Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Odpovědět
ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od ReznikCZ » 22.6.2010, úte 12:49

Ale nejčastěji prodávanou . . . Mě teda taky mrzí že výkonová špička je v 5500ot/min je to brzo a to tvrdím já, který má naftu . . .ale svezu se rád, působí dospěle (oproti Mitu) a moc rád to uvidím na našich silnicích . .Co si budem povídat Alfa potřebuje prodávat takže radši udělá auto, které se zavděčí širšímu spektru zákazníků, už to není "jen" pro Nás nadšence, takhle by to bylo tak jako tak . . . Ale stejně dávám palec nahoru \:D/ :supz: a.vs.s
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: nová Giulietta

Příspěvek od kravitzUL » 22.6.2010, úte 13:15

určitě to je skvělý auto..ale jak říkám pro mě ne srdeční. Kdyby jste hned vedle něho viděli stát GT..tak by jste to asi taky viděli. Vim jiná kategorie atd. Ta přístrojovka už neni takové umělecké dílo společeně s celým interiérem. Kliky a výplně dveří atd jsou jak od koncerňáků..to se prostě musí vidět. A schválně se naživo podívejte na plast nad budíky :smt026 Je to škoda pár věcí a mohlo to být jinde. Prostě tohle už není vzhledem klasická Alfa, která by se od konkurence tak odlišovala. Je jízdně lepší..je krásnější než konkurence a to jí na úspěch určitě stačí :wink: ..ale pro mě nebude mít nikdy takové kouzlo, charisma a takovou odlišnost od konkurence jako klasické Alfy. Prostě na ty světla a placatou nudnou plochu mezi nima a klasickou Alfa mřížku si nezvyknu. Ale jo zase ta vysoká kapota zachrání chodce, který se míň omlátí..a o to mi u auta hlavně jde :-D ...a je jedno, že stejně nabubřelá je Fábie a zbylá konkurnce :-D A
Ale co se týče jízdy, váhy, výkonů motorů..tak prostě super. Jen ten motor by mohl být trochu slyšet a mít to charisma. Tahne skvěle a na to že byl nejslapší tak jel jak bejk i naloženě :smt035
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 22.6.2010, úte 16:51

Taky bych nedělal závěry ze svezení v nejlevnější verzi.... Až vás posadí do QV se sportovníma sedačkama, tak budete mluvit jinak :wink: Mě Giulietta QV v barvě competizione naprosto nadchla.... Jinak chromované kliky ve dveřích mám i v Bravu, tak asi těžko by mohli v nějaké líp vybavené Giuliettě chybět....

Jinak Mito 1.4T při přepnutí DNA na "D" táhlo až někam k 6.500 otáčkám, takže si nemyslím že Multiair nebo TBI by měly vyhasnout u 5.500.... A to, že uživatelsky příjemná je základní motorizace je OK, protože aspoň to auto bude sedět "obyčejným" řidičům.... Nečekám, že Alfista by si kupoval základní 1.4 120k....

Jinak ten předek opravdu vysoký je, tak jak to mají dnes všechna auta (nedávno jsem s GT stál vedle nového Megana a bylo to to samé....). Nedivil bych se, kdyby to upravovala i nějaká úřední regulace.... Navíc dnes auto potřebuje i nějaký výsledek z crash-testu, ten luxus, jako mělo GT,že se prostě na crash-test ani nešlo, si už dnes nikdo dovolit nemůže....

Osobně bych do ní šel hned, lepší hatchback asi v současném autosvětě není :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Maikl.kom
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 158
Registrován: 18.7.2009, sob 19:01
Bydliště: Prostějov

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Maikl.kom » 26.6.2010, sob 00:43

Slogan : ,,bez srdce by jsme byli jen stroje´´ prostě nemá chybu. Jinak bych jí ale nechtěl.
Flatland forewer

Beaumont
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Registrován: 28.1.2008, pon 12:57
Bydliště: Brno

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Beaumont » 29.6.2010, úte 10:17

Tak jsem měl možnost se díky jednomu dobrému kamarádovi zúčastnit minulý týden předváděcích jízd s Alfou Giulietta (ještě jednou díky Mirku!) a dalšími italskými auty na okruhu v Brně v rámci tzv. Alfa Day. Dovolím si vám nabídnout některé postřehy:

- Giulietta je podle mého zkrátka krásná a svůdná, takhle má prostě vypadat italské auto.

- Uvnitř se pár detailů ke kritice najde, ale není jich moc. Podobně jako třeba u Fiatů Punto Evo nebo Bravo je poměrně velký rozdíl mezi výbavami. Ten velký panel přístrojovky sahající od středu před spolujezdce může být v barvě auta, což třeba v červené nebo bílé vypadá dost dobře, IMHO líp než „karbon“ nebo „hliník“. O ovladačích klimy si každý může myslet co chce, ale displeje jsou perfektně čitelné i na přímém ostrém slunci. Nelíbila se mi tlačítka ovládání rádia (malá a hladká, ale zato je ovládání i na volantu) a taky výplně dveří - já mám raději, když je na nich kus stejné látky jako na sedačkách, což u základní verze Giulietty není. Sedadla bez připomínek, perfektní jako u každé Alfy co znám.

- Výhled dozadu při couvání je kupodivu lepší, než by člověk čekal při pohledu zvenčí. Mnozí konkurenti jsou na tom hůř.

K jízdě:
- Velmi povedené řízení a smysluplný systém DNA. Ve volantu člověk cítí co dělají přední kola (např. práci elektronické simulace samosvoru Q2), přičemž v dynamickém módu (D) má volant větší, přirozeně působící odpor. DNA také citelně ovlivňuje reakci motoru na plyn a také ABS - v módu D nechá při ostrém přibrždění kola kratince zablokovat a „kviknout“, než ABS zabere - na okruhu nebo při rychlé jízdě je to skvělé! Režim N pak má smysl ve městě, při pohodové cestě na dálnici a taky aby auto prošlo emisemi A ještě dodám, že pedál brzd má trochu měkčí chod než bych čekal, oproti plynu a spojce jde relativně zlehka, nicméně účinek brzd nemá chybu, žádné vadnutí jsem nezaznamenal.

- Podvozek skvěle drží, je cítit dost velký rozdíl mezi 16“ a 17“ koly. Vyšší gumy na 16“ kolech dostávaly na okruhu pěkně „za uši“. Na hranici přilnavosti auto naznačí, „co by kdyby“, např. náznak pohybu zádi při prudkém ubrání / zabrždění, ale nikdy není kousavé (a to nemluvím o stabilizaci).

- Fantastická převodovka s klasickým mechanickým odporem. Není tak tuhá jako u BMW, ale člověk perfektně cítí, kdy rychlost „zapadla“. Velká hlavice řadičky se krásně drží a skvěle vypadá.

- Motor 1.4 T-jet 120 koní je moc fajn na silnici, ale rychlý brněnský okruh mu nesedí. Motor nejlépe jede mezi 2.000 a 4.000 otáček, takže na okruhu to člověka nutí jet o rychlost výš, než by u benzínu čekal. Silnější verze T-jetu (zkoušel jsem třeba 155 koní v MiTu) jsou daleko sportovnější, víc jedou „nahoře“ a na okruhu se cítí mnohem líp.

- Nový diesel 2.0 Multijet (170 koní) se velmi povedl, je kultivovaný a přitom s pěkným zvukem a na nafťák se i ochotně točí. Připomíná mi charakterem pětiválec 2.4 Multijet 20V v menším provedení. Mimochodem, v místech kde jsem naftu ještě držel na trojce, tam už si 1.4 T-Jet (120) přímo říkal o čtyřku. Zajímavé. Bohužel jsem se nedostal do žádné z mála Giuliett s motorem 1.4 T-Jet 170 koní. Třeba příště...

Clkem vzato se mi to svezení velmi líbilo a s fantastickým motrem 1750 TBI (ten jsem zkusil ve 159 a :smt007 :smt007 :smt007 ) by to mohlo být auto přesně pro mě. Uvídíme...
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB

Beaumont
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Registrován: 28.1.2008, pon 12:57
Bydliště: Brno

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Beaumont » 29.6.2010, úte 10:24

Kubas píše:´(...)
Jinak Mito 1.4T při přepnutí DNA na "D" táhlo až někam k 6.500 otáčkám, takže si nemyslím že Multiair nebo TBI by měly vyhasnout u 5.500...
"Standardní" 1750 TBI s 200 koňmi kupodivu opravdu nemá cenu točit nad 5.500 otáček. Jsem zvědav, jestli to u verze 235 koní bude jinak. Mohlo by, přesně jak píšeš, tak mezi 1.4 T-Jet se 120 a 155 koníky je velký rozdíl... Ale i 200 koňová verze 1750 je naprosto úžasná, ten posun výkonu níž mi vůbec nevadil.
Kubas píše:Osobně bych do ní šel hned, lepší hatchback asi v současném autosvětě není :wink:


Souhlas. =D>
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od jindřich 333 » 29.6.2010, úte 10:38

Tak jsem byl v pátek v Imofě - půjčil jsem si s přítelkyní Giuliettu 1,4tb multiair 170 koní - ten motor mi přijde opravdu výbornej, nezdálo se mi, že by po 5,500 ot. umíral, právě naopak - dvakrát jsem si dokonce brnkl o omezovač - s takovou chutí jde do otáček - skoro jako boxer.

Kára je to vážně krásná a na Dynamic jede moc hezky, ale nepříjemný je neustálé zasahování elektroniky do jízdy - s tím autem se prostě nedá jezdit na krev, pořád poblikává stabilizace, když chceš utáhnout zatáčku a protočí se vnitřní kolo, přijde mi, jako by se snížil výkon motoru. při prudkém rozjezdu je to stejné - jakmile zakvílí guma, auto přestane táhnout.


Ale jako rodiný vůzek to musí být perfektní, milá je z ní unešená :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Petr147 » 29.6.2010, úte 11:33

přesně případ, proč bych předváděčku nekupoval :-D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kůrkyn » 29.6.2010, úte 13:55

Ale kdepak, ta je právě pěkně zaběhnutá, žádný dusítko:)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od kejml » 29.6.2010, úte 14:02

Každý testovací jezdec (a že jich bylo!) zodpovědně počkal, až se mu ohřeje olej, než to začal točit. Jízda na krev zkracuje životnost jenom německým krumplům.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od roberto37 » 29.6.2010, úte 14:54

V auto Salóóónech mají předehřátý motor na provozzní teplotu a u nejsilnější verze předehřívaj i pneu :shock:
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od jindřich 333 » 29.6.2010, úte 16:31

mno já bych řekl, že ta chudinka ani nemůže schládnout, na Giuliettu se stojí fronty, jen co odevzdáš klíče, už se sápe další. Někteří prý mají šikovnou výmluvu, že se dostali do kolony a proto těch 20 min zpoždění :-)

A předváděčku by si koupil snad jen blázen. Nevěřím tomu, že to někdo neprotáhne, přece je to alfa a to auti k tomu láká. I když tady se určitě pár moralistů najde a ti si půjčí auto a budou jezdit kolem imofy jako s platem vajec :-) - aby potom mohli moralizovat ostatní.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od roberto37 » 29.6.2010, úte 17:19

Já když jedu s předváděčkou, tak stejně počkám, až se motor zahřeje. Naposledy mě na to i upozorňovali.... ale pak to stejně zkusím :drivers: Ale že bych jí šlapal na krk s pocitem, že jí ku.vím a jako že je fajn, že není moje ..to ne!

To jsme to zase Kejmlovi sežrali i s navijákem :smt044
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: nová Giulietta

Příspěvek od JP159 » 1.7.2010, čtv 16:09

:D Tak tak, žížalka na háčku byla mistrovským dílem... :smt023 \:D/
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

PiMBeche
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Registrován: 29.9.2009, úte 12:43
Bydliště: Praha-Západ

Re: nová Giulietta

Příspěvek od PiMBeche » 2.7.2010, pát 00:04

AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 2.7.2010, pát 00:53

Je skvělá. Etalon této kategorie - doposud nepřekonaný nejnovější VW Golf - se před ní musí sklonit.
Tak přemýšlím jestli má cenu číst to dál... :smt102

Zbytek (článku, nikoliv auta) docela šel. Ale nejspíš to bylo tím, že je naprosto o ničem. :cry:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Petr147 » 7.7.2010, stř 11:38

Táta řeší nové auto, tak jsem mu řekl, ať se jde podívat na Giuliettu... Ted mi volal, že tak arogantní jednání u prodejce ještě nezažil, že měl pocit, jako by prodejce v Imofě zájmem o auto obtěžoval, technika na projížďku neměli... jestli si takhle představují zachránění značky... před hodně lety měl zelenou 164 v bílé kůži a docela dobré vzpomínky na AR, ale asi budeme mít doma dalšího němce nebo francouze :roll:

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: nová Giulietta

Příspěvek od cuhan » 7.7.2010, stř 12:20

ale asi budeme mít doma dalšího němce nebo francouze
Já jsem vždycky kupoval auta takové které chci,to bych taky mohl skončit u Logana jen proto že jsou na mě milí :wink:
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Petr147 » 7.7.2010, stř 12:24

Když tam příjde člověk, který nechce přímo konkrétní auto, ale má vybrané třeba od čtyř značek, ale zrovna toto je důvod, proč jít ke konkurenci... nevím, proč se vnucovat prodejci, který je otrávený, že má dělat svou práci :roll: :roll:

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: nová Giulietta

Příspěvek od cuhan » 7.7.2010, stř 12:34

Tak to jo,to souhlasím když vybírám z více značek
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 7.7.2010, stř 13:27

tak koukám u Imofy nic nového, no....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 7.7.2010, stř 18:23

Jojo, když jsem sháněl Bravo tak jsem si taky užil svoje. U některých prodejců naštěstí byla vidět snaha a solidní jednání, u jiných to byla opravdu katastrofa. Nejlepší byl borec někde od brna kterej mě odepsal v tom smyslu, že proč by mě dělal nějakou nabídku když si auto stejně koupím u nejbližšího prodejce. :smt075
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od roberto37 » 7.7.2010, stř 19:20

Minulý týden jsem byl na zkušební jízdě u místního prodejce. Udělal jsem chybu, že jsem o tom řekl spolupracovníkovi a ten následně zase jinýmu. Takže jsme byli tři. Váhové kategorie 105, 95, 90, tedy vše těžká váha. A k tomu ten jeden má A8, takže úplně jiný auto a jiný požadavky na auto, než který jsme si jeli vyzkoušet. Nu což. Nejdříve jsem se ochomejtal na "salónu" okolo 1.4 TBI v černé barvěTé to moc slušela a hlavně 18" 8C kola byla peckojdní. Uvnitř sedačky v černé sametové v kombinaci s kůží. Jo, líbilo se mi to. Ne teda jako když jsem v roce 1998 sednul poprvé do 156-ky, ale přesto dojem více než solidní. Jenže ne všeho jsem si během 5-ti minut všiml. Takže z letmého okouknutí jsem byl potěšen. Zejména pohled zezadu je pěkný a světly připomíná Breru. Z bočních pohledů je přeci jen hodně vysoká a jak psal Kravitz, tak předek zbytečně nabubřelej. Světla jsou opravdu dost plošně velká, ale to je asi trendy. Přesto designově nemá ve své třídě konkurenci.
No a pak projížďka v 1,6 JTDM......105PS :???: ......... podotýkám, že ve třech chlapech :roll: .... Začnu motorem. Překvapivě se lehce vytáčel, kolega z audiny za to sedl a asi nám chtěl něco dokázat, tak jí hned šlápl na krk. Což, o to, otáčky na pro mě moc moderním ciferníku a hlavně bez hada s křížem, vyletěli rychle nahoru, ale odezva od kol se nekonala. Abych ho neprudil za kraviny, tak jsem se věnoval prohlížení interiéru asi základního modelu (i když s koženým volantem a těma turbínovíma alu 16, nebo 17"???). Teda to žehlící prkno navrchu palubní desky je teda nic moc. na omak Dacia Logan. ...Jedeme si dál, když tu kolega (s tou Audinou :smt013 ) zařve: šajze das ist ábr bilig (sakra to je ale levný)
A ukazoval jak se moc rejpnul na hřbetu ruky o volant. Držel totiž volant jak pičus v za 10 minut osm a ještě zevnitř. Ale je fakt že tam ten tvrdej plastovej výlisek pna volantu okolo airbagu opravdu nelícuje. A ta hrana je ostrá jak prase. Fakt Logan. Nevím, ale mám za to, že tohle si měli inžové z Milána ošetřit. Aby ty plochy na kterých ulpí ruka řidičova, byly příjemné na omak. Na 156-ce to lícuje a ani neřeže.

No trochu zklamán a to i pod dojmem kritiky "spolujezdců" jsem si dojel dnes znovu sednout do té černé, benzínové 170-ti koňové verze. Škoda, že jen sednout.
Vevnitř na mě dýchla opravdu jiná atmosféra. Hliníkové pedály, ta černá deska na palubce byla jako černej broušenej hliník, pěkný retro s nádechem sportovního luxusu :smt023 a světe div se ani ten volant nebyl ve středu z tvrdýho plastu a neřežal i když taky to zezadu úplně s krytem airbagu nelícovalonelícovalo. No celkově jsem si oddechl a cítil se v Giuliettě jako doma, jako v Alfici :smt055


P.S.1:.......a to je další důvod, proč nekupovat Alfu v naftě.
P.S.2 : Už se těším na projížďku s QV kterou mám domluvenou v Grazu u toho chlápka s lyžemá
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Milano75 » 7.7.2010, stř 19:27

to že se někdo rejpnul o volant a že je všechno věvnitř lacině udělaný se v dnešní době nedivím, celkově upadá kvalita nových aut nezávysle na znčce

o to víc lepší si pořídit veterána :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 9.7.2010, pát 09:02

projel jsem na http://www.alfaromeo.cz konfigurátor na Jůlinku a jsem tuze spokojen :wink:

Líbí se mi, že to auto jde vstříc zájemcům o komfort tak těm, co chtějí "sport". Normální rozměr u 17" je 225/50, což považuju do ČR za naprosto optimální. Kdo chce sportovat, může vzít sportpacket a tam má nižší podvozek a 17" kola v rozměru 225/45....

Další super věc je, že si můžete vybrat design toho lakovaného dílu v interiéru na přístrojovce před spolujezdcem. Mě se taky nelíbí ty světlé odstíny (jak psal Roubrt výše), ale je možno ten díl vzít v černém kartáčovaném hliníku, což vypadá výborně....

Když si naklikám 1.4T v max výbavě (xenony, kůže, různé další kravinky), tak to vyjde na nějakých 700 tyček, což je sice peněz jak prase, ale taky za to člověk dostane špičkově vybavené auto se skvělým motorem.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Giulietta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů