rady při koupi
Re: rady při koupi
Jé, super. Díky moc
EDIT: Teď koukám 67GB, to je slušnej balíček
EDIT: Teď koukám 67GB, to je slušnej balíček
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: rady při koupi
Sunic - nesvítí ti žárovka
Jinak já to mám nastelovany, takhle,... nahoře mám dojezd v km a dole okamžitou spotřebu. A na rádiu vidím průměrnou spotřebu.
Jinak já to mám nastelovany, takhle,... nahoře mám dojezd v km a dole okamžitou spotřebu. A na rádiu vidím průměrnou spotřebu.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: rady při koupi
michal96: Byla jí zima
Já jezdil celý léta takhle a na rádiu jsem měl puštěnou hudbu, ale tady na Giu to zobrazuje jen jeden řádek a jestli se to teda ani samo v Trip B neumí po zhasnutí motoru zresetovat, tak to mi moc velkou radost nedělá. Asi už mi to tolik nepálí, ale nějak nechápu proč tam vůbec ta možnost aktivace Tripu B je, když se oboje chová stejně. Ale třeba jsem jen blbej a musím úmysl tvůrce odhalit
Já jezdil celý léta takhle a na rádiu jsem měl puštěnou hudbu, ale tady na Giu to zobrazuje jen jeden řádek a jestli se to teda ani samo v Trip B neumí po zhasnutí motoru zresetovat, tak to mi moc velkou radost nedělá. Asi už mi to tolik nepálí, ale nějak nechápu proč tam vůbec ta možnost aktivace Tripu B je, když se oboje chová stejně. Ale třeba jsem jen blbej a musím úmysl tvůrce odhalit
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: rady při koupi
Teď si petrol head, tě to nemusí zajímat
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: rady při koupi
Tak třeba trip "B"jsem vynuloval hned po koupi Gii a trip "A" používám na konkrétní cesty jakoby krátkodobě.Oba tripy se chovají funkčně stejně.Chceš-li kterýkoliv vynulovat-musíš navolit a resetovat.Jde sámo o zvyk,jak to budeš používat.
Teď když ji máš chvilku doma,tak sledovat spotřebu asi není to pravé ořechové,ale když si dáš okamžitou spotřebu a plnej kotel..to tam lítají čísla !!
Já jsem takhle zkoušel co to ukáže a dostal jsem se přes 50 litrů...:-)
Teď když ji máš chvilku doma,tak sledovat spotřebu asi není to pravé ořechové,ale když si dáš okamžitou spotřebu a plnej kotel..to tam lítají čísla !!
Já jsem takhle zkoušel co to ukáže a dostal jsem se přes 50 litrů...:-)
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: rady při koupi
Jj to tak prostě je, mně by naopak vadilo, že se mi po vypnutí motoru počítadlo samo resetuje. Jak píše Petulin, trip A používám na jednotlivé jízdy (a k Ačku patří taky počítadlo okamžité spotřeby), to ale neznamená, že někde nezastavím, odběhnu, vrátím se a pokračuju. A někdy ta jednotlivá jízda zabere naopak několik nádrží (třeba 3500km trip po Rumunsku, které jsem držel na tripA a u toho jsem po každé nádrži resetoval tripB, abych měl statistiku ). Tohle je teda z punta, ale je to fuk, princip je stejnýsunic píše: ↑6.5.2019, pon 17:05 michal96: Byla jí zima
Já jezdil celý léta takhle a na rádiu jsem měl puštěnou hudbu, ale tady na Giu to zobrazuje jen jeden řádek a jestli se to teda ani samo v Trip B neumí po zhasnutí motoru zresetovat, tak to mi moc velkou radost nedělá. Asi už mi to tolik nepálí, ale nějak nechápu proč tam vůbec ta možnost aktivace Tripu B je, když se oboje chová stejně. Ale třeba jsem jen blbej a musím úmysl tvůrce odhalit
No a Bčko resetuju ručně po každé nádrži, to jde jen o zvyk.
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: rady při koupi
U 159 to jde nastavit, jestli se resetuje při nastartování, nebo ne.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: rady při koupi
Holt tady je to asi trošku jinak než ve 159. Jak píše rammestein, to autoresetování tam nastavit jde. Já prostě B používal pro měření jednotlivých jízd a tak jsem ten autoreset měl nastavený a dlouhodobou jsem sledoval v A. Takže když jsem jel nějakou velkou dálku při které jsem měl i pauzy se zhasnutým motorem, tak mi to "hlídal" Trip A. A né, já tohle fakt neřeším kvůli tomu, že bych si chtěl hlídat spotřebu od prvních kilometrů s novým autem, spíš jsem si to prostě chtěl jen nastavit tak jak jsem na to byl dlouhý roky zvyklej ze 159. Ona Julča fakt jezdí tak krásně lehce, že hlídat si jednotlivý decáky benzínu by byl hřích . Jsem fakt strašnej, že jí mám a jízdu s ní si chci hlavně užívat. V létě se s ní asi vydám někam na okruh, ať si jí pořádně "přečtu" a vím co všechno si s ní můžu dovolit.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Koupě Giulietty 1.75tbi
Dobrý den vlastním už druhým rokem 159 2.4jtdm a v blízké době zvažují výměnu za Giuliettu zajímalo by mě jak je to se spolehlivostí u této verze na trhu jsem už viděl pár s nájezdem 200 tkm tak si říkám jestli už nebudou polomrtvé při takovém výkonu s 1.8 obsahem případně jaky je finanční rozdíl servisu oproti 159 ať mě to nesežere zažívá díky za informace a vaše poznatky
Re: Koupě Giulietty 1.75tbi
jelikož doma mám obojí.. 159 s motorem TBI a Giuliettu tak stručně:
Motor:
1.8 TBI - hlídat pravidelné výměny oleje a co to bylo za olej .. jakmile je v motoru černo, byl bych obezřetnej a hned po koupi udělal proplach (s
oškráváním humusu z míst kde to po sundání demontovatelnejch dílů motoru jde) a nějakej čas jezdil an zkrácenej interval výměny.. třeba co
půl roku
- pokud to je novější ročník , už má vyřešenou , tepelně odstíněnou trubku přívodu oleje k turbu tudíš riziko zadření turba menší, pokud ne, po
prvním olejovým servise co popisuju hore tomu nadělit novej kus (1500-2500,- dle zdroje a tak dne debilní práce)
- odcházejicí vstřiky, jejihž netěsnost má za následek kontaminaci oleje, což neprospívá turbu a motoru celkově... (v zahraničí , co to sleduju
už pár případů bylo), takže lepší lejt kvalitní benzín a VIF,
- mechanicky je základ v TS, spíše 2l JTD..takže no problema
- dvouhmotová spojka prej nic moc..
Giulietta:
oproti 159 jednodušší podvozek -v předu persony oproti lichoběžníkům.
v případě špičkový výbavy to i tak není tolik nabitý elektronikou
a pokud má víc najeto, tak už jsou případy reznoucích giuliet v místě prahu za předním a před zadním kolem
Motor:
1.8 TBI - hlídat pravidelné výměny oleje a co to bylo za olej .. jakmile je v motoru černo, byl bych obezřetnej a hned po koupi udělal proplach (s
oškráváním humusu z míst kde to po sundání demontovatelnejch dílů motoru jde) a nějakej čas jezdil an zkrácenej interval výměny.. třeba co
půl roku
- pokud to je novější ročník , už má vyřešenou , tepelně odstíněnou trubku přívodu oleje k turbu tudíš riziko zadření turba menší, pokud ne, po
prvním olejovým servise co popisuju hore tomu nadělit novej kus (1500-2500,- dle zdroje a tak dne debilní práce)
- odcházejicí vstřiky, jejihž netěsnost má za následek kontaminaci oleje, což neprospívá turbu a motoru celkově... (v zahraničí , co to sleduju
už pár případů bylo), takže lepší lejt kvalitní benzín a VIF,
- mechanicky je základ v TS, spíše 2l JTD..takže no problema
- dvouhmotová spojka prej nic moc..
Giulietta:
oproti 159 jednodušší podvozek -v předu persony oproti lichoběžníkům.
v případě špičkový výbavy to i tak není tolik nabitý elektronikou
a pokud má víc najeto, tak už jsou případy reznoucích giuliet v místě prahu za předním a před zadním kolem
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Koupě Giulietty 1.75tbi
novější ročník znamená konkrétně který rok?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: rady při koupi
cca od října 2015 tam dávali trubku se stíněním...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: rady při koupi
Podle mě je zlomový rok 2014, kdy původní TBI byl nahrazen celohlinikovým z 4C. Lehce vyšší výkon 177kW a hlavně lehčí blok o 22kg.
Re: rady při koupi
Když to tak čtu tak si prozatím nechám 159 navíc v Česku vůbec roky 2014 + nejsou dostupné a navíc jsem počítal s cenovkou kolem 300 tis. A případně jestli někdo měl 159 v 2.4 a koupil qv tak nějaká recenze na jízdní vlastnosti jak to drží jak to jede budu z toho nadšený ? Bavil jsem se s bývalým kolegou co měl giuliettu 2.0 v naftě a před tim měl 159 v 2.4 a říkal že ta giulietta už není ono tak pokud máte nějaké zkušenosti budu rád
Re: rady při koupi
Mrkni na moji kartu k Giuliettě, přesedal jsem právě z 2.4 do QV.
Alfa Romeo Giulietta QV
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: rady při koupi
Četl jsem a pěkné srovnání na netu jsem našel i Giulietty s nájezdem 240 tkm takže ty motory asi nebudou úplný průser co jsem se díval na ceny setrvaku tak je to tak nastejno se 159 takže bych se asi nemusel bát ceny náhradních dílů no
Re: rady při koupi
Není zde nějaká dobrá duše, bydlící poblíž Mates-auto, která by mi byla ochotna omrknout jednu Giuliettu? Odměna jistá.. :-)
Alfa Rome Giulietta 1.4 T 88 kW 2011 Distinctive
Fiat 500 0.9 Twinair 85 Lounge
ex Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Qtronic 2007
Fiat 500 0.9 Twinair 85 Lounge
ex Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Qtronic 2007
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1570
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: rady při koupi
Kterou? Na tu bílou s panoramou sem se byl dívat, tak nějaké info mám
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: rady při koupi
Černá 1.4 MA 125kw, na tacho jen 33t. Dle info od Matese s ní nic nebylo, z reportu dle VIN minimálně prasklé čelní sklo, zadní nadkolí se zdá, že chybí a podezřelý "pomeranč" na PZ dveřích. Chtělo by to vidět, ale mám to přes půl republiky.. :-(
Alfa Rome Giulietta 1.4 T 88 kW 2011 Distinctive
Fiat 500 0.9 Twinair 85 Lounge
ex Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Qtronic 2007
Fiat 500 0.9 Twinair 85 Lounge
ex Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Qtronic 2007
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1570
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: rady při koupi
Řeknu to tak, nevím v jakém stavu to auto je, ale moje zkušenost dva měsíce zpět je taková, že byl sem u Matese podívat se na dva auta, a i když mi prodejce (ne sám Mates) přímo na místě tvrdil, že 100% bourané nebyly tak:
- 159: špatně licující blatník, nárazník s ostřiky (u verze s normálními světly), kapota lakovaná i zevnitř (takovým způsobem, že to bylo fest poznat), lakovaná přední příčka nad chladičem
- Giu (ta bílá): vypadalo to, že se nebude čeho chytit, ale pravý zadní spoj mezi kufrem a zadním blatníkem je tak prasácky zatmelený... že se beztak měnil zadní pravý blatník (byť na laku to poznat není)
- 159: špatně licující blatník, nárazník s ostřiky (u verze s normálními světly), kapota lakovaná i zevnitř (takovým způsobem, že to bylo fest poznat), lakovaná přední příčka nad chladičem
- Giu (ta bílá): vypadalo to, že se nebude čeho chytit, ale pravý zadní spoj mezi kufrem a zadním blatníkem je tak prasácky zatmelený... že se beztak měnil zadní pravý blatník (byť na laku to poznat není)
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: rady při koupi
Nj na druhou stranu, co byste dneska chtěli, však ta giu je už skoro desetiletý auto - to je vysoce pravděpodobné, že při provozu k nějakýmu ťukanci dojde, pokud se měnil třeba jen zadní blatník, tak to nebude tak hrozný.
Resp. měl jsem to podobně - roce 2015 jsem kupoval čtyřletou giuliettu v záruce a s historií tady. No letos při prodeji bazarník zjistil, že zadní nárazník byl lakovanej. No co se dá dělat, profík abych to odhalil, to já nejsem a provozní problémy mi to nedělalo.
Resp. měl jsem to podobně - roce 2015 jsem kupoval čtyřletou giuliettu v záruce a s historií tady. No letos při prodeji bazarník zjistil, že zadní nárazník byl lakovanej. No co se dá dělat, profík abych to odhalil, to já nejsem a provozní problémy mi to nedělalo.
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1570
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: rady při koupi
Jasně, na tom něco je. Na druhou stranu když mi prodejce do očí tvrdí něco, co není pravda a dělá tím ze mně vola... né děkuji. Nemluvě o tom, co vše pak s tím autem může být jinak?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: rady při koupi
Já taky tvrdil při výkupu, že to nebylo bouraný, protože jsem to nevěděl a neměl k tomu papíry Tak si to přeměřili, řekli mi to, shodli jsme se na tom, že to není nic tragickýho, vykoupili a život jde dál.
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rady při koupi
ojebal tě. Lak na plastových dílech změřit nelze. síla se měří vuči kovu a odraz změří sílu laku. Kalibrace měřáku musí být provedena na kalibrační destičce jenž má danou sílu laku a dle toho se dělá kalibrace.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 38
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: rady při koupi
Ahoj panove,
byl jsem se podivat na dve Giulietty, obe 1.4 TB Multiair a chtel bych od vas radu .
Prvni predface - v peti tisicich motor jeste jakoby zabral, je to spravny projev, nebo to spis do 5 nejelo a pak se to nejak vzpamatovalo?
druha poface - pri teplem motoru znatelne cvakani, nebyt to multiair, se kterym nemam zadne zkusenosti, rekl bych ze vylozene cvakaji ventily a jsou spatne hydrostely. Ma se takto zvukove Multiair projevovat? Nad 5 tisic zatah konstantni. Ze zacatku v nizsich otackach jakoby lehce vynechavala, ale opravdu nepatrne, pak to preslo. Motor mel mit najeto 50 tkm.
Obecne, jak se muze projevovat "nacaty" Multiair?
Diky moc za rady!
byl jsem se podivat na dve Giulietty, obe 1.4 TB Multiair a chtel bych od vas radu .
Prvni predface - v peti tisicich motor jeste jakoby zabral, je to spravny projev, nebo to spis do 5 nejelo a pak se to nejak vzpamatovalo?
druha poface - pri teplem motoru znatelne cvakani, nebyt to multiair, se kterym nemam zadne zkusenosti, rekl bych ze vylozene cvakaji ventily a jsou spatne hydrostely. Ma se takto zvukove Multiair projevovat? Nad 5 tisic zatah konstantni. Ze zacatku v nizsich otackach jakoby lehce vynechavala, ale opravdu nepatrne, pak to preslo. Motor mel mit najeto 50 tkm.
Obecne, jak se muze projevovat "nacaty" Multiair?
Diky moc za rady!
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů