Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio

Příspěvek od Pete Biggy » 31.7.2020, pát 10:23

Zdravím ve spolek,

je trochu času a chuť, tak i když už ji mám více jak měsíc, tož jsem se rozhodl založit své Alfě vlákno a trochu vám ji zde představit. Dovolím si s lehkou korekcí, samozřejmě s ohledem na zdejší komunitu, v podstatě okopírovat text, který jsem dával klukům na Subarufanclub, pač řadu z nich zkušenosti s autem také zajímají....

Asi bych měl začít tím, jak jsem se ke Stelviu vlastně dostal... Do založení rodiny pro mne byla auta dopravní prostředky, které mají tak nějak dvě kola navíc :-D Ano, jsem odjakživa motorkář a tak to i vždy zůstane. S rodinou ovšem toho času na mašinu je méně a méně, takže jsem začal "blbnout" i s auty. To je tedy konkrétně od r. 2014, od té doby jsem vyměnil už čtyři nová auta. Jsem tělem i duší Subarista, ale v listopadu loňského roku jsem prodal svého Forestera XT, kterého jsem si dovezl ze severní Evropy. Povoz to byl až neskutečně skvělý, leč se mi od začátku úplně zrovna nelíbil. Ač u předchozích aut nikdy nebyl prodej dopředu plánovaný, vždy se to nějak semlelo. XTčko jako jediné však bylo hned na začátku kupované s tím, že možná půjde pryč a je to tak 50 na 50. No, nakonec zůstalo ze všech aut nejdéle :D Jeho prodej jsem postavil na tom, že buď jej někdo zaplatí a nebo zůstane doma. No a on někdo se našel a zaplatil to. A upřímně musím přiznat, že já jsem na to psychicky nebyl vlastně připraven, protože když jsem v tom autě seděl, vždy jsem měl rohlík od ucha k uchu. Tak moc bylo dobré... Zda to byla chyba jej prodat či nee, to stále s jistotou nevím a ukáže to až delší čas. Ale stalo se a XTčko šlo do světa. Nevěděl jsem, zda kupovat opět nové auto za nemalé peníze a nebo ne. Spíš jsem si říkal, že si dám pauzu, vyměním už 10 let starou mašinu, se kterou jsem sjel 31 zemí Evropy a peníze využijeme jinak... Když ale však vidím, kam to EU tady směřuje, tak jsem si řekl, že za chvíli už pořádné auto ani koupit nepůjde. Dyk u Subaru to už tak je vlastně včil. Takže Subo už bohužel nee, musím hold jinde. No a zase uvidím, budu spokojen nebo ne, prodat to můžu přece vždy a s mým přístupem nákup/prodej a péči o vůz, bych na tom zase třeba i nemusel tratit. Takže jsem hledal, co bych, kde bych. No, celkem mě to i bavilo, byla možnost si toho dost vyzkoušet, ale bylo mi smutno z toho, že bych měl opustit své milované Plejády :( Postupně jsem byl v Mazdě, Toyotě, Cupře/Seatu, BMW, Land Roveru….. Ale pořád to nebylo ono a když, tak mi to pořád přišlo, že bych nepořídil nic lepšího než jsem měl, spíš naopak a navíc za ještě o dost větší peníze. Až jednou přišla myšlenka na Alfu. Měl jsem možnost se jen krátce svézt, ale snad už po 30 sekundách jízdy jsem věděl, že to je to, co hledám :wink: Stačilo otočit volant doleva, doprava, nechat pár krát přeřadit převodovku, zvolna vytočit; byť ještě surový; motor, zkusit brzdy a bylo vymalováno :smt118 Abych to shrnul, tak od listopadu do února jsem hledal, tápal, v únoru se svezl v Alfě a věděl :D Nějaké otazníky samozřejmě byly, pátral jsem po spolehlivosti, ale snad to vypadá, že tohle by neměl být úplně kámen úrazu. Teda aspoň doufám! Další věc byly samozřejmě finance, jelikož to je auto zase cenově ještě trochu výš. Už už jsem měl rozjednané auto z Německa, ale přišla do toho korona, karanténa a skokový nárůst €. Všichni víme, jaká byla situace, že. Takže v tu chvíli jsem věděl, že tentokrát za současné situace je jedinou cestou si dovézt auto nikoliv ze Skandinávie, Pobaltí či Německa, nýbrž z Polska. Zlotůvka šla sice taky nahoru, ale zdaleka ne tak jak Euro či jiné měny, např. Švédská koruna. Alfa tam má docela tradici, je to vcelku velký trh…. S různými Poláky jsem jednal dlouhé měsíce, až v červnu měli národní akci, během které jsem to celé finálně upekl. Jelikož kačky hrály roli, tak to samo zase nemůže být auto absolutně dle mých představ, jaké bych si sám nakonfiguroval v konfigurátoru. Bohužel, ale tohle je prostě moje strategie, tak musím počítat s ústupky. Ale nakonec se mi podařilo udělat jak silnější 280 koňovku, tak pádla a jakž takž akceptovatelnou barvu. Auto bez pádel bych nechtěl, jinak obecně výbavu jsem moc neřešil, holátko to rozhodně není; no, je tam řekněme nějaký ten výbavový přešlap, ale pro mě jsou priority docela někde jinde. Jsou tam i nějaké ty věci, nad kterýma český inženýr kroutí hlavou, jak že to ten italský inženýr vlastně myslel, ale to vy jistě znáte. Nebo už vám to možná ani nepřijde :-D Já jsem ovšem tak nějak tušil do čeho jdu, měl jsem v minulosti dvě italské motorky, takže trošku vím, co od Itala můžu čekat. Jelikož jsem fakt punťa, tak mi tam vadily některé věci, které by se u nového vozu neměly stávat a které bohužel kazily radost z nového vozu :( Ale tak nějak jakžtakž se to podařilo s dealerem dořešit. Dali i nějakou symbolickou kompenzaci a na dva dny zapůjčení Giulie, kterou jsem měl možnost otestovat a trochu i provětrat. No teď už jen doufám, že to bude dělat jen a jen radost, jak se sluší a patří, no hlavně ať se to nesype. Jak mě to bude srát, tak to pošlu zase pryč, ale pak už fakt nevím, co bych vyzkoušel. Byl jsem už totiž snad fakt všude :-D Subaru je hluboko v srdci, ale bohužel, zas.aný Brusel!!! Ze současné nabídky by přicházel v úvahu jen Outback. I o tom jsem uvažoval, ale ta atmo dvaapůlka je vše, jen ne dostatečně výkonná motorizace. Tímto neříkám, že u toho jednou možná stejně neskončím, pač se nám v září bude v rodině měnit situace a jestli to tak bude nastálo, tak budeme mít daleko větší km nájezd než teď. A zároveň paradoxně nebude nutné mít dvě auta. Takže pokud to bude trvalý stav, což zatím nevíme, tak možná bude rozumné se trochu začít dívat i na spotřebu, což jsem doteď vůbec neřešil. Takže uvidíme, co a jak do budoucna bude. Tak teď už k autu samotnému:

Je to silnější benzínová verze u toho přeplňovaného dvoulitru, čili 280 koní, 400 krouťák. Je to verze B-Tech ve stříbrné barvě Silverstone Grey s černými doplňky. Je to samozřejmě Q4, primárně hnaná zadní náprava s připojitelným předkem, podélně uložený motor. Auto je na platformě Giorgio, stejně jako Giulie. Vyvážení auta předek/zadek je 50% na 50%, hodně hliníku a také i carbon….. No, ty vše vy jistě znáte.....

+
Podvozek, auto je parádně tuhé, přičemž ne nepohodlné. Ostré velmi strmé a přesné řízení, projíždět kruháči je prostě radost. V tomhle nemá konkurenci. Stelvio absolutně klame rozměry, pocitově to je malá hbitá motokára! Motoricky to asi nemá ani smysl moc velebit, to je snad jasné, byť zatím zajíždím a mám najeto nula nula prd. Interiér orientovaný na řidiče, vše vás krásně obklopuje, máte na dosah, ergonomie OK, až na jednu věc (viz mínusy). ZF 8 stupňová převodovka pro podélně uložené motory je prostě boží. Řadí krásně měkoučce, je docela i rychlá, byť by mi nevadilo kdyby byla ještě rychlejší, ale oproti jiným autům to je často nebe a dudy (především vůči 9 stupňové převodovce v LR Discovery Sport). Nejlepší ze všeho na celém autě jsou parádní kovová pádla. Bez nich bych to auto nechtěl a jsem rád, že jsem na nich trval. Pro mě, jednoznačně nejdůležitější prvek výbavy. Navíc jsou fakt luxusní, žádné jiné "běžné" auto je nemá tak parádní. Ono jaksi kupovat Alfu bez nich, mi přijde dost ujeté. Ale u toho Stelvia, jakožto SUVčka, to ještě jakž takž dokážu pochopit, že to konfigurují i bez nich. Byť já bych to bez nich fakt nechtěl. Musím teda přimhouřit, no skoro zavřít obě oči, ale dokážu to ještě pochopit. Ale to, že prodávají bez pádel i Giulie, to mi hlava fakt nebere. To je snad obdobné, jakožto by to prodávali se třemi koly. Takže když to shrnu, celkovým zásadním plusem auta jsou neskutečné jízdní vlastnosti s ohledem na danou kategorii a praktičnost vozu.

-
Jak je samotná převodovka parádní, tak vyjma nejostřejšího režimu „D“ se pohybuje v až nezdravě nízkých otáčkách. Tohle je však věc softwaru, stejně jako „I“ režim u Subaru. Je to úlitba emisím, i když si myslím, že ve finále by o pár stovek otáček výš bylo lepší nejen s ohledem pro motor, ale i spotřebu. Jak už jsem psal, jsou tam i nějaké ty italské věci (např. nejdou vyklopit stěrače při mytí, vadí kapota) apod. Pak klasika u Alfy, je tam docela malý rejd a je třeba s tím počítat. Je tam bohužel i ta jedna ergonomická chybka (i když na koncernové vozy to rozhodně nemá); a sice není stavitelná hlavová opěrka a dle našeho (a především ženy) názoru je nakloněna nepřirozeně vpřed. Vyjma výhledu vzad, který je nic moc a je dán stavbou/dizajnem karoserie, výhled z vozu není špatný. Ale samozřejmě se Subaru (které je v tomhle ohledu top), se to srovnávat moc nedá. To by byl nerovný boj! Takže to vlastně ani není mínus, to jen abych vyvážil ty plusy :D Jak se zmiňuje ve většině testech, nejde bohužel vypnout protiprokluz. Trochu mě štve hlasité pípání auta (alarmu) při odemykání a zamykaní. Nějak jsem nikde nenašel, zda by to nešlo ztlumit. Ještě k těm brzdám, přijdou mi necitlivé při dojíždění je takový trhaný pocit, jakoby byly křivé kotouče. Dealer říkal, že to jsou pneumatiky speciálně dodávané pro AR, které jsou extrémně tuhé. Že když je vyměním, ten pocit bude ta tam. No těžko říct. Pro mne osobně jsou mínusem rozměry, konkrétně šířka. Mám totiž malou garáž, stavěnou na staré Škodulenky, max. Žiguly a limituje mě především úzký vjezd, kdy to mám fakt na knap…. Takže, kdybych to měl objektivně ( :D ) opět shrnout, největším zásadním a nezanedbatelným mínusem auta je fakt, že to není Subaru!

Vidím, že jsem se docela rozepsal, takže to zatím snad bude muset stačit. Pokud by někoho zajímalo srovnání s Giulií nebo i Foresterem XT, až bude zas trochu času, není problém se rozepsat i na toto téma....
Tož toliko z mého opožděného hlášení, nechť Vám to vše jezdí. A mějte se fajn.
Přílohy
DSC_0006upr.jpg
DSC_0007.JPG
DSC_0025upr.jpg
DSC_0026.JPG
DSC_0027.JPG
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 4.8.2023, pát 21:07, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od WhySoSad » 31.7.2020, pát 11:13

Díky za vyčerpávající popis a zkušenosti, stejně tak srovnání. Je příjemný slyšet, že po tom co člověk osedlá pár koncernů a jiných značek, tak hned po sednutí do Alfy ví že to je ono. To se pozná kdo je Řidič a řidič :)
Hlavně ať dělá dál radost!

Co na to říkají subaristi že jsi šel do takové "ptákoviny" jako Alfa? :D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 31.7.2020, pát 12:30

WhySoSad píše: 31.7.2020, pát 11:13 Díky za vyčerpávající popis a zkušenosti, stejně tak srovnání. Je příjemný slyšet, že po tom co člověk osedlá pár koncernů a jiných značek, tak hned po sednutí do Alfy ví že to je ono. To se pozná kdo je Řidič a řidič :)
Hlavně ať dělá dál radost!

Co na to říkají subaristi že jsi šel do takové "ptákoviny" jako Alfa? :D
Ahoj a děkuji.

No abych to jen uvedl na pravou míru, já jsem koncernové (VW) auto nikdy nevlastnil (pominu-li starou Felicii po rodičích). Mně stačí, že s tím musím jezdit v práci :???: Ale tu Cupru jsem si vyzkoušet byl....
Subaristi? No povídá se, že prý čtvrtina tamního fóra jsou rekrutovaní Alfisti, které nebavilo se domů vracet na odtahovce…. :-D
Nééé, no asi jak kdo. Ale obecně jsou někteří dost zvědaví, myslím, že většina to jako ptákovinu nebere. Ale jistě se i takoví najdou. Ti soudnější a objektivnější ví, že dneska už na kvalitu skrz konkrétní značku nelze až tak sázet, že prostě záleží na tom nechytit "páteční kousek". Ovšem samozřejmě jsem se setkal s názorem, "tys jako vážně vyměnil spolehlivého Japonce za italskou mrdu?" :-D Takže ano, ušetřen jsem nebyl :) Ono, především laická veřejnost to tak stále vnímá, že Japonec je záruka kvality a Němec zárukou preciznosti, bo jak to říct.... Jinak logicky samozřejmě, obě dvě tyto značky přitahují lidi, kteří rádi řídí. Obě dělají řidičská auta, každá tak trochu po svém, ale nemalou část lidí z obou komunit oslovují obě dvě, prostě tak nějak se to překrývá.... Subaru je top, tam sedneš a hned máš vše tam, kde má být, úžasný přehled, výhled z vozu, ta pasivní (a dnes už díky Eyesight systému i aktivní) bezpečnost je tam bezkonkurenční. Jízdní vlastnosti také top, podvozkově paráda, řízení paráda, nízké těžiště, funkčnost, špičková 4x4.... ale v EU už bohužel dnes nemají po výkonové stránce smysluplné motorizace. K 1.9.2018 jim přes noc z 9 motorů zbyly 2. To myslím, hovoří za vše! :smt013 Zajeba.ý Brusel :smt021 Teď něco málo nahomologovali, hybridy.... no nic odpovídajícího pro mě.... :roll:
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 31.7.2020, pát 14:59

Gratulace, at dělá radost a službu, Stelvií tu moc nemáme, a ten sloh si dočtu večer v posteli :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 31.7.2020, pát 16:46

No tak ať to jezdí no ;-) hele já nedávno kecal s jedním otrodoxním subaristou, má nějakou klasickou imprezu kde furt ladí diferáky a já nevím co, nějaký 20 let starý model.... a tem mi říkal že by si dnešní Subaru fakt nekoupil, že se ty auta taky umí sr*t.... takže asi tak k těm předsudkům ohledně Alfy..... jak to je v reálu je asi otázka konkrétních modelů, motorizací, výbav atd..... ale takové ty pocity že na japonce deset let nesáhneš a Alfu budeš řešit pořád, to už je fakt minulost....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 31.7.2020, pát 19:12

Tak jsem to dočetl - prosim tě, že nejdou vyklopit stěrače, oni ty stěrače mají tzv. servisní polohu, takže když zastavíš, vypneš auto a podržíš páčku stěračů směrem nahoru (jakoby si chtěl jednou setřít, ale prostě pořád ji držíš) tak stěrače vyjedou do horní polohy a už v ní zůstanou, pak je můžeš odklopit od skla popř. v zimě taky aby ti nepřimrzly gumky :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 31.7.2020, pát 20:48

na takové hi-tech řešení logicky nemůže být od Subaru zvyklý.... (OK, taky jsem to nevěděl.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 31.7.2020, pát 21:32

speedy píše: 31.7.2020, pát 19:12 Tak jsem to dočetl - prosim tě, že nejdou vyklopit stěrače, oni ty stěrače mají tzv. servisní polohu, takže když zastavíš, vypneš auto a podržíš páčku stěračů směrem nahoru (jakoby si chtěl jednou setřít, ale prostě pořád ji držíš) tak stěrače vyjedou do horní polohy a už v ní zůstanou, pak je můžeš odklopit od skla popř. v zimě taky aby ti nepřimrzly gumky :)
No tvl, přesně na to jsem spoléhal, že mi takhle někdo poradí. Jsem hned říkal, že mi k tomu měli nějakého toho italského inženýra přibalit :-D Tož dík, posléze vyzkouším :wink:
Kubas píše: 31.7.2020, pát 16:46 No tak ať to jezdí no ;-) hele já nedávno kecal s jedním otrodoxním subaristou, má nějakou klasickou imprezu kde furt ladí diferáky a já nevím co, nějaký 20 let starý model.... a tem mi říkal že by si dnešní Subaru fakt nekoupil, že se ty auta taky umí sr*t.... takže asi tak k těm předsudkům ohledně Alfy..... jak to je v reálu je asi otázka konkrétních modelů, motorizací, výbav atd..... ale takové ty pocity že na japonce deset let nesáhneš a Alfu budeš řešit pořád, to už je fakt minulost....
No dyk já to říkám furt, že dneska už značka co do spolehlivosti až tolik neznamená a že je to hlavně o štěstí a o tom, jakou má kdo karmu :-D
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od speedy » 31.7.2020, pát 21:58

Kubas píše: 31.7.2020, pát 20:48 na takové hi-tech řešení logicky nemůže být od Subaru zvyklý.... (OK, taky jsem to nevěděl.... ;-)
ale no tak pánové, to měl i 10 let starý Renault Fluence mého bývalého kolegy z práce :-D

ale ještě lehký dodatek, jde to udělat jen do nějaké doby od vypnutí vozu, takže to nejde že bys jen vlezl do odemknutého auta a tímto způsobem stěrače zvednul, musí se alespoň zapnout a vypnout tlačítko start (bez nastartování) aby se funkce dala zprovoznit
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od mari156 » 1.8.2020, sob 06:59

Ahoj, Petře. Gratuluji Ti ke koupi Stelvia a k přechodu k další pořádné značce s duší. Ze Subaristů, dle Tvých příspěvků, vím, že jsi na auta dost velký perfekcionista a delailista, přesto věřím, že si Alfu zamiluješ a budeš spokojený. Tož Ti přeji mnoho šťastných km s Alfou a rohlíkem na tváři
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

jambon-brule

Příspěvky: 50
Registrován: 4.6.2017, ned 18:16

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od jambon-brule » 13.8.2020, čtv 12:40

Ahoj, mohl bys trochu víc rozvést nákup AR v PL? Ať už co se týče ceny, záruky, servisu, atd.?
Z praktického hlediska by mne ještě zajímaly sedačky. Jezdím mimo jiné Giuliettu s polokoženými sedačkami a oproti jiným autům (ještě mám Spidera a Smaxe) jsem z nich naprosto nadšený (vynikající boční vedení a cestování na delší cesty).
Giulietta 2014, Spider 916

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 14.8.2020, pát 07:36

jambon-brule píše: 13.8.2020, čtv 12:40 Ahoj, mohl bys trochu víc rozvést nákup AR v PL? Ať už co se týče ceny, záruky, servisu, atd.?
Z praktického hlediska by mne ještě zajímaly sedačky. Jezdím mimo jiné Giuliettu s polokoženými sedačkami a oproti jiným autům (ještě mám Spidera a Smaxe) jsem z nich naprosto nadšený (vynikající boční vedení a cestování na delší cesty).
Ahoj.
K ceně, nezlob se, ale jestli ti jde o přesnou sumu, tak tu fakt neříkám. O tom se nebavím ani v rodině, natož abych to řešil tady na internetu. Ale bylo to samozřejmě cenově zcela úplně jinde než u nás. Tady je to katastrofa, oni teď v krizi trošku zlepšili podmínky, ale pořád to je řádově zcela jiný svět...
Záruka je samozřejmě v plném rozsahu platná i u nás, ale bohužel jen dva roky. Ty 3 roky navíc na motor a nějaké ty další díly by však měly jít normálně doplatit. Stejně jakožto u Subaru, tam je u nás 3+2 a v severní větvi dealerství, odkud jsem si auto dovezl, mají jen ty 3 na všechno, ty dva navíc lze však u nás doplatit...
Servis. Nerozumím? To si samozřejmě můžeš vybrat kde chceš jezdit, tam žádné omezení přece není. Já když budu chtít využít, tak mám první servis ještě v Polsku grátis…
K sedačkám; mám, co do materiálu, obdobné sedačky jako jsem měl ve Foresteru XT. Rovněž technická kůže kombinovaná s textilem. Ten je zde navíc vodoodpudivý, aspoň tak teda vypadá. Jsou to vlastně asi druhé „nejlacinější“ sedačky u Alfy (nejnižší jsou celotextilní dodávané s výbavou Business). Opticky nevypadají sice tak dobře, jako ty sportovní celokožené s nafukovacími bočnicemi, nicméně mně konkrétně asi vyhovují lépe. Nemají sice tak výrazné boční vedení, čili nepodrží až tak výrazně v zatáčkách (přesto daleko lépe než ty v Subaru, kde jsou sesle více židloidní), nemají ani nastavitelný a tak dlouhý sedák jako ty sportovnější, ale jsou podle mě rozhodně pohodlnější a tak nějak uživatelsky přívětivější. Prostě takový rozumný kompromis mezi vším, čili pohodlím, sportovností, materiálovým zpracováním, údržbou…. Ty celokožené výrazně tvarované sedačky jsem měl možnost vyzkoušet v Giulii, kterou jsem měl na dva dny doma a ač jsou krásné, přišlo mi to už docela nepohodlné a především dost úzké, i když si člověk ufoukne bočnice. A to si myslím, nejsem žádný špekoun (186 cm a 82 kg), silnější postavy bych si v nich fakt nedokázal představit. Ale asi to je o zvyku a subjektivním vnímání a preferencích. Já jsem spokojen. Co už jsem ale i tady myslím psal, co by měla mít Alfa rozhodně lépe vyřešené, fakt docela ergonomický přešlap. A sice nejde nastavit opěrka hlavy jako u Suba, navíc je nakloněna nepřirozeně vpřed (vadí především manželce). Řešením je si sedačku více podtrhnout níž a taky naklonit více dozadu jakoby lehce do lehu. Nicméně tohle se moc nepovedlo...… Tak snad ti odpověď pomohla, kdyby tě ještě něco zajímalo, klidně se ptej...…


Ještě se mě někdo ptal na spotřebu, sice asi v obecném vláknu o Stelviu, ale napíšu to už sem, aby to bylo pohromadě. Čili spotřeba:
Tak nějak doufám, že vzhledem k tomu, že na každodenní krátké vzdálenosti máme jiné auto, tak budu jezdit do těch 10 jako s XTčkem resp. okolo 10. Teď jsme byli v Tatrách, cesta tam dle PP za rovných 10.0, cesta zpět za 8.9 včetně 20 minutové kolony (jinak by to bylo ještě o pár deci míň), celková za celou dovolenou navýšená o tamní kratší pojížďky v horách dělala 10.2 l/100 km. Nutno dodat, že motor je ještě surový. V neděli jedu na další dovču, do Rakouska, tak pak napíšu zase víc....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 14.8.2020, pát 08:31

K tomu nakupu jen technicka - byla to proste skladovka od origo dealera, jo?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 14.8.2020, pát 08:58

Kubas píše: 14.8.2020, pát 08:31 K tomu nakupu jen technicka - byla to proste skladovka od origo dealera, jo?
Ano, byl to skladový vůz, nový, nejetý/bez kilometrů, samozřejmě od ofico dealera, bez registrace. S řadou polských dealerů (a nejen teda těch) jsem byl v kontaktu zhruba čtvrt roku, takže jsem měl jakés takés informace o predikci cen.... No a navíc cca v polovině června měli Poláci národní akci "Noc Cudow" a v rámci té jsem to nakonec koupil. Navíc, já už jsem nechtěl více čekat, pač jsem rodinnou káru už chtěl mít na léto doma. Půl roku jsme žili jen s malým Pažoutem a to by na dovolené jaksi nebylo ono :-D Jinak, drtivá většina aut venku za zajímavější ceny jsou již registrované vozy, byť třeba nejeté. Ale už tam běží záruka, už se to jinak u nás doma registruje. Moje auto bylo bez registrace, takže jsem samozřejmě platil DPH u nás a registroval na základě C.O.C listu. Pro auto už jsem si jel "na čisto". A jedna taková perlička, auto jsem měl u nás registrované ještě dřív než jsem Polákům poslal peníze :D :roll: Ale to bylo jen tím, jak rychle se to semlelo, že se mi cca během hoďky a půl podařilo vyřídit finančák, auto pojistit a půl hoďky před zavíračkou jsem ještě zkusil zajít za techniky na dopravku. Za 5 minut jsem vyplnil papír, vybral si SPZ a hned ráno jsem měl telefon, že si můžu příjít pro techničák a SPZ. Prostě rychlý proces. No, bylo to mnohem elegantnější než u Subaru, kdy jsem si pro auto na sever musel letět letadlem, pak jel 21 hodin vkuse přes 1400 km a až pak doma prošel registračním procesem. Takhle u Alfy jsem si jel pro auto už s českými papíry a značkami....
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 14.8.2020, pát 09:07, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 14.8.2020, pát 09:06

Jo ještě dodám info k pojistce:

Ač každé mé nové auto je dražší a dražší, nikdy jsem neměl havarijní pojištění. Auto stojí 99% času v garáži, aspoň zatím, na každodenní ježdění máme jinou káru. Takže nikdy jsem nebyl ochotný platit havarijko, ty částky jsem při mém způsobu užívání vozu jednoduše odmítal a vždy si připlácel jen střet se zvěří a živel. Ale u Alfy je však vše jinak. Roční havarijní pojistku vč. povinného ručení mi spočítali na 11 400 kč! Několikrát jsem to nechal zkontrolovat, ptal se na případné ale…. No prostě to tak vyšlo :) Je to u Alfy normální? Jedničkové BMW či Audi v podobné ceně by prý vyšlo tak na třicítku, za Subaru v nižší pořizovací hodnotě chtěli tenkrát myslím nějakých 23 či 25 tisíc. Za tuhle cenu, co mi spočítali teď, prý dělají Rapidy či úplná holátka Octávky. Ale Alfa takhle prostě vyšla a sám pojišťovák kroutil hlavou a říkal, že se sice někdy povede, ale tohle je fakt unikát. A úplně nejlepší bylo, že se nakonec zeptal na to, kolik by auto stálo, kdybych si ho nedovezl zvenku a koupil u nás. No nedávali jsme tam plnou částku, ale i tak mi navýšil pojistnou částku o nějakých 400 tis. navíc a víte co? Celková suma pojištění poskočila o celých 12 kč :D Tak teď už to jen zkušeně někde zahodit pana orel tak akorát, ať se mi nic nestane :-D
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 14.8.2020, pát 09:27

hele co si pamatuju tak novou Giulii s pořizovačkou 1,1 včetně daně jsem pojistil asi za 24 tisíc, s nějakým vysokým pojistným limitem atd. atd., včetně skla atd.... a to máme jako firma dobrou pojistnou historii.... A podobně drahé auta jiných značek jsem myslím pojišťoval velmi podobně....

těch tvých 11400 mi připadá jako naprostý nesmysl, ale jestli ti to dali, proč ne ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 14.8.2020, pát 09:43

Kubas píše: 14.8.2020, pát 09:27 hele co si pamatuju tak novou Giulii s pořizovačkou 1,1 včetně daně jsem pojistil asi za 24 tisíc, s nějakým vysokým pojistným limitem atd. atd., včetně skla atd.... a to máme jako firma dobrou pojistnou historii.... A podobně drahé auta jiných značek jsem myslím pojišťoval velmi podobně....

těch tvých 11400 mi připadá jako naprostý nesmysl, ale jestli ti to dali, proč ne ;-)
No, tož tak to je divný :smt102 Jakože mám tam u nich vždy dobré podmínky, ale takový rozdíl? No jinak, já to mám bez skel. Tzn., že kdybych je řešil, muselo by to jít z havarijka na spoluúčast (takže 5000, to je minimum) a nejspíš by pak zaplakal i bonus. Moo je tam čelní to atermické (neměl by se tak zahřívat interiér), tak by to byla asi darda. Skla navíc mi nabízeli, už bych si vymýšlel kolik to přesně bylo, asi nějaká dvojka, možná něco přes, bych už fakt kecal.... ale musím přiznat, že i tak jsem měl nutkání udělat jen klasické POV se živlem a střetem se zvěří, jak jsem zvyklý. No, ale asi bych byl za blba, kdybych od tama odešel s odmítnutím takového havarijka :-D :roll: No, přesvědčil mě fakt, že ty připojištění k povinku prý platí jen na území ČR. Takže sražená srnka za humny na Slovači nebo takové kroupy v Alpách mě přesvědčily. Ale museli to u Kooperativy snad změnit, když jsem pojišťoval XTčko (12/2017), tak to ještě podle mě muselo platit i jinde v Evropě. Pač tohle jsem si hlídal a vím, že třeba u Podnikatelské, bo jak se ta pojišťovna jmenuje, to platilo jen na území republiky už tehdy, takže jsem to nechtěl....No a koneckonců, fajn na tom havarijku je i fakt, že jak se to platí půlročně (oproti POVinku bez navýšení resp. s nemenší slevou), tak mám vždy do dvou měsíců před "půlvýročím" možnost smlouvu vypovědět a přejít třeba ke své oblíbené variantě.... Takže zatím to tak třeba rok, rok a půl, dva nechám a pak uvidím.... Pokud vůbec to auto ještě stále budu mít že.... bo se znám :D

Edit: Něco dolů (cca 700 myslím) to dostala ještě jedna věc. A sice, že si nemůžu vybrat servis, kde by to auto při škodě šlo. Každopádně do dvou let stáří mají povinnost to dát do oficiálního servisu, takže to bylo pro mě zásadní.U Subaru bych na to asi nepřistoupil, ale Alfu nemám tak zmáknutou a ani jich tolik není, předpokládám, že by to šlo do Ostravy....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

jambon-brule

Příspěvky: 50
Registrován: 4.6.2017, ned 18:16

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od jambon-brule » 17.8.2020, pon 19:57

Dík za vyčerpávající info k nákupu. Nějakou dobu nabízeli v AR servis v ceně včetně materiálu, toto už ale teď neplatí. Mám za to, že i na první Giulie byla záruka 3 roky standard. 2 roky jsou taky v pohodě.

U nákupu mi šlo spíš o srovnání, než o konkrétní částku (když je teda tajemství ;-)
Giulietta 2014, Spider 916

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 24.8.2020, pon 11:05

Vrátili jsme se z dovolené v Rakousku, takže můžu doplnit ještě nějaké další info:
Spotřeba tam 8,9 l/100 km, zpátky za necelou cestu (od tankování) 8,5 l/100 km. Celkem za celou dovolenou cca 1700 km vč. ježdění tam ve vysokých horách a pojížděk po městech to jest za 9,4. Vše údaje z PP. Ale zdá se (zatím málo dat), že to odpovídá a nepodhodnocuje jako u Plejád, kde to bývá vždy 3 decky až spíš půl litru pod realitou.
Co mi moc nevyhovuje, je tempomat. Možná si časem zvyknu, ale prostě bych uvítal, kdyby byla možnost přepnout z adaptivního do klasického tempomatu, jakožto to umí nová Subarata a i jiné značky.
Naopak automat přepínání dálkových/potkávacích světel je na solidní uživatelské úrovni.
Pořád platí, že převodovka na normální N režim (a taky samozřejmě A režim, který prakticky nepoužívám) drží otáčky docela zbytečně a někdy až nezdravě nízko. A uvítal bych, kdyby byla možnost vypnout to pípání při zamykání a odemykání vozu. V návodu jsem to nenašel, stejně jako přepínání do klasického tempomatu.... Tož kdyby to nakonec snad šlo a někdo jste věděl, budu rád za info….
Přílohy
08230114upr.jpg
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 632
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od krteczek » 24.8.2020, pon 12:36

Zajímavý ... možná že občas na nějaké málo používané dálnici mimo hlavní frekventované časy (třeba v noci) bych uměl využít i obyč tempomat, ale od doby, co je v autě adaptivní, mě přepnutí na obyč ani nenapadne. Ale je fakt, že se pohybuju zejména po Čechách - a ještě nejvíc těch středních, takže to asi můj názor zkresluje hodně.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Kubas » 24.8.2020, pon 13:56

Pro me adaptivni tempomat taky jednoznacna volba.... jinak u Giulie jsem PP parkrat taky kontroloval podle dotankovani a fakt je velmi presny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od MichalT » 24.8.2020, pon 21:24

No, Ty jsi spisovatel :-D gratuluju ke Stelviu!
K těm steracum, auta myju výhradně ručně a při sušení stěračů jsem si všiml, že úplně snadno se s nimi dá pohnout ručně, vlastně jsem to ani nechtěl, ale jak jsem je nadzvedl, abych to pod nimi vysusil, tak úplně lehce povyjely nahoru, vrátit šly taky snadno, takže myslím, že nebude nějaký problém si je prostě posunout kam je třeba ručně.
K pojistce, Giulii Veloce 280 CV fungl novou jsem měl pojistenou komplet za asi 16tis a Quadrifoglio teď mám za 23tis Kč, taky full, takže cenu máš dobrou, háček bych v tom asi nehledal.

Máš to už MY2020 s tím novým infotainmentem nebo ještě "starou" verzi?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 25.8.2020, úte 08:35

MichalT píše: 24.8.2020, pon 21:24 No, Ty jsi spisovatel :-D gratuluju ke Stelviu!
K těm steracum, auta myju výhradně ručně a při sušení stěračů jsem si všiml, že úplně snadno se s nimi dá pohnout ručně, vlastně jsem to ani nechtěl, ale jak jsem je nadzvedl, abych to pod nimi vysusil, tak úplně lehce povyjely nahoru, vrátit šly taky snadno, takže myslím, že nebude nějaký problém si je prostě posunout kam je třeba ručně.
K pojistce, Giulii Veloce 280 CV fungl novou jsem měl pojistenou komplet za asi 16tis a Quadrifoglio teď mám za 23tis Kč, taky full, takže cenu máš dobrou, háček bych v tom asi nehledal.

Máš to už MY2020 s tím novým infotainmentem nebo ještě "starou" verzi?
Spisovatel? No když to říkáš, no, vlastně asi nejsi první, kdo to říká :-D Ad stěrače, dík, dneska budu mýt po dovolené, tak vyzkouším. A co ten tempomat či pískání při zamykání/odemykání auta, to nejde pořešit? Pojistka asi tak prostě nějak vyšla. Mám ještě loňské MY, to by asi nebylo za takové peníze, teda bezdotyk (ale samozřejmě už s Android Auto). No asi ten podpis mate, ale píšu 2020, bo rok uvedení do provozu....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 327
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od Pete Biggy » 25.8.2020, úte 08:44

Ještě k tomu adaptivnímu tempomatu. Mi vadí, např. že si jedu s nastavenou nějakou rychlostí, do toho mě třeba někdo předjede a zařadí se brzo zpět do pravého a mi to hned hamuje. Tak samo, když někoho dojíždím, ale ještě nemůžu vyjet do levého, pač vidím v zrcátku, že tam ještě někdo za mnou je a ono to brzdí, byť by to krásně ještě vyšlo. Mám nastavenou samozřejmě nejmenší vzdálenost, ale přijde mi, že někdy to brzdí fakt hoodně zbytečně brzy, jindy třeba nee. A nebo třeba když jedu z kopce, mám např. nastavených 135 km/h, z kopce by to nabralo něco přes 140 či k 150... proč jako nee, proč zbytečně plýtvat získanou kinetickou energií? Jenže ono to samozřejmě brzdí. Tohle u některých aut dělá i klasická automat, ale u XTčka to nedělalo a tak mi to prostě vyhovovalo víc. Ta jízda s tím adaptivním tempomatem prostě je taková víc uskákaná, méně plynulá. Mi vyhovovala ta plynulost jak jsem měl u Suba, byť jsem do toho musel být aktivně zapojený mačkáním čudlíků, no možná i to mi vlastně víc vyhovovalo....
Naposledy upravil(a) Pete Biggy dne 25.8.2020, úte 12:17, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Pete Biggy - Alfa Romeo Stelvio 280 B-Tech (2020)

Příspěvek od MichalT » 25.8.2020, úte 09:47

Pískání alarmu neporadím, to tam nemám, tempomat moc nepoužívám, mám těžkou nohu :D :D :D

PS: ohledně Subaru, máš přehled jestli je tady v ČR někdo, kdo má starý Subaru XT? Takovou tu kosmickou mrkev? Mě japonci taky berou, ale jen 80ties, zejména 2. polovina :wink:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů