sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 18.8.2010, stř 19:42

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 4.9.2010, sob 13:42

Milano75 píše:mno při porovnání lamel V6 a TD vypadá, že V6 má silnější pružinky, porovnával jsem i přítlačáky V6 a TD a řekl bych že krom obráceného vypínání bych řekl, že jsou stejné, možná z TDčka je těšší
lamela.jpg


JOP a taky sem rozebral konečně te LSD
ten.jpg
[attachment=0]


jak tedy udělám ze dvou samosvorů jeden s 50%????
jestli to dobře chápu tak svornost tam dělá ten kroužek s vnitřním ozubením, takže by to chtělo přidat na další kroužek s ozubem a tím pádem odendat nějaké jiné aby se to vešlo,

takže podle mě vyndám tu jednu kulatou vymezovací podložku a dvě lamelky nechám vzít na magnetce o 50% a pak by to mělo na milimetr sedět- MÁM pravdu nebo ne??????
Mam za to, ze pritlacak na 2.4td/v6 je uplne rovnaky. Aspon vzhladovo...

Ako si vyriesil tu svornost diferaku? Na renovaciu lamiel sa posielaju teda len tie dve s vnutornym ozubenim? Mam tiez takto rozlozeny difec a uz ked to je vonku, chcem zvysit tu svornost - ako na to? Dve podlozky, alebo hrubsiu vrstvu? Davam prevodovku z 2.0TS aj diferak z nej, tak snad to tych 250ps 300Nm vydrzi... Poslat lamely chcem do streetpro.cz dik :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.9.2010, sob 18:34

přítlačák V6 a 2,4TD je podle mě stejněj

ted mám v Dieslu V6 přítlačák

dále samsovornost zvýšíš větším početem lamel (s tím vnitřním ozubením) jedna na každou stranu se ještě vejde, ale musíš ty ocelové podložky zbrousit o 50% tzn na každé straně jednu zbroušič o 50% a pak musíš z druhého difeci vzít ty stejné podložky opět je nechat zbrousit o 50% a pak je opět nacpat na každou stranu

tzn to kamenové kolo (s vnitřním ozubenímú musí běhat vždy v těch oceloveýcj podložkách (sendvič)

pokud nemáš 4 ks těch kamenů s vnitřním ozubem, ale jen dvě, což je normál v difecu, tak se dá ta vrstva na těch tom kamenu zvýšit a tím se zvýší svornost

řekl bych že tak 35% je tak max pro normální ježdění

já jsme tam dal 2x 2 lamely s tím, že sem je nerepasoval a plánoval sem tak svornos přes 40%

ale LSD mi leží na stole- půjde do alfetty
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 5.9.2010, ned 03:19

Milano75 píše:přítlačák V6 a 2,4TD je podle mě stejněj

ted mám v Dieslu V6 přítlačák

dále samsovornost zvýšíš větším početem lamel (s tím vnitřním ozubením) jedna na každou stranu se ještě vejde, ale musíš ty ocelové podložky zbrousit o 50% tzn na každé straně jednu zbroušič o 50% a pak musíš z druhého difeci vzít ty stejné podložky opět je nechat zbrousit o 50% a pak je opět nacpat na každou stranu

tzn to kamenové kolo (s vnitřním ozubenímú musí běhat vždy v těch oceloveýcj podložkách (sendvič)

pokud nemáš 4 ks těch kamenů s vnitřním ozubem, ale jen dvě, což je normál v difecu, tak se dá ta vrstva na těch tom kamenu zvýšit a tím se zvýší svornost

řekl bych že tak 35% je tak max pro normální ježdění

já jsme tam dal 2x 2 lamely s tím, že sem je nerepasoval a plánoval sem tak svornos přes 40%

ale LSD mi leží na stole- půjde do alfetty
Ok, takze svornost sa zvysi ked tam pridam tie ozubene lamely, ale musim pridat aj tie podlozky - nebudu tie podlozky oslabene ked z nich zoberiem polovicu? A treba mi zbrusit vsetky podlozky, alebo stacia iba dve? Resp. musim zbrusit spolu tolko mm, kolko pridam, aby to bolo presne? Dnes som zaniesol prevodovku jednemu typkovi, co sa prevodovkam rozumie, navrhol titanove synchrony - vraj ten synchron nezlomim, 100eur jeden synchron, ale zivotnost brutalna... Dnes mi ma volat, ze v akom stave mam prevodovku... Btw loziska na diferaku - ako vymenit? Moc som to nepozeral a kolko asi stoja nove? D.


EDiT: BMW M3 e36 ma napr. vyse 50% svornost od vyroby a auto nema ziadny el. system trakcnej kontroly a s autom sa da aj bezne jazdit...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 5.9.2010, ned 08:17

citace: musim zbrusit spolu tolko mm, kolko pridam

přesně tak a jestli nebudou tenké nevím, tuím, že to má i David Dědek na svý zánovná 75tce, ale ještě používá chladiř oleje v převodovce (nisann 200Sx)

pokud má BMW 50%, tak se uř nebojím, že by s tím alfa nějka špatně jezdila :)

a tytanovej sinchron?? ono záleží co ztoho sinchronu by bylo titanové, jestli objímka nebo ozub nebo oboje

repase převodovky když jí nacpeš třeba do imofi, tak vyjde na 50 000kč
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 5.9.2010, ned 10:17

Repase převodovky v Imofě :-D :D . Co to na tom Kameni vypil, tam se Ti vysmějou a poradí hodit to ze skály. Co se týká titanovýho synchronu zdá se mi to jako nesmysl. Zkoušel jsem dělat různý ocelový pokusy a prublém je v tom, že origo jsou nějakej druh litiny, podobný co se používá na pístní kroužky. Ocel prostě při stejný tvrdosti povrchu míň pruží (tj. nejde převléknout objímka). Titan nevím jak bude pružit, ale zásada je, že objímka musí být tvrdší než synchron, jinak odděláš výrobně mnohem dražší objímku. Prostě součinitel tření mezi objímkou a synchronem musí být co největší při co nejmenším vzájemným opotřebení. Viděl jsem celkem vymakanej ocelovej synchron, aby pružil, měl excentrickou díru (zeslabenou stěnu naproti rozříznutí) a aby dobře brzdil nebo zrychloval objímku měl na vnějším průměru zápichy. Prý fungoval výborně, mám ho doma, ale zatím nemám motivaci se pustit do jeho výroby, bo převodovka mi funguje a mám jiný starosti.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 19.9.2010, ned 18:06

nevíte někdo jestli se dnes dají koupit výfukové komponenty supersprint na 75 TS?? Na ofiko stránkách mají jenom novější modely, nemůžu se ani za nic dopátrat.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 19.9.2010, ned 19:11

No jestli nejsou jako že nejsou na ofiko stránkách tak prostě není. Zy ty prachy co by ale stál bys měl svody od někoho spočítaný a ty by možná nějakej ten půl PeS přidaly.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 19.9.2010, ned 23:41

Seriove zvody su celkom dobre riesene, az na ten nestastne rieseny rozvod od katu do zadu... ;) Ale od motora to ide fajn...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 21.9.2010, úte 14:57

Jindro, Radime- jaký zdvihy a jaký časování maj vačky u TSka?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 21.9.2010, úte 16:21

série má sání 299° zdvih 11mm, výfuk 281° zdvih 9,5mm, verze bez katu měly 11,6 a 10mm. Ten úhel u toho sání může vypadat divoce, ale je to způsobený tím, že vačka je sice v činnosti, ale jsou jen mírně otevřený sací ventily, kvůli emisím. Co pak, vačky Ti nedají spát ? Zkus zavolat p.Krejbichovi, může Ti udělat ty moje. C&B stage 1 neber, přidají 12 koní při 6500 ot/min, ale uberou 14 v rozsahu 3500-4500 ot/min. stejně tak s krouťákem. Nebo už nech udělat něco pořádnýho, ale to už budeš muset mít Webery,Megasquirt nebo tak něco. Chceš komplet diagram sériovejch vaček ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 21.9.2010, úte 16:54

to jsem vůbec netušil, že bezkatová verze má větší zdvih ventilů :oops:
Jinak ty čísla jsou i v manuálu. Já jsem se s p. Kreibichem domlouval (na Radimovu radu) a za obě vačky chce 6000, to si myslím není špatná cena, nepamatuju si přesně na jaký zdvih se dostane, ale je kapacita, tak se nechám překvapit výsledkem. Už jsi ty vačky zkoušel Radime?

Jenom takovej nápad - zjistil jsem na netu, že vstřiky z benzínovýho motoru Peugeot M16 mají stejnou impedanci (myslím že to je 12,8 ohm) jako vstřiky na TS, s tím rozdílem, že průtok na Peugeot vstřicích je 213cc, místo 189cc u TS. Má cenu s tím laborovat - se bojím, že při použitelných otáčkách, který by mohli přijít po přebrusu vaček to bude chudý - už teď mají svíčky spíš cementovou barvu (podle všeho chudá směs), ale to může být zanešeným vstřikováním.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 21.9.2010, úte 17:01

Vačky jsem nezkoušel strojím auto po laku, na motor nemám moc času. Navíc musím ještě koupit nebo udělat silnější podložky pod zdvihátka. Sání mám 11,9mm, vejfuk 10,5mm, úhel sání je tuším 289, úhel vejfuku 279, to už si přesně nepamatuju.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 21.9.2010, úte 19:07

Celkem se prohrabuju v možnostech co a jak jde. Mám motor na paletě, chtěl bych ho řídit programovatelnou jednotkou. Teď jsem koukal na Piper cam v anglii, nabízí tři druhy vaček, cenově velmi zajímavě.

Hele, jsi si jistej tima úhlama, to je vcelku scifi ne? 299 už je sakra moc, sice chápu že variátor to udrží na rozumným volnoběhu, ale tohle je fakt dost :shock:

v tom případě jejich nabízený nejsou tak "ostrý" ( ve skutečnosti tupý) http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... &engine=61

Mám motor na paletě a konečně snad budou prostory a taková brutálnější finanční injekce
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 22.9.2010, stř 06:45

Jo těma úhlama jsem si jistej. Ono to dost mate, pokud nemáš celej průběh vačky. Tam jde o to, že 30° se neděje skoro nic (otevření do 0,6). Takže ano, celkovej úhel otevření je menší, ale průběh je agresivnější. U těhle vaček vaček mi vadí, že kupuješ zajíce v pytli (komplet průběh ti nedaj), navíc u TS je důležitá ta nesymetrie sání a vejfuku (prej kvůli spalovacímu prostoru), tady jsou vačky symetrický. Je počítáno s variátorem ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 22.9.2010, stř 08:17

u těch prvních dvou jo, ta nejostřejší je bez, takže točivá potvora bez spodku, kopcový auto.
Mohl bys mi prosím poslat ten průběh origa? Díky
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 22.9.2010, stř 19:49

Zde to máš :
Twin Spark FI Stock Cam data
Intake Exhaust
Base circle 1.167 1.088
.010 353 351
.020 286 285
.040 245 235
.050 237 230
.080 225 216
.100 217 208
.200 178 167
.250 159 143
.300 134 116
.350 113 91
.400 28
max lift .456 (11.6mm) Max lift .398 (10.0mm)
Dle p. Krejbicha tento tvar skutečně odpovídá tvaru co byl na vačkách, který jsem mu poslal.

Richard Jameson mi nabízel tohle:
Lift .475 (12.1mm) .445 (11.3mm)
(Good with VVT intake)
Lift Duration Duration
.020 281 271
.050 257 246
.100 234 221
.200 195 180
.300 152 135
.400 98 74
.450 56
Od p. Krejbicha mám něco velmi podobnýho s maličko menším zdvihem (přebrus víc nedovolí), ale zase s maličko větším úhlem otevření.
Jo ty zdvihy jsou v palcích, měřeno na vačce (bez vůle).
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 22.9.2010, stř 21:01

děkuji ti dobrá vílo. Musím nad tím pořádně sednout a zkusit napsat anglánům zda mají průběh...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 23.9.2010, čtv 06:19

Mají, ale nedají :D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 23.9.2010, čtv 07:33

kurvy šikmooké :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 25.9.2010, sob 21:02

zajimava stranka venovana upravam AJ alfy romeo http://hiperformancestore.com/superchar ... %20pistons , len skoda ze len pre V6 :smt075
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 10.11.2010, stř 22:57

hard core maska :)

už jí mám i v černé barvě, hodím foto, až bude komplet osazená :smt055
Přílohy
maska.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 11.11.2010, čtv 10:50

tjůning :-) ale vypadá to zajímavě.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 11.11.2010, čtv 17:58

tak inspirace je tady
75-grey.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 1.6.2012, pát 18:36

BUDKO, budko, kdo v tobě přebývá??!!?



DSC02634.JPG
*varim varim :drivers: :weedman:

takže tentokát verze na 180Hp, ale opět z A6ky 2,5TDI
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti