chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Ale jo, na 2.4 Jtdm jde i 300PS, ale už jsem skeptický k tomu když někdo hlásí mega čísla a nakonec to je jen plácání do prázdna bez důkazu(graf).
Pro mě už to jede málo Zastavit se můžeš v pohodě, ale jestli opravdu to chceš porovnat tak by jsi musel do cca 1-2 měsícu a nesmí být sníh, jelikož budu vyndavat motor a upgradovat věci na vyšší potenciál.
Pro mě už to jede málo Zastavit se můžeš v pohodě, ale jestli opravdu to chceš porovnat tak by jsi musel do cca 1-2 měsícu a nesmí být sníh, jelikož budu vyndavat motor a upgradovat věci na vyšší potenciál.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
300HP tam mít nebudu ani s W/M.r-a-k píše:Ale jo, na 2.4 Jtdm jde i 300PS, ale už jsem skeptický k tomu když někdo hlásí mega čísla a nakonec to je jen plácání do prázdna bez důkazu(graf).
Pro mě už to jede málo Zastavit se můžeš v pohodě, ale jestli opravdu to chceš porovnat tak by jsi musel do cca 1-2 měsícu a nesmí být sníh, jelikož budu vyndavat motor a upgradovat věci na vyšší potenciál.
Změřený výkon po přestavbě na brzdě nemám. Jenom zrychlení z 0 na 200 km / hod...do 20 vteřin...
Jinak v sérii plus úprava softwaru byl výkon 225 HP a 480Nm...
Letí to jako šutr ,ale když si na to člověk zvykne tak se zdá, že to jede s odstupen času nějak málo...
Ladíme dál...software , chlazení...a brzdy.... a v plánu je i ještě větší turbo...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- 147 JTD 85
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
- Bydliště: Ustí nad labem
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Cus neznáte nekdo nemate skušenost? Zajímalo by mě co to je jestly klasik powerbox nebo co? vis odkaz http://www.romeoferraris.com/it/elabora ... ction=list Na vrchu nacvakate co mate za káru typ motoru atd a nabídne vam to upravu motoru ale vubec nevím co to je asi nejaká řídící jednotka
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Tak je to tak, jak jsem si myslel Váš odhad který nemá možná s realitou nic společného. A to jsem zvědavý až to odbrzdíte, jak bude vypadat průběh křivky.Radek156 píše:300HP tam mít nebudu ani s W/M.r-a-k píše:Ale jo, na 2.4 Jtdm jde i 300PS, ale už jsem skeptický k tomu když někdo hlásí mega čísla a nakonec to je jen plácání do prázdna bez důkazu(graf).
Pro mě už to jede málo Zastavit se můžeš v pohodě, ale jestli opravdu to chceš porovnat tak by jsi musel do cca 1-2 měsícu a nesmí být sníh, jelikož budu vyndavat motor a upgradovat věci na vyšší potenciál.
Změřený výkon po přestavbě na brzdě nemám. Jenom zrychlení z 0 na 200 km / hod...do 20 vteřin...
Jinak v sérii plus úprava softwaru byl výkon 225 HP a 480Nm...
Letí to jako šutr ,ale když si na to člověk zvykne tak se zdá, že to jede s odstupen času nějak málo...
Ladíme dál...software , chlazení...a brzdy.... a v plánu je i ještě větší turbo...
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Odbržděnou máme 1,9 na skoro na 230 HP, ktrá je podobně přestavěná, ale nebylo dostatečné chlazení na brzdě, nafta jen 94, EGT letělo nahoru, teplota nasávaného vzduchu přes 100st, v běžném provozu se teplota drží do 50st.... jinak běžně nafta 110 a tlak 3,2.r-a-k píše:Tak je to tak, jak jsem si myslel Váš odhad který nemá možná s realitou nic společného. A to jsem zvědavý až to odbrzdíte, jak bude vypadat průběh křivky.
Můj odhad k realitě má hodně blízko. I kdybych naměřil jen 251 HP.
Nejsem z těch co přehání. 250 je reálných pro 1,9mjet , pro mojí 2,4mjet je reálných 270.
Ale raději jsem napsal, že mám minimálně 250 HP...což je 100pro realita...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Jaky program používáš na měření zrychlení,případně jaký přístroj?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Kameru a navigaci...neměřím zrychlení na setiny , takže to je dostačující. V PC do videa vložím stopky a mám to změřené.George.KHE píše:Jaky program používáš na měření zrychlení,případně jaký přístroj?
Tachometr ukazuje 200 a navigace 197km/hod, při 240 je odchylka stejná tachometr 240 navigace 237 km/hod.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
A nevíš o nějakém dobrém programu třeba do telefonu ? Vím že kdysi kámoš měl tuším gtech a měřilo to fakt dobře.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Nějaké prográmky pro android jsou , ale nezkoušel jsem je. Pro mě je jednodušší připíchnout kameru do auta aby snímala tacho i navigaci a pak v počítači to zkouknout i se stopami ve videu, třeba ve vegas studiu, zdá se mi to celkem přesné. A jestli je odchylka na 20 vteřinách + - 1 vteřina tak je mi to jedno. Když jsem měl jen čip tak zrychlení 0-200 bylo za 26 vteřin, měřeno stejnou metodou, teď po přestavbě to je cca -6 vteřin.George.KHE píše:A nevíš o nějakém dobrém programu třeba do telefonu ? Vím že kdysi kámoš měl tuším gtech a měřilo to fakt dobře.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
s těma koňma a zlepšením zrychlení opatrně... pamatuju případ kdy mi jeden chvástal tvrdil že má 180PS ze 145 (oprávněně, úprav měl relativně dost, ale dost často naslepo dělanejch bez nějakýho promyšlení..) a realita na brzdě nakonec byla 152..přičemž i tak auto jelo o dost lépe oproti serii...
a hlavně je pěkný mít Nm a kW ale na co když seriová převodovka je často nahovno zpřevodovaná pro potřeby jakkoliv upravenýho motoru... když poskládáš kvalty podle potřeb motoru,tak to jak kdybys našel stádo koní...
a hlavně je pěkný mít Nm a kW ale na co když seriová převodovka je často nahovno zpřevodovaná pro potřeby jakkoliv upravenýho motoru... když poskládáš kvalty podle potřeb motoru,tak to jak kdybys našel stádo koní...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
1,9ka ze 150 HP skoro na 230 HP , změřeno na brzdě... ....a má rezervy...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
potreboval bych poradit jako spojku dat na 147 jtd 85 kw.nemam zadnej chip tak nepotrebuji nic extra ale ne zase naky blaticko.jakou znacku?
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
a budeš lamelu chipovat? protože jestli ne, tak jsi v blbym vlákně ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Nehce nekdo taky vzit, rozdelime si postovny... http://aukro.cz/digitalni-chip-box-alfa ... 68485.html
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
-
Web159753
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.8.2011, pát 08:16
- Bydliště: Markneukirchen, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Myslim, ze kdo ma svoji alfu rad, tak si to nekoupi. Pokud někdo bude chtít nějakej chip, tak nejspíš kontaktuje šarkana.
Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2
AR 159sw 2.0JTDm 125kw 2012
AR 147 1.9 JTDm 110kw 2005
AR 147 1.9 JTDm 110kw 2005
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4034
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Principem fungování zařízení je poslát do senzoru velmi specifický signál - teplotu (je to obchodní tajemství každé společností, která se zabývá tuningováním aut). Po obdržení takové informace ze senzora pokladový počítač ECU (je v každém autě) změní svoje nastavení na tak zvané víc sportovní.
Přispívá to lepší dinamice jízdy, lepšímu zrychlení a také zvětší maksimální rychlost vozidla
Definitivně lepší zrychlení
Kompatibilní z DPF .... to se u TSka hodí
Návod v českém jazyce ... nejsem si s tou češtinou jist
Přispívá to lepší dinamice jízdy, lepšímu zrychlení a také zvětší maksimální rychlost vozidla
Definitivně lepší zrychlení
Kompatibilní z DPF .... to se u TSka hodí
Návod v českém jazyce ... nejsem si s tou češtinou jist
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
je vlastne uplne jedno, jestli ho zapojime....
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
-
Web159753
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.8.2011, pát 08:16
- Bydliště: Markneukirchen, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
radeji nezapojovat...
Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2
AR 159sw 2.0JTDm 125kw 2012
AR 147 1.9 JTDm 110kw 2005
AR 147 1.9 JTDm 110kw 2005
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Včera ve fitku se řešilo kolem emisí a chipu (octávka I. gen.) a padlo tam i to, že chip jde přeletovat za originální a zase zpátky, když člověk jede na technickou a může to udělat i sám doma, na koleni. Je to možný? Nějak mi to vrtá hlavou
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Pak to na těch silnicích má nějak vypadat, když si u benzínky může každej sám, narychlo přečipovat motor
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
2000 za odpor,kterej bude rj lhat, ze je motor studenej, to uz je fakt moc :-D:-D
Precipovat to jde,kdyz odpaji brouka a napaji tam jinyho s origo softem :-D
Odesláno z mého SK17i pomocí Tapatalk 2
Precipovat to jde,kdyz odpaji brouka a napaji tam jinyho s origo softem :-D
Odesláno z mého SK17i pomocí Tapatalk 2
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
..tak to tu čtu a myslim, že radši zůstanu bez chipu..né že bych po něm nějak toužil, to raděj utratim peníze za více servisu pro nej kondici mé italky. Ale mám v plánu u autoscanu nechat upravit DPF, EGR a vířivé klapky off, což jen kondici motoru pomůže a je to hlavně prevence budoucích závad, znečištění atd. Vážně nevidim důvod mít špunt v zadku a v případě EGRu spojovat WC s umyvadlem . Už tahle úprava bude myslim menší chip.
Ale přemýšlim nad chipem jen protože, tyhle úpravy nabízí autoscan i s chipem co je v ceně. Mám jen jednu zázadní otázku (možná blond ) Dá se vůbec rozumným chipem (třeba jen o 10kw) zlepšit životnost motoru i turba, kdy pouze dojde k nastavením ideálních hodnot pro tyto komponenty a to nejen z hlediska výkonu (protože se to třeba výrobci za roky vyvíjení nepovedlo , nebo z jíného neznámého důvodu auto tak nenastavil)? Jde třeba u 159 nastavit takovou mapu, která bude prostě pro motor ideál, turbo se bude méně zahřívat apod. Nebo prostě všechny tipy chipů (co teda zvyšují výkon),jen znamenají zvýšení tlaku turba-jeho zahřátí a tím pádem menší životnost. To že někdo napíše, že je s chipem spokojen už 60 000km, pro mě nic neznamená...za dalších 5 km může být jeho turbo pod drnem, ale třeba až za dalších 60 000, ale bez chipu by mu funělo dalších 150 000 se stejným zacházením.
Nepotřebuju mít ze 159 raketu, ale chci pro ni udělat to nej a když tam bude i o 10 kw navíc (asi teda na honění ochcávek po dálnici, jak tu píšete , ale u mě spíš obdiv-závist strýce zarytého pežouťáka ), tak to bude příjemný. O vlivu krouťáku na spojku a převodovku GM mám jasno
Ale přemýšlim nad chipem jen protože, tyhle úpravy nabízí autoscan i s chipem co je v ceně. Mám jen jednu zázadní otázku (možná blond ) Dá se vůbec rozumným chipem (třeba jen o 10kw) zlepšit životnost motoru i turba, kdy pouze dojde k nastavením ideálních hodnot pro tyto komponenty a to nejen z hlediska výkonu (protože se to třeba výrobci za roky vyvíjení nepovedlo , nebo z jíného neznámého důvodu auto tak nenastavil)? Jde třeba u 159 nastavit takovou mapu, která bude prostě pro motor ideál, turbo se bude méně zahřívat apod. Nebo prostě všechny tipy chipů (co teda zvyšují výkon),jen znamenají zvýšení tlaku turba-jeho zahřátí a tím pádem menší životnost. To že někdo napíše, že je s chipem spokojen už 60 000km, pro mě nic neznamená...za dalších 5 km může být jeho turbo pod drnem, ale třeba až za dalších 60 000, ale bez chipu by mu funělo dalších 150 000 se stejným zacházením.
Nepotřebuju mít ze 159 raketu, ale chci pro ni udělat to nej a když tam bude i o 10 kw navíc (asi teda na honění ochcávek po dálnici, jak tu píšete , ale u mě spíš obdiv-závist strýce zarytého pežouťáka ), tak to bude příjemný. O vlivu krouťáku na spojku a převodovku GM mám jasno
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
můj laický názor je, že na optimální životnost to staví právě fabrika.... nějak si moc nedovedu představit, že tomu někdo zvýší výkon a zároveň prodlouží životnost.... zas tak ten Fiat nepodceňuj....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: deadbeef a 12 hostů