Big problem! Cukání motoru

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 11.9.2011, ned 21:07

Zdarec mam problem jak sviňa, alfica 2.0 ts mi stala skoro pul roku bez hnutí, konečně jede, ale blbě.

Když se dostanou otáčky na 3500 - 4000 tak to začne cukat jak prase, málem jsem vyčelil čelní sklo. dělá to na všecky kvalty. čerpadlo jsem vyměnil, dělá to furt. relátka jsem pospřehazoval, dělá to furt... nevím do čeho mám jít.
Na pětku max 120 pak to začne škubat.

ale když 1,2,3,4 vytočím nad 5000 a přeřadím na vyšší kvalt a otáčky jsou nad cca 4000tisíci na tom vyšším kvaltu, tak auto neškube a tahá do maxima..


Stalo se to někomu?
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 11.9.2011, ned 22:20

zeby nieco so zapalovanim? Inducky si skusil ine? Ja som mal problem, ze mi cukalo s motorom a netahal, ale hned od spodku, nakoniec pod problem s relatkom na obsluhu variatora, bolo z=stale zopnute, ale ked vravis ze relatka si menil :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 11.9.2011, ned 22:27

mám podezření na kable a rozdělovače... v týdnu se na to vrhnu, a uvidím co a jak... ale je to divné, co to dělá. Musím vyměnit tlakoměr oleje, protože vůbec neukazuje, ale nemyslím si že by to bylo olejem, protože jsem teď za jeden den ujel 1000 km, a tahal jsem to i přes dvě kila a to bych musel zadřít, kdyby to nemazalo
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 11.9.2011, ned 22:40

co ukazuje mechanicka ryska? :wink: Ja sa na rucicku ci AC uz nespolieham. A ked na volnobeh ho vytacas do otacok tak je pocut naky nepravidelny/vynechavajuci chod, alebo to robi len ak je v zatahu.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 12.9.2011, pon 11:02

někdy ho vytočím do maxima na volnoběh, někdy jen do těch 3200 - 3500 - 4000 ... mechanicka ryska? to myslíš co?? :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 12.9.2011, pon 11:53

Mechanická rysky myslí měrka na olej. Tohle dělalo Majklovi na 75-tce a byly přicpaný vstřikovače, zkus vyměnit celou jejich galerii (všechy), Mě to buď jede nebo ne, žádný tyhle mezistavy.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 12.9.2011, pon 12:47

hej hej, klasicku mierku som mal na mysli :D Preto sa pytam ci to robi aj na volnobehu abo len v zabere, v zabere nemusi stihat davat palivo a vtedy moze byt problem ako pise RV, resp. jeden z mnoha...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Majkll » 14.9.2011, stř 18:30

Podívej se na ty vstřiky , podobně mi to blblo a bylo to tím .
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 14.9.2011, stř 22:26

Svíčky nové, kable nové, cívky dávají jak mají, palivové čerpadlo nové, palivový filtr nový, kujva fix do psí díry...

průser je ten že já mám plnou garáž vstřiků z jednaosmičky a ty jsou úplně jiné než na dvoulitra, a 2800 za jeden nový vstřik se mi fakt dávat nechce.

Zítra ještě zkusím váhu vzduchu a snad se podaří kamarádovi najít vstřiky z třílitra... měly by být stejné... tak uvidíme. Pokud se však nepodaří najít, či budou jiné, měl by tu někdo vstřiky z dvoulitra? jen na půjčení ať vyzkouším jestli je to opravdu tím?
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od hondzik » 14.9.2011, stř 22:32

půjčit bych tě je mohl...

váhy mám kdyžtak doma
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 14.9.2011, stř 22:51

kurnik tak zjišťuju že 75 TS ko má ty samé vstřikovače jak 145,6 a 156 :-D takže to zas asi nebude taková trága sehnat někde náhradní vstřiky za pár kaček, a v polsku se daj sehnat nové za 190 zlotych za jeden což je tedy o dost přijatelnější cena nežli 2800 bez daně u nás...
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 14.9.2011, stř 22:54

Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Pavli
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 245
Registrován: 5.4.2008, sob 20:51
Bydliště: Silesia

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Pavli » 15.9.2011, čtv 00:13

Nebudu se tentokrát vyjadřovat vůbec :roll:
Kždp. vstřiky mám :-({|=
33 S 16V

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 15.9.2011, čtv 06:25

Co ten Tvůj polozadřenej TS,ten vstřiky nemá ? Ještě se na ně můžeš podívat, mají v sobě takový sítko, tak jestli nejsou přicpaný. Váha to myslím dělat nebude.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 15.9.2011, čtv 18:49

pánové, takže ani vstřiky, ani váha, ani čerpadlo, ani rozdělovače, ani palce, ani víčka, ani káble, ani čerpadlo, ani filtr, ani špatné palivo, ani svíčky :-D všecko jsem do řitě koupil nové krom váhy vzduchu ale ty jsem vyměnil tři a furt to dělá..


jak jsem tak seděl mezi fiatem a alfou, bafal velblouda a poslouchal volnoběh alfy, zaposlouchal jsem se do motoru a problém je asi vyřešen ( po následné konzultaci s jerremiashem) skočily rozvody na vačce. Moc to rachotí. do 3500 to tahá krásně ... pak už nastává problém... která vačka to je.

Hlava se dělala cca 2000 km zpátky. A 1000 km zpátky mi to začlo dělat na dálnici, když jsem podřadil z 5tky na 4ku v dost vysoké rychlosti ale 4ka nešla do červeného... takže je třeba znova nastavit rozvody
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 15.9.2011, čtv 19:21

Hu, to zní jako příběhy z říše HTP. Něco podobnýho potkalo i Misokgb nebo Rasputina. Skoro se tomu zdráhám věřit.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 15.9.2011, čtv 20:10

mno u nas to bolo trocha ine, raz sa rozletelo to voditko rozvodovej retaze(taky bakelitovy abo aky to je bazmek, a druhy krat to bola nizka hladina oleja. Tazko uverit ze skocili rozvody na retazi(samozrejme stat sa moze). Ale ako pises, ze si mal robenu hlavu nedavno, ma tak napada, ja aj brat ked sme mali dole hlavu, po nastaveni rozvodov a po prejdeni cca 1000kilometrov, sme povolili napinaciu kladku rozvodoveho remena! Vraj by sa to malo robit. Ked to uz skocilo, tak by som povedal ze skor asi sacia, resp. ta je kvoli tomu variailnemu casovaniu asi nachylnejsia... Este ze na TSku sa tie rozvody daju skontrolovat do 10-15 minut, v podstate len sundat viko ventilov, to mas raz dva.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 18.9.2011, ned 18:49

takže dneska bylo dole víko ventilů - vačky jsou na ryskách...

zítra zkusím ještě jestli to neskočilo na klice - ale to pochybuju.

a ještě zkusím napojit čerpadlo na normální kanystr, protože je taky možné že mám nějaký brutální sajrajt v nádrži co mi přicpává hadičku před čerpadlem...

a jestli to nebude tím tak budu asi potřebovat od někoho půjčit řídící jednotku.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 18.9.2011, ned 22:34

ak aj rozvody budu OK, stejne doporucujem tu napisanciu kladku povolit a opat zatiahnut(pokial si to nespravil) :wink: Zeby odisla ECU, keby sa to nestalo raz mne, tak by som tvrdil ze tazko. Ale ked som menil prvy krat motor, po vymene nechcel neslapal normalne, uz na volnobeh mu sibalo, a nakoniec uz nechcel ani nastartovat. Po vymene ECU vsetko normalne. Aj ked nechapem ako, preco kedy atd mohla odist. Vybral sa motor, je fakt ze auto asi pol roka stalo, ale bez baterky, a po nahodeni motoru konec. :smt102
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 19.9.2011, pon 10:04

tak jsem vyměnil čidlo na klice - furt to samý

vyměnil jsem konečně svíčky - furt to samý

vyměnil jsem kabely - furt to samý.

za hodinu si jedu pro vstřiky a řídící jednotku.

Pokud ani to nepomůže tak bude problém už snad jen v palivovém potrubí nebo v nádrži.


Protože už mě fakt nic jiného nenapadá.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 19.9.2011, pon 13:41

řj. vyměněná - furt to samý

vstřiky vyměněný - furt to samý...


chlapi ta moje sviňa je snad prokletá... to není možné už.


už mě napadá snad jen že může být někde steřelá hadica od paliva... a prostě tam víc paliva nedojde nebo slabé napětí k čerpadlu...

když budu chtít natáhnout kable od baterky k čerpadlu - na prudko - přes jakou pojistku to tam mám vést? možná je někde blbej kabel a bere to proud čerpadlu.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 19.9.2011, pon 14:34

Tak to je dobrá záhada. Jediný co mě napadá jsou už tyristory na cívkách, popř. cívky samotný. Vstřikům jsem tak věřil. :smt102 Co vím tak hondzikovi to dělalo něco podobnýho a měl rozmáznutou podložku na vymezení ventilový vůle. Prostě praskla a ventil měl vůli třeba 3mm, jak se to spolu pralo, nešlo to do otáček. To už jsou ale dost raritní závady. Ještě bych zjistil, jestli není nějak zaseklej variátor, jinak už fakt nevím...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 19.9.2011, pon 14:38

včera jak jsme do toho hleděli zkrze vaček, tak byla ryska na klice na 12 ti hodinách a rysky na vačkách na svých místech.

Poslední možnost - po tel rozhovoru s Jidrichem333 jsem došel k tomu že bude skočený rozvoďák na klice. Protože ryska na klice má být až na trnu od vodní pumpy když jsou vačky na ryskách.

Mě z toho jebne.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 19.9.2011, pon 14:46

Má pravdu předsedo s těma ryskama, ale to už musí bejt aby přeskočil řetěz. Jinak jednodušší myslím bude, nstavit kliku na rysku a nahoře ty vačky natočit na rysky taky. Jinak si nedovedu představit jak budeš přestavovat ten spodní řetěz.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 19.9.2011, pon 14:49

víko dolů, z každého válce jednu svíčku dolů, povolit napínák, rozpojit řetěz pootočit kliku na správnou polohou, spojit řetěz, dvakrát otořit motorem ráčnou jestli to sedí, a nastrojit zpátky. A jestli ten žid arašid italskej nepojede tak ho pošlu ze skály.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů