zatuhující brzdy (Brembo)

Boomer
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 434
Registrován: 25.4.2008, pát 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Boomer » 29.1.2015, čtv 23:30

:supz:

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od crashta » 16.2.2015, pon 17:22

:supz:
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Venca146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Registrován: 2.3.2010, úte 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Venca146 » 26.2.2015, čtv 22:15

"... ale A-gumy bych tu určitě neprezentoval..." - pokud dobře čtu, tak jsi je tu prezentoval ty, ne já, já tady ani své auto zveřejněné nemám, tak nepiš nesmysly. Jasný, on je to "kavárenskej" tuning, ale jezdí na tom mraky aut v zahraničí bez problémů včetně mě (promiň, nikde jsem nenašel definici co je kavárenskej tuning, to je nějaký tvůj slang?).

".jízdní vlastnosti GTV na 18-kách širšího profilu než 225 jsou prostě takový jaký jsou..s podložkou +35 ve předu a s nataženou A-gumou bych byl opravdu obezřetnej-na kravení tahle kombinace opravdu není, to bohužel ve vlákně určeným pro uživatele GTV neobhájíš" - Tak za prvé - vpředu mám gumy o šíři (nikoli profilu jak chybně píšeš) 205, vzadu mám 235, čili o 10mm širší než to co "uznáváš" ty. Vážně si myslíš, že těch 10mm navíc na zadní ose nějak poznám? Myslím, že určitě ne - pro tvou informaci, sériové 17" mám doma také, tak mohu srovnávat. Zřejmě jsi toho na áčkách dost najezdil, když tak sebejistě básníš o jízdních vlastnostech. Za druhé "podložka+35 tam je jednak kvůli brzdičům a jednak je to součást toho kola které bez té podložky na auto nenasadíš (nejdříve si přečti něco o kolech RH a pak tady argumentuj nějakýma podložkama). Na kravení tahle kombinace dle tebe není ale já si s tím celkem užiju a užívám si tak už asi 35000km které jsem na těchto kolech najel... Já tady před nikým nemám potřebu nic obhajovat - já sám vím jak se mé auto chová a nepotřebuju o tom přesvědčovat druhé, kor na stránkách značky která zastává sériový stav a cokoli je jinak je špatně, hlavně že 70% lidí, kteří mají takové narážky má problém svou alfu udržet v provozuschopném stavu a má sotva na benzín.

Neodpustím si ani reakci na rossogtv, který ti mimochodem nic špatného a urážlivého nenapsal - píšeš že ti není 20 ale chováš se tak - promiň, ale vyhrožovat tady někomu ať tě raději nikde nechce potkat a posílat na ně své syny (asi vysoké inteligence když tady naznačuješ jejich chování po pár pivech) je dost ubohé a primitivní.
Ano diskuze se zvrtla někam úplně jinam, ale díky komu...???
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva

Cuore Sportivo

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 3.3.2015, úte 20:05

Dobrá--chceš to sám.
Nedělej z nikoho lacině pitomce--radši--občas to vyzní opačně..:-)

Nech naše škádlení s rossemgtv na nás--nepřisoluj si s křížkem po funuse. Ty "debilové, idioti, magoři, hulení" šli směrem ke mně,
já diskuzi na tuhle zábavnou rovinu neposlal--ale to už je mrtvé a diskuze probíhající v několika vláknech současně promazaná

----------------------------
--co se týká tvého obutí GTV 916 /předohrabu/ který sám popisuješ v příslušném vlákně "tuning-fora"
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 9&start=30
/přehazuju:--bavíme se pořád o předohrabce--jen se ujišťuju že to oba víme..:-)/

--------------------------

Nyní přišla trochu neplánovaná změna a to rozšíření kol. Šíře 8,5" je sice fajn, nicméně mě se líbí široké a leštěné límce. Po chvilce laborování a zkoušení je výsledná šíře na přední ose 9x18, ET 24 (víc jsem si nemohl dovolit kvůli brzdám jinak by byly ráfky ještě širší a větší ET) a na zadní ose 10,5x18, ET 34. Pneu jsem nakonec zvolil 205/40 pro přední ráfky a 235/35 pro zadní.

U báva a jinýho zadohrabu ještě chápu,bávo na blbnutí používám, na předohrabu ale neee...

Obrázek


Obrázek


Obrázek

-----------------------------------------------------
reakce :
walish píše:
No Alfa nádherná, ale měl si tam dát pořádné gumy a ne takové olačky, co příjdou na kola o 3 palce užší. Někde v zatáčce to vyzuješ. Na takové auto to prostě nepatří. Jinak ale nádhera ;)

Venca146:
Děkuji za názor, co se týče gum - kdybych tam dal "pořádné gumy", tak bych tam taková kola mít nemohl, protože by to škrtalo vzhledem ke snížení a šířce ráfků a jelikož mám rád široké límce, nezbylo mi nic jiného, než tam dát úzké gumy, aby při propružení kola zalezla hezky do podběhů což se podařilo a nikde nic nedře ani neškrtá. Najel jsem s tím za minulou sezónu 20000 km dost ostrou jízdou a s nějakým zouváním gum v zatáčkách jsem neměl absolutně žádný problém.

Taková kola jezdím už asi 6 let a nikdy se mi nestalo to, co popisuješ.

----------------------------------------
----------------------------------------
Taky netleskám--prostě nemusím, spodní kolo je zadní guma předohrabky, i v tomhle úhlu focení odhaduju mezeru na patce gumy -minimálně na centimetr :-)

Kavárenskej tuning je nadřazení estetiky většinou hlavně "obutí" jízdím vlastnostem podvozku a fyzice-kinematice podvozku a zavěšení vozu.Nehnaná zadní náprava širší guma A-čko --a pak vášnivá obhajoba týhle pitomosti u auta s 60% hmotnosti ve prospěch předku.

Tohle přece už před mnoha lety dělali japončíci drifteři hlavně na autech s relativně průměrným výkonem,/ na zadohrabech :-)/ kde potom i při nařvaným vzhledu kol to šlo ještě vcelku snadno utrhnout..:-) Kdyby dali gumu co tam patřila , doslova by se to přilepilo.

Ale-Při natažení A-čka na gumě přestává rameno gumy dělat, co má a pokud není kevlarová bočnice, tak při razantní jízdě když se ponoří těžkej předek s V6 v zatáčce na vnější kolo, jedeš už v tvým případě ne jen po rameni gumy , ale občas i po bočnici-která je u průměrných gum do 3 táců jak tvaroh--stačí ve 150 ostrej kámen a je srandy kopec.
U GTV je rozdělení hmot 60% ve prospěch hnaného předku--nezbývá, než si tohle obutí zkusit na pořádným mokru na okruhu..

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od rossogtv » 4.3.2015, stř 12:54

na okruhu na mokru bude nejrychlejsi 4x 205, na suchu 4x235, ikdyz na tom suchu by bylo rozumejsi vepredu 235 a vzadu 225 nebo 215.... Co se tyce A-cka : mam vyzkousene, ze lehke Acko ( to jest 215/40/16 na 9j rafku ) pomaha marginalne v maximalne mozne rychlosti do zatacky. Je to ale vykoupeno s mnohem rychlejsim utrhnutim na hrane, t.j. pneu se urve necekane a bez varovani. Pneu 225/40/16 na stejnem rafku zvladla v zatacce stejnou rychlost, ale na mezi se chovala mnohem prijemneji, tudiz se dalo bez namahy jezdit bliz u limitu. To pouzite A-cko uz je fakt extrem, ale nejake vyzuti hrozi opravdu jen pri podhustene pneu.
Co se tyce sirsich pneu vzadu, jedine auto kde to dava fakt smysl, je 911ka nebo vse co ma motor uprostred/vzadu + obrovsky vykon. I na zavodni 75ce neni dostatecne vaha vzadu, aby bylo nutne namontovat sirsi pneu. Naopak dalo mi to celkem dost prace, prekonstruovat predni napravu tak, aby auto nebylo nedotacive se stejnou sirkou vpredu/vzadu.
Jinak me ale pripada zajimave, ze se vsichni poustite do Venci kvuli JEDINE veci, co ma na aute nestastne udelane, zadne uznani nebo zmineni o naprosto fantasticke prestavbe 2.0 na turbo, prvotridni prace, klobouk dolu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 4.3.2015, stř 19:58

Tak Vencovu projektu 146 2.0TB tleskám tady opakovaně od počátku. :smt023 ..škoda že se to seklo..:-(

Venca146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Registrován: 2.3.2010, úte 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Venca146 » 29.12.2015, úte 22:58

Honzar:

Z nikoho pitomce nedělám ani nechci, akorát od tebe nebylo moc hezké když si tady vytáhl mé auto a začal ho pomlouvat ohledně kol, když téma bylo původně úplně jiné - nikdo se tě tady na Tvůj názor ohledně mých kol neptal ani tady nikoho Tvůj názor nezajímá - vytáhl jsi to tady Ty. Zřejmě se rád posloucháš a čteš po sobě ty Tvé technicko - teoretické komentáře. Když tedy sleduješ TF a tolik se nudíš, že ti leží v žaludku moje kola, tak jsi to mohl napsat tam a nezasírat to tady sáhodlouhými teoretickými řečmi, které tady stejně nikoho nezajímají.

Blbce se snažíš dělat spíš ty ze mě když mi tady zdůrazňuješ, že mám předokolku - představ si, že to vím, nemusíš mi to připomínat jako nějakýmu malému dítěti, stejně jako to, že u předohrabu to žádný smysl nemá - možná tomu nebudeš věřit, ale to taky vím. Tohle auto není na blbnutí - je to leštěnka na srazy a na výstavy se kterou se dá svézt i svižně - nic na závodění ani na okruhy to není, ani to nikde nepíšu.

"Taky netleskám--prostě nemusím, spodní kolo je zadní guma předohrabky, i v tomhle úhlu focení odhaduju mezeru na patce gumy -minimálně na centimetr :-)" - Ano, tleskat nemusíš, nikdo se tě o to ani neprosil.

"Kavárenskej tuning je nadřazení estetiky většinou hlavně "obutí" jízdím vlastnostem podvozku a fyzice-kinematice podvozku a zavěšení vozu.Nehnaná zadní náprava širší guma A-čko --a pak vášnivá obhajoba týhle pitomosti u auta s 60% hmotnosti ve prospěch předku. " - Ale jak už jsem psal výše - mám to tak kvůli estetice a s autem žádné závody ani okruhy nejezdím, tak nechápu o co ti jde? Žádná vášnivá obhajoba - pouze jsem ti napsal proč to tak mám a jediný kdo to tady "vášnivě" řeší jsi ty. Pojmu "kavárenskej tuning" se musím jen smát - máš zvláštní názvy :-).

Co dělali drifteři mi je tak nějak jedno a o tom jak se chová mé auto vím asi nejlépe já sám, ty určitě ne když jsi v mém autě neujel ani metr. Co se týče jízdě po bočnici tak pokud by to bylo tak jak píšeš, tak bych to už dávno někde rozmlátil, protože by guma ztratila přilnavost. Ačko ti tohle udělá jen v případě, že je silně podhuštěné. U takového obutí se gumy foukají pro jistotu na vyšší tlak a za ty desítky tisíc km se mi nestala ani jedna věc kterou popisuješ. Takže tyhle teorie si vyprávěj někomu jinému :-). Kdyby to bylo tak na ho...o jak píšeš, tak na tom nejezdí v Německu kde má takové obutí téměř každé upravené auto.

V mokru na okruhu nic zkoušet nebudu, protože tohle není obutí na okruhy a s autem v mokru jezdím jen minimálně - nemám to na závody ani na blbnutí, jen na občasné svižné svezení kdy to proženu. Já sám vím nejlépe co si s tím mohu dovolit, jak se auto chová na těchto gumách a jak funguje podvozek a za sebe říkám, že jsem spokojený.

Doufám, že jsem ti dostatečně vysvětlil k jakým účelům auto používám a proč tam tím pádem tato kola mám. až s tím budu chtít jezdit okruhy, kdy jsou gumy vystaveny extrémnímu zatížení tak kola vyměním -to je to nejmenší. Toť asi vše co bych k tomu chtěl říci.

Co se týče 146, tak jsi opět mimo mísu - nic se neseklo, auto druhou seóznu jezdí, funguje a má změřených 350 PS a 491 Nm. stačí trochu sledovat projekty :-)...
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva

Cuore Sportivo

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Ondra156 » 29.12.2015, úte 23:18

Venco, to je dobrý :D Ono vše co je jiné od sériového stavu, tak tady nefunguje :) Ale o tom jsme si myslím už psali a tady si to jen potvrzuji :) A to že to nemáš na blbnutí, ale na srazy tady asi bohužel nevysvětlíš .... :-D A to že jsi spokojený ti teoretici asi taky neuvěří :D A to že víš ty sám nejlíp, jak ti funguje auto, ti tady taky nikdo neuvěří :D :D
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

Venca146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Registrován: 2.3.2010, úte 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Venca146 » 30.12.2015, stř 00:03

Ondra156 píše:Venco, to je dobrý :D Ono vše co je jiné od sériového stavu, tak tady nefunguje :) Ale o tom jsme si myslím už psali a tady si to jen potvrzuji :) A to že to nemáš na blbnutí, ale na srazy tady asi bohužel nevysvětlíš .... :-D A to že jsi spokojený ti teoretici asi taky neuvěří :D A to že víš ty sám nejlíp, jak ti funguje auto, ti tady taky nikdo neuvěří :D :D
Já vím Ondro, tady vše co není sériové je na ho...o, nefunguje, nevypadá dobře atd. Několikrát jsem to vysvětloval proč mám na GTV taková kola. Bohužel dotyčný zřejmě mé komentáře nečte a vezme si z nich jen to co potřebuje aby mohl napsat další sáhodlouhý text založený na teorii. S autem si užiju zábavu i tak. Na áčkách jezdím téměř 9 let, nikdy se nic nestalo a vždycky jsem se hezky sezl. Ale dohadovat se s někým kdo na takových gumách zřejmě nic neodjezdil (ještě aby odjezdil, když to kritizuje) se nemá cenu dohadovat. Ano, asi to v extrémních situacích nebude fungovat jako "klasicky" obuté kolo, ale taková situace nastane jen na okruhu.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva

Cuore Sportivo

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Ondra156 » 30.12.2015, stř 00:16

Jak jsem se dnes i bavil s otcem na velmi podobné téma: Nejvíc budou kritizovat ti, kteří to viděli max na obrázku a zkušenosti s tím nemají žádný. To jsou pak ti nejchytřejší technicko-teoretičtí pisálci, co snad ani nechtějí číst nebo poslechnout vyjádření člověka, který je s tím jak to má spokojeny :-)

EDIT: Je samozrejme, že ta guma bude při jízdě na hraně na okruhu horší než klasicky obuta guma, ale myslím si, že nikdo z lidi, co stavi srazovou letenku s ni o víkendech nelita po okruhu. Ne proto, že by to nezvladlo jezdit rovněž nebo zatáčet, ale proto, že je to o prioritách, o zaměření auta atd.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

marekv6

Příspěvky: 3
Registrován: 28.12.2015, pon 21:21

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od marekv6 » 30.12.2015, stř 11:44

Dopbrý den Václave, plně s Váma souhlasím a držím palce. Tak se mě zdá , že do Vás začíná rýpat " ŠMACHO II ". Dle komentářů mám taky "NA OKRUHU" absolutně neřiditelné osobní auto... , nejezditelné, nepoužitelné. Marek

Venca146
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Registrován: 2.3.2010, úte 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Venca146 » 30.12.2015, stř 23:56

marekv6 píše:Dopbrý den Václave, plně s Váma souhlasím a držím palce. Tak se mě zdá , že do Vás začíná rýpat " ŠMACHO II ". Dle komentářů mám taky "NA OKRUHU" absolutně neřiditelné osobní auto... , nejezditelné, nepoužitelné. Marek
Zdravím Marku,

díky za podporu :-). Na to, že kola na mém autě nebyla půdovně hlavním tématem, tak se to celkem zvrtlo v záplavu rádoby chytrých komentářů založených na teorii. Na těchto a podobných kolech jezdím již devátým rokem a znám nespočet lidí, kteří mají podobné (ne li extrémnější) obutí a nikomu z nás se nikdy nestalo to, co je zde popisováno a to ani při rychlé jízdě :-). Pana Šmacha osobně neznám, nicméně jeho komentáře znám velice dobře, takže jsem si obrázek také udělal. Zkrátka a dobře, kdo si dovolí na Alfu dát něco jiného než originál kola (a nejen klola), tak má automaticky nepoužitelný pekáč, tuzing a patří do pekla :D. Ale velká nálepka AR a nápisy Cuore Sportivo na bocích tuzing nejsou protože je to přece origo byť je to dle mého názoru velmi lacinné a nevkusné. Připomíná mi to tuning z 80. let kdy si všichni lepili na auta orlice a podobné nesmysly :-).
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva

Cuore Sportivo

marekv6

Příspěvky: 3
Registrován: 28.12.2015, pon 21:21

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od marekv6 » 31.12.2015, čtv 10:54

Dobrý den Václave, jsem Ondrův otec, a tak asi znáte naše nejezditelný a ztuzený auta. Jinak bych se s Váma velice rád setkal a pokecal , ale pokud s tím někam " dojedete" a cestou nevyzujete gumu. Marek

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti