vzadu si musíš udělat pilotní licenci ne? Doufám, že se ti nelíbí ty zatmavené zadní světla, jinak píšu adminovi ať ti zruší registraci (žertuju).
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 6.1.2017, pát 21:42

Nejsem příznivce nějakých křídel a jiných hrůz, ale tohle se na 156tky dávalo a celkem se mi líbí... jinak světla jsem samozřejmě začernil ještě víc :)) hehe... Naštěstí ta barva šla celkem obstojně dolů.

Jinak už se těším, až to pojede jak říkáš... ;) zatím to tak není :-)
Přílohy
DSC_0534.jpg
DSC_0535.jpg
IMG_20150627_164421.jpg
Naposledy upravil(a) lacin dne 27.11.2019, stř 21:28, celkem upraveno 1 x.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Franik » 7.1.2017, sob 02:50

jj za me pokud sedan 156 tak jedine s timto origo kridlem.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Duso » 7.1.2017, sob 11:54

keď som mal 15 rokov tak sa mi to krídlo páčilo teraz by som si to na 156 nedal podla mna je to tuzing, 156 len znížiť a dať 17/18 kola a nejaké detaily podla vkusu :smt016 to krídlo je asi reakcia značky na Fast and furious boom z tej doby :D
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Harous » 7.1.2017, sob 12:15

Originál křídlo z výroby tuzing? Já bych si ho tam nedával, ale kdybych to s ním koupil tak sundavat ho rozhodně nebudu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3162
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od rosso155 » 7.1.2017, sob 12:35

Souhlas s Harousem :smt023 . Jinak ten motor určitě dej pořádně do kupy, rozhodně za to stojí :wink: . Určitě je spousta výkonějších aut, ale projevem se správně fungujícímu bussu žádná V6 nevyrovná :smt077 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Duso » 7.1.2017, sob 12:41

no tak ja by som auto s tým kridlom ani nekupoval, čo s tými dierami potom :-D podla mňa to úplne zabije líniu tej peknej kasni
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3162
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od rosso155 » 7.1.2017, sob 12:44

Lacin psal, že se mu s ním líbí, a to je hlavní :smt023 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 7.1.2017, sob 17:07

Ja už jsem starý páprda. O žádný tunink mi nejde. Prostě tam to křídlo je, tak ho tam asi nechám. A jak píše rosso, celkem se mi libi, tak co. Každému se líbí něco jinýho. Já bych zase nesnižoval. Origoš podvozek podpořený silentama bude fungovat líp, než nějaká tvrdá nízká věc. Mluvím o okreskách, atd. Na okruhu je to véc jiná :) a o vzhled mi až tak nejde... 17tky tam mám jen proto, že byly za pár peněz, stejně jako gumy. A slicky se lip shanějí v 17tkach než v 16tkach...

Ad křídlo - je skrz něj blbě vidět dozadu. Zakrývá přesně světla aut za mnou. Nadruhou stranu co mě má kdo dojíždět, ne?

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 417
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od Duso » 7.1.2017, sob 17:41

keď to má krídlo červené budíky a nadstavce na prahoch tak je to asi sportpacket stage2 či ? Čiže znížené by to malo byť od výroby tiež stage 2 či ? Tuším ten prvý "stage" bol bez krídla a trochu vyššie či podvozok bol bez ohladu na ostatné doplnky ?
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 7.1.2017, sob 20:31

No to bych taky rád věděl, co je to zač. Nadruhou stranu prahy jsou nenalakované a nějak extra tam nesedí, budíky si může každý dát jaké chce, křídlo je podle mě dávané dodatečně (anebo to bylo bořené a přemontovávalo se to na jiný dekl) a nějak nízké se mi to nezdá. Oproti mému dvoulitru - na první fotce, to extra nižší neni. Asi by se to dalo zjistit podle VINka... ve velkém TP mám napsané něco v tom smyslu, že pokud má vozidlo Sport kit, změní se hodnota u položky šířka a výška... ale jestli sport kit mám, nebo ne, to už tam není :)

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 27.11.2019, stř 21:36

Jinak už mi nějaký ten rok leží doma Q2, které jsem sehnal i s ložiskama a 2 l Tutely. :-)

Taky mi tam visí trochu větší motor, tak při troše štěstí a vůle příští rok na jaře zrealizuju to, na co se chystám už asi 3 roky...

Motor stál 2500 Kč a původně byl plán to tam dát tak, jak jsem ho sehnal. Pak jen že mrknu na vačky, pak že teda jen sundám jednu hlavu, no a nakonec jsem klasicky tahal ven písty, vložky a všechno. :D Rozebral jsem ho v podstatě do šroubku a dobře jsem udělal...
Přílohy
IMG_20190413_203200.jpg
Toho bordelu si nevšímejte
Toho bordelu si nevšímejte
IMG_20190504_214758.jpg
20170429_091624.jpg
Naposledy upravil(a) lacin dne 27.11.2019, stř 22:14, celkem upraveno 1 x.

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 27.11.2019, stř 22:10

Každopádně nyní je zazimováno. Není to úplně dle mých představ, ale aspoň je to na suchým místě a většina auta je pod střechou... Sice obeskládaná bordelem, ale pod střechou. :-)

Koketuju s myšlenkou koupit laminátovou kapotu z Pesch motorsport, ale nějak jsem nenašel nikoho, kdo ji má. Tj. nevím jak sedí, jak se to chová při vyšších rychlostech, atd. A tak se ptám. Je tu někdo????

Přes zImu budu tvořit redukce na Brembo třmeny dle mých představ... Už mi zbývá jen vymyslet, jaké použít kotouče. Nejsympatičtější mi jsou z nového Dobla - jsou o 1 mm vyšší, tj. ušetřím cenné místo mezi třmenem a kolem. I tak se podložkám nevyhnu, ale každý mm se počítá. Ještě je varianta ze 166, ale nevím proč má na sobě zbytečně moc děr - celkem 10 a pokud nějaké profrézuju na rozteč 98, začínám se obávat nějaké pevnosti, atd... Přicházejí v úvahu i nějaké ze Subaru, ale tam už by těch úprav bylo moc. :-) Clio RS má příjemnou výšku kotouče a v klidu rozteč, ale musel bych tvořit vymezovací kroužky na náboj a to nechci....

Další otázky vyvstávají kolem spojky. Nenašel jsem zatím uspokojivou odpověď, co mi přinese GTA spojka, tak použiju klasiku z 2,5V6 a budu doufat, že bude stačit i do budoucna.

A výfuk?? Hm. Tam si nejsem jistý, jakým směrem jít. Limitují mě ve všem finance, všechno musím řešit "nejlépe zadarmo". Takže ideál tlumič za 1000 Kč ala čajna, trubku vysochat z nerezroury, která mi tam někde leží a pojďme... Ale asi to bude červená hadra na všechny okolo. :-D

A ještě jedna otázka - co zadní silentbloky? Vepředu mám strongflexy červené a dozadu o tom taky uvažuju... Ale není to zbyteč? Nevím.
Přílohy
IMG_20191117_131612.jpg
IMG_20191117_103351.jpg
IMG_20191117_103358.jpg

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od razorcz91 » 28.11.2019, čtv 10:49

To mi připomíná, "náhodou můžeme uvolnit z rozpočtu až pětatřicet tisíc, vid předesedo ... V tom případě se do žádné rekonstrukce nepouštějte, nechte si namalovat kulisy, na to vám těch pětatřicet tisíc stačí" :D

Ta Q2 by se mi taky libila :), spojka na 156 v6 je taková, že je stejná jak v GTA, tudíž jednohmota s lamelou, která ma pružiny. Takže pokud už takovou máš, nepřinese ti opravdu nic
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 28.11.2019, čtv 19:18

Hehe, jo to sedi :D Ale mit na to 35tis, tak nejenom ze by to auto jelo 900, ale zvysil bych hodnotu auta 3,5x :))

Jo, Q2 uz se blbe shani za normalni penize. Na allegru je cela spajza Q2 za 2000 polaku, ale kdovi, jak je na tom. A pise, ze je to z jts... Tak nevim no.

A jak rikas, gta spojka mi nic neprinese. Kone snad ta 2,5lova nejaky zvladne. Uvidime. Jinak spojku jeste nemam. Setrim :) ted byla investice do zadnich desek a navic mam do jara cas. Driv to od tama tahat nebudu.

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 27.1.2020, pon 22:26

Pumpnul jsem razora o větší Bremba ze 166. Původně jsem chtěl implantovat bremba z Coupe 20vt, páč je mám pár let na skladě, ale prostě tam nevlezou. Takže je asi pustim dál, kdyby nekdo chtěl - jsou to ty stříbrný viz výše. Mám k nim i žlutý ebc, kdyby náhodou.

A zde tak nějak s přirovnanýma od razora... Ještě musím doměřit redukce. Nakonec použiju 310 mm kotouč ze 166. Jeví se to jako nejlepší řešení. A tímpádem mi nebudou sedět běžné redukce. Jakmile nějak doměřím, můžu poskytnout výkres, pokud bude zájem.
IMG_20200127_222608.jpg

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 23.2.2020, ned 11:40

Na auto mam cas cca 1 h tydne, takze jakykoliv upravy a opravy jsou pomerne narocne. Pak neco zapomenu doma a zase se vse o tyden posune. Kzdopadne mam temer finalizovanou redukci na trmen pro kotouc 310 mm. Vychazel jsem z vykresu od clenu, nakonec jsem si ji navrhl sam. Zarazi me, ze aby mi cela desticka jezdila po kotouci, musim minimalne o 2 mm zmensit roztec mezi derama. Z 21 na 19. A to jsou redukce pro 305 kotouc... To vam (kdo to mate), musi jezdit desticka uplne mimo kotouc :) ted mam roztec 20 mm a stejne desticka precuhuje. Zmensim na 19 a se*u na to. Uz tak budu muset brousit trmen a tehlici...

Potesitelne je, ze to vleze do 16tky disku... Mam ze srotaku za 1000kc sadu s et 25... Na 17tky holt podlozka aspon 5 mm...
IMG_20200223_113036.jpg
IMG_20200223_113204.jpg

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od hondzik » 23.2.2020, ned 12:11

mám 166 Bremba na 155V6 při snaze zachovat 16" bez podložek. Dost laborování a hraní si na mm, ale destička mi přesně řeže činnou plochu 305mm kotouče, od kol jsem cca 1,5mm od paprsku, cca 1mm od závaží. Teď bude swap na kotouče s delty III který budu muset stočit na průměru z 330 na cca 324mm Mám tu redukci staženou na 18,5 mm, chtělo to lehounce srazit nerovnosti na třmenu i na těhlici
Přílohy
D9F55D48-17FF-497F-9440-EA80F9E1998C.jpg
06364242-B206-43C9-9F98-D9A7B4A52B67.jpg
33003FEC-AF31-452D-B0AD-8781E0BA8343.jpg
2632B4EA-2D61-4DB2-8ED1-1D6BE6BD8287.jpg
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 23.2.2020, ned 13:56

Diky za info. Vidim, ze ty mas pomerne velke to odsazeni na trmenu, takze jsi s trmenem az nad tehlici. Nebo jak to popsat :) ja to odsazeni mam 6 mm... Ty ho mas na tloustku oka na tehlici...

Jo uz to vidim. Ty mas 155. :)

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6, r.v.: 2000

Příspěvek od lacin » 2.3.2020, pon 22:00

Dnes dorazily polotovary na redukce z duralu 7075, zitra snad budou uz ofrezovane. Kotouce mam upravene, o vikendu uvidim, jestli jsem meril spravne...
Přílohy
IMG_20200302_215827.jpg

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2

Příspěvek od lacin » 14.8.2020, pát 18:51

No... Brzdy šly k ledu, zatím se mi s tím nechce s*at. Mám vše jakžtakž vše nachystané, ale okruh teď neplánuju, tak jsem pořídil ty nejlevnější sériové brzdy, co jsem sehnal. Značka Kamoka a tuším denckermann 😁. Stalo to asi 3,50 kč a světe div se, ono to funguje. Dokonce i při zátěži. Na okruhu by se asi vypařily v prvním kole, ale na silnicích je to OK.

Řešil jsem, jaký koncák vzít a vyhrál Powersprint. Hlavně cenou. Necelých 200 éček i s poštou z DE. Montovat budu příští týden, tak jsem zvědav. Trochu je odřená koncovka, ale co už...
IMG_20200814_183235.jpg
IMG_20200814_183341.jpg
IMG_20200814_183357.jpg
IMG_20200814_183235.jpg
Přílohy
IMG_20200814_183322.jpg

lacin
Nováček

Příspěvky: 195
Registrován: 28.11.2013, čtv 14:42
Bydliště: Morava

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2

Příspěvek od lacin » 14.8.2020, pát 19:04

Jinak v mezičase jsem zpod regálu vytáhl druhou převodovku a dal do ní samosvor :) měl jsem trochu strach, že bude delší než stávající, ale velmi mě potěšilo, že je ještě kratší... :) nevím, z čeho to je, ale má 6 kvaltů a funguje, tak co.

Dále jsem koupil semislicky westlake rs sport, ještě si trochu polakuju kola a obuju to, ať to můžu ještě projet. Stávajíci semislicky už mají dost... To je tak vše, až bude namontovaný vývuk, dám sem ňáký video.

A taky jsem konečně vyřešil problém s bohatostí. Viz zde, kdyby někdo řešil něco podobnýho.
viewtopic.php?f=40&t=25236

Trochu mě "štve", že má euro dobrý kurz, protože mě láká chip od squadry... Uvidíme. Jednotky mám 2, tak kdyby dělali pupínky na stk, přehodím. Akorát mám jednotku v interiéru, ne na sání, tak netuším, jestli to jde jen poslat jednotku. Musím se poptat...

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2

Příspěvek od hno3 » 15.8.2020, sob 07:12

jednotka jde poslat, takhle sem to řešil do svý 156... jen je třeba to mít se Stephanem domluvený, on pošle bankovní spojení a do 14 dnů máš jednotku doma
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů