T-jet (pokec)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: T-jet: novinky

Příspěvek od Petr147 » 12.8.2010, čtv 09:44

Asi mluví o TS, kde nebrat ohledy na ekologii a mírně zvětšenou spotřebu, mnohem přijemnější :) taková 147 2.5V6... :smt055 :D

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Re: T-jet: novinky

Příspěvek od raffo155 » 12.8.2010, čtv 17:29

nie,nie pisal som o GM motoroch v 159 nach 1.9 2.2 a 3.2 a celkovo sa pohorsili v kvalite...co sa tyka mojho T-JETa tak zatial bez problemov po 11000 km
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

krtmoj
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 18.2.2010, čtv 12:27
Bydliště: Kladno

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od krtmoj » 15.10.2011, sob 15:43

1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Harous » 15.10.2011, sob 16:03

On by jich snes i mnohem víc, otázka je na jak dlouho... :-D Každopádně tenhle Fiátek bude mít "koule"... :smt033
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

krtmoj
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 18.2.2010, čtv 12:27
Bydliště: Kladno

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od krtmoj » 15.10.2011, sob 16:10

To rozhodně. Já si po přečtení názvu článku myslel, že tam dali V6 z Alfy. O to víc mě překvapilo, že ten výkon dolovali z tý 1.4 :)
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 15.10.2011, sob 17:37

Další auto na zabití. Kdyby radši místo vymýšlení píč*vin a přemotorovaný malý skákavý kozy, konečně udělali 4C. Tam je alespoň předpoklad, že řidič těch 300 koní udrží na silnici...
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 15.10.2011, sob 19:49

tak tohle je ne-tovární iniciativa, takže čistě jejich věc, co vymyslí.... Tihle pánové vývoj 4C urychlit nemůžou....

Jinak ano, je to auto na zabití, tak jak má být každý správný sporťák.... :wink:
A ono i 4C jestli bude takové, jak se plánuje, bude hodně ostré nářadí, rozhodně nic pro metrouše.... (pánbůh zaplať :smt023 )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 15.10.2011, sob 19:58

Právě že Harald šéfuje Abarthu i Alfě. On rozhoduje, co se bude vyrábět, a co se odloží... takže?
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 15.10.2011, sob 20:49

Romeo Feraris je nezávislý tuner.... Čili si koupí Abartha a prostě si ho předělají. Tohle není produkt koncernu Fiat....

(pokud dobře čtu linkovaný článek a vzpomínám si na dřívější informace o téhle brutální F500)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Harous » 16.10.2011, ned 10:29

S Abarthem to má společnýho jen to, že ho použili jako základ.
Takže? Takže nic... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 17.10.2011, pon 20:23

Cena za tu ptákovinu 80 000 EUR. Kdyby mistr Romeo radši chodil za holkama, udělal by líp :wink:
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 17.10.2011, pon 20:33

tak cena je to šílená, ale možná se pár bláznů najde.... Asi vědí, proč to dělají, že.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 26.8.2012, ned 22:35

pánové nedávno jsem tady dával citaci jednoho příspěvku na téma spolehlivost TSi od VW.... Tentorkát něco o THP od PSA (1.6 turbobenzín, made by BMW): "Nevim presne co je na 1.6THP spatne, ale podle vyjadreni dealera ma neodstranitelnou konstrukcni vadu kvuli ktere byl stazen z nabidky. Aktualne uz Peugeot tenhle motor, ktery jeste pred rokem oznacoval jako revolucni a zaklad svych budoucich benzinu, nenabizi v zadnem modelu."

Já u Pežotu taky jednoho kámoše mám a taky mi tohle řekl (neřekl příčinu, ale stav odpovídá viz výše). To samé se prej týká 1.6VTi (atmo), která prý dost často nestartuje když je "pod nulou"....

Suma sumárum tedy kromě VW (jejichž chronické problémy s turbobenzínama jsou známé) nyní padá na držku i PSA.... Kromě Fiatu teda zatím s malýma turbama nemají problémy Renault (TCe) a Ford (Ecoboost).... Ovšem ti začli později než Fiat.... Tak uvidíme, co bude dál....

Každopádně jako fandu italských aut mě vždycky zamrzí, že zatímco každý italský průser se medializuje ještě 10 let poté, co se to stalo, tak u jiných značek se to ani nějak moc neřeší....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Petr147 » 27.8.2012, pon 00:24

stejně to u nás bude furt "jenom" Fiat... článek o průseru jménem Seat a v něm pasáž:
Seat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům. Jenže všechno je jinak a spojitost Seatu a Fiatu už dávno neplatí.

Pravda, kdysi v padesátých letech minulého století, kdy značka vznikla, začínali Španělé s licenčními fiaty. Tak to šlo až do poloviny osmdesátých let, kdy opravdu některé fiaty rezly už na stránkách katalogu. Jenže pak se Seat s Fiatem rozešel a ne zrovna v dobrém
http://auto.idnes.cz/seat-nevydelava-vo ... tomoto_fdv

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od zde. » 27.8.2012, pon 08:41

Z článku:

Seat už není španělský fiat

Seat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům. Jenže všechno je jinak a spojitost Seatu a Fiatu už dávno neplatí.

Pravda, kdysi v padesátých letech minulého století, kdy značka vznikla, začínali Španělé s licenčními fiaty. Tak to šlo až do poloviny osmdesátých let, kdy opravdu některé fiaty rezly už na stránkách katalogu. Jenže pak se Seat s Fiatem rozešel a ne zrovna v dobrém - čtěte zde.

V osmdesátých letech Španělům s vývojem hranaté ibizy pomáhalo dokonce Porsche a začátkem devadesátých let patřil Seat Toledo v Česku k nejprodávanějším dováženým autům a celá značka byla na nejvyšších příčkách v prodejích dovozových aut.

Po roce 2000 uškodila značce podivná modelová politika, která vyvrcholila propadákem v podobě bachratého Seatu Toledo, což bylo jakési MPV s karoserií rádoby sedanu.

Z pohledu techniky ale dnes Seat vyrábí stejná auta jako zbytek koncernu VW. Srovnání se Škodou vůbec nekulhá. Mechanika je stejná, jen obal je jiný, u škodovek usedlejší, u seatů jižansky rozevlátější.

Dnešní nabídka značky rozhodně není low-cost Volkswagenu. Ibiza je z pohledu techniky (použité platformy) modernější než fabia a stejná jako VW Polo. Seat Leon stojí na stejné platformě a má motory jako octavia. A třeba úplně zapomenuté exeo je Audi A4 předchozí generace. :supz:

Otázkou je, zda je stávající zaměření Seatu správné. Špatná auta ale nedělají. Nebo jinak: horší než zbytek produkce koncernu Volkswagen rozhodně nejsou. Jsou vlastně stejná.
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 27.8.2012, pon 08:59

zde. píše: Seat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům.
jo, o tom píšu.... :???: :???:
Co už, patrně je českému národu souzeno snít o Oktáviích a reálně jezdit ve stočených německých vozech.... Kdo chce kam....
VW má za posledních 5 let mnohem víc zásadních technologických průserů než Fiat, ale to nikoho nezajímá.... Ono vlastně, Fiat za posledních 5 let žádný průser typu pravidelně se potkávající TSi nebo praskající hlavy na TDi neměl, ale holt když to český spotřebitel nechce slyšet tak je to jeho boj.... :smt098
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Nite Owl

Příspěvky: 43
Registrován: 20.12.2011, úte 14:26
Bydliště: Praha 4

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Nite Owl » 21.5.2015, čtv 22:29

Ahoj kluci,
ve vlákně o MiTu toho moc není. Měl bych zájem o Mito 1.4 TB 155. Máte už někdo reálné zkušenosti? Trpí auto na něco typického? nebo na co si dát pozor? (nemyslím klasika typu: olej, rozvody atd. spíše specifické věci, které se vážou k mitu popř. k motorizaci) Děkuji moc za případnou odpověď
AR Mito 1.4 155 TB
AR 75 2.0 TS
AR GTV6
AR GTV 2.0 TB

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 21.5.2015, čtv 22:43

já za ty roky co jsem to měl a co jsem občas něco četl, tak jsem si ničeho nevšiml.... :smt102 Kromě horšího startování na méně kvalitní benzín fakt o ničem specifickém nevím.... podle mě to je výborný motor....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Hampice » 26.7.2017, stř 10:59

Dotaz na vás, co ty motory trochu znáte. Jak si T-jet 150k rozumí s plynem?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od bobas » 26.7.2017, stř 11:08

s fabrickym dobre, byl jsem se divat na T jet co mel 330tkm , z vyroby na plyn a ten motor byl uplne v pohode, co nam prislo, ze to o chlup hur jede,ale to mohlo byt uz i najezdem...ale funguje to, u giulietty spotreba kolem 9-10 plynu.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Hampice » 26.7.2017, stř 11:10

Mám zálusk* na Deltu s tímhle motorem a lpg, ale nevím jestli je to fabrický. Prodejce tvrdí že jo, podle mizerný fotky to vypadá taky že jo, ale v ePeru pod vinem o GPL není ani zmínka... Auto je dost daleko abych se jel jen tak podívat...
To že to trochu huř jede by mohlo kompenzovat těch 150k :D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Jarous » 26.7.2017, stř 12:13

Kdysi na Fiat foru tam někdo řešil neustálé problémy s t-jetem 110kw po přestavbě na plyn. Řekl bych, že Fiat ho ani z fabriky s gpl ani nedodával.

Mrkni tady: https://fiatbravoklub.cz/viewtopic.php? ... &start=180

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 26.7.2017, stř 12:27

co si pamatuju tak opravdu chodily z fabriky Brava bez LPG a domontáž systému (Tartarini) probíhala až v ČR už vybraných firem.... ale už je to dávno co jsem to řešil....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Hampice » 26.7.2017, stř 14:09

Tohle je čerstvá dotaženka z itálie, tady ještě nejetý, takže případná dodatečná montáž v itálii.. Ale dám si ledovou sprchu a nemusím to řešit. Jen mě to zajímalo, jestli to může být fabrický a případně jak to funguje.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od vonkreuz » 26.7.2017, stř 17:12

Zeptej se na lanciaklub.cz, zda to tam někdo nemá. Koukal bych, jestli má k tomu plynu i papíry s pravidelnýma revizema kvuli následným STK. Obecná rada - vzít VIN, který je tam vidět a jít se poptat do FIATu, zda ti vyjedou historii návštěv v servisu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti