Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Myslím že to že máš nastavených 135 a ono to přibrzdí aby tam bylo 135 je správně Naopak si myslím, že tempomat, co tě nechá při nastavené povolené rychlosti tuto překročit o 20kmh asi není úplně labůžo
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Tak ono i s tempomatem jde jezdit na "těžkou nohu" Já se vyblbnu na motorce, tam to je prakticky furt do plných, jakmile to trošku jen jde. Autem se snažím obce jezdit cca do těch 60 a dálnice jezdívám tempomatově okolo 135-145, předjetí je jiná věc. No okresky samozřejmě taky, tam rychlost neřeším, tam se chci svézt, jinak bych snad nejezdil Alfu či Subaru.
Co se týče toho starého původního XT, tak to ti nevím. Nezaznamenal jsem, vím, že tam někteří mají SVXa, Leone či samozřejmě Justýny, ale XT fakt nevím. No, popravdě, nikdy mě to ani nezajímalo a já se osobně ani tak moc v té komunitě neangažuju. Pár lidí samozřejmě znám i osobně vč. třeba předsedy. A pokud by tě to opravdu zajímalo, tak zrovna toho bych se zeptal - Tomáš Vlasák ze z Plzně, na subarufanclub.cz pod nickem "VDC". Když tak zkus zkontaktovat jeho nebo pokud bys chtěl, můžu se ho zeptat i já. Ten by měl mít přehled, zda se v klubu či jeho okolí někdo s takovým autem vyskytuje....
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 25.8.2020, úte 13:12, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Já neříkám, co je správně a co nee, já říkám, co víc vyhovuje mně A za mně je lepší to, co jsem psal. A samozřejmě nejlepší tak, jak to mají poslední Subaru s Eyesightem, kdy si můžeš vybrat, zda adaptivní či klasiku. Tohle je rozhodně nej řešení. Do kolon bych používal adaptiv, jinak klasiku.... Ale třeba si zvyknu i na to, jak to má nastavené Alfa ve Stelviu
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Zdravím,
nevím, jestli už jsem to tu psal. Čas od času mi zapípá, že mám nastavit/zkontrolovat senzory či okolí s tím, že to na obr. zečervená, ukáže přední čidla (takže nejspíš ty dva přední?), doslova to na hlavním displeji píše: "Check entire surrounds". Přičemž se zdá, že všechny senzory fungují. Jenom to prostě čas od času vyhodí tady tu hlášku. Nastalo to poté, co mi kvůli výměně (jak jsem psal, na autě byly nějaké vizuální nedostatky, které jsem chtěl řešit) sundali přední nárazník. Když jsem to po několika km po odjezdu od dealera zjistil, hned jsem se vrátil. Ale tam to neudělalo, senzory fungovaly tak jak mají. Tak mi řekli, že to je OK, že si myslí, že se to nejspíš jen potřebovalo nakalibrovat. Ale pak to čas od času dělalo pořád a teď se mi zdá, že častěji. Mám pocit, že to dělá, když někoho dojedu resp. popojíždím v koloně, či stojím v křižovatce a kolem projede auto. Prostě když to zaznamená nějakou překážku třeba hned na několik metrů daleko. Ovšem jen někdy. Ale když přijde na funkčnost senzorů při parkování, tak bych řekl, že to funguje OK. Možná jde o radar, nevím. Neřešili jste někdo na Stelviu či Giulii něco v tomto smyslu?
nevím, jestli už jsem to tu psal. Čas od času mi zapípá, že mám nastavit/zkontrolovat senzory či okolí s tím, že to na obr. zečervená, ukáže přední čidla (takže nejspíš ty dva přední?), doslova to na hlavním displeji píše: "Check entire surrounds". Přičemž se zdá, že všechny senzory fungují. Jenom to prostě čas od času vyhodí tady tu hlášku. Nastalo to poté, co mi kvůli výměně (jak jsem psal, na autě byly nějaké vizuální nedostatky, které jsem chtěl řešit) sundali přední nárazník. Když jsem to po několika km po odjezdu od dealera zjistil, hned jsem se vrátil. Ale tam to neudělalo, senzory fungovaly tak jak mají. Tak mi řekli, že to je OK, že si myslí, že se to nejspíš jen potřebovalo nakalibrovat. Ale pak to čas od času dělalo pořád a teď se mi zdá, že častěji. Mám pocit, že to dělá, když někoho dojedu resp. popojíždím v koloně, či stojím v křižovatce a kolem projede auto. Prostě když to zaznamená nějakou překážku třeba hned na několik metrů daleko. Ovšem jen někdy. Ale když přijde na funkčnost senzorů při parkování, tak bych řekl, že to funguje OK. Možná jde o radar, nevím. Neřešili jste někdo na Stelviu či Giulii něco v tomto smyslu?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6959
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Občas mi to dělají sensory, když stojí auto dlouho na sluníčku resp. i na dešti, jestli to je tím, že přes to v dešti teče voda nevim, ale při stání na slunci, ikdyž na sensoru není přilepená jediná moucha, tak to taky na mě pípá at si zkontroluju okolí vozu. Pak když se rozjedu a někde zastavím tak už cajk. Nevím čím to může být způsobené, ale prostě sensory jinak fungují a při parkování výpadky nemají, takže neřešim.
To popojíždění v koloně pak může být způsobeno stáním kousek za autem popř. blízko svodidel, to už se taky hlásí ke slovu, ale tak to považuji za normální funkci
To popojíždění v koloně pak může být způsobeno stáním kousek za autem popř. blízko svodidel, to už se taky hlásí ke slovu, ale tak to považuji za normální funkci
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Problémy s předními senzory se objevily u několika Giulií a souviselo to s umístěním přední RZ.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6959
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
to umístění pak musim někde na srazu porovnat
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Není to stejný problém jako byl i u 159? Špatně umístěná značka, resp. ohyzdný rámeček, který občas dělá plané poplachy senzorům? Ten hnusný plast pod RZ bych sundal tak jako tak
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
jo takhle mě svého času strašilo i GT... vyhodil jsem rámeček a bylo to opraveno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
No jo no, v Itálii jsou menší RZ
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Díky všem za tip, zkusím ověřit. Moc se mi to ale nezdá, SPZ je podle mě naprosto ve stejném místě jako předtím. V AR mi řekli, že to je potřeba dát na diagnostiku. No uvidíme....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Ja kdyz shanel giulii tak jsem se stavoval v alfe na nejakou tu projizdku. Dostal jsem giulii na test, ktera mela nejake drobnejsi lakovani za sebou a prave sundavany predni naraznik... No a senzory snad na kazde treti krizovatce hlasily prekazku. Takze bych to spis videl na spatnou kalibraci.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Ještě dlužím info k těm senzorům:
Vypadá to, že to opravdu bylo tou SPZkou, nejspíš nasadili ten rámeček přece jen níž. Posunul jsem to výš a při dvou kratších vyjížďkách to zatím neudělalo, tak snad OK. Rámeček už je teda mimo ten podkladní, ale tak marné, max můžu vybrat nějaký drobnější.... Takže tímto díky za tip....
Vypadá to, že to opravdu bylo tou SPZkou, nejspíš nasadili ten rámeček přece jen níž. Posunul jsem to výš a při dvou kratších vyjížďkách to zatím neudělalo, tak snad OK. Rámeček už je teda mimo ten podkladní, ale tak marné, max můžu vybrat nějaký drobnější.... Takže tímto díky za tip....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Asi to nějaký vliv má. Mě v Imofě říkali abych tam ten rámeček nedával.
Giulia veloce
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Taky vepředu nemám rámeček, jen ten origo plastový soklík...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
https://www.autodoplnky.cz/podlozka-spz ... s545326216Pete Biggy píše: ↑5.10.2020, pon 11:23 Ještě dlužím info k těm senzorům:
Vypadá to, že to opravdu bylo tou SPZkou, nejspíš nasadili ten rámeček přece jen níž. Posunul jsem to výš a při dvou kratších vyjížďkách to zatím neudělalo, tak snad OK. Rámeček už je teda mimo ten podkladní, ale tak marné, max můžu vybrat nějaký drobnější.... Takže tímto díky za tip....
Zkus toto, mám to na spideru, drží to jak přibitý a prakticky to není vidět. A není to taková prasárna jako to lepit oboustrankou nebo vrtat samořezkama...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Tak dneska jsem si fajně pomoh Při montáži kabelů jakožto vyústění z baterky pro nabíječku CTEK (ať nemusím vždy vyndávat rezervu z auta při nabíjení) se mi podařilo na 2-3 sekundy odpojit šťávu. No a stalo se to, co se dalo čekat. Auto hlásí nejen to řízení, ale i ESP, AVH, automatická světla ad. Už jsme to řešili v jiném vlákně, to nabíjení, proč potřebuji často nabíjet, obcházení IBS senzoru.... No nicméně, jak se zdá, jak někteří doporučovali se nebát baterku klidně vyhodit z auta ven, tak to očividně není dobrá cesta! Nejspíš asi nebude stačit jen vytočit ten volant do krajních poloh, vidím to, že mě Alfa servis nemine. Jedině, že by se to ostatní po nastartování a nějaké ujeté vzdálenosti samo rozchodilo. Ale nevím nevím No, teď teda nabíjím, startovat a vyjíždět z garáže raději zatím ani nebudu. V pondělí zavolám do servisu, jak postupovat.
Jakože ta některá nová auta jsou v tomhle tom fakt To jsem u Subaru neznal, byť to byly taky nové káry.....
Jakože ta některá nová auta jsou v tomhle tom fakt To jsem u Subaru neznal, byť to byly taky nové káry.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
hele po odpojení baterky to ty chyby hodí snad vždycky, aspoň teda ta moje z roku 2017.... ale když pak ujedeš pár kilometrů a pak zas necháš auto být, tak při následném startu už by to mělo být OK.... taky jsem s tím teď trošku laboroval a nakonec dobrý, ačkoliv přesně jako ty jsem myslel že už to bez servisu nepůjde.... takže to nabij, ujeď pár km (kalibrovat řízení dáváním kol do rejdu jsem nikdy nemusel) a zase odstav... a pak třeba za hoďk u zkus nastartovat... podle mě už to bude OK.... a nebo postup ještě jednou zopakuj... a pak kdyžtak holt ten servis....
každopádně omylem odpojit baterku na 2s a pak ji zase zapojit asi tomu autu fakt dobře nedělá....
každopádně omylem odpojit baterku na 2s a pak ji zase zapojit asi tomu autu fakt dobře nedělá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6959
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Hele jako nevim, ale nepitváš se v tom nabíjení až moc? Prostě v motoru to píchni na dobíjecí póly jednou za čas a fertig. Auto je nový, tak proč se v tom zbytečně takhle vrtat? Prostě s tím vyjed jak potřebuješ, jednou za čas vyměn olej atd. ale víc asi není potřeba ne? Nebo na to mám možná až moc jednoduchej pohled
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Kubas: No kéž by, jak už jsem psal, je to sice jedna z možností, ale tak nějak nevím, zda s tím vůbec bez dotazu na servis vyjíždět či nee?
Edit: Ještě doufám, že se mi po nastartování nevyklopí zrcátka. Pač jak jsem psal, mám úzkou garáž, navíc auto spolu s motorkou, takže se musím cpát úplně nejvíc co to jde ke zdi..... Jinak, samozřejmě chvilkové odpojení od baterky a hned zapojení není ideální, to jsem si vědom, ale bohužel, stalo se....
Speedy: No hele, já prostě nabíjet zkrátka musím. Proč? To už jsem psal jinde. A nabíjet přes plus v motorovém prostoru se s velkým varováním prý nemá! A i manuál píše o nabíjení v kufru, navíc mínus musí být na ten IBS.... Tak komu mám jako věřit???! Jednoduchý pohled, to by bylo fajn. Ale tohle auto už prostě v tomhle ohledu zdaleka není jako auta, na která jsme byli zvyklí....
Edit: Ještě doufám, že se mi po nastartování nevyklopí zrcátka. Pač jak jsem psal, mám úzkou garáž, navíc auto spolu s motorkou, takže se musím cpát úplně nejvíc co to jde ke zdi..... Jinak, samozřejmě chvilkové odpojení od baterky a hned zapojení není ideální, to jsem si vědom, ale bohužel, stalo se....
Speedy: No hele, já prostě nabíjet zkrátka musím. Proč? To už jsem psal jinde. A nabíjet přes plus v motorovém prostoru se s velkým varováním prý nemá! A i manuál píše o nabíjení v kufru, navíc mínus musí být na ten IBS.... Tak komu mám jako věřit???! Jednoduchý pohled, to by bylo fajn. Ale tohle auto už prostě v tomhle ohledu zdaleka není jako auta, na která jsme byli zvyklí....
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 17.10.2020, sob 19:57, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
tydle chyby hlásil už thesis, kdo ho měl, tak ví,co jsou takové chyby zač, takže projet a mělo by to být ok, řj získá data a bude, doby neadaptabilních řj jsou naštěstí pryč...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6959
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
JJ asi máš pravdu, jako nikde jsem nenašel v manuálu zákaz dobíjení přes vzdálené póly, ale zmátla mě možná tahle hláška u nouzového startu.Pete Biggy píše: ↑17.10.2020, sob 18:52 Speedy: No hele, já prostě nabíjet zkrátka musím. Proč? To už jsem psal jinde. A nabíjet přes plus v motorovém prostoru se s velkým varováním prý nemá! A i manuál píše o nabíjení v kufru, navíc mínus musí být na ten IBS.... Tak komu mám jako věřit???! Jednoduchý pohled, to by bylo fajn. Ale tohle auto už prostě v tomhle ohledu zdaleka není jako auta, na která jsme byli zvyklí....
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Tak já teda už fakt nevím, tady u tebe to asi i snad povolují? Dle mého manuálu se to má nabíjet v kufru na baterce a mínus na šroub u IBS senzoru. V motorovém prostoru mám sice taky vyvedený kladný pól, mínus jsem teda nenašel, ale tak beru, že to je kdekoliv na kostru. Ale měl jsem za to, že to je jen pro případné startování přes kabely. A když jsem prvně nabíjel polovinu času na mínusový pól baterky, čili mimo ten IBS senzor (řešeno ve vláknu o Stelviu), tak jsem to raději pro jistotu konzultoval se dvěma servisy. A závěr byl takový, že tohle v motorovém prostoru jen pro ten start přes kabely, jinak nabíjet plus na baterce a mínus na šroub u IBS. Pro mou potřebu vyvést od tama kabely (což jsem udělal dneska) a opravdu cca jednou za měsíc nabíjet. Bohužel jsem dnes u toho blbec na chvíli vysunul tu patici, koneckonců i tak to je na obrázku v manuálu (to byl ten rozdíl realita vs. obr. v manuálu co jsem psal).... Joo a servisy říkaly, že to moje nabíjení mimo IBS neřešit, že si to časem samo načte tu baterku, ale příště už jen přes něj. No a když se baterka odpojí, tak že to je pak operace na dvě hoďky. No a když jsem argumentoval, že jestli nestačí ten volant do krajních poloh, tak že prý nee vždy to stačí. Takže prostě nikdo asi pořádně neví, smutné....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6959
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
Mě taky nabíjení popisujou jen jako přes póly na baterii. Spíš jsem to pochopil blbě já, a jednou už jsem měl nabíječku přes póly pod kapotou připojenou a svítila pak normálně jako že dobila do plna. Jestli jsem tomu ublížil, vypadá to že ne resp. žádný problém jsem od té doby neměl, ale taky to neznamená, že to bylo správně.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3173
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)
vždyť tam je napsáno "pro snažší dobíjení jsou v motorovém prostoru vzdálené póly" , v tom postu od tebe
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů