sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 10.3.2009, úte 01:31

Kùrkyn píše::-D ani za zlaý prasátko
Sezen levnejc, bude kseft :D



BTW: na alfabb som videl ako tam daval do zadu tieto bushe od Powerflexu, doslo nam k tomu aj taky sajrajt v takom saciku, nejaka masticka - lubrikant :D To mam cele tie gumy aj zvnutra aj zvonka s tym lubracom namazat a tak nahodit na auto? Na co to sluzi? Len na to, aby sa to pri nahadzovani na auto nedoskrabalo a neponicilo?


BTW ked uz budem repas zadnej napravy - vsetky tie gumicky stabikov nove atd. Treba nejako nastavit geometriu zadnej napravy? Kolko mam dotiahnut ten stabik na DeDion napravu? Kolko otacok a musim rovnomerne aj druhu stranu tak isto rovnako? Netreba to nejak nastavit na geometrii alebo len na doraz dotiahnut? :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.3.2009, úte 08:14

Jestli ten vnitřní kovový kroužek v powerflexu není navulkanizovaný, ale otáčí se v díře, tak to celé půjde brzy do háje, protože se tam dostane prach a za chvíli se to vykloktá. To už tam můžu dát rovnou provrtanou bukovou větev... nebo si s tím pohrát a dát tam unibally - ty by mělo podstatně vyšší životnost http://www.teilesuche24.de/ersatzteile/ ... 7?c=100572

zadní geometrie nejde seřídit, je daná přímovodem a šrouby utáhni akorát :)
v každém silentbloku musí být rozpěrná trubička a ta musí být pevně stažená - nic se nesmí otáčet, díly se musí pohybovat pouze pružností pryže.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 10.3.2009, úte 08:21

Kùrkyn píše:Jestli ten vnitøní kovový kroužek v powerflexu není navulkanizovaný, ale otáèí se v díøe, tak to celé pùjde brzy do háje, protože se tam dostane prach a za chvíli se to vykloktá. To už tam mùžu dát rovnou provrtanou bukovou vìtev... nebo si s tím pohrát a dát tam unibally - ty by mìlo podstatnì vyšší životnost http://www.teilesuche24.de/ersatzteile/ ... 7?c=100572

zadní geometrie nejde seøídit, je daná pøímovodem a šrouby utáhni akorát :)
v každém silentbloku musí být rozpìrná trubièka a ta musí být pevnì stažená - nic se nesmí otáèet, díly se musí pohybovat pouze pružností pryže.
No ono ty bushe sou jakoby trochu mastne ale je k tomu takova mast... Tak ta mast nejede mezi trubicku a uniball, ale jen na vonkajsi cast bushe, aby se neposkodila pri nasouvani na tyc stabilizatoru watta systemu? Samo, ze to ma v sobe i trubicku kovovou ;)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.3.2009, úte 08:26

Ale jo, to vidím na fotce, jde o to, jestli je ta vnitřní trubka pevně spojená s gumou.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 10.3.2009, úte 08:29

Kùrkyn píše:Ale jo, to vidím na fotce, jde o to, jestli je ta vnitøní trubka pevnì spojená s gumou.
Otacet s ni jde, ale stezi. A mezera tam neni, ze by tam jel bordel :smt023
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.3.2009, úte 08:34

no dobře, za rok to bude dělat ťuky ťuk a budeš měnit znova :) ten silentblok se hýbe do všech směrů, nebude to mít takovou životnost jako původní. Pravda je, že než se ta vůle vytvoří, tak to bude dobré - tvrdé a pevné.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 10.3.2009, úte 08:36

[quote="Kùrkyn"]no dobøe, za rok to bude dìlat
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 10.3.2009, úte 08:40

Ty powerfl, jsem nikdy nedržel v ruce, ale vlastnost toho uložení je o tom, jestli se to mezi sebou otáčí nebo pruží. Kdyby to bylu super, tak to alfy mají už z Milána. Vždyť jsem Ti nabízel normální ve srovnání za pár kaček :)

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasputin » 10.3.2009, úte 09:00

tak, ked uz mam alfu chcem sa vozit v style alfy, to som si mohol rovno kupit embecku, nie :drivers:

//loool teraz kukam ze ten smajl je spolu aj a stym navigatorom :D rofl, jak
naviguje

//rooofl a sofer stiha este aj kvaltuvat :D
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

lol

Příspěvek od Milano75 » 10.3.2009, úte 18:55

mno powerflex je dobrej v tom, že se dá koupit, já už na alfu skoro nic neseženu, tady posílám pár foto:)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

yxfgh

Příspěvek od Milano75 » 10.3.2009, úte 18:59

xcgjn
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

uninbál

Příspěvek od Milano75 » 10.3.2009, úte 19:07

vyráběl sem unbáli na horní rameni jak je stabilizační tyč, dělal sem je z lepších horních čepů, zas tak velkej problém to nebyl, ale nevyplatí se kupovat čep z horního ramene kupovat novej, to už se vyplatí koupit origu uninbál http://www.alfaromeo-performanceparts.c ... =CAS5HXMC4

Jinak přední stabilizátor by šel vyrobit(jen nevím jakej vhodnej materiál) a zadní waták by šel snad udělat z nějakejch součástek do zemědělskejch strojů, kde je takovehhlech "oček" hafu, ale uninbáli maj tu nevýhodu, že se musí mazat, jinak se zadřou, takže to nejni na zimu *varim varim
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 10.3.2009, úte 22:12

No tak i unibal má časem vůli a dělá tik-tak. Je to normální a je to taky hlavní nevýhoda. To že powerflex nemá tu trubičku navulkanizovanou popř. zalitou mě zklamalo. Já jsem si sehnal tyč polyuretanu a váhám zda z ní mám dělat, jelikož to nebudu mít navulkanizovaný. Je vidět, že ani powerflex si z toho hlavu nedělá :smt102
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 10.3.2009, úte 22:50

No a nemusí se ty powerflexy lisovat s nějakým přesahem? Jakože by se to pak stáhlo celé :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 11.3.2009, stř 08:09

Ty kotouce na zadek mnamky vec. Ale vsechno ma sve + i minus. Ja kdyz jezdim po srazu a vzadu nejake dost pruhledne elektrony tak vsichni "ty vole, ty nemas zadni brzdy???" :smt040 To je + estetickosti, ale - funkcnosti je zivotnost (zahrivani od prevodovky, maly prisun vzduchu), udrzba - malo prostoru (vyfuk, prevodovka) a tudiz vetsi poruchovost, nachylnost na udrzbu... Hodne se mi to libi, pac brzdy sou tam tusim z predku 75 - tudiz rovne ventilovane kotouce na prdeli a to ma malo ktere zavodni auto!

Ja s Rasputinem (bracha) sme pobrali vse od powerflexu - tedy unibally zadni watt systemu, na predek myslim ulozeni ramen, vic v ponuke nebylo. Mame krom toho novy silentbloky, hardy spojky, ulozeni kardanu, spojku (ja HDS sportovni oblozeni od Renovak, novy lozisko, pritlacak Sachs, bracha komplet Sachs kit novy), ve predu OMP Racing kotouce - ventilovane, drazkovane, vrtane, novy kotouce na zadek, novy desticky - zatim ICER - pres leto by meli bejt EBC yellowy, mozna blacky... Capy uz mam vymeneny, vejfuk pletenec a JEDEN koncovy tlumic - svody origo omotane termopaskou, vejfuk nerez na zakazku, prevodovka komplet po GO. A ted! :smt026

Sem dnes rozkuchal zadni setrvak kam doseda lamela... Taky vyndam z motoru setrvak a jede se mistrovi kvuli odlehceni, tudiz chcu odlehcit OBA setrvaky, na motoru, i vzadu na spojce, udelam mereni vahy pred i po uprave, snad se nerozleti jeden z tech setrvaku a samozrejme dam foto seriovyho a upraveneho setrvaku - obou :P Krom toho novy brzdovy valecek, lanko rucni brzdy, novy spojkovy + brzdovy posilovac z ineho auta. Interier komplet z auta ze 100tkm :) Mozna pridelani sedacek s vyhrivanim. Vyhrivani zrcatek uz poreseno :P A pak jeste to snizit - zadek pruziny, predek torzky, k tomu sport. tlumice a 205/45R16 7.5 borbety A, motorove upravy popsane v minulem prispevku, kazdy "tuning" zasah na aute odfotim a zreferuju... Jdu spat, su po nocni :P
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Carlos44

Příspěvky: 17
Registrován: 27.4.2008, ned 09:07
Bydliště: Nechanice

Powerflex

Příspěvek od Carlos44 » 11.3.2009, stř 21:05

Těch Powerflexů se bát nemusíte, něco to vydrží, na autě na rally máme obdobu http://www.superpro.motorteam.eu/ a v pohodě to vydrželo už třetí sezonu v mistrovství republiky a to se jezdí cestou necestou. Jeden jsme při výměně ramene i rozdělali a nikde vydřený nebyl.
Alfa Romeo 2.0 TS

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Powerflex

Příspěvek od misokgb » 11.3.2009, stř 22:27

Carlos44 píše:Tìch Powerflexù se bát nemusíte, nìco to vydrží, na autì na rally máme obdobu http://www.superpro.motorteam.eu/ a v pohodì to vydrželo už tøetí sezonu v mistrovství republiky a to se jezdí cestou necestou. Jeden jsme pøi výmìnì ramene i rozdìlali a nikde vydøený nebyl.
Tak znova, jak to tam mam narvat do Wattovych stabiku? Mam pouzit ten impregnat tu mast? Mam ji dat na vonkajsi i vnutorni stranu toho ulozeni? A i do ty kovovy trubicky, von i dnu? Nebo se to dava JEN na vonkajsi stranu ulozeni, aby se to snadno natahlo do stabiku? Dik :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Carlos44

Příspěvky: 17
Registrován: 27.4.2008, ned 09:07
Bydliště: Nechanice

Powerflex

Příspěvek od Carlos44 » 11.3.2009, stř 22:45

U Superpro rozhodně i dovnitř, viz http://www.superpro.motorteam.eu/konstr ... erpro.html
Powerflex bude pravděpodobně v bleděmodrém to samé.
Alfa Romeo 2.0 TS

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 12.3.2009, čtv 23:45

Milano75 - ta posledni fotka toho odlehceneho zetrvaku nejde otevrit na veliko, original neni, pls dodej plnou fotku, chcu to videt, pac teda pracuji na setrvaku :))

Dekuji :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

setrvák

Příspěvek od Milano75 » 13.3.2009, pát 21:21

Obrázek



tohle je už docela extrém třeba na TD váží setrvák cca 17kilo!!!! tak sem ho odlehčil na cca 11(bohužel byl jen na menší HSky) staticky ho vyvážil(jen na břitech) mno a možná kapku byl motor živější(dlouho sem s autem nejel tak sem si to už nepamatoval jak to jelo před tím) ale rozhodně tomu auto chyběla setrvačnost, což je logické, musíš pak pořád šlapat na plyn, ale když chceš jezdit na špici tak je to to pravé, třeba bych nechal ještě udělat řemenice z duralu.


musíš to ale pak nechat vyážit, třeba tam kde tvůj brácha dělal kardan *varim varim
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: setrvák

Příspěvek od misokgb » 13.3.2009, pát 21:41

Milano75 píše:Obrázek



tohle je už docela extrém tøeba na TD váží setrvák cca 17kilo!!!! tak sem ho odlehèil na cca 11(bohužel byl jen na menší HSky) staticky ho vyvážil(jen na bøitech) mno a možná kapku byl motor živìjší(dlouho sem s autem nejel tak sem si to už nepamatoval jak to jelo pøed tím) ale rozhodnì tomu auto chybìla setrvaènost, což je logické, musíš pak poøád šlapat na plyn, ale když chceš jezdit na špici tak je to to pravé, tøeba bych nechal ještì udìlat øemenice z duralu.


musíš to ale pak nechat vyážit, tøeba tam kde tvùj brácha dìlal kardan *varim varim
Ten link porad nejede, resp. porad je to takova krpata fotka. Posli pls origo na alfa_drift@azet.sk dik.


No u TDcka to celkem jiste strati kroutak kvuli nastupu turba, na TDcku to asi moc smysl nema. Ale RV147 mi rekl, ze treba motor 2.0TS ma stejny setrvaky jako 2,0karb, tudiz neni primo konstruovan na TS motor, karbec nema elektroniku, ktera by udrzela volnobeh, tudiz je na TS zbytcne setrvak tezky...


To jo vyhody sou asi lepsi ochota jet do otacek, nevyhoda mensi setrvacnost, do kopce asi taky vic plynu kvuli stratu kroutaku v urcitem pasmu otacek a 100 procent je trosku vetsi problem pri rozjezdu - to mi rikal kamarad, co ma 20VT coupe, ze proste pri rozjezdu musi dupat vice a rozjed je mene pohodlny kvuli slaby setrvacnosti dolu otacky, ale zas hore to jede jak hovado :P Taky pri prerazovani, kdy po prerazeni na nasledujici stupen budou po odlehceni otacky "pod" jakymi by meli byt, kdyz se zaradi stupen - doufam, ze rozumite co pisu, napsal sem to divne :P Stejne se furt seru s medziplynem takze ani toto minus mne neodradi .)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

setrevák

Příspěvek od Milano75 » 14.3.2009, sob 10:04

máš to v meilu, jé cháputě, blbý je že když řadíš s meziplynem tak ti klesnou otáčky, ono ideální je když motor má stejné otáčky, kdy má největší výkon a aby při přeřazení neklesly( což má 156 selesped)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 14.3.2009, sob 10:07

kecám s meziplynem ti neklesnou otáčky, ale klesne ti rychlost, respektive akcelerace-ztráta vteřin při spryntech(teoreticky)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 15.3.2009, ned 21:22

Koupil jsem přední kotouče Zimerman k tomu desky ferodo a jedna babka povídala že na sportovní kotouče musí být nějaké spešl desky co je na tom pravdy ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 15.3.2009, ned 23:58

Majkll píše:Koupil jsem pøední kotouèe Zimerman k tomu desky ferodo a jedna babka povídala že na sportovní kotouèe musí být nìjaké spešl desky co je na tom pravdy ?
Asi tak, ze nic, akorat sportovni desky sou mnohemkrat lepsi v tom, ze ti brzdy tak moc "nevadnou", treba EBC to ma krasne vysvetleny na webu. Mas dejme tomu desky Yellowy jen na okruh - kde brzdy dostavaji nakladacku t.j. brzdi nejlepe od 100-200 stupnu, pak mas Blacky - normal okresky ale taky dost slapaacka na brzdy, tam mas ja nevim 100-150, a treba ty seriovy mas od 50-100. Ty teploty sem napsal jako priklad. O nic nejde, jen teplotny rozsah, kdy maji brzdy SPRAVNY ucinek a +/- opotrebovani. Ale zas muze byt akorat to, jestli se ty seriovy desky pri prudkem brzdeni moc budou sehrivat, je tu vetsi pravdepodobnost krouteni kotouce hm =;
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 18 hostů