chiptuning T-jet

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od filip » 24.5.2012, čtv 10:17

Trosku informaci z IT prostredi, at je tady jasno :)

powerbox = chip (vsadim majetek ze v krabicce je minimalne jeden chip :))
ECU (ridici jednotka) = chip

chiptuning = uprava software at uz v powerboxu nebo v ECU

i kdyz je popularni rict ze chiptuning je montovani powerboxu nebo uprava ECU.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od jurki888 » 2.6.2012, sob 16:44

ta krabica je hovadina cipom upravis cca 20map krabica len oblbuje motor a ten potom zere a kadi
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

reproboy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 19.6.2011, ned 19:39

Re: Tuning 1.4T: Powerjet (Novitec)

Příspěvek od reproboy » 2.4.2013, úte 22:39

Tyhle backjednotky se pouzivaji dneska prakticky všude, protoze chiptuningem se dosahuje podobnych oblbovacich veci. Nadruhou stranu, kdyz to dela i Novitec, a to je podle me firma i dneska slušná, nebál bych se toho. Pokud se bavíme o nadčtvercáku 1,4Tjet (vychazi z 1,4 FIRE 16V) tak ten si necha do 6500ot líbit cokoliv. Takze jestli v tovarne naladili turbo na 5000ot max vykonu, je to hlavne kvuli rezervě životnosti. Takze pokud el. pierburg doregulovava az nad 6000 a turbo to umí, tak proč ne ;) ve finale overboost a prepousteni az do vyssich ot da pocit klidně +50ps (ve skutečnosti to bude jen par koni a vice njutnmetru)

ale za malo penez, proverena muzika.

Muj nazor ;)
Alfa Romeo 145 QV Recaro 1997
Fiat Uno Turbo i.e. 207hp RED

SASA

Příspěvky: 16
Registrován: 5.4.2012, čtv 10:59
Bydliště: Roztoky u Prahy

Re: chiptuning T-jet

Příspěvek od SASA » 25.1.2016, pon 01:31

Ježiši Kriste :smt040 Propadám se hambou. Ten zákazník jsem byl bohužel já a přesně jak tu někdo píše měl jsem v tom pořádnej hokej, je to už pár let zpátky :smt040 :smt040 Tak dnes bych mohl objektivně a trochu rozumněji ohodnotit tento produkt :D Musim říct, že to byla fakt dobrá hračka, zvýšilo to tlaky turba a ne, že by ho to vypínalo, to už si dneska taky dost nedokážu představit :smt040 Nicméně jednotka dvakrát za dva roky exla, vždycky jednou do roka, když se s autem jezdilo na plnou zátěž. Naštěstí mě v chevron-racing pochopili a nabídli mi velice velkorysou nabídku. Jednotku jsem vyměnil za tlumič výfuku od Supersprintu, protože mi originál uhnil. Od tý doby jsem do jednotky nezasahoval, protože co si budeme povídat je to 1.4l a na to je už 155 koníků moc, tak jsem si řikal, že bych chtěl ještě pár let jezdit :wink: Nicméně v Novitecu si s tim fakt vyhrály, nebyl jsem s tím na brzdě, ale těch 186 koní bych jim i věřil, bylo to hezký svezeníčko. A omlouvám se, jestli někomu moje hodnocení z minulosti způsobilo újmu. mě teda jo :-D

kominik1981
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 27.3.2017, pon 07:44

Re: chiptuning T-jet

Příspěvek od kominik1981 » 21.9.2021, úte 13:55

Nedá mi to, abych neudělal reklamu panu Hermanovi. Je to fakt borec! Kudy budu chodit, tudy budu chválit.
http://alfatuning.sk/
Giulietta 1,4 T-jet
ex 156 2,0 JTD

tatkoTom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 446
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning T-jet

Příspěvek od tatkoTom » 21.9.2021, úte 16:46

Potvrdzujem.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů