Big problem! Cukání motoru
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Nenadávej jí, nemá to ráda a pomstí se Ti. Vím o čem mluvím, když jsem večer po Kameni prosil aby chytla. A chytla..
Jinak postup OK, prostě se hne s tím horním řetězem.
Jinak postup OK, prostě se hne s tím horním řetězem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
tak tak, jenom si došponuj řeťez napínákem, než s tím začneš zkusmo otáčet. výfuková vačka se dá ještě doladit na ozubeným kole, takřka po mm. tak good luck
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Rozvody se dělají celkem jednoduše, vačky na rysky a klika ryskou na trn vodní pumpy, při prvním pístu v HU by měla bejt spojka řetězu mezi vačkama... A ať ti nesletí dolů....
mě to dělalo taky, plus to ještě nestartovalo, nebo dle nálady... Jenže, ty říkáš že když se dostaneš přes "mrtvý" otáčky, zase jede. Mě šla vytočit na neutrál k omezovači a čím vyšší kvalt, tím hůř. Na pětku končila u 130km/h, dál ani ťuk, max tak 3t ot. Měl jsem odkleplou vymezovací podložku, VV na prvním válci otvíral minimálně a lítalo to zpět do sání. Ale tohle nebude tvůj problém...
jinak když jsem tohle řešil, vyměnil jsem kabely, svíce, pumpu, altík, starter, relátka, variátor, čidlo kliky, čidla teplot, vyčistil vstřiky, nový filtry.... a nakonec jsem to rozebral do šroubu...Rozvody jsem dělal 2x...
A nenadávej jí, ona to slyší... Musíš jak k ženský, pomalu a něžně, trošku lásky a citu. Jinak si postaví hlavu a zjankovatí úplně
mě to dělalo taky, plus to ještě nestartovalo, nebo dle nálady... Jenže, ty říkáš že když se dostaneš přes "mrtvý" otáčky, zase jede. Mě šla vytočit na neutrál k omezovači a čím vyšší kvalt, tím hůř. Na pětku končila u 130km/h, dál ani ťuk, max tak 3t ot. Měl jsem odkleplou vymezovací podložku, VV na prvním válci otvíral minimálně a lítalo to zpět do sání. Ale tohle nebude tvůj problém...
jinak když jsem tohle řešil, vyměnil jsem kabely, svíce, pumpu, altík, starter, relátka, variátor, čidlo kliky, čidla teplot, vyčistil vstřiky, nový filtry.... a nakonec jsem to rozebral do šroubu...Rozvody jsem dělal 2x...
A nenadávej jí, ona to slyší... Musíš jak k ženský, pomalu a něžně, trošku lásky a citu. Jinak si postaví hlavu a zjankovatí úplně
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Big problem! Cukání motoru
já vím že se na ní musí něžně... 10 ti kilová barbora umí něžně pohladit... jsem k tomu dneska neměl daleko.
Beru to z té pozitivnější stránky: Mám náhradní vstřiky, čerpadlo, filtr, svíčky, kable, řídící jednotku, čidlo na klice, a tak dále :-) prostě humor... tak trošku black death humor
Když to bude dělat i po rozvodech tak mě najdete v jedné z psychiatrických léčeben :-)
Beru to z té pozitivnější stránky: Mám náhradní vstřiky, čerpadlo, filtr, svíčky, kable, řídící jednotku, čidlo na klice, a tak dále :-) prostě humor... tak trošku black death humor
Když to bude dělat i po rozvodech tak mě najdete v jedné z psychiatrických léčeben :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
myslim ze podobne trampoty si vytrpel uz kazdy majitel 75ky(a zrejme nielen 75). Na druhej strane, ak to budu tie rozvody, by ma dost zajimalo ako "sa ti" ich podarilo skocit. Nevrvim ze to neni nemozne, ale ak to bude v tom, skor by som to tipol na zle poskladanie, ci?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Big problem! Cukání motoru
mno je možné že byl napínák málo naplý... ale jel jsem po dálnici a asi ve 160ti jsem podřadil z 5 na 4 a v tu chvíli se to stalo...
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
To by mohlo být... Stačí aby byl povolenej šroub co aretuje napínak. Když jsem dělal rozvody, někdo mi "pomáhal" a vzal kliku proti směru ručiček. Nastane to, že klikou napřímíš řetěz u napínáku, on se prověsí a pak skočí. Vesměs by šlo takhle odskákat celou klikou dokola, aniž by se asi hlo vačkama. ( nezkoušel jsem to )To samý podle mě nastane když to dostane štos- divoký podřazení atd... Pokud není utaženej ten aretační šroub, nebo pokud je napínák volnej....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Big problem! Cukání motoru
mno takže rozvody jsou zatím rozhozený - ale zjistil jsem vcelku vážnou závadu, kvůli ktéré nemůžu nastavit rozvody. vylágrovaná řemenice na klice.
Jak je na klice ten klínek na kterém je v podstatě zaseklá řemenice, tak na řemenici mi tenhle zm.rd vymlátil asi cm drážku na jednu stranu.
Na sto procent byla blbě dotáhlá matka protože mi lítala za ní ta podložka.
Když jsem chtěl rukou pootočit řemenicí respektive klikou, tak řemenice pochodovala na vnějším ozubeném kole které dává signál čidlu otáček asi tak o 15° sem tam sem tam a pak teprve se hla klikovka.
každopádně když to vezmu kolem a kolem, tak to vypadá že ty rozvody opravdu skočili a do toho se ještě rozhodla řemenice se posunout a dojebat se nebo byly rozvody dobře a jen se dojebala řemenice. Fotku dodám ... těžko pochopitelný úraz
Jak je na klice ten klínek na kterém je v podstatě zaseklá řemenice, tak na řemenici mi tenhle zm.rd vymlátil asi cm drážku na jednu stranu.
Na sto procent byla blbě dotáhlá matka protože mi lítala za ní ta podložka.
Když jsem chtěl rukou pootočit řemenicí respektive klikou, tak řemenice pochodovala na vnějším ozubeném kole které dává signál čidlu otáček asi tak o 15° sem tam sem tam a pak teprve se hla klikovka.
každopádně když to vezmu kolem a kolem, tak to vypadá že ty rozvody opravdu skočili a do toho se ještě rozhodla řemenice se posunout a dojebat se nebo byly rozvody dobře a jen se dojebala řemenice. Fotku dodám ... těžko pochopitelný úraz
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
tak pokial mas volu na na kluke, resp. na remenici, tak je to myslim jasne Bude asi zajimave to davat do kupy, v podstate zosrane tam moze byt co: ten kajlik ktory to isti, vylagrovane lozko na kluke kde je ulozeny ten kajlik, vylagrovana drazka na remenici kam zapada ten kajel. Este remenica a kajlik by jakz takz slo, ale pokial bude v prdeli to lozko na kluke, to bude asi pruser, ci...?
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 20.9.2011, úte 16:58, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
No to tedy znamená, že už není možné řemenici na klice zaaretovat do správné polohy a proto je na vyhození. Budeš potřebovat novou řemenici a tu napasovat na kliku. I kdyby se ti podařilo na stávající řemenici tu vůli jakkoliv vymazit, stejně se ti nepovede nastavit ji správně tak, aby ti seděli rozvody a zuby na čidle kliky.
To jsem ale ještě neviděl, to se v tom musel někdo vrtat a posrat to takovým způsobem.
To jsem ale ještě neviděl, to se v tom musel někdo vrtat a posrat to takovým způsobem.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Big problem! Cukání motoru
problém byl asi při montáži když se měnila hlava, nebo někdy před tím, motor byl několikrát venku z auta, a mám za to že se ta řemenice z toho minimálně jednou sundala, kvůli pohodlnějšímu vytahování. A když se dávala zpátky tak se dotahovala vzduchem a už se nedotáhla na fest klasickou ráčnou. naštěstí mám několikero motorů v garáži, takže už mám i druhou řemenici která je v pořádku a rysku na stejném místě, takže ztíra už nebude problém ( teda doufám že nebude) to nasadit a podle toho nastavit rozvody a zbytek :-) a hlavně má v pořádku tu drážku.
Klika není vylítaná to už se kontrolovalo.
hlavně se tento problém nedal zjistit když byl napnutý řemen od vodní pumpy a altíku. bylo to napnuté, takže to nechodilo.
Mno další zprávy až zítra touhle dobou. doufám že už bude veseleji :-)
Klika není vylítaná to už se kontrolovalo.
hlavně se tento problém nedal zjistit když byl napnutý řemen od vodní pumpy a altíku. bylo to napnuté, takže to nechodilo.
Mno další zprávy až zítra touhle dobou. doufám že už bude veseleji :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Takže mám tenhle big problém taky. Rozvody nevím, ale měnil jsem pumpu, čidlo na klice, jednotku, cívky. Nic platno. Příští na řadě jsou vstřiky. Prostě do 3000-3500 to jde normálně, na volnoběh bez omezení. Nad tyhle otáčky to cuká a netáhne
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
nějaká nová 8v TS infekce?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
mno u diesla tohle znamená, že je zacpaný filtr a nemáto palivo
tak si profoukněte trubky a filtry
tak si profoukněte trubky a filtry
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Big problem! Cukání motoru
TO RV147: zkus sundat řemenici na klice - já to udělal a mám po problému... ono jak tam jsou řemeny a ikdyž je to dotáhlé matkou tak to může mít vůli při těch točkách motoru... kdyby jsi cokoli potřeboval dej echo :-) mám v podstatě celou palivovou soustavu koupenou druhou
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Tak řemenice to není..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Vstřikovače taky ne. Zjistil jsem ale, že občas nejde první válec, prostě odpojím vstřik a žádná změna. Už mě napadají snad jenom kabely, mám milion chutí to poslat do potoka.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
predtym daj vediet do ktoreho Mno chalani, uvidim co povie alfica, najblizsi vikend sa ju chystam po mesiaci prehnat, snad ta epidemia od vas na slovensko nedosla.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
mno dobře a co jsi vlastně ještě nezkusil??
váha vzduchu??, profouknout trubky palivové včetně vracečky??
kabely?? máš možnost vyzkoušet jiné??
váha vzduchu??, profouknout trubky palivové včetně vracečky??
kabely?? máš možnost vyzkoušet jiné??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Jo kabelů mám dost, stejně jako víček rozdělovače, ale ty byly stejně jako kabely nový. Profouknout to můžu zkusit. Prostě nejspíš blbne vždycky jeden válec,když ne na volnoběh, tak v tahu za otáček.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
špatná ventilová vůle??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
To nevím počítám, že špatná vůle by nedělala tohle a ještě jenom někdy. To by prostě nešlo furt, benzín nevím, možný je to taky, ale že by zrovna fiksloval jeden válec pořád ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
problém s jedním rozdělovačem??- seřízení motoru???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Big problem! Cukání motoru
Rozdělovače oba měněny, kabely taky, bez výsledku. Nejde občas první válec z pohledu když stojím před autem. To je poslední v řadě od čerpadla. Z toho mi vychází, že tam prostě jde míň benzínu. Budu se to snažit nějak profouknout, vyčistit apod a uvidím. Pak už fakt nevím.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů