chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od yan.ko » 23.3.2013, sob 23:08

Pro optimalni zivotnost to ani nestartuj.

Kubas, ver tomu ze je co opravovat i po Fiatackych inzenyrech
Alfa Romeo Perfection

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Sgt. » 23.3.2013, sob 23:12

Ano a důkazem zlepšení chiptunerem jsou ty grafy z brzdy co vypadají jak blbě natočené EKG :wink:
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od yan.ko » 23.3.2013, sob 23:15

To mas tak, kdyz se za chiptunera povazuje kazdy kdo ma doprdelediru.
Alfa Romeo Perfection

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Sgt. » 23.3.2013, sob 23:32

No spíš ten kdo to opravdu umí se tu neprezentuje. Nebo sem si toho nevšimnul.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Harous » 24.3.2013, ned 10:14

Za optimální mapy pro sérii a sériový palivo bych považoval tovární hodnoty. Sériovýmu chipu bych se asi vyhnul a odborníka který by uměl sladit všechny komponenty tak aby to bylo lepší než z továrny bych zase těžko hledal, případně těžko platil.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od kravitzUL » 24.3.2013, ned 11:51

taky to tak nějak vidim a utrácení peněz za následky chipu mi přijde zbytečný. Jó když je někdo fajnšmekr a vrhne se do toho cestou i dalších úprav - sání, turba, vstřiků, pístů, spojky atd a nejen chipu, tak je to pak o něčem jiném. Mě bohatě stačí tenhle výkon a to jak na běžné ježdění, tak i občasné :drivers: ... a na cuore jízdu mám Oldu. Jen jsem si říkal, že v dnešní době to už mohlo být dotažené na jinou úroveň a chipování, už nemusí být destruktivní.. ať už více či méně.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

tom156gta
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 23.2.2009, pon 14:22
Bydliště: Brno

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od tom156gta » 17.4.2013, stř 09:38

Mám dotaz mám AR159 1,9 110kw rok 2007.... začíná my klouzat spojka, na autě je udělaný čip po předchozím majiteli na 138kw. Potřeboval bych poradit kde a jakou spojku koupit aby to chvíli vydrželo.
Děkuji T.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1,9 JTDm

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od 147 JTD 85 » 28.4.2013, ned 20:52

Zdravim tak jsem od pondelka po čipu od power tec z 85kw na 102kw a zatím velká spokojenost.Jsou to docela mahři si myslím jezdí tam na upravy fakt kary a pusobí fak profi,dostal jsem certifikat o upravě. Auto je o dost pružnejší v celem spektru otaček a 3-4-5 stupen jede jak střela tak snad bude vše ok alfaromeo1

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od mari156 » 1.5.2013, stř 18:51

Ahoj.Říká Vám něco firma tPower racing?Zajímaly by mě nějaké reference na jejich chipování.Teď mají akci např.85 kw 1,9 JTD za 6400 kč i s brzdou!Díky
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od mari156 » 1.5.2013, stř 18:54

147 JTD 85 píše:Zdravim tak jsem od pondelka po čipu od power tec z 85kw na 102kw a zatím velká spokojenost.Jsou to docela mahři si myslím jezdí tam na upravy fakt kary a pusobí fak profi,dostal jsem certifikat o upravě. Auto je o dost pružnejší v celem spektru otaček a 3-4-5 stupen jede jak střela tak snad bude vše ok alfaromeo1
Upravila se Ti nějak spotřeba?Kolik jsi měl průměr před a po :wink:
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od 147 JTD 85 » 1.5.2013, stř 23:49

mari156 píše:
147 JTD 85 píše:Zdravim tak jsem od pondelka po čipu od power tec z 85kw na 102kw a zatím velká spokojenost.Jsou to docela mahři si myslím jezdí tam na upravy fakt kary a pusobí fak profi,dostal jsem certifikat o upravě. Auto je o dost pružnejší v celem spektru otaček a 3-4-5 stupen jede jak střela tak snad bude vše ok alfaromeo1
Upravila se Ti nějak spotřeba?Kolik jsi měl průměr před a po :wink:
No moc ani néé davaji tam n vyběr ze 3 Variant -eco-optimal-maximal, ja mam maximal ta není o spotřebe ale pozoruji měský provoz ze 6,6 na 6,2.Zatím ale max spokojenost

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od 147 JTD 85 » 1.5.2013, stř 23:51

mari156 píše:Ahoj.Říká Vám něco firma tPower racing?Zajímaly by mě nějaké reference na jejich chipování.Teď mají akci např.85 kw 1,9 JTD za 6400 kč i s brzdou!Díky

Powertec ma tet akci za 3600 a budeš spokojenej s brzdou za 4600 :drivers:

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od mari156 » 2.5.2013, čtv 00:44

147 JTD 85 píše:
mari156 píše:Ahoj.Říká Vám něco firma tPower racing?Zajímaly by mě nějaké reference na jejich chipování.Teď mají akci např.85 kw 1,9 JTD za 6400 kč i s brzdou!Díky

Powertec ma tet akci za 3600 a budeš spokojenej s brzdou za 4600 :drivers:
Kladno mám trošku z ruky,asi 400 km :-D .a :-D si to budu řešit se Sarkanem :wink: !Spotřeba Ti klesla,což je super.Kolik Ti změřili na brzdě? :smt098
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od summer1999 » 15.7.2013, pon 21:33

Chlapci zlatí, je mi jasné, že je to tu už zmiňované, ale je zde v republice, nějaká dosti zkušená duše ohledně odlazení automobilu? Konkrétně se jedná o VMko 2.5TD.. Sice už bylo chipované, ale dával se jinačí (větší) cooler, který tomu (pravděpodobně) po odlazení dá jinačí vlastnosti a asi ještě dostane nějaké komponenty.. Předem říkám, že z toho nechci vytřískat nějaké šílenosti v podobě 250 koní atd.. Teď bych měl být údajně na 160 a chtěl bych se dostat někam ke 180, možná 190.. Prostě to chci hlavně s někým zkušeným pořádně zkonzultovat, co, jak, proč atd.. Takže pokud tu někdo takový je, tak SZ, nebo mi sem hoďte nick.. Děkuji předem.. :smt023
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od A.J.Michal » 15.7.2013, pon 22:03

No VMko bych fakt moc nepokousel, pujdou ti srat s takovou hlavy, proste je to jeste predkomurkac a o serii turbu nemluve.

Ale jo, rad bych se pak svezl. Na vykonovou rezervu to bude dobry pocin, ale na stalou zatez to nebude.

Edit: jinak kdyby to uz neslo softwarove, tak tam narvat mechanicke cerpadlo s plynem na lanko a rvat tam tu naftu proste natvrdo, ale to uz je "punk chip" :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Lukyn » 19.12.2013, čtv 09:25

navazuji na smazaný inzerát o prodeji jedné čipované 159.
často se objevují tvrzení že : čip, aby vše dobře fungovalo, musí být postavený autu na míru, odbržděný na brzdě…
podle mě je přeci jedno v jakém stavu jsou přeci příslušné součásti vozu, při zájmu o čip
čip ovlivní životnost dílů : turbo, spojka, setrvák, samotný motor, poloosy, předních pneu
špatný čip – od*urví dříve
dobrý čip – od*urví později
samozřejmě hodně ovlivní způsob použití vozu samotným uživatelem
takže bych větu /postavený autu na míru/ spíše uváděl jako – postavený uživateli a jeho peněžence na míru – rozuměj :
chceš jezdit (neopravovat) : nečipuješ – jezdíš defenzivně
chceš závodit : čipuješ, následně měníš umřelé díly.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od A.J.Michal » 19.12.2013, čtv 09:44

Cedler se tam do chudinky pustil ostatni se pridali. Jako je to kazdeho vec a proste kurvit inzeraty by se nemely. Ale ak nejak s Lukynem souhlasim, proste zvysis vykon = snizis zivotnost komponentu.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Lukyn » 19.12.2013, čtv 09:48

Souhlas, reakce měly být v jiném vlákně, ale Petulka si inzerát mohla nechat zamknout.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od mari156 » 19.12.2013, čtv 13:50

Lukyn píše:navazuji na smazaný inzerát o prodeji jedné čipované 159.
často se objevují tvrzení že : čip, aby vše dobře fungovalo, musí být postavený autu na míru, odbržděný na brzdě…
podle mě je přeci jedno v jakém stavu jsou přeci příslušné součásti vozu, při zájmu o čip
čip ovlivní životnost dílů : turbo, spojka, setrvák, samotný motor, poloosy, předních pneu
špatný čip – od*urví dříve
dobrý čip – od*urví později
samozřejmě hodně ovlivní způsob použití vozu samotným uživatelem
takže bych větu /postavený autu na míru/ spíše uváděl jako – postavený uživateli a jeho peněžence na míru – rozuměj :
chceš jezdit (neopravovat) : nečipuješ – jezdíš defenzivně
chceš závodit : čipuješ, následně měníš umřelé díly.
Ahoj.Musím trošku oponovat :D .Na prvním Alfonsovy s čipem od Šarkana jsem najel cca.90 tis.km bez sebemenších problémů.Za tu dobu neměněno nic,krom nějakého předního ramena,což při stavu našich silnic není nic neobvyklého(interval měnění byl co rok a půl).Čipováno bylo okolo 130 tis.km.Jo,jen se zaslepil Egr :wink: !Takže s tím měněním je to taky o haluzi :D a o štěstí :smt035
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od MichalP » 19.12.2013, čtv 14:06

také jsem měl na předchozím autě chip který jsme odlaďovali na brzdě a jezdil jsem na něj nějaké 4roky bez jediné závady a auto mělo najeto 280000km na originální turbo,vstřiky i spojku.Hlavní je se k chipovanému autu chovat,ohřát motor než se mu naloží a dochlazovat než se zastaví motor.Auto jezdí dodnes,jsem s novým majitelem v kontaktu a neměnil zatím nic,má ho necelé 2 roky což je na chip cca 6 let.Je jasný že pokud se chip udělá na maximum tak odchází turbo atd dříve ale pokud je to v rámci možností tak nevidím problém :drivers:
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od A.J.Michal » 19.12.2013, čtv 15:43

no ono i zalezi jak s tim clovek jezdi :-D jestli ten vykon vyuzije 2x za den, nebo jestli jezdi pam pam pam skoro porad a jednou do mesice tomu prozene pavouky :)

mozna takova 25 minutovka v Brne na okruhu by to overila, zdali to vydrzi nebo ne :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od hno3 » 19.12.2013, čtv 17:25

A.J.Michal píše: mozna takova 25 minutovka v Brne na okruhu by to overila, zdali to vydrzi nebo ne :-D
ano ano... platí pro všechny... někdy stačí 5 minut držet kouř na dálnici a špatnej chip propálí písty či jinak zkurví motor... (palivo dohořívajicí na pístech, případně extrémně chudá směs, monstrozní detonace, způsobující kavitaci hlavy :smt033 ..)

chip dělanej s rozumem a s měřením potřebnejch hodnot na jednom konkrétním auťě má šanci něco přidat - dokonce i velmi zajímavý hodnoty bez omezení životnosti (díky továrnímu nastavení který je na bezpečný straně pro všechny možný případy..) se může jednat i o 15-20 PS na atmosferickým 2L benzínu...

řešit nějakej chip "na přání zákazníka" no nevim... to dokážou snad jen český kouzelnící :smt068

buď to naladím na optimum (u benzínu směs, předstih, akcelerační obohacení, případně moment přestavení vaček/sacího potrubí..)-což se v zahraničí běžně děje, protože lidi co se tím zabejvaj řešej pouze 1 značku a o motorech něco věděj a něco na nich měřej když laděj (cena takovýho SW je pak od cca 4000,- po 20000,- dle složitosti ladění -zda li auto nemá nějaké výrazné mechanický úpravy) ..navíc pokud je něco v píči, tak automaticky neladím, dokud majitel nepřijede s mechanicky OK autem... v motorsportu to platí na 100%, tak nevím proč pičtuneři dělaj opak...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od cendler » 19.12.2013, čtv 22:08

Luky : jak jsem psal i v tom inzerátu je prostě nesmysl aby každé auto bylo stejné, třeba auto má najeto 100t/km a placnu pro ujasnění tlak 1,53bar zvládá bez problémů a auto co má 200t/km, tak na tenhle tlak může už klouzat spojka, neříkám, že bude, ale může atd.
Samotný uživatel je věc druhá, správný upravce RJ se zeptá jak je auto využíváno a podle toho se upravuje, ale asi já jsem jiný, asi nemyslím na svojí kapsu a myslím na lidi, když za mnou přijedou a chtěl něco odemně udělat, všichni ví, že mechaničina není moje hlavní pracovní činnost a mám to jako zábavu a dělám to, když mám čas.

A.J.Michal : hrozně mě mrzí, že je to smazaný, protože já jsem do paní nenavážel, jediné co jsem řekl, že je hloupost, že je to dobře udělaný, když upravce neví, jak je auto na tom fizycky.

MichalP : tak se to má správně dělat, na brzdu a odladit si to tam

hno3 : souhlasím
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Kubas » 19.12.2013, čtv 22:15

chlapi prostě pochopte že do inzerátů ani dobře míněná kritika a komentáře nepatří.... Čili příště když budete něco chtít inzerentovi říct tak tam dejte odkaz na jiné vlákno (třeba na tohle) a tam to můžete rozebírat.... Jinak já to nijak nesoudím, mě když prostě inzerent požádá o smazání inzerátu tak to neřeším a mažu.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Příspěvek od Sgt. » 20.12.2013, pát 08:40

Stejně by to tu nikdo nekoupil, 95% místních 159 nenávidí nebo ignoruje a 5% jí už má :smt040
K věci když slyšim že to má chip od Sarkana tak dle vlastních zkušeností bych se na to auto ani nejel podívat.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti