Tuším že Riprex to u sebe taky aktualizoval a má tam jen "západní" Evropu, bo ČR a víc na východ tam nikdy oficiálně nebylo (asi sme se jako trh nepočítali a kdo ze západu by sem jezdil
MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Mám v navi normálně ČR i SR...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Dá se udělat kopie toho CD tak, aby to fungovalo?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Těžko říct, myslím, že to nejde moc porovnat. 166 je taková loď, ale není nijak rozevlátá jako třeba W126 od Mercedesu. Navíc ta moje má zatím obě nápravy ve špatným stavu, na předku boucha pravý spodní čep, levé horni rameno v silentblocích a tyčky stabilizatoru. Na zadku je zase vlevo vůle ve spodním silentbloku tlumiče, takže se to umí zavlnit. Přesto se to do zatáček pouští ochotně a nevykazuje to žádný přehnaný naklony.
Giulie je samozřejmě výrazně sportovnejsi, ale přesto není ani v nejmenším nepohodlná a nerovnosti i na těch 19" filtruje neuvěřitelně tiše.
Jsem fakt zvedavej jak se to změní až ty nápravy udělám. Nebude to sice úplně levná sranda, ale vzhledem k pořizovací ceně to pořád bude únosný. To auto nedostalo servis dobře posledních 100tis km. Ale pořád budu radši řešit mechaniku než něco vyvařovat.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Dneska jsem vyměnil silentbloky horních ramen, na levý straně tam byla obrovská vůle. Potom tyčky stabilizatoru, nový kotouče a destičky. Na pravý straně jsem rovnou vyměnil klinovy řemen, bez plastoveho podbehu tam byl krásný přístup. Objevil jsem přitom tragický stav brzdovych hadic, levou někdo vyměnil za výrazně kratší, takže při levém rejdu je natazena úplně na krev, no a ta pravá je zase popraskaná až na vnitřní vrstvu. Zítra přijdou nové, tak bude pokračování.
No a pak zadek... :-)
No a pak zadek... :-)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Ten zadek je u 166 hrozně důležitý. Pokud to má složenou zadní nápravu a viditelná "Áčka", tak to funguje strašlivě špatně. Nejvíc je to znát, když si zkusíš dvě auta, kdy jedno má novou repasovanou nápravu a druhé je komplet v háji. To pak i takovému hrůzořidiči jako mě přijde, že to jedno auto se tě vyloženě snaží při rychlejší jízdě přizabít...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Ty couvacky nejdou zarucene kvuli cidlu zpatecky na prevodovce Je to sranda spravovat takovou starou vranu, ale idealne kdyz k tomu clovek ma auto kterýmu muze verit Taky me to bavi s autem do kteryho bych lil jen benzín bych se za chvíli nudil.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Bkralik: Naštěstí to nemám tak hrozné. Pravá strana je v pořádku a levá lehce do A je. Koupil jsem ta zahnutá ramena a tlumiče. Koukal jsem totiž že právě v tom spodním uložení tlumiče je ten sroub nakrivo, je to tam vymačkané a je tam vůle. Tak uvidíme, ale kromě lehkého zhoupnuti v pravotocive zatáčce, když vymetu díru, se to chová normálně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Couvacky se opravily samy nejdřív teda začaly svítit pořád, i po vyřazení zpatecky... ale od té doby fungují normálně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
166 je extremne pohodlna. Pokud ma vse OK tak na zadnich sedackach je radost sedet... proste obyvak na kolech.
Z obou aut po 700 km vylezes uplne v normalnim stavu, nerozlamany, neutahany.
Z obou aut po 700 km vylezes uplne v normalnim stavu, nerozlamany, neutahany.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Tak topení už konečně funguje. Časem jsem zjistil, že nejen že to nechladí, protože klima nejde naplnit (vešlo se tam jen asi 400g), ale že ani netopi a nemění směry foukání... Patrik R. objevil chybějící motorek na klapce teply/studený vzduch a zprovoznil to. Teď ještě proměřím civku kompresoru klimy a zkusím to naplnit a třeba to bude i chladit
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Klima už funguje, takže je to zase o kousek příjemnější... teď o víkendu jsem se s tím otočil do Paříže a dojel jsem bez problémů dokonce i zpátky domů takže asi vše ok...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Hezky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Michale, pěkně a hezká fotka. Nevím, jestli se u 99tky dával automat, takže asi máš manuál, že? Jaký jsi měl rychlostí a palivový průměr k Eiffelovce a zpět ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Borec
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Ano, je to 6ti kvalt manuál. Cestou tam jsem se snažil o kompromis mezi nízkou spotřebou a rozumným časem, nicméně hlavně jsem si chtěl po dlouhé době projet národní silnici N3, takže Francii jsem jel mimo dálnici. Do hotelu na periferii Paříže jsem dojel s průměrnou spotřebou 4,9 l/100 a rychlostním průměrem 112 km/h. Druhý den jsme jezdili po Paříži a další den jeli domů. Zpátky přes Německo jsem se držel kolem 150ti km/h a v ČR už jsem to sypal co to šlo, od Plzně jsem se chytil nejdřív s Mazdou 6, pak VW Phaeton a nakonec nějakým Seatem, takže to bylo často 180 i 200. Spotřeba zpáteční cesty teda vylezla na 5,8 a celkový průměr jsem si zkazil na 5,4. I přes to, že ten palubni PC kecá o nějakých 10-15% (podle tankovani od plné do plné), mi to přijde naprosto skvělá spotřeba. Navic celou cestu se zapnutou klimou, 2 dospělý a 3 děti, kočárek a bagáž v kufru
Edit: ten rychlostní průměr směrem tam vlastně nebyl až k hotelu, ale na konec Německa, jak jsem pak jel přes města a vesnice, tak to kleslo, u hotelu ve Francii to.bylo myslím 89 km/h ale nejsem si na 100% jistý. Spotřebou si jistý jsem, to jsem kontroloval pořád, fascinuje mě to
Edit: ten rychlostní průměr směrem tam vlastně nebyl až k hotelu, ale na konec Německa, jak jsem pak jel přes města a vesnice, tak to kleslo, u hotelu ve Francii to.bylo myslím 89 km/h ale nejsem si na 100% jistý. Spotřebou si jistý jsem, to jsem kontroloval pořád, fascinuje mě to
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
To je stejně neuvěřitelný jak tyhle auta při tom výkonu a požitku z rychlé jízdy dokázaly usrknout jen trochu nafty. Ale je to prstě tak.
Giulii jsem ještě na takovouhle dálku nedrtil, ale věřim, že bych se na takovouhle spotřebu nedostal.
Giulii jsem ještě na takovouhle dálku nedrtil, ale věřim, že bych se na takovouhle spotřebu nedostal.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Teď jsem se šel podívat do auta. Tak 2268 km, prum.rychlost 78 km/h a spotřeba 5,5 (je v tom i včerejší běh na volnobeh, kdy jsem živil kompresor abych nafoukal 3 prázdné pneu na jednom autě na dvoře ), čas jízdy 29:17
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Speedy: myslím že dostal, Kuba Č. co má to naftový Veloce taky jezdí kolem 5ti litrů. Když se na to člověk soustředí dá se ta spotřeba stlačit hodně dolů. Chce to jen netlacit na plyn víc než je třeba, nechat auto klidně postupně zpomalovat do kopců (třeba ze 140ti na 110), ubrat včas když je vidět, že provoz zpomalí, atd. A jednoduše jet tak, abys nemusel brzdit. Protože při brzdění vzniká teplo a to teplo není nic jinýho než zbytečně spálená nafta ;)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Michale, díky a ještě jednou- fakt moc pěkné. Taky začínám uvažovat o 166 v dehtu. Zatím se dívám na 129 kw v automatu. Tam bude ta spotřeba tak o dva litry vyšší. Máš tempomat a pokud ne, tak by se dal dodělat. Až ji budeš dávat pryč, tak mi pískni
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Mě vždycky strašně seděla 156, ať benzín nebo nafta, prostě auto do kterého sedneš a jsi spokojený. Vloni jsem na zimu koupil Xantii 2,0 HDi. To auto bylo pohodlnější, líp vybavený, rychlejší a uspornejsi než 156 1,9 JTD, ale stejně jsem ji prodal (a to jsem ji samozřejmě hned po koupi náležitě oservisoval, takže jsem na ni tak 10t prodělal), když jsem narazil na tu stříbrnou 156 SW. Ale 166 je ještě lepší, stejně příjemná jako 156, ale správně velká a líp vybavená. Ten petivalec má nádherný zvuk, i když je to nafta. Tohle auto na jaře asi neprodám
Akorát má pořád hodně kosmetiky, hlavně v interiéru. Kdyby měl někdo na prodej hezký přední sedačky (šedá kůže) čalounění A sloupků a nepoškozený originální koberečky v šedý barvě, tak beru hned.
Akorát má pořád hodně kosmetiky, hlavně v interiéru. Kdyby měl někdo na prodej hezký přední sedačky (šedá kůže) čalounění A sloupků a nepoškozený originální koberečky v šedý barvě, tak beru hned.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Jj, já Ti rozumím. Mám 156 sw až jako třetí auto a tak nějak se nemůžu rozhoupat k její prodeji. Dlouho jsem s ní nejezdil, ale jak jsem s ní zase jel, tak jsem si řekl, jak moc mě baví ji řídit. 166ku s Bussem má tatík, moc příjemné svezení s nejkrásnějším zvukem. Vzhledem k nájezdu a spotřeby bych ale já volil naftu a myslím si, že i ten 5ti vál je fajn
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Tak zase malinko posun. Pustil jsem se do centrálu... kdo ví něco o 166, tak už se asi usmívá
Na D.O. to reagovalo blinkrama, ale jinak nic, klíčkem šly otevřít jen dveře řidiče anebo spolujezdce, ale bez reakce dalších dveří. Rozebral jsem dveře u řidiče i proto, že nějaký doveda v Německu demontoval táhlo čudlíku ve dveřích - ten jsem tam prostě vůbec neměl Na vrakáči jsem koupil funkční zámek i se vším co mě na autě chybělo (plastová kolíbka a další táhlo směrem k zámku), vyměnil jsem to a už to něco dělá. Na D.O. se to zamkne, ale hned odemkne. Teda jen dveře řidiče, ostatní jsou mrtvý. Odpojováním konektorů dveří jsem zjistil, že když odpojím PP dveře, tak ty LP zůstanou zamčený. Takže motorky K.O. - to mě čeká teď a pak uvidíme jestli to bude makat celý.
Plus jsem dal nový znaky, mám připravený krásný čalounění A sloupků a gumu kolem dveří u řidiče, protože sloupky i ta guma byly potrhaný. I s dalšíma úpravama ten interiér začíná vypadat k světu konečně.
Na D.O. to reagovalo blinkrama, ale jinak nic, klíčkem šly otevřít jen dveře řidiče anebo spolujezdce, ale bez reakce dalších dveří. Rozebral jsem dveře u řidiče i proto, že nějaký doveda v Německu demontoval táhlo čudlíku ve dveřích - ten jsem tam prostě vůbec neměl Na vrakáči jsem koupil funkční zámek i se vším co mě na autě chybělo (plastová kolíbka a další táhlo směrem k zámku), vyměnil jsem to a už to něco dělá. Na D.O. se to zamkne, ale hned odemkne. Teda jen dveře řidiče, ostatní jsou mrtvý. Odpojováním konektorů dveří jsem zjistil, že když odpojím PP dveře, tak ty LP zůstanou zamčený. Takže motorky K.O. - to mě čeká teď a pak uvidíme jestli to bude makat celý.
Plus jsem dal nový znaky, mám připravený krásný čalounění A sloupků a gumu kolem dveří u řidiče, protože sloupky i ta guma byly potrhaný. I s dalšíma úpravama ten interiér začíná vypadat k světu konečně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd
Jeste muze byt v haji jednotka centralu je to zluta krabicka pod ICS
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Tornado156 a 30 hostů