Big problem! Cukání motoru

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 6.10.2011, čtv 08:06

Jo jsou, jsou to ty co jsem preventivně vyměnil ale předtím fungovaly.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 6.10.2011, čtv 17:09

když ti zrovna vynechává válec, tak bych pak kouknul na svíčky jestli jsou mokré nebo ne

pak bys věděl jestli je ok jiskra určitě
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 6.10.2011, čtv 19:41

Dokonce jsem u toho inkriminovanýho válce 2x měnil vstřik-3x kabely a 3x svíčky a bez výsledku. Tlak jsem měřil a je tam 7,5 atm. jako na ostatních. Svíčky jsou spíš suchý. Dost mě zarazilo, že když když vypustím benzin z lišty tak po prvním startu se chytne jeden válec, pak druhej třetí a nakonec občas i ten poslední, ale když jsem měnil pumpu předtím, tak po prvním startu šly hned všechny jenom to zdochlo a po druhým už všechno šlapalo OK. O víkendu si budu hrát s benzínem, teda jestli počasí dovolí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od A.J.Michal » 6.10.2011, čtv 20:07

shod to ze skaly :-D nejednodusi volba xD
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 6.10.2011, čtv 20:36

Michal: Ono to tak dopadne.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 9.10.2011, ned 18:35

Takže příčina big problému objevena, další big problém. Ucpaná nádrž, když dám pumpu před vstřiky, motor běží normálně, filtr je průchozí, pumpa běží (je nová), ale benzín teče jen občas, se starou pumpou je to stejný. Samo ji vyndám, profouknu, vypláchnu. Jelikož je ale lepená moc velkou budoucnost tomu nedávám. Nemá někdo bezchybnou nádrž, popř. neumí to někdo opravit. Je potřeba rozdělat ten bajonet (otázka jestli se nerozpadne), vyčistit sítko, zjisiti kde je to prorezlý a zavařit. 12000 Kč za novou se mi moc dávat nechce...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 9.10.2011, ned 18:55

Milano75 píše:mno u diesla tohle znamená, že je zacpaný filtr a nemáto palivo

tak si profoukněte trubky a filtry

:) měl jsem pravdu


jestli se na to necejtíš, tak jí vyndej a já se ti na to kouknu :-D respektive dal bych to typovy co mě vařil nádrž na TD

a v sobotu jedu do Zbraslavic, tak by sme se někde v Kutný hoře můžem sejít

jinak nádrž vypadá takto:
IMG_2172.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4865
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od A.J.Michal » 9.10.2011, ned 19:19

jo pamatuji si jak jsme zavařovali tu mou nádrž :D chladili jsme to hasičákem, ať nám to nebouchne a svar nam utíkal před očima, ale tak nějak jsme to zalátali.

Celkem mě napada, jak je udělaná nádrž na americe? Je tam nějak jen vložená , nebo jsou tam provedeny ještě nějaké změny na kastli?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 9.10.2011, ned 19:42

Tak já s tím nemám moc zkušenosti, vodotěsnej svár CO-čkem umím v tom problém nevidím, jenom se bojím, že to křápne. Navíc ta nádrž je jak cedník, už je jednou vařená. Ta moje původní na tom není o moc líp..Co se týká soboty ještě se ozvu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 9.10.2011, ned 19:44

amerika má výdut pod zadníma sedačkama, aby ta nádrž tolik "nečuměla" do kufru, samotná nádrž je přichycená ocelovýma pásama


dvě nádrže doma mám, stav neznámý :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Sejny » 10.10.2011, pon 16:24

Kanystr do kufru a hurá na trať :-D Jak mám teď auto v garáži tak se v něm tak nějak hrabu a taky mi pumpa nedává rovnoměrně.... vidím to na problém uvnitř nádrže. S plnou nádrží auto startuje na brnk... jak je pod půlku tak se začíná start prodlužovat. Včera jsem odpojil hadici z lišty a pustil čerpadlo natvrdo kusem drátu a nedá se říct že by benzín vytékal rovnoměrně.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 10.10.2011, pon 20:04

Na tak to Tě čeká podobný rodeo jako mě. Já na tom autě vyměnil snad všechno. Pak jsem připojil pumpu před vstřiky, přepad jsem nechal. Ta pumpa má úžasnej výkon, vysála dvoulitrovou láhev snad za 10 sec. Když jsem ji zase zapojil skoro nic neteklo, nebo chvílema.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

noname1

Příspěvky: 2
Registrován: 30.9.2011, pát 07:17

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od noname1 » 11.10.2011, úte 16:59

:-D :-D :-D je nějaký posratý rok na 75 tky ... když já jsem vyřešil konečně to moje cukání výměnou řemenice, tak jsem prozměnu ustřihl šrouby na poloose, takže teď čekám na nový díl do převodovky... tu poloosku co se strká do diferáku a na kterou je přišroubovaná poloosa a kotouč :-)

jinak standartní čerpadlo na 75 tce má tlačit 3-3,5bar a průtok paliva 90 litrů za hodinu :-D :-D :-D toť informace výrobce :-)

já navrhuju najít nějakého nádržáře a dát mu za úkol vyrobit deset nádrží za normální cenu. Jsem schopný to nějakým způsobem profinancovat, ale potřebuju vědět kdo by to chtěl.

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 12.10.2011, stř 14:13

takze pani, dnes som prevetral moju alficu, a ziadnou chorobou motora netrpi :smt118 Ine je to ovsem s prednou napravou... Neviem co mi to tam cuka, ci su to ventily, alebo napiancia kladka ci remenice(loziska v nich), ale motoricky :partyman: Po zohriati v garazi redline, som myslel ze sa ta kulnicka zosype :) Snad date tie vase "stare herky" cim skor dokupy :pivko
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 14.10.2011, pát 18:27

Takže jsem vydělal nádrž,cosi v ní plavalo, byl to takovej pytlík. Když jsme to vytáhl, zjistil jsem, že je to filtr co se uvolnil z podávací pumpy. Pumpa ho asi vždycky spolehlivě přicucla do sání. Ale stejně průchodnost není ideální. Budu asi muset rozdělat ten bajonet a pumpu vyndat ven. Máte s tím někdo zkušenosti ? Poraďte jak na to.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 14.10.2011, pát 18:28

mno tak to mě ani nenapadá jak to udělat, musel bych se v dílně kouknout na nádrž
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Sejny » 15.10.2011, sob 01:21

Já jsem to rozebíral u své původní nádrže když jsem ji měnil za jinou. Dalo se to odjistit pomocí kusu kulatiny a kladiva :) spešl klíč nebyl potřeba. Je tam takový plechový bajonetový uzávěr který drží průchod trubek přes gumové těsnění na nádrži. Na pumpě uvnitř nádrže má být takový pytlík, ta pumpa byla totálně zarezivělá takže samo nejela. Tady v tom sání bude zakopaný pes.... možná je trubička někde prorezlá a přisává si to tam vzduch a ještě k tomu přicucává ten pytlík jako bonus :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 15.10.2011, sob 09:57

Sejny: Tlučeš do toho velkýho plechovýho kroužku ? Ten se musí otáčet ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 15.10.2011, sob 18:53

Takže po zralý úvaze jdu do výroby nový nádrže z nerezu. Podávací pumpu oželím a filtr dám mimo nádrž. Hladinoměr a nalévací hrdlo by mělo být na svém původním místě. Nějaký nápady na co si dát pozor ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 16.10.2011, ned 10:10

podavacie cerpadlo a benzinova pumpa je v tomto pripade to iste, alebo v nadrzi je este naka serepeticka- podavacie cerpadlo? TD viem ze ma manualne podavacie cerpadlo na motore... ale TS... :-k :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 16.10.2011, ned 18:17

V nádrži je ještě serepetička, tu nazývám podávací čerpadlo. Nedřív se utrhl ten pytlík na co má dělat filtr, pak se to přicpalo a pumpa chvíli dává, chvíle ne a ještě si to ten pytlík nasálo a nejelo to už vůbec...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 16.10.2011, ned 21:45

hm, a aj dotoho ide napatie?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Sejny » 17.10.2011, pon 00:36

Jasně, je spojená paralelně s hlavní pumpou, mě se asi před půl rokem zadřela a vypálilo to pojistku čerpadla. Tak jsem jí na cestě odpojil a tak to už zůstalo, stejně je tam k ničemu.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 23.10.2011, ned 17:54

Rasputin: aj do toho ide napetie
BIG PROBLÉM VYŘEŠEN !!!!!! :smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt026 :smt04
1 :smt041 :smt118 :smt118 :smt098 :smt098
Opravdu to byla ta přicpaná pumpa v nádrži. Alfa jezdí jako za mlada, nebo jako v Kameni. Možná i líp, protože při všech těch výměnách jsem odhalil , že jedna cívka dávala jiskru pouze občas. Díky všem za rady a dlužno dodat, že Milano měl pravdu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů