Big problem! Cukání motoru

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 19.9.2011, pon 15:04

Nenadávej jí, nemá to ráda a pomstí se Ti. Vím o čem mluvím, když jsem večer po Kameni prosil aby chytla. A chytla..
Jinak postup OK, prostě se hne s tím horním řetězem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od jindřich 333 » 19.9.2011, pon 16:44

tak tak, jenom si došponuj řeťez napínákem, než s tím začneš zkusmo otáčet. výfuková vačka se dá ještě doladit na ozubeným kole, takřka po mm. tak good luck
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od hondzik » 19.9.2011, pon 17:32

Rozvody se dělají celkem jednoduše, vačky na rysky a klika ryskou na trn vodní pumpy, při prvním pístu v HU by měla bejt spojka řetězu mezi vačkama... A ať ti nesletí dolů.... :wink:

mě to dělalo taky, plus to ještě nestartovalo, nebo dle nálady... Jenže, ty říkáš že když se dostaneš přes "mrtvý" otáčky, zase jede. Mě šla vytočit na neutrál k omezovači a čím vyšší kvalt, tím hůř. Na pětku končila u 130km/h, dál ani ťuk, max tak 3t ot. Měl jsem odkleplou vymezovací podložku, VV na prvním válci otvíral minimálně a lítalo to zpět do sání. Ale tohle nebude tvůj problém...

jinak když jsem tohle řešil, vyměnil jsem kabely, svíce, pumpu, altík, starter, relátka, variátor, čidlo kliky, čidla teplot, vyčistil vstřiky, nový filtry.... a nakonec jsem to rozebral do šroubu...Rozvody jsem dělal 2x...

A nenadávej jí, ona to slyší... Musíš jak k ženský, pomalu a něžně, trošku lásky a citu. Jinak si postaví hlavu a zjankovatí úplně :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 19.9.2011, pon 17:55

já vím že se na ní musí něžně... 10 ti kilová barbora umí něžně pohladit... :-D jsem k tomu dneska neměl daleko.

Beru to z té pozitivnější stránky: Mám náhradní vstřiky, čerpadlo, filtr, svíčky, kable, řídící jednotku, čidlo na klice, a tak dále :-) prostě humor... tak trošku black death humor :-D

Když to bude dělat i po rozvodech tak mě najdete v jedné z psychiatrických léčeben :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 19.9.2011, pon 18:14

myslim ze podobne trampoty si vytrpel uz kazdy majitel 75ky(a zrejme nielen 75). Na druhej strane, ak to budu tie rozvody, by ma dost zajimalo ako "sa ti" ich podarilo skocit. Nevrvim ze to neni nemozne, ale ak to bude v tom, skor by som to tipol na zle poskladanie, ci?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 19.9.2011, pon 18:35

mno je možné že byl napínák málo naplý... ale jel jsem po dálnici a asi ve 160ti jsem podřadil z 5 na 4 a v tu chvíli se to stalo...
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od hondzik » 19.9.2011, pon 21:04

To by mohlo být... Stačí aby byl povolenej šroub co aretuje napínak. Když jsem dělal rozvody, někdo mi "pomáhal" a vzal kliku proti směru ručiček. Nastane to, že klikou napřímíš řetěz u napínáku, on se prověsí a pak skočí. Vesměs by šlo takhle odskákat celou klikou dokola, aniž by se asi hlo vačkama. ( nezkoušel jsem to :-D )To samý podle mě nastane když to dostane štos- divoký podřazení atd... Pokud není utaženej ten aretační šroub, nebo pokud je napínák volnej....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 20.9.2011, úte 15:38

mno takže rozvody jsou zatím rozhozený - ale zjistil jsem vcelku vážnou závadu, kvůli ktéré nemůžu nastavit rozvody. vylágrovaná řemenice na klice.

Jak je na klice ten klínek na kterém je v podstatě zaseklá řemenice, tak na řemenici mi tenhle zm.rd vymlátil asi cm drážku na jednu stranu.

Na sto procent byla blbě dotáhlá matka protože mi lítala za ní ta podložka.

Když jsem chtěl rukou pootočit řemenicí respektive klikou, tak řemenice pochodovala na vnějším ozubeném kole které dává signál čidlu otáček asi tak o 15° sem tam sem tam a pak teprve se hla klikovka.

každopádně když to vezmu kolem a kolem, tak to vypadá že ty rozvody opravdu skočili a do toho se ještě rozhodla řemenice se posunout a dojebat se nebo byly rozvody dobře a jen se dojebala řemenice. Fotku dodám ... těžko pochopitelný úraz
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 20.9.2011, úte 15:46

tak pokial mas volu na na kluke, resp. na remenici, tak je to myslim jasne :) Bude asi zajimave to davat do kupy, v podstate zosrane tam moze byt co: ten kajlik ktory to isti, vylagrovane lozko na kluke kde je ulozeny ten kajlik, vylagrovana drazka na remenici kam zapada ten kajel. Este remenica a kajlik by jakz takz slo, ale pokial bude v prdeli to lozko na kluke, to bude asi pruser, ci...? :smt064
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 20.9.2011, úte 16:58, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od jindřich 333 » 20.9.2011, úte 16:56

No to tedy znamená, že už není možné řemenici na klice zaaretovat do správné polohy a proto je na vyhození. Budeš potřebovat novou řemenici a tu napasovat na kliku. I kdyby se ti podařilo na stávající řemenici tu vůli jakkoliv vymazit, stejně se ti nepovede nastavit ji správně tak, aby ti seděli rozvody a zuby na čidle kliky.
To jsem ale ještě neviděl, to se v tom musel někdo vrtat a posrat to takovým způsobem.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od had&kříž » 20.9.2011, úte 17:10

problém byl asi při montáži když se měnila hlava, nebo někdy před tím, motor byl několikrát venku z auta, a mám za to že se ta řemenice z toho minimálně jednou sundala, kvůli pohodlnějšímu vytahování. A když se dávala zpátky tak se dotahovala vzduchem a už se nedotáhla na fest klasickou ráčnou. naštěstí mám několikero motorů v garáži, takže už mám i druhou řemenici která je v pořádku a rysku na stejném místě, takže ztíra už nebude problém ( teda doufám že nebude) to nasadit a podle toho nastavit rozvody a zbytek :-) a hlavně má v pořádku tu drážku.

Klika není vylítaná to už se kontrolovalo.

hlavně se tento problém nedal zjistit když byl napnutý řemen od vodní pumpy a altíku. bylo to napnuté, takže to nechodilo.


Mno další zprávy až zítra touhle dobou. doufám že už bude veseleji :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 28.9.2011, stř 19:44

Takže mám tenhle big problém taky. Rozvody nevím, ale měnil jsem pumpu, čidlo na klice, jednotku, cívky. Nic platno. Příští na řadě jsou vstřiky. Prostě do 3000-3500 to jde normálně, na volnoběh bez omezení. Nad tyhle otáčky to cuká a netáhne :smt013 :smt013 :smt013 :smt013 :smt013 :smt013
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od hondzik » 28.9.2011, stř 20:47

nějaká nová 8v TS infekce? :cry:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 28.9.2011, stř 21:16

mno u diesla tohle znamená, že je zacpaný filtr a nemáto palivo

tak si profoukněte trubky a filtry
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

noname1

Příspěvky: 2
Registrován: 30.9.2011, pát 07:17

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od noname1 » 30.9.2011, pát 07:20

TO RV147: zkus sundat řemenici na klice - já to udělal a mám po problému... ono jak tam jsou řemeny a ikdyž je to dotáhlé matkou tak to může mít vůli při těch točkách motoru... kdyby jsi cokoli potřeboval dej echo :-) mám v podstatě celou palivovou soustavu koupenou druhou

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 30.9.2011, pát 19:32

Tak řemenice to není..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 3.10.2011, pon 19:56

Vstřikovače taky ne. Zjistil jsem ale, že občas nejde první válec, prostě odpojím vstřik a žádná změna. Už mě napadají snad jenom kabely, mám milion chutí to poslat do potoka.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Rasputin » 3.10.2011, pon 20:29

predtym daj vediet do ktoreho :wink: Mno chalani, uvidim co povie alfica, najblizsi vikend sa ju chystam po mesiaci prehnat, snad ta epidemia od vas na slovensko nedosla.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 3.10.2011, pon 20:33

mno dobře a co jsi vlastně ještě nezkusil??

váha vzduchu??, profouknout trubky palivové včetně vracečky??

kabely?? máš možnost vyzkoušet jiné??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 4.10.2011, úte 06:29

Jo kabelů mám dost, stejně jako víček rozdělovače, ale ty byly stejně jako kabely nový. Profouknout to můžu zkusit. Prostě nejspíš blbne vždycky jeden válec,když ne na volnoběh, tak v tahu za otáček.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 4.10.2011, úte 06:58

špatná ventilová vůle??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 4.10.2011, úte 07:53

To nevím počítám, že špatná vůle by nedělala tohle a ještě jenom někdy. To by prostě nešlo furt, benzín nevím, možný je to taky, ale že by zrovna fiksloval jeden válec pořád ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od Milano75 » 4.10.2011, úte 16:36

problém s jedním rozdělovačem??- seřízení motoru???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od RV147 » 6.10.2011, čtv 06:39

Rozdělovače oba měněny, kabely taky, bez výsledku. Nejde občas první válec z pohledu když stojím před autem. To je poslední v řadě od čerpadla. Z toho mi vychází, že tam prostě jde míň benzínu. Budu se to snažit nějak profouknout, vyčistit apod a uvidím. Pak už fakt nevím.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Big problem! Cukání motoru

Příspěvek od zde. » 6.10.2011, čtv 07:05

Ty rozdělovače a kable jsou stoprocentně dobré?
33

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů