Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Oukey! Díkes!
Jelikož si tím chladícím okruhem nejsem 100% jistej, vezmu zatím něco lacinějšího a až to bude vrčet, najede to pár tisíc tak to ještě jednou vyměním. Samotná voda se mi tam dávat taky nechce kulivá korozy a hlavně teda rzy
Jelikož si tím chladícím okruhem nejsem 100% jistej, vezmu zatím něco lacinějšího a až to bude vrčet, najede to pár tisíc tak to ještě jednou vyměním. Samotná voda se mi tam dávat taky nechce kulivá korozy a hlavně teda rzy
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8658
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Samotnou určitě ne, to hned jak to vypustíš, chytne lišku zevnitř. Klidně nějaký to K11 od Starline s destilkou. Stojí pár korun a funguje taky ok, mám to teď v Puntu například.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jsem dneska narazil na nemilou věc. Asi před půl rokem jsem objednávám várku věcí tak jsem vzal rovnou i těsnění pod vanu, mno co čert nechtěl, těsnění nesedí. Mrknu do eperu a tam je místo těsnění uvedený "71720318 TĚSNÍCÍ HMOTA" tedy motorsilikon . Setkal jste se s tím někdo, že zaprvé vana u 12v motoru je jiná než ostatní a že k ní neexistuje těsnění?
Jako OK, já to dám na silikon, ale nelíbí se mi to ... Vím že to tak očividně ital vymyslel, tak by to mělo být OK, ale když na další motory začali dávat těsnění místo silikonu, tak to asi moc OK nebylo. Nehledě na to, že vana teď na silikonu byla a chcala.
Nebo mám koupit arch papíru a vyseknout si ho sám?
Mno a na zlepšení chutě, poloosy už čekají jen na zásun
Bbůstka nakonec, původní guma byla takový ztvrdlá a úplně ideálně netěsnila.
Jako OK, já to dám na silikon, ale nelíbí se mi to ... Vím že to tak očividně ital vymyslel, tak by to mělo být OK, ale když na další motory začali dávat těsnění místo silikonu, tak to asi moc OK nebylo. Nehledě na to, že vana teď na silikonu byla a chcala.
Nebo mám koupit arch papíru a vyseknout si ho sám?
Mno a na zlepšení chutě, poloosy už čekají jen na zásun
Bbůstka nakonec, původní guma byla takový ztvrdlá a úplně ideálně netěsnila.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
U tej mierky som dal O kruzok podla rozmeru presne medzi tie vycnelky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8658
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Vanu mám taky na silikonu (červeným) a už 6 let drží.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Díky chlapci
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Na těsnění/lepení věcí na motoru doporučuju Reinzosil - je vyvíjený přesně pro tyhle účely ("liquid gasket" / "tekuté těsnění"). Přijde mi, že je tužší a odolnější. A navíc je šedý, takže na motoru nebije do očí, narozdíl od modrého nebo červeného silikonu na motory :-).
Jediná nevýhoda je cena (cca přes kilo za tubičku), na druhou stranu to těsnění taky není zadarmo...
Jediná nevýhoda je cena (cca přes kilo za tubičku), na druhou stranu to těsnění taky není zadarmo...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
presne tak cerveny a cierny silikon je tak na dva roky potom povoli a tecie to tade, sice ma dobru cenu, ale za tu pracu to nestoji.... uz ho vobec niekde nepouzivam, zacal som pouzivat "silikon" od elringu a spokojnost aj po styroch rokoch ziadne uniky.
https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=elring+dirko
https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=elring+dirko
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Takže totok myslíte není ideální jo? https://tuning.autodoplnky.cz/autokosme ... gLekfD_BwE
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Nie, ako som pisal vyssie, nemam s tym dobre dlhodobe skusenosti.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jo, vana na místě, samozřejmostí novej výpušťák s těsněním, nakonec sem ji přecejen dal na silikon co jsem tu měl, snad to vydrží, neměl jsem nějak prostor a čas shánět ještě něco jinýho.
Rozvody komplet, konečně to zase vypadá jako motor a né jako hliníkovej ingot
Dneska ventily a naordinovat repasovanej chladič oleje s novejma hadicema a trubkama, foto v příštím dílu
Rozvody komplet, konečně to zase vypadá jako motor a né jako hliníkovej ingot
Dneska ventily a naordinovat repasovanej chladič oleje s novejma hadicema a trubkama, foto v příštím dílu
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak výfukový ventily jsem nakonec nastavil podle manuálu, tedy 0,31-0,34 ... snad toho nebudu litovat.
Jelikož už hodně věcí dávám zpět a to obnáší jejich renovaci, pár věcí k zamyšlení. Pro opravu věcí typu nápravnice a vůbec všechny kovový (plechový) díly, co je lepší varianta? Opískovat a komax? Opískovat a Alkyton? Ocelovej kartáč na vrtačce a Alkyton? U toho komaxu mám strach že je tvrdej a bude se odštipovat, až na něm utáhnu matku nebo až dostane kamenem a taky podle mě nemá žádný antikorozivní účinky. Alkyton je měkej a měl by i působit proti korozi.
Jelikož už hodně věcí dávám zpět a to obnáší jejich renovaci, pár věcí k zamyšlení. Pro opravu věcí typu nápravnice a vůbec všechny kovový (plechový) díly, co je lepší varianta? Opískovat a komax? Opískovat a Alkyton? Ocelovej kartáč na vrtačce a Alkyton? U toho komaxu mám strach že je tvrdej a bude se odštipovat, až na něm utáhnu matku nebo až dostane kamenem a taky podle mě nemá žádný antikorozivní účinky. Alkyton je měkej a měl by i působit proti korozi.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Dobrá otázka, v blízkej dobe budem asi riešiť to isté a ako jedna z lepších (nie jednoduchších) variánt mi vychádza opieskovať, žiarové zinkovanie a nejaká dvojzložková farba.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Asi bych se zeptal Kolbika co používal při renovaci své 159ky popř. to někde najdeš v jeho kartěTom jr. píše: ↑17.3.2019, ned 19:10 Tak výfukový ventily jsem nakonec nastavil podle manuálu, tedy 0,31-0,34 ... snad toho nebudu litovat.
Jelikož už hodně věcí dávám zpět a to obnáší jejich renovaci, pár věcí k zamyšlení. Pro opravu věcí typu nápravnice a vůbec všechny kovový (plechový) díly, co je lepší varianta? Opískovat a komax? Opískovat a Alkyton? Ocelovej kartáč na vrtačce a Alkyton? U toho komaxu mám strach že je tvrdej a bude se odštipovat, až na něm utáhnu matku nebo až dostane kamenem a taky podle mě nemá žádný antikorozivní účinky. Alkyton je měkej a měl by i působit proti korozi.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Z vlastnej skúsenosti, chem. čistenie, zbavenie hrzde a náteru, zinkovanie, pohľadove diely prášková farba, podvozkove diely alkyton a do dutiny resistin ml.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8658
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Přesně jak píše Vlado, jen bych se nebál pískování.
A teda nevím, kdy jsi vyčetl ty vůle, ale 0,31 je nějak moooc hodně ne? U 164 je 0,225 - 0,250... Nevím, proč by to tady mělo být víc (a o dost)
A teda nevím, kdy jsi vyčetl ty vůle, ale 0,31 je nějak moooc hodně ne? U 164 je 0,225 - 0,250... Nevím, proč by to tady mělo být víc (a o dost)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
@Hampi, pravda je, že jedu na manuálu od 155 ... (2,5 V6) ... nenapadlo mě, že to bude jinak. Dík moc za připomínku, jdu ještě pátrat.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
ta vůle je brutál velká, mám nastaveno na 155 0,225, budu tahat na 0,2 čistý....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Díky, ventily nastaveny na 0,225.
Rychlý dotaz, co za mazivo mám dát do manžet řízení? Stačí jakákoliv "ložisková" vazelína co tu mám?
EDIT: Rychlý dotaz 2, EGR "systém" , stane se něco když to tam nedám?
Rychlý dotaz, co za mazivo mám dát do manžet řízení? Stačí jakákoliv "ložisková" vazelína co tu mám?
EDIT: Rychlý dotaz 2, EGR "systém" , stane se něco když to tam nedám?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ten EGR uplne zaslep a vyhod. Bude to jenom +
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Kdo má rád hlavolamy? Ve spodní misce vzduchovýho filtru jsem našel fridex , napadá někoho nějaký scénář jak se tohle může stát?
Jinak moc sem teď nefotil, hodně jsem čistil, renovoval cajky atd. Jen něco málo ...
"Novej" chladič oleje (díky JendoV6!) a nově vyrobený hadice s trubkama a přírubama.
Jinak moc sem teď nefotil, hodně jsem čistil, renovoval cajky atd. Jen něco málo ...
"Novej" chladič oleje (díky JendoV6!) a nově vyrobený hadice s trubkama a přírubama.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8658
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Koukni, jestli není někde netěsnost kolem vyhřívání klapky. Je to sice dost nepravděpodobné, ale jiné místo mě nenapadá.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
A to jsme s Hampim už řešili litry benzínu ze vzduchovýho filtru. Vyhřev klapky
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Musim na to mrknout, ještě jsem se k tomu nedostal ...
Ale mám tu ještě další věc, u který bych uvítal rady, nápady a zkušenosti. Výfuk, potřebuju komplet všechno od svodů dál (tzn. downpipe, kat, střed i konec). Původně jsem myslel, že si něco spíchnu sám z nerezu, ale čím víc nad tím přemýšlím a s čím víc lidma se o tom bavím, začínám víc a víc uvažovat o něčem hotovým, s homologací, abych nemusel trnout hrůzou někde v hitlerstadtu ... na autě byl origo kat, zbytek IMASAF - nevím jestli dodávali do prvovýroby a nebo už to někdo měnil, ale ten se mi moc nezamlouvá, zvuk nic a váží asi 50kg. Nějaký nápady? Nemusí to bejt nutně nerez, jak už jsem psal chtěl bych homologaci a rozumnej zvuk, né rámus co se nedá vydržet dýl jak 50km. Díkes za nápady!
Ale mám tu ještě další věc, u který bych uvítal rady, nápady a zkušenosti. Výfuk, potřebuju komplet všechno od svodů dál (tzn. downpipe, kat, střed i konec). Původně jsem myslel, že si něco spíchnu sám z nerezu, ale čím víc nad tím přemýšlím a s čím víc lidma se o tom bavím, začínám víc a víc uvažovat o něčem hotovým, s homologací, abych nemusel trnout hrůzou někde v hitlerstadtu ... na autě byl origo kat, zbytek IMASAF - nevím jestli dodávali do prvovýroby a nebo už to někdo měnil, ale ten se mi moc nezamlouvá, zvuk nic a váží asi 50kg. Nějaký nápady? Nemusí to bejt nutně nerez, jak už jsem psal chtěl bych homologaci a rozumnej zvuk, né rámus co se nedá vydržet dýl jak 50km. Díkes za nápady!
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8658
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
No, imasaf je sice pravda docela těžkej, ale to má své důvody. Je to poctivej kus železa, kterej ti vydrží věky. Rozhodně to nejlepší z aftermarketu, co šlo/lze pořídit.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Kybork a 5 hostů