sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 26.2.2009, čtv 19:40

přesadil sem torzky a auto lehlo na zem a to sem přesadil jen o zub...
něco italskýho mám....

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 26.2.2009, čtv 19:52

a jaj, to udělá tolik? :roll:

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od DavidGL » 26.2.2009, čtv 21:38

krosmen píše:přesadil sem torzky a auto lehlo na zem a to sem přesadil jen o zub...
Jestli se můžu přidat do debaty: přesazením torzek předek snížíš, ale nevyřešíš problém s tvrdostí (resp. měkkostí), spíš naopak. Musel bys tu torzku přesadit na druhou stranu - zvýšit jí předpětí; auto půjde nahoru, ale bude tvrdší. Nebo vyztužit uložení horního ramene a udělat mu doraz. Právě tak se to chystám udělat. Jen si nejsem jistý, jestli to nepovede k destrukci podběhů, popř. torzek. Na motor 1.8 mám nachystaný tyče a stabilizátor z 2.0 t.s., tak doufám že vydrží. Nemáte někdo s tímto postupem zkušenosti?
Na snížení a přitvrzení zadku se osvědčily přední pera z favoritu pick-up.
Jezdí na Turbu k plné spokojenosti majitele. Bohužel ne mojí. :smt089
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 27.2.2009, pát 10:16

Přesazovat tprzky můžeme jak je nám libo, ale pouze to sníží výšku a aktivní délku zdvihu. To je k ničemu. Jediným řešením jsou silnější torzky nebo pomocné pružiny. Pokus se použijí pomocné pružiny, je vhodný vystužit uložení tlumičů. Nemá někdo na prodej přední stabik. z V6 ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Příspěvek od Cinan » 27.2.2009, pát 10:57

RV147 píše:Přesazovat tprzky můžeme jak je nám libo, ale pouze to sníží výšku a aktivní délku zdvihu. To je k ničemu. Jediným řešením jsou silnější torzky nebo pomocné pružiny. Pokus se použijí pomocné pružiny, je vhodný vystužit uložení tlumičů. Nemá někdo na prodej přední stabik. z V6 ?

Silnější torzky bych asi vyměňoval u slabších verzí ze silnějších, když už nejsou silnější sériové (V6) tak jsou tuším ještě k mání u RS Racing :D , ale pokud bych už to chtěl řešit, tak bych se asi pokusil o ty pružiny (rozdíl váhy bude dost velký - kdo torzky držel v ruce, tak mi dá za pravdu).

Jinak přední stabik z V6 se nachází v mé garáži :wink:

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 27.2.2009, pát 11:29

na 90 campinone mám origo snížená podvozek o 3 cm, ale nevím jak je to tam řešené. Ani se teď nedostnu změřit sílu torních tyčí. Ale 1.8 bude mít torzky určitě tenčí než 2.5 nebo 3.0 tudy by cesta vedla.

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 27.2.2009, pát 20:02

ale jak bylo poznmenáno snížení se nerovná přitvrzení.....
něco italskýho mám....

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od DavidGL » 27.2.2009, pát 23:36

RV147 píše:Přesazovat tprzky můžeme jak je nám libo, ale pouze to sníží výšku a aktivní délku zdvihu. To je k ničemu. Jediným řešením jsou silnější torzky nebo pomocné pružiny. Pokus se použijí pomocné pružiny, je vhodný vystužit uložení tlumičů. Nemá někdo na prodej přední stabik. z V6 ?
Právě proto jsem psal přesadit na druhou stranu.
Předek půjde sice nahoru, ale ztvrdne. viz foto. No a potom omezit zdvih horního ramene. *varim varim Ale vznikne velký předpětí a nevím, kolik snese závěs (šroub-čep) toho h. ramena než se zboří. Je to asi nejschůdnější cesta bez přídavných pružin, alespoň pro mě. Torzky jsou záměnný všelijak, uložení tisícihrahu je u všech 4válců stejný. V6 neznám. 1.6-1.8 mají opravdu slabší tyče i stabilizátor než 2.0 a výš.
Obrázek
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 28.2.2009, sob 10:00

To je luxusní obsah garáže _Q4_ Obě krasavice jsou Tvoje ? Co má v sobě to závodní GTV ? Bude k vidění někde na závodech ? Jinak ty pružiny z Favo pick-upu mě zajímají. Ty původní jsou zoufale měkký a nějaký nový sportovní stojí cca. 2200 Kč nejlevnější a na F.pickupa cca.800 :smt102
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od DavidGL » 28.2.2009, sob 23:34

RV147: Do té garáže patří ještě 75 Turbo. Ale už se nevlezlo do záběru. :smt007 :smt007 :smt007 Ne, bohužel to není moje garáž, vratama procházím spíš jako "učeň".
Ty Favo pera tam pasují bez úprav a dost to pomůže. Pro sichr Ti zkusím zjistit detaily. Chystám se to vyměnit aj u své Giulietty, ta se houpe jak kočárek.
To GTV je 2.0/cca 160cv. Jezdí spíš kopce, letošní kalendář neznám. Dávám jestě jedno foto, mimo téma. Jiný známý, jiná garáž. Snad mi projednou bude odpuštěno. :drivers: :smt055
Obrázek
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.3.2009, ned 10:16

Kde ty lidi ty klenoty berou..A prý se už v garážích a stodolách nic najít nedá..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 1.3.2009, ned 10:34

RV147 píše:Kde ty lidi ty klenoty berou..A prý se už v garážích a stodolách nic najít nedá..
Seno, slama, seno slama, :smt033 :smt033 :smt033
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Příspěvek od andy_xx » 3.3.2009, úte 21:49

trochu offtopic:) co takto úprava (leštění kanálů hlavy) po vzoru tohodle borce z audi klubu? http://www.audiforums.com/forum/showthread.php?t=80267
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 4.3.2009, stř 01:10

Tak hosi. Jak podvozek? Dostupnost tlmicov Koni a pruzin Weitec dost bieda. Viete konkretny shop, alebo adresu, pripadne nema niekto na predaj? Sportove tlmice + pruziny, pripadne nejaky tip na obchod, kde to zozeniem. :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

shop

Příspěvek od andy_xx » 4.3.2009, stř 08:04

Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 4.3.2009, stř 08:30

http://www.avouk.com/RoadsportFrameset-84.htm

coilovery vozilo od nich pár lidí na vrchách a spokojenost. Plánoval jsem od nich na sierru, s tý sešlo, na Alfu pro mě jasná volba
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 4.3.2009, stř 11:59

AVO není špatný, ale je dost předražený. Navíc nemá moc výhod proti KONI. Já mám KONI od MJ Auta. Trvalo to dobrý dva měsíce a chtěli polovinu peněz předem. pružiny nevím, řešil bych to těma z pick-upa.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 4.3.2009, stř 12:45

misokgb píše:Tak hosi. Jak podvozek? Dostupnost tlmicov Koni a pruzin Weitec dost bieda. Viete konkretny shop, alebo adresu, pripadne nema niekto na predaj? Sportove tlmice + pruziny, pripadne nejaky tip na obchod, kde to zozeniem. :smt026
najdi katalogový číslo koni a já se kouknu na cenu....
něco italskýho mám....

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 4.3.2009, stř 13:41

jak je řešený u předních dotahování tuhosti ? Sundat nádobku ostřikovače?
zadní předpokládám zarazit a točit tělem

Mě ty Avo nepřijdou zase tak propastně drahý, pokud máš možnost je přitáhnout přímo z GB, tzn napsat, zaplatit paypal a čekat balík. Někdy v létě to vycházelo hodně dobře, kurs je teď ale trochu jinde :smt021

Druhá možnost je ještě GAZ- http://www.gaz-shocks.co.uk/

Obecně na GB forech najdete 2 druhy hodnocení- Gaz jsou na *****, lepší je avo nebo Avo je na *****, lepší je gaz
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 4.3.2009, stř 18:39

No já koukal ještě po Bilsteinech a Spaxech. Bohužel všechno bylo skoro dvojnásobný než KONI. To nastavení tuhosti je všude zarazit a šroubovat. Ta tuhost je pouze na roztažení, na stlačení je to furt stejný. Možná by uměl něco i žabák :smt026 (českej HP sporting) v duchu podvozku od RS racingu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 4.3.2009, stř 23:03

HPčka jsou tak 20-30 individuální výroba... Ale servisovatelnost, repasovatelnost atd je jinde než u koni...

Já sem rozhodnut do AVO, uvidím jak to dopadne
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasputin » 9.3.2009, pon 20:05

mno takze me dneska konecne dorazili veci z chevron racingu, powerflex srandicky na predok i zadok. Trvalo to mesiac, nakolko to chevron na sklade nemal, a powerflex tiez nie, museli to vyrabat. Ake to bude oproti serii sa uvidi po nahodeni. Foto
http://ukazto.com/?id=8578347&klic=4do5dm93&overall=1
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 9.3.2009, pon 23:26, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 9.3.2009, pon 21:46

není to trochu šlupka 7,5 za pár kousků umělé hmoty???

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 9.3.2009, pon 22:03

Kùrkyn píše:není to trochu šlupka 7,5 za pár kouskù umìlé hmoty???
To jo, ale vychadza to deleno dva - su to komplet sady na dve auta. Cize jedno auto = 3800Kc CCA a v cene boli aj dve klucenky Powerflex :D :D :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 9.3.2009, pon 22:14

:-D ani za zlaý prasátko

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů