MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 12.11.2019, úte 08:58

Tak máme za sebou úspěšně STK :wink:
Věci na repasi zadní nápravy nakoupený a další věci na cestě.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 19.11.2019, úte 10:46

Hurá, konečně mám centrál a dokonce i na DO :D

Ještě teda chybí vyměnit motorek v LZ dveřích, aby to bylo komplet, ale ostatní tři jsem prostě vyměnil a hotovo. Zajímavý bylo, že když jsem to vyměnil, tak to fungovalo jen na klíček ale na DO ne. Pak jsem to včera zkusil dálkou zamknout a od tý doby to maká na DO.
Taky jsem koupil a namontoval zpětnej ventilek do hadičky ostřikovačů, takže teď to ostřikuje okamžitě po zapnutí a ne až po minutě jako předtím.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 22.11.2019, pát 09:27

Začíná mi lehce docházet trpělivost. Opět nefunguje směrování vzduchu topení, přestal fungovat zapalovač a opět nefunguje centrál :smt013
O víkendu kouknu na pojistky, ale nemůže bejt chvíli klid :evil:
166 je skvělý auto, ale jestli mě tahle nepřestane štvát, tak půjde z baráku a koupím jinou.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6962
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od speedy » 22.11.2019, pát 13:58

V klidu, já se jel projet ve svojí 159 co jsem nedávno koupil a v kopci při takřka plným gasu mi skočil nouzák a pak jsem přes celý město brzdil dopravu :D, protože to nejelo víc než 40km/h
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od vonkreuz » 22.11.2019, pát 14:18

Kromě pojistek, nejsou vytopená i nějaký relátka vepředu v tunulu pod radiátorem topení?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 22.11.2019, pát 14:35

Vím co máš na mysli, ale na tunelu by mělo být všechno OK, to už je proměřený, ale asi mi nezbude, než to celý prolézt a vyčistit všechno...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od razorcz91 » 22.11.2019, pát 15:15

Máš pravdu, 166ka je skvělý auto, dokonce i nádherný a pro mě je to poslední dobrá alfa :D ale jak se začne srát, je to strašný. Buď to jsou zamky v háji nebo ventilátor si dělá co chce, pak zas nejdou blinkry, toto tamto. Dokud všechno funguje, je to zlato. Ideálně projít všechny kostry co jsou v autě a konektory.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od swoop01 » 22.11.2019, pát 15:24

Resetuj, odpoj baterku a po chvili ji zase pripoj :D
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 22.11.2019, pát 15:29

Razor: no, já jsem spíš smířenej s tím, že mezi lety 95 a 05 vznikaly ty nejhorší pasráče, který AR nejvíc pokazily pověst :D Ale tohle prostě představuje takovej ideální mix pohodlí, výbavy, velikosti, neokoukaného designu, přitom to ale není nějak vzácné, aby to byla škoda mít jako daily, atd.
Když si vzpomenu, jak jsem se bál si koupit 164, že bude moc komplikovaná a nebudu si s ní vědět rady a pak si koupím 166, tak sám nad sebou kroutím hlavou :D :D :D

Swoop: díky, mám to v plánu, už jsem tu radu taky zaznamenal :smt023
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od swoop01 » 22.11.2019, pát 17:38

MichalT: Kdyz budes prehlizet tyhlencty "sragory", ktere resis (central, cd menic, smerovani vzduchu, ...) tak je to vcelku nesmrtelne auto, pohodlny a bezporuchovy pracant, ktery jeste dokaze natrhnout prdel kdekomu a s polovicni spotrebou co giulie. Pritom je to jeste autak, ktery nezacne uz predem kuckat jen kdyz prijedes k jine, nez jeho vyvolene pumpe.

Edit:
Az teda na to, ze to naprd siviti... to sere i me a v noci s tim odmitam jezdit :D
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 22.11.2019, pát 18:11

Svítí to stejně na prd jako 156 :D
Jo, na to že to má jen 100 kW tak to jede moc hezky a umí to zrychlit jak kdyby to vazilo o třetinu min. Aerodynamika je taky příkladná. A ano, nezere to nic.
Jen prostě tyhle opakovaný závady jsou na mrtvici.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 23.11.2019, sob 09:32

Centrál a zásuvka byly pojistky, ale topení nepřepíná. Pořád si říkám jestli to může mít souvislost s výměnou ICS, ale přes tu se to přece neovládá, ta jen zobrazuje...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od razorcz91 » 23.11.2019, sob 19:45

No, ještě teoreticky může být chyba v řidici jednotce co je pod ICSkem, tu si zkusil vyměnit? Pak už jedině ty motorky na klapkách
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od riprex » 23.11.2019, sob 19:49

To není tak easy... ICS sice jen zobrazuje, ale pod ní je jednotka klimy a nějakej procák je i v samotným tom panelu s tlačítky. Bohužel, klima u 166 je děsnej atyp a kromě autorizáku na to nikdo nemá diagnostiku. Asi nejjednodušší prostě bude sjet tam a nechat si za pětikilo, nebo kolik to je, vyčíst chyby.

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 23.11.2019, sob 22:14

To bych asi mohl, pokud to budou ještě umět...

Jinak ten panel ovládání topeni co je pod ICS jsem podezrival jako prvni, dal jsem tam ten můj původní a nebylo to tím. Nemaka to ani s jedním. Předtím to ale fungovalo...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8673
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od Hampice » 24.11.2019, ned 19:29

Beztak motorek nebo převod ty klapky. Mám s tím poslední dobou celkem zkušenost...
Přílohy
IMG_20191116_101859.jpg
IMG_20191116_131842.jpg
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 24.11.2019, ned 20:03

Nakonec jsem na to přišel a už to funguje, ale...!
Zkrátka jak tam byla ta stará ECU která žrala proud, tak jsme se s elektrikářem dohodli, že to napájení displeje udělá přes vypínač. Jeden navíc už tam dobastlenej byl, tak jsme ho využili. Jenže já pak sehnal jinou ICS, vyměnil jí a ta proud nezere. Bohužel mi od ty doby nefungovalo směrování proudu vzduchu topení.
Takže dneska jsem tam zkusil dát zpatky tu starou ICS a žádná změna. Tak jsem tam dal zase tu novou. Prošel jsem všechny relatka pod palubkou, vepředu pod steracema, nikde jsem nic nenašel. Tak jsem to zase složil, že to v pondělí odvezu Patrikovi. Pak jsem si všiml že ty dva dratky co vedou do spínače vypínání ICS, jsou zabalený přesně jako všechny ostatní kabely, že to vypadá jako originál dráty a že je možná elektrikář musel odněkud vytáhnout. Tak jsem to zase celý rozebral, vyndal ICS a zkoumal kam vedou. Vedly do spodního konektoru ICS a tam mě bylo divný, že do omotávky vedou 4 dráty a u spínače jsou jen 2. Tak jsem to rozmotal a zjistil jsem, že dva hnědobílé dráty jdoucí do toho konektoru, byly spojeny do jednoho, do spínače a z něj vedl jeden červený, který byl u konektoru napojen na dva červené které vedly do konektoru. Tak jsem nad tím dumal, samozřejmě ten elektrikář vi co dělá, jezdím k němu 20 let a zprovoznil mi šílený špeky... No jo, ale zase proč tam vedou ty hnědý dráty dva? Kdyby se to dalo spojit do jednoho, tak by tam fabrika natáhla rovnou jeden kabel a ne dva... Tak jsem to rozcvakal a napojil zkusmo naprimo ty hnědé na ty červené jdoucí do konektoru a okamžitě to začalo fungovat!
Nevím samozřejmě který hnědý měl vést na který červený. Zjistil jsem, že to sice přepíná směry foukani, ale topí to furt na plno. Takže to rozeberu ještě jednou a zkusím to přehodit.
Elektrika je pro mě totální španělska vesnice, ale selskej rozum a důvěra v logiku konstruktérů mě přivedla k řešení.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8673
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od Hampice » 24.11.2019, ned 20:11

Tak snad to tam ráno ještě bude a ne hromádka popela 😁👍🏼
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 24.11.2019, ned 20:41

:D aspoň by se konečně trochu ohřálo klima, pošlu Grétě fotku :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od razorcz91 » 24.11.2019, ned 20:53

:D tak seš šikovnej že si na to přišel. Mě se občas stává, že mi na ICS uplně zamrzne ovládání klimy, teploty, větráku a přitom zbytek jede normálně. Taky do toho budu muset hrábnout.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 24.11.2019, ned 21:08

Panel ovládání topení Ti kdyžtak můžu půjčit na vyzkoušení. Tenhle co mám navíc je určitě ok.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 26.11.2019, úte 19:44

S takovýmhle polepem se asi do Itálie už pak moc jezdit nedá co? :D
IMG-20191126-WA0009.jpg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6962
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od speedy » 27.11.2019, stř 09:11

A ani před italskou ambasádou nesmíš stát :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 27.11.2019, stř 09:54

Sakra :D vždycky jsem takhle chtěl polepit 156 a teď, když mám konečně auto tý správný barvy, tak zase nějaká překážka :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: MichalT - Alfa Romeo 166 2,4 jtd

Příspěvek od MichalT » 9.12.2019, pon 10:47

Musím si postěžovat, to topení už zase nepřepíná, budu muset zajet do Imofy na tu diagnostiku jak psal Riprex, sere mě to. A občas to jako ztrácí tah, rozsvěcuje se kontrolka vstřiku, pak zase zhasne, pak se zase za pár dní rozsvítí, druhej den zhasne... je to nějakej problémovej kus. Zkusím vyčistit EGR, asi by to chtělo vyčistit klapky v turbu, ale že by se mi chtělo rozebírat turbo, to úplně ne.
Na druhou stranu, jak furt jenom jezdím a nemám moc čas něco na tom dělat, tak už mám na oleji asi 13tis km a pořád je to mezi ryskama, takže olej to teda nežere, a když se tomu šlape na krk dlouhodobě, tak to jede fakt překvapivě, minulý týden z Pusteven jsem někde u Olomouce natankoval, pak od Brna jsem jel svižně a na těch 240km jsem měl průměrnou (!) rychlost 144 km/h, což je hezký, že to vůbec vydrželo takový tempo :)
Potřebuje to prostě pořádnou péči, akorát já na to nemám čas a pak je taky otázka, jestli do takovýho pekáče má cenu cpát prachy. Je ale zajímavá bilance nákladů. Ujel jsem s tím 14tis km, s průměrnou spotřebou 5,5 litru. To je nějakých 770 litrů nafty á 30,50 Kč = 23500,- Kč. Kdybych tu samou vzdálenost ujel s Giulií, navíc na N100, tak jsem na 51500,- Kč, úspora je teda 28tis. 15tis stálo auto, tak 15tis jsem do něj zatím vrazil, takže jsem tak nějak +- skoro na nule. Do konce března najedu ještě tak 10tis km, tzn. plus další úspora 22800,- Kč v palivu. Počítám, že zhruba za 20tis Kč se to asi dá prodat vždycky, tak možná to cenu má.
Tady důkaz :D
20191130_165209.jpg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů